0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda Accord 2,2 VTEC

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 15:16, RE: honda - pěkný kus
Alex napsal:
Musím se taky přidat ke chvále.Opravdu moc pěkný kus...popravdě řečeno nic podobného jsem kolem sebe projet ještě neviděl...že by to bylo opravdu tak rychlé
Pěkný kus to opravdu je, hlavně už je to facelift a v super stavu, takže těch jestli je v republice 5 tak je to moc. Objel jsem 5 accordu type-r než jsem koupil tohoto, byl v té době nejdražší, ale vyplatilo se přidat řádově 30 tis. a mít opravdu stav a facelift.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 15:18, RE: Dostupnost ND za 4?
Time4Tea napsal:
Proč je dostupnost ND hodnocena za 4?
Chápu, že neorigo nd se asi neshání dobře, nicméně origo díly snad nejsou takový problém?
Protože mi to každý tvrdí, i mechanik přímo z hondy, shodou okoloností můj kamarád, já jsem na tom kromě destiček brzd nic neměnil, takže zkušenost nemám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 15:26, RE: pěkné TO A4
A4 napsal:
Auto je to sice pěkný, rychlý a výkonný, ale ty provozní náklady? Moje TDI je jen o něco pomalejší, přitom spotřeba 6 l nafty a 0,0 l oleje na 10 000 km, tak co je výhodnější....?
Abych byl upřímný, tak si myslím že srovnávat Type-r s jakýmkoli TDi asi není to pravé. každé auto je stavěno za úplně jiným účelem a navíc bych chtěl vidět jak je Tdi "jen o něco pomalejší" to NĚCO je asi docela pár sekund ne? a za každou sekundu se platí - většinou palivem. Olej je absolutní detail, když já najedu zhruba 20 000 ročně, tak i kdybych do toho nalil 5 litrů oleje (plná syntetika Total Quatz 5w40 - od známého ze salonu 200 kč litr), tak je to 1000 kč ročně a to je cca 80 kč měsíčně, možná bych tohle ani do provozních nákladů nezahrnoval. Uvedl jsem to tam jen pro informaci narovinu jak to je. A taky se u TDi nedá jen mluvit o spotřebě, co sevis? člověk 2 roky jezdí a říká si, to je super, tak jsem ušetřil oproti benzínu třeba příklad 30 000,-, a vzhledem k tomu že jsme v ČR a nafta je nekvalitní, tak je mnohem větší (a i velmi častá) pravděpodobnost, že se nafta rozesere, a to pak možná i těch 30 000 stojí,samozdřejmě podle dílu a tak. Takže se nedá říct, že je zas nafta tak strašně ekonomická. Samozdřejmě kdybych najezdil 40 - 50 tis ročně, neříkám že bych na naftu nepřešel, ale momentálně mě to nic neříká, protože najedu relativně málo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 15:31, RE: INTEGRA VS ACCORD
cert napsal:
krasavec moc hezký type r, chtel jsem se zeptat autora jak by porovnal integru kterou mel s acordem? ja mam accorda a chci jt do integry dik za info
No řeknu to asi takhle, pokud najedete málo, nebo to budete mít jako auto pro radost a svezení, integra poskytne určitě lepší - sportovnější - možná až závodní požitek z jízdy. Pravdou je, že nic není zadarmo, a tak upřímě říkám, že jako auto na běžný provoz + sportovní svezení ACCORD TYPE-R, jestli víkendovku na řádění - INTEGRA-R, asi tak, accord je více komfortní, lépe tlumí, motor tak neječí (i když u type-r se jedná možná o pozitivum když motor ječí v otáčkách) a obecně to auto na mě působí lépe, zejména o dost nověji než integra, na které už jsou léta vidět. Fakt záleží na co to auto člověk chce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 15:34, RE: to A4 - to Dave
Dave napsal:
člověče, nejdříve si rozmysli co píšeš. Myslím že si tak trochu mimo.
Ale nebudu s tebou zracet čas vysvětlováním o čem je vlastně motor honda, type R obzvláště. To bys se svým tdi nepochopil.
A pozor, Dave je nějakej chytrej, na to nemá cenu dál reagovat...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 20:03, RE: to A4 - to Dave
A4 napsal:
A pozor, Dave je nějakej chytrej, na to nemá cenu dál reagovat...
