0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën C5 Tourer - úsporně s dieselem a automatem?

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 17:05, RE: Spotřeba
Kylie napsal:
To je přeci NEsmysl, mrkněte kolik takové auto váží (to NEní octavia - C5 má rozvor/podvozek ještě o pár cm delší než superb) a teplotní rozdíl, resp. až "extrémní" podmínky udělají také své (a zimní pneu také ...) - jinými slovy, hodil by se test v "běžném" počasí (ani -15, ani + 33 - při OBOJíM spotřeba "ujíždí" - v té zimě ještě o něco víc)
PS: Dle NEověřených informací a různých "pověstí a bajek" existovaly jednu dobu naftové motory, které palivo málem až "vyráběly" - ale dnes už tyto inform...
Kylie, netrpíte nějakou duševní či jinou poruchou? Že na cokoliv odpovídáte stylem "...ale Octavia je menší, MENŠÍ..." i když nikdo žádnou octavii v článku neřeší?

PS. Netýká se ta bajka či pověst nějakého údajného neskutečného vozidla C5? Ja už z toho aspoň získal takový pocit....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 17:14, RE: Milý mikes(i)!
Kylie napsal:
Čím "zkušenější" (to je "tajné" slovo pro "starší") jsem tím více na "číslíčka" NEdám ... (zrovna "dispiclína" 0-100 km/h je docela NEsmysl - ale všude uváděný - já vím) ... např. MNOHEM "zajímavější/důležitější" se mi jeví "elasticita" - a pokud převodovku "nastavíte/naprogramujete", aby skvěle "tady" působila, možná trochu "horší" to "jinde" bude (třeba zase v maximálce) - prostě je to "těžké" - MNOHEM lepší je "vyzkoušet" (tím NEchci říkat že dvoulitr je v C5 "raketa" - já "preferuji/doporuču...
Hodnotu 0-100 člověk nevyužije v praxi až tak často jak elasticitu (i když sem tam nutno i 0-100 v praxi použít - zvlaste v cesku pri nekterych najezdech na dalnice), ale vzhledem k tomu že elasticitu neudavaji, je vhodnym indikatorem alespon to zrychleni. A pokud maji dve stejne velka auta stejny vykon, a jedno ma zrychleni 0-100 za 10 a druhe za 12, tak je to druhe je proste horsi, a to o dost (kdyby to bylo o 0,5s. tak to neresim). A bude horsi i v elasticite, blaboleni o 2.2HDi a dvoulitru v C4 z toho vynechte...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 17:18, RE: Milý Petr(e) S.!
Petr S napsal:
Uz nic nehledam. Do mesta doma mame Yarise 1.3 a na dalky Mazdu 6 benzin 104kW (ma mnohem lepsi vybavu nez ta 88 kW). Pro nas rodinny rocni najezd vyhovuji spis benziny. Ale jinak diky za nakupni tipy

Jinak v tech pidi autech z Kolina (107, Aygo, C1) bych se bal jezdit. Hlavne proto, ze k nim neexistuje vysledek crash testu...
Gratuluji k "domácí" sbírce! ,-)
Jinak ty "pidi" vozy z Kolín(a) crash testy samozřejmě mají (2005) a dopadly "ok" - 4* - řekla bych "rozumné/odpovídající", stejně dopadla Audi A2, nebo Ford Fiesta či wv Polo .... tedy "normální" výsledek, "lepší" je třeba fiat s 500 či Grande Punto ...
Já mazda 6 "oceňuji", jen to (pro MNE, pro MÉ - trochu specifické potřeby) není ten "pravý" dálniční křižník - prostě máte doma "prima" sestavu ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 17:24, RE: No teda...
Kylie napsal:
Kategorii "hezčí" sice NEpovažuji za "důležitou", ale porovnávala jsem v Detroit Audi A7 a novou C5 a .... krom toho, že ta A7 co za rok příjde je místy VELMi podobná (lom pod oknem a zepředu z mírného bočního profilu jsou to až NEuvěřitelně podobné vozy) a možná je (málem) i ta C5 "hezčí" (uvidíme jaká bude finálová/produkční verze Audi A7)
Pěkný den ,-)
Dokonce ma ta A7 i 4 kola a volant, stejne jako C5...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 17:40, RE: Milý Petr(e) S.!
Kylie napsal:
Gratuluji k "domácí" sbírce! ,-)
Jinak ty "pidi" vozy z Kolín(a) crash testy samozřejmě mají (2005) a dopadly "ok" - 4* - řekla bych "rozumné/odpovídající", stejně dopadla Audi A2, nebo Ford Fiesta či wv Polo .... tedy "normální" výsledek, "lepší" je třeba fiat s 500 či Grande Punto ...
