0
zpět
 

diskuze k tématu: Lidé šetří, do servisů si vozí vlastní náhradní díly

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 14:34, RE: servisy
tomaskrtek napsal:
a to stojí hodina práce v Infiniti 1750+ daň. jenže mají rozumný normohodiny. já s Infi jezdím ke Koblihovi do Přerova, Průhonice jsou na mě daleko. výměna oleje, filtru+kontrola podvozku za 540,- s DPH. tedy jen za práci. geometrie tam stojí 750 i s daní. nejvíc mě dojali v Praze někde na Chodově, takovej velkej multirychloservis, tuším že A.T.U. nebo tak nějak, pod Eurohotelem za Shellkou u D1 to bylo, jak je DEKRA. geometrie na Maximu-1500,-. je to velký auto pane, dělá se i zadek. blbost, za...
tak už jsem si vzpoměl-bylo to A.P.S.-autopotřeby a služby jestli ještě existují, nevím, ale silně pochybuji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 15:53, RE: Kdo se diví?
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Výměna fitru sání na E46: oddekluje se plast s vrtulkou vedoucí vzduch k filtru. Povolí se dva šrouby držící airbox na kastli. Teď pozor: velký fígl povolí se sponka na plastové trubce ke klapce. Odpojí se kabel vedoucí k váze vzduchu (doufám, že si jej tam pamatuju správně)-může se i nechat, ale pak opatrně, abychom ho neutrhli, váha na něm ve finále pak zůstane viset, což není ideální. Odhákneme airbox ze spodního plastového držáku. Nyní můžeme airbox otočit vzhůru nohama, což...
Prostě sranda. Z funkčního hlediska je to sice výborný způsob jak dostat do motoru co nejvíc čerstvého a co možná nejchladnějšího vzduchu, ale konstruktérovi bych nejradši přejel ruce hráběma :D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 15:57, RE: Kdo se diví?
Pepe napsal:
Včera jsem o tom psal - pomalu každej má potřebu se ke všemu, o čem jen zběžně něco zkomolenýho zaslechl, vyjadřovat. Nejde o úlevu na dani, ale příspěvek (dotaci) na mzdu. To je hóóódně velkej rozdíl, navíc cesta k získání takové dotace je velice zdlouhavá a byroktaticky trnitá (jak kdyby to úředníci dávali ze svýho). Ach jo, takhle je to se vším...
Omlouvám se za nepřesnost... ale prostě jsou to prachy navíc, a evidentně to až zas tak složitý není, protože jinak by to nedělali (a vím že právě kvůli tomuhle si nabrali tyhle telata z pracáku)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 16:02, kéž by si to přečetli ti kterých se to týká
Vidím, že se tady objevují samé ´´úsměvné´´ zkušenosti. Bylo by fajn, kdyby si to přečetli ti, kterých se to týká, ale těm je to asi u prdele. Raději budou dál sdírat majitele nových aut a další chudáky co neví. Až se změní styl zisku za každou cenu ve prospěch dlouhodobého oboustranně výhodného vztahu se zákazníkem, bude líp.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 16:34, Cvičená opice
Cvičená opice se správným vercajkem - píšete to tady dost často. Nejde o to jen znát postupy, jde o to, že na starém autě už šroubky nefungují tak jako na novém.

Můj mechanik nejvíc roste z lidí, co znají postup, ale nechápou, co znamená skutečná práce. Pane, to máte hned, jen pár šroubků povolíte a je to. Povolit šroubek je někdy průser, a ukroutit ho, to je hned. Pak babo raď, jak to spravit, když je ten ukroucený šroub v hliníkovém bloku motoru. Odvrtat kus oceli v hliníku tak aby nezk*rvil celej blok. Banální oprava s prací na celej den. Zkuste někdy skutečnou práci v dílně a pak mluvte o cvičených opicích.

A jsou i idioti, kteří při výměně oleje ožvejkají šroub ve výpustním otvoru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 17:04, RE: Cvičená opice
Koloss napsal:
Cvičená opice se správným vercajkem - píšete to tady dost často. Nejde o to jen znát postupy, jde o to, že na starém autě už šroubky nefungují tak jako na novém.

