0
zpět
 

diskuze k tématu: 3x Ford Mondeo

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.03.2007 21:03, RE: bez předmětu
anonym napsal:
nej ford , byl escort rv 86, 1.6 D vyroben v D, pri koupi asi najeto milon, vymena zhavicek a baterky a gum a auto udelalo jeste peknych 150 000 km, pak ho sezrala koroze, prumer 5 l, a blbe topil, jinak na nej rad vzpominam fakt, nikdy me nenechal ve stychu, v zime i pri -30 nastartoval, sice na 3 nazhaveni ale klepal, ten motor byl nezmar
Tak se s ním nech barevně vyfotit, ty talente na auta. Jsi asi první člověk na světě, co chválí starého escorta v naftě, ty moulo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.03.2007 22:50, RE: bez předmětu
zigi napsal:
Tak se s ním nech barevně vyfotit, ty talente na auta. Jsi asi první člověk na světě, co chválí starého escorta v naftě, ty moulo.
taky ze jo, mam fotecku, bylo to me druhe auto z asi 12 a mel jsem ho rad voe, proste nemam rad nova auta, posledni bylo stilo jtd 85kw, kazila se tam elektrika, ted chodim peso
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 03.03.2007 18:38,
anonym napsal:
taky ze jo, mam fotecku, bylo to me druhe auto z asi 12 a mel jsem ho rad voe, proste nemam rad nova auta, posledni bylo stilo jtd 85kw, kazila se tam elektrika, ted chodim peso
nesouhlasil bych s tím jak je 2,5 V6 v Mondeu užasný motor...má dost blbě vyřešené mazaní. Plítká olejová vana má za následek špatné mazání v prudkých zatáčkach nebo změnách směru. Následkem bývá přidření nebo dokonce úplné zadření motoru. O tom že to má obsah 2568 a tím pádem spadá do nejvyšší kategorie povinného ručení ani nemluvě...Neštastné auto
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 03.03.2007 20:49, RE: bez předmětu
zigi napsal:
Tak se s ním nech barevně vyfotit, ty talente na auta. Jsi asi první člověk na světě, co chválí starého escorta v naftě, ty moulo.
Jábych starého escorta zase tolik nezatracova. Byl to obyčejnej nesmrtelnej diesel. A na tu dobu escort nebyl tak špatnej.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 04.03.2007 18:16, RE: bez předmětu
mufik.martin napsal:
Jábych starého escorta zase tolik nezatracova. Byl to obyčejnej nesmrtelnej diesel. A na tu dobu escort nebyl tak špatnej.
Jojo taky budu kupovat mondeo jako Martin. Na 90 procent. Jeste uvazuji o Volvu s60 nebo Audy A4 2002 (ta nova verze). Uvidime co z toho vznikne:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 04.03.2007 20:55, RE: bez předmětu
David napsal:
Jojo taky budu kupovat mondeo jako Martin. Na 90 procent. Jeste uvazuji o Volvu s60 nebo Audy A4 2002 (ta nova verze). Uvidime co z toho vznikne:)
Dave mrkni na tu poradnu na TDCI v mondeu, zacinam si to pomalu rozmyslet TDCI je vybornej motor, ale jako ojetina obrovke riziko, muze se vyplatit a slouzit, stejne jako muzou vstriky a cerpadlo do kytek. A po faceliftu se temer neda sehnat 2,0 benzin. Skoda ze moderni naftaky maji takove problemy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 00:23, Re
No recenze tak za 3- ale i tak se to dá...osobně teď vlastím f focus a musím říct že sem strašně rád že jsem si raděj koupil tu 1.6 16V než Tddi nebo TDCi.Kámoš totiž dělá v BOSCH cardiesel servis a říkal mi že nejen fordy ale i ostatní auta s typem vstřikováni Common rail jsou u nich pečená vařená ale ford to drží...že prej nebýt těch mondei,focusu atd tak by si ani slušně nevydělali.Celkem tomu dost věřím protože muj mistr ještě na učilišti sám dělá u Fordu a říká to samý...Takže než pustit tolik peněz za jakoukoliv káru raděj si to pořádně rozmyslet než pak koupit nějakou plečku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.03.2007 14:41, RE: bez předmětu
mufik.martin napsal:
Dave mrkni na tu poradnu na TDCI v mondeu, zacinam si to pomalu rozmyslet TDCI je vybornej motor, ale jako ojetina obrovke riziko, muze se vyplatit a slouzit, stejne jako muzou vstriky a cerpadlo do kytek. A po faceliftu se temer neda sehnat 2,0 benzin. Skoda ze moderni naftaky maji takove problemy.
Ctu to, je to v prdeli. Pritom je to vybornej motor. Tichejm, kultivovanej, vykonej....1.8 je slaba a 2.0 jak rikas proste neni!! a na 2.5 uz zase nechci platit ruceni....je to stejny jako na 3.0 (protoze 2589ccm) :(
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.05.2008 20:07, Mondeo 2.0TDCi
jsem majitelem mondea 2,0 TDCi. vyroba 2003, 6ti stupnova prevodovka, 96 kW. Ma najeto 197tis. a jsem s nim navysost spokojen. Koroze zadna, spotreba 6,8l a to jezdim po dalnici 160, mimo obec 120 a velice svizne.
jedina porucha byla vymena jedne vstrikovaci trysky za 6tis korun a pak bezne vymenay oleju, filtru atd.
Auto je svizne, pohodlne, prostorne a bezpecne!!! Doporucuji.
Franta
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.10.2011 17:07, DjhxRBVRvXqGQly
No cpomlaints on this end, simply a good piece.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.10.2011 20:37, prKRZazEiXgt
This is the prefcet way to break down this information.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.10.2011 01:02, CuJMhQWUMJrfoZuJA
I'm schoekd that I found this info so easily.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.10.2011 04:48, PQLvLFtYwuQUDt
TYVM you've solved all my porlbems
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 08.10.2011 03:24, kSTlaxvpZAVBZZdS
Ab fab my gooldy man.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 08.10.2011 04:58, ubisWCdNrylyAdWfRcW
Me and this article, sititng in a tree, L-E-A-R-N-I-N-G!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 08.10.2011 05:32, cVQPyWrncGQwJpZ
Tip top stuff. I'll exepct more now.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 08.10.2011 05:58, HjJiZVKAsb
Last one to uiltize this is a rotten egg!
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.