Já mazda 6 "oceňuji", jen to (pro MNE, pro MÉ - trochu specifické potřeby) není ten "pravý" dálniční křižník - prostě máte doma "prima" sestavu ,-)
Pěkný den
jj pravda C1 crash test ma...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 18:33, Milý mikšíku!
mikes napsal:
Kylie, netrpíte nějakou duševní či jinou poruchou? Že na cokoliv odpovídáte stylem "...ale Octavia je menší, MENŠÍ..." i když nikdo žádnou octavii v článku neřeší?

PS. Netýká se ta bajka či pověst nějakého údajného neskutečného vozidla C5? Ja už z toho aspoň získal takový pocit....
Já "na hlavu" věru kartičku mám - to jste "trefil", ani nevíte jak ,-)
Vy možná trochu "nepozorný/nevnímavý", ale k "octavia TDi" se v česku "porovnává" vše - už jsem četla VÁŽNĚ i její srovnání s bmw 3 . Zrovna před chvílí jsem se ptala na REÁLNOU spotřebu při denním dojíždění do práce nějakých 15-20 km za prahou včetně "poskakování" a po 128.000 km je dlouhodobá průměrná spotřeba C5 2.0 HDi s automatem 7,2 litru (pokud se vyrazí MIMO město, je stamozřejmě nižší)
PS: Citroën C5 je takové "normální" vozidlo střední třídy (v bazarech za rozumnou cenu) - řekla bych já ... ale za to "neskutečné" děkuji
A RADA PRO "mikes(e)": Půjčte si tohle auto někde, tak na víkend, nejlépe verzi V6 2.7 či 2.2 HDi, nebo klidně nějakého "mého" Brumlu 3.0 V6 a vyrazte na výlet - nach Deutschland, na dálnice na kvalitní silnice a "máte-li na to" vyražte na FRANCOUSKÉ dálnice (lepší jsem zatím NEpoznala), jezděte pomalu, rychle, HODNĚ rychle a až PAK tedy POTÉ se vyjádřete - jste-li "postpubertálního" věku - asi "nadšen" NEbudete (ostrý civic to věru není), ale že to "pohodová/svižná/bezpečná" je - to se TĚŽKO popírá (asi nejlépe by bylo, kdyby jste s nějakým JINÝM vozem za týden podobnou cestu absolvoval - PAK by jste se možná divil ještě více ...)
PS: TO jsme si dnes, milý mikes, ale PĚKNĚ popovídali - viďte?
A když napíši Aisin, NEznamená to, že vám japonsky "nadávám", ale docela POVEDENOU automatickou šestistupňovou převodovku (momentálně v bazaru 3-4 letou za 200 + tisíc korun)
PPS: A co vy - vy nějakou poruchou trpíte - když už jste to nanesl?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 18:35, No, milý mikes(i) ...
mikes napsal:
Dokonce ma ta A7 i 4 kola a volant, stejne jako C5...
... zatím NEmá, ale až se začne vyrábět tak asi mít bude (snad ne za příplatek - narážím na to že audi jako JEDINÁ v segmetu žádá příplatek i za klimatizaci a litá kola - narozdíl od lexus, bmw, mercedes - já to za "přehnané" považuji ...)
PS: Ale ten "kabátek" budoucí A7 je OPRAVDU nápadně podobný - uznejte ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 20:13, RE: Milý mikes(i)!
mikes napsal:
Hodnotu 0-100 člověk nevyužije v praxi až tak často jak elasticitu (i když sem tam nutno i 0-100 v praxi použít - zvlaste v cesku pri nekterych najezdech na dalnice), ale vzhledem k tomu že elasticitu neudavaji, je vhodnym indikatorem alespon to zrychleni. A pokud maji dve stejne velka auta stejny vykon, a jedno ma zrychleni 0-100 za 10 a druhe za 12, tak je to druhe je proste horsi, a to o dost (kdyby to bylo o 0,5s. tak to neresim). A bude horsi i v elasticite, blaboleni o 2.2HDi a dvoulitru v...
Práce s informacemi evidentně NEBÝT vaše parketa ...
NEvyhledávám slova jako "blábolení", ale v motorech a konstrukcích aut se "teoretickoprakticky" možná vyznám maličko více ,-)
Takže "noch einmal" a p-o-l-o-p-a-t-i-c-k-y a s-r-o-z-u-m-i-t-e-l-n-ě (speciálně for mikes .-)
NEchci vás "trápit" a "škádlit" - teď to bude NAPROSTO seriozně/vážně:
1) údaj zrychlení 0-100 km/h je taková "bouda" na řidiče - NEní v reálném světě moc důležitý ...