Můj mechanik nejvíc roste z lidí, co znají postup, ale nechápou, co znamená skutečná práce. Pane, to máte hned, jen pár šroubků povolíte a je to. Povolit šroubek je někdy průser, a ukroutit ho, to je hned. Pak babo raď, jak to spravit, když je ten ukroucený šroub v hliníkovém bloku motoru. Odvrtat kus oceli v hliníku tak aby nezk*rvi...
viděl jsem nádherné video z BMW-mechoš nafasoval brýle které měly místo skel průhledové displeje a na boku kameru, v nožičkách sluchátka. zadal do bezdrátově připojeného kompu co se má udělat a už ho to navádělo, kde který šroub povolit první, jakým klíčem, co kde uvolnit, vypojit....fakt pro blbý, ale bez rizika chyby. jenže to neřeší problém-co když je něco jinak? co když to povolit nejde? co když to bylo boraný a zbastlený z jinejch dílů? prostě super návod pro nový/zánovní auta na běžnej servis, toť vše.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 17:08, RE: Kdo se diví?
petaoldova napsal:
Omlouvám se za nepřesnost... ale prostě jsou to prachy navíc, a evidentně to až zas tak složitý není, protože jinak by to nedělali (a vím že právě kvůli tomuhle si nabrali tyhle telata z pracáku)
"a evidentně to až zas tak složitý není". A zase. Víte o tom s odpuštěním prd, ale při tom je vám všechno jasné... Jestli to takhle máte se vším, tak potěš koště...
Složitý to je, jak moc, to sem nepatří. Rád vás uvedu do reality, což vy ale stejně nepotřebujete...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 18:58, RE: Kdo se diví?
Paul napsal:
Diví se možná jen prodejci a servisáci nových vozů. (na ojetých se šetří u nás v ČR odjakživa). Přesně jak píšeš. Nekřesťanské ceny většiny orig náhradních dílů, šílené hodinové sazby ( a ať se nevymlouvají na normohodiny, šikovný nezávislý mechanik to zvládne obvykle stejně rychle, ale za méně než poloviční sazbu), často pochybná kvalita práce se závanem zlodějiny. Jediné na čem teď rýžují jsou prodloužené smluvní záruky. Aby o ni člověk nepřišel, musí absolvovat předražené prohlídky s úkony ja...
ANO DÁ SE SOUHLASIT ŽE ZNAČKOVÝ SERVIS JE DRAHÝ V POROVNÁNÍ S FRANOTU GARÁŽISTOU,ALE KDYŽ PŘIJDE NA LÁMÁNÍ CHLEBA JAKO JE ZÁRUČNÍOPRAVA ,TAK VÁM TO FRANTA V GARÁŽI ZADARMO NEUDĚLÁ A POJEDETE DO ZNAČKOVÉHO A BUDETE TO CHTÍT ZADARMO A BUDETE RÁD.ŽE? I KDYŽ PENÍZE ZA PROHLÍDKU NECHÁTE U FRANTY. A DALŠÍ PŘÍPAD POKUD FRANTA Z GARÁŽE UŽ NEVÍ CO STÍM,PROTOŽE NEMÁ POTŘEBNOU DIAGNOSTIKU A UNIVERZÁLNÍ MU NA TO NESTAČÍ,TAK VÁS OPĚT ZACHRÁNÍ JEN ZNAČKOVEJ SERVIS.
TAK ŽE TEN ZNAČKOVEJ SERVIS ,MÁ TAKY NĚJAKÉ KLADY.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 19:03, RE: AF centrum Ostrava
Dolly napsal:
Zvednutí na zvedák 500,-
Demontáž tyček 2 hod á 650,- 1300,-
(tyčky jsou zarostlý, nutno použít autogen)
Plyn autogenu 250,-
Montáž tyček 2 hod á 650,- 1300,-
(odborná práce)
Geometrie Laser 1600,-
--------------------------------------------------------------
Celkem bez DPH 4950,-
6000 Kč
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 19:09, RE: Cvičená opice
Koloss napsal:
Cvičená opice se správným vercajkem - píšete to tady dost často. Nejde o to jen znát postupy, jde o to, že na starém autě už šroubky nefungují tak jako na novém.