Tak já nevim, ale furt srovnávat TDI s každým autem co děláš ty je fakt trapný. V práci jezdim ochcávkou TDI (130 ps) a to auto jezdí sice za málo, ale je nudný a styl ježdění TDI mě fakt nebaví. Honda je opravdu o něčem jiným, než o tom tvojem dědkovským ježdění do 3000ot., tak to sem prosím tě už netahej. Sám mam Integru a to je radost si s tim autem sjet, než v tom uťáplím TDI co jezdim každej den v práci a jezdí s nim další bambilion lidí v republice.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 21:39, RE: pěkné
A4 napsal:
Auto je to sice pěkný, rychlý a výkonný, ale ty provozní náklady? Moje TDI je jen o něco pomalejší, přitom spotřeba 6 l nafty a 0,0 l oleje na 10 000 km, tak co je výhodnější....?
Co sem taháš nějaké TDI, nehledě na pozdější náklady za servis. Mám rád tady ty zakomplexované traktůrkáře co musí všude možně předhazovat svoje Tdi. Za další, zvukový projev to se absolutně nedá srovnat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 22:32, Nahon
Chtel bch se zeptat jestli nekdo nevite jak je to z nahonem, asi pred pul rokem jsem totiz videl v Nemecku docela dobre, ale zaroven decentne upraveny type - R a bylo to 4x4???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 07:20, RE: bez předmětu
Carlos napsal:
Dost dobrý auto - no prostě HONDA!
Ha ha, spotřeba oleje 2l na 10 000km? Tolik oleje nebrala ani moje stará Audi 100 2,3E, a to měla najeto 380 000 kilometrů. Co to ty japončíci dělají za motory?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 14:34, RE: bez předmětu
bengo napsal:
Ha ha, spotřeba oleje 2l na 10 000km? Tolik oleje nebrala ani moje stará Audi 100 2,3E, a to měla najeto 380 000 kilometrů. Co to ty japončíci dělají za motory?
Tak v manualu je psano ze spotreba oleje muze byt az 1litr na 1000 km
Skoda Auto mlada boleslav je to psano u ochcavky .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 17:58, RE: bez předmětu
bengo napsal:
Ha ha, spotřeba oleje 2l na 10 000km? Tolik oleje nebrala ani moje stará Audi 100 2,3E, a to měla najeto 380 000 kilometrů. Co to ty japončíci dělají za motory?
tak si nekde zjisti kolik oleje zere nova audi a6.treba 2.4i....mozna se budes divit ze si ,muze vzit i 5litru na 10.000km...pokud s tim teda nejezdis jako s tdi :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 20:27, RE: bez předmětu
bengo napsal:
Ha ha, spotřeba oleje 2l na 10 000km? Tolik oleje nebrala ani moje stará Audi 100 2,3E, a to měla najeto 380 000 kilometrů. Co to ty japončíci dělají za motory?
Vieš aké! Ja ti napíšem ake robia japonci motory. Lepšie, modernejšie, trvácnejšie, tichšie, výkonejšie a spoľahlivejšie ako nemci.
Ináč tá tvoja Audina mala ťažko taký výkon ako Honda. Predsa len v Honde Accord Type-R je motor vyladený troška ináč ako v bežnej Honde alebo v tvojej Audine ne! Také Audi S4 by na tom so spotrebou oleja tiež nebolo lepšie.
Ja som napr. poznal Mazdu 626 2.0 a tá mala najazdených 340 000 km a olej vydržal od výmeny po výmenu takže....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 21:25, RE: INTEGRA VS ACCORD
Tomáš Pech napsal:
No řeknu to asi takhle, pokud najedete málo, nebo to budete mít jako auto pro radost a svezení, integra poskytne určitě lepší - sportovnější - možná až závodní požitek z jízdy. Pravdou je, že nic není zadarmo, a tak upřímě říkám, že jako auto na běžný provoz + sportovní svezení ACCORD TYPE-R, jestli víkendovku na řádění - INTEGRA-R, asi tak, accord je více komfortní, lépe tlumí, motor tak neječí (i když u type-r se jedná možná o pozitivum když motor ječí v otáčkách) a obecně to auto na mě působí...