2) Elasticita motoru je MNOHEM důležitější/zajímavější hodnota
3) zrychlení 0-160 (či na ještě vyšší rychlost) vám o motoru (převodovce/voze) řekne VíCE, než "klišé" 0-100 (mnohé vozy jsou např. "vynikající" na 0-xy - třeba 94 kde "čeká" další převodový stupeň a tím "nutným" přeřazením se ke 100 km/h dostatnou až "mnohem" později - ono je to takové "složitější", je to takový "sofistikovanější" problém, ale "zhruba" TAKhle nějak to je ...
4) Konkrétně TENTO vůz (úplnou náhodou) mají dva mí "známí/příbuzní", ještě větší "náhodou" mi zrovna jeden z nich (mající ho teprve "krátce") dnes "nadšeně" vyprávěl, jaký má na semaforech "odpich" a že na první dva stupně zabírá snad až "moc", že "naplno" zadupne až při zařazené 3ce - to si NEvymýšlím, tak to prostě je
5) "Číselné" údaje prostě NEjsou až tak "všeříkající", jak to na první pohled vypadá (u VŠECH značek - věřte mi - nebo NE jestli se vám "nechce", ale tak to prostě je .... )
6) Pro vůz typu C5 (či subaru legacy, nebo honda accord atd.) je "vhodější/lepší" větší/silnější motor, v TOMTO případě např. 2.2 HDi (pro accord 2.4 benzín, či 2.2 diesel atd. atp. ) TAK to prostě JE - zrovna tak pokud "divočit" chcete v NIŽŠí střední třídě, tak "optimem" (opět BEZ ohledu na značku) bývá většinou "dvoulitr" (JEDNO zda v C4 či v Civic, ještě "lépe" je 2.3 v Mazda 3)
7) NEjsem "fanynka" 2.0 HDi a DOPORUČUJi spíše "jiné" motory - které by se vám možná líbily i "papírově" - PROČ to NEzmínit, resp. PROČ vám to tak "vadí" - já "NEROZUMĚT" - vy "chápat" - tak TOhle už ZASE nebylo myšleno "až tak" vážně ... (to předtím ano - zda se vám to zrovna "líbí/nelíbí" "věříte/nevěříte" - to je REALiTĚ docela "fuk a jedno", věřte mi .... zkušenosti (ale prý jsou NEpřenosné, tak možná opravdu "písmenkuji" trochu "zbytečně .-)
Pěkný den (a KDYŽ citroën C5, tak s těmi motory co JÁ zmínila - ale u ostatních automobilek je to "podobné" ... prostě v česku je 2litr v této třídě asi/možná "nejrozšířenější", což ale /bohužel/ NEznamená "nejlepší/nejvhodnější")
Ach ještě "za 8mé" - k tomu vašemu "elasticitu NEudávají" - víte, VĚTŠINA "veřejných" informací je xyzCENZURAwfg - resp. je NUTNO s nimi pracovat "s rezervou" - prostě zrychlení za 12 s je věru "nic/moc" - ale o tom JAK se motor chová/jezdí vám to řekne MNOHEM méně, než byste se mohl "domnívat"
PS: Mimochodem, jakýžeto motor/vůz máte, nebo alespoň "preferujete"
Takže ještě jednou: pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 23:40, RE: Spotřeba
Kylie napsal:
Zrovna jsem si přečetla "hodnocení" tohoto motoru (docela "pochvalné" ... tedy v textu, známka v hodnocení je asi "překlep" .-) ve voze ford focus a TAM je to ten pravý motor, který vozem "hýbne" (při "přijatelné/rozumné/akceptovatelné") spotřebě ...
PS: I když já do nižší stř. třídy (focus, 308, mazda 3, C4, volvo 30) spíše "doporučuji" 1.6 HDi - který "postačí" a je "lepší" než 2.0 HDi (NEjen spotřebou)
Pěkný den
Děkuji za reakce, sice žádný motor na economy run nehledám, ale jen podotýkám že vlastním vůz který má daleko zajímavější parametry výkonu, zrychlení....atd a spotřebu menší. Jinak s Vašimi příspěvky plně souhlasím . Mimochodem... ve výbavě, kupříkladu, se můj vůz v žádném případě nehrabe na C5.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 10:43, RE: No, milý mikes(i) ...
Kylie napsal:
... zatím NEmá, ale až se začne vyrábět tak asi mít bude (snad ne za příplatek - narážím na to že audi jako JEDINÁ v segmetu žádá příplatek i za klimatizaci a litá kola - narozdíl od lexus, bmw, mercedes - já to za