Můj mechanik nejvíc roste z lidí, co znají postup, ale nechápou, co znamená skutečná práce. Pane, to máte hned, jen pár šroubků povolíte a je to. Povolit šroubek je někdy průser, a ukroutit ho, to je hned. Pak babo raď, jak to spravit, když je ten ukroucený šroub v hliníkovém bloku motoru. Odvrtat kus oceli v hliníku tak aby nezk*rvi...
Koloss: Co myslíš tím ožvejkaným šroubem?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 19:12, RE: AF centrum Ostrava
gablenz napsal:
6000 Kč
Takže Dolly Buster to trefil. Máš můj obdiv.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 19:29, RE: Kdo se diví?
nicco napsal:
To je vsechno ten samy problem. Auta nikdo nekupuje, i kdyz jsou levna - lide setri a potom i cena paliva je hodne vysoka. Auta se tedy neprodavaji, musi se zlevnovat? Kde na to vzit penize? Musi se setrit na materialech, navic takove auto vydrzi 4 roky a potom si mas koupit nove. Kde by sme se dopracovali, kdyby ti vydrzelo Mondeo 20 let a sedacka by fungovala jeste na vrakovisti?
To je sice pekne, ale otazka je, ci je to spravne..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 19:35, RE: Kdo se diví?
mattli napsal:
ANO DÁ SE SOUHLASIT ŽE ZNAČKOVÝ SERVIS JE DRAHÝ V POROVNÁNÍ S FRANOTU GARÁŽISTOU,ALE KDYŽ PŘIJDE NA LÁMÁNÍ CHLEBA JAKO JE ZÁRUČNÍOPRAVA ,TAK VÁM TO FRANTA V GARÁŽI ZADARMO NEUDĚLÁ A POJEDETE DO ZNAČKOVÉHO A BUDETE TO CHTÍT ZADARMO A BUDETE RÁD.ŽE? I KDYŽ PENÍZE ZA PROHLÍDKU NECHÁTE U FRANTY. A DALŠÍ PŘÍPAD POKUD FRANTA Z GARÁŽE UŽ NEVÍ CO STÍM,PROTOŽE NEMÁ POTŘEBNOU DIAGNOSTIKU A UNIVERZÁLNÍ MU NA TO NESTAČÍ,TAK VÁS OPĚT ZACHRÁNÍ JEN ZNAČKOVEJ SERVIS.
TAK ŽE TEN ZNAČKOVEJ SERVIS ,MÁ TAKY NĚJAKÉ KLADY.
Znackovy servis som ja osobne pouzil raz. A to na diagnostiku. Inak mi vsetko robi iny, neznackovy servis, kde mam plnu zaruku za ich pracu aj diely (a to som uz vyskusal. Nebol s tym problem). Ked sa vyskytne nieco nad ramec dohodnutych oprav, okamzite mi volaju. Mozem byt dokonca pri oprave a priniest si vlastne diely. Je ale pravda, ze kym som tento kvalitny servis nasiel, velakrat som sa popalil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 19:42, RE: Kdo se diví?
mattli napsal:
ANO DÁ SE SOUHLASIT ŽE ZNAČKOVÝ SERVIS JE DRAHÝ V POROVNÁNÍ S FRANOTU GARÁŽISTOU,ALE KDYŽ PŘIJDE NA LÁMÁNÍ CHLEBA JAKO JE ZÁRUČNÍOPRAVA ,TAK VÁM TO FRANTA V GARÁŽI ZADARMO NEUDĚLÁ A POJEDETE DO ZNAČKOVÉHO A BUDETE TO CHTÍT ZADARMO A BUDETE RÁD.ŽE? I KDYŽ PENÍZE ZA PROHLÍDKU NECHÁTE U FRANTY. A DALŠÍ PŘÍPAD POKUD FRANTA Z GARÁŽE UŽ NEVÍ CO STÍM,PROTOŽE NEMÁ POTŘEBNOU DIAGNOSTIKU A UNIVERZÁLNÍ MU NA TO NESTAČÍ,TAK VÁS OPĚT ZACHRÁNÍ JEN ZNAČKOVEJ SERVIS.
TAK ŽE TEN ZNAČKOVEJ SERVIS ,MÁ TAKY NĚJAKÉ KLADY.
Nemá, dnes existuje spousta dobrých neznačkových servisů (bez salonu), které mají autorizaci dané značky (nebo více značek) a takový servis nejen že odvádí dobrou práci se stejnou zárukou jako "značkový", ale bývá i o polovinu levnější. Takový servis poznáte mimo jiné podle toho, že může provádět "záruční" servisní prohlídky vozů - osobně mám vyzkoušený auto reno v Olomouci pro značku renault.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 19:48, RE: Cvičená opice
Koloss napsal:
Cvičená opice se správným vercajkem - píšete to tady dost často. Nejde o to jen znát postupy, jde o to, že na starém autě už šroubky nefungují tak jako na novém.