ano je to tak, Integra je i trochu tvrdší a hlavně pocitově divočejší - ale Accord Type-R je ideální kombinace sportovního svezení a většího rodinného vozu ) je prostě pohodlnější i s jeho super výkonem - těch 156 kW je úžasných
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 21:27, RE: INTEGRA VS ACCORD
Jan napsal:
ano je to tak, Integra je i trochu tvrdší a hlavně pocitově divočejší - ale Accord Type-R je ideální kombinace sportovního svezení a většího rodinného vozu ) je prostě pohodlnější i s jeho super výkonem - těch 156 kW je úžasných
jinak gratulace pro Toma - v té černé paráda ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 00:01, RE: bez předmětu
bengo napsal:
Ha ha, spotřeba oleje 2l na 10 000km? Tolik oleje nebrala ani moje stará Audi 100 2,3E, a to měla najeto 380 000 kilometrů. Co to ty japončíci dělají za motory?
Myslím že 2litry na 10 000 km u tak namáhaného "malého" motoru /oproti výkonu/ je ještě málo, spousty moderních aut s rokem výroby i 2005 mají určitou spotřebu oleje, samozdřejmě né všechny, to je fakt, ale jde o konstrukční záležitost motoru atd. Každopádně si myslím, že v tom objemu 2,2l bez přeplňování a v sedanu ani dnes není auto (kromě jiné hondy) které by se výkonem a svezením vyrovnalo.... proto možná ta spotřeba oleje, ale tady si to alespon člověk může zdůvodnit, u nesportovní "běžné" verze věřím že to spíš překvapí a moná i bude vadit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 00:05, Nahon
Nevite nekdo jak je to s tim nahonem???Delala se 4x4 nebo jen s nahonem na predni???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 00:24, RE: pěkné
Roman Janeček napsal:
Je to hodně o emocích, pokud jsi usedlý taťka, tak to pro tebe výhodnější nebude, ale opravdu věz, že se za tédéíčkovou kombíkovou oktávou nikdo neotočí a taky si nech zdát, že je tvůj TDI o něco pomalejší. Možná bys mu stíhal na rozjezdu, ale tam kde končí TDI - cca 3500-4000ot/min se začíná R-type teprv probouzet a to ti pak trochu sebere sebevědomí mít takovym způsobem vyprášenej kožich. Nicméně o tvý spotřebě se může zas zdát R-type, ale o tom to opravdu neni.
nech tdi napokoji a venuj se benzinu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 10:39, RE: Nahon
Michal napsal:
Nevite nekdo jak je to s tim nahonem???Delala se 4x4 nebo jen s nahonem na predni???
ahoj ja jsem o zadnem accordu type r s 4x4 neslysel, nemel tam jen nalepku? .-) kluci z klubu tdi do nekterych debat by jste se zapojovat nemeli na to jsou lepsi jina fora asi by hondari nekdy meli udelat den pro uzivatele kde kazdeho tdimena svezou at vi co je to radost z jizdy
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.03.2006 18:27, RE: bez předmětu
bengo napsal:
Ha ha, spotřeba oleje 2l na 10 000km? Tolik oleje nebrala ani moje stará Audi 100 2,3E, a to měla najeto 380 000 kilometrů. Co to ty japončíci dělají za motory?
Co to dělaji japončíci za motory? Ty nejlepší!! Možná se jim v motorech vyrovnají u BMW, ale to je trochu jiná objemová kategorie, u VW určitě ne, a ten tvuj 2.3E... vždyť to žere jak tank i při jízdě na spotřebu. A co výkon atd? Si vem 2.8 VR6 od VW, vždyť ho v dynamice rozpráší i 1.8 VTEC co je v integře. A ta spotřeba oleje... to už tu bylo řečeno :o) Jinak srovnávat to s TDi, to nemá vejšku... a o těch co to dělaji si myslim svoje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.03.2006 07:14, RE: bez předmětu
Dev-s napsal:
Co to dělaji japončíci za motory? Ty nejlepší!! Možná se jim v motorech vyrovnají u BMW, ale to je trochu jiná objemová kategorie, u VW určitě ne, a ten tvuj 2.3E... vždyť to žere jak tank i při jízdě na spotřebu. A co výkon atd? Si vem 2.8 VR6 od VW, vždyť ho v dynamice rozpráší i 1.8 VTEC co je v integře. A ta spotřeba oleje... to už tu bylo řečeno :o) Jinak srovnávat to s TDi, to nemá vejšku... a o těch co to dělaji si myslim svoje.
Plácáš nesmysly, a o mně si můžeš myslet co chceš...
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.