Můj mechanik nejvíc roste z lidí, co znají postup, ale nechápou, co znamená skutečná práce. Pane, to máte hned, jen pár šroubků povolíte a je to. Povolit šroubek je někdy průser, a ukroutit ho, to je hned. Pak babo raď, jak to spravit, když je ten ukroucený šroub v hliníkovém bloku motoru. Odvrtat kus oceli v hliníku tak aby nezk*rvi...
Mluvíš mi z duše, resp. je to takové volné podání toho, o se tento tejden snažím sdělit. Řeknu, co s autem je (není), navedu ho, a dál mu plně důvěřuju (protože jsem si ho vybral). Nezasypávám ho moudrama vyčtenýma na TipCars a v automotomagazínech. Každej máme svojí práci, dělejme ji co nejlíp, a nechme ostatní, ať dělaj tu svoji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 19:53, RE: AF centrum Ostrava
gablenz napsal:
Takže Dolly Buster to trefil. Máš můj obdiv.
Při vší úctě správné odhadování absurdit k obdivu není, ale nechci tím vyvolat flame.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 20:27, Na základě tohoto článku
jsem se osmělil a požádal jsem, abych na příští výměnu oleje v Renocaru mohl přivézt svůj vlastní olej. Argumentoval jsem tím, že si servis platím sám, ačkoliv bych jej měl mít grátis. Problém je v tom, že výrobce předepisuje výměnu oleje v 38 tisících km poprvé u benzínového třílitru!!!!!! Mám najetých cca 25 a nechám si ho vyměnit na vlastní náklady, a říkám si, že jsem tam měl být už před deseti tisíci... Pointa - ta bude v pondělí, zatím není přítomen vedoucí servisu, který mi moji žádost může povolit nebo zamítnout...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 20:41, RE: AF centrum Ostrava
David V napsal:
Při vší úctě správné odhadování absurdit k obdivu není, ale nechci tím vyvolat flame.
Ale zase na druhou stranu originální náhradní díly tam nemají za likvidační ceny... Sice jak které, ale třeba tlumič výfuku za 4500 s Dph nebo dolní rameno komplet za 5000.... Bývalo hůř. Pamatuju, že před čtyřmi lety chtěli za 4 zapalovací kabely u Oplu v Ostravě na starou Vectru 4500 Kč a za zadní kotouče s destičkama 9000.... V dobách, kdy už nějaké to Brembo běžně stávalo tisícovku. V tom AF mají nižší ceny dílů než u...bojím se to jméno napsat... (je to to samé jako říct Satan na audienci u papeže; a navíc se jméno té firmy mezi slušnýma lidma ani neříká...) Elitu. Akorát ten servis a ty huby tam... to je nepříjemné pokoukání.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 21:08, RE: Cvičená opice
Pepe napsal:
Mluvíš mi z duše, resp. je to takové volné podání toho, o se tento tejden snažím sdělit. Řeknu, co s autem je (není), navedu ho, a dál mu plně důvěřuju (protože jsem si ho vybral). Nezasypávám ho moudrama vyčtenýma na TipCars a v automotomagazínech. Každej máme svojí práci, dělejme ji co nejlíp, a nechme ostatní, ať dělaj tu svoji.
Rád nechávám práci na profesionálech, bohužel ve značkovém servisu jsem měl při pohledu pod ruce mechanika pocit, že mi na autě pracuje tesař (nejspíš). Proto jsem si vybral jiný servis, neboť jako zákazník mám právo volby a také jej využívám - utrácím tam své peníze a pokud o ně servis nestojí (když zaměstnává "tesaře", je to zase volba jeho majitele.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.08.2012 21:09, RE: AF centrum Ostrava
gablenz napsal:
Ale zase na druhou stranu originální náhradní díly tam nemají za likvidační ceny... Sice jak které, ale třeba tlumič výfuku za 4500 s Dph nebo dolní rameno komplet za 5000.... Bývalo hůř. Pamatuju, že před čtyřmi lety chtěli za 4 zapalovací kabely u Oplu v Ostravě na starou Vectru 4500 Kč a za zadní kotouče s destičkama 9000.... V dobách, kdy už nějaké to Brembo běžně stávalo tisícovku. V tom AF mají nižší ceny dílů než u...bojím se to jméno napsat... (je to to samé jako říct Satan na audienci u...
Hele, já měl posledních 10 let starý auta a jezdil s nima do autorizáku, protože na těch položkách, co jsem řešil bych nic zásadního nenahnal. V Opelu pak zavedli slevy 30% na díly a 15% na práci a rázem to bylo naprosto konkurenceschopné. A co neuměli opravit, leda vyměnit, to jsem nakázal ať nedělají a pustil se do toho sám. A to bylo v době, kdy fóra na netu teprve začínala a já jejich služeb nevyužíval.
Teď je to jiné, něco se stane, klikneš na net, a pokud se trochu orientuješ, tak dost často najdeš řešení, i cenovou relaci. Poptám to ve Fordu přímo u vedoucího servisního úseku. Ten mi napíše cenu se slevou na díly i práci. Pokud je nějaký díl cenově mimo mísu (třeba ta manžeta), neměli ani náznak řečí, že bych si ho nedodal sám. Já jsem spokojen.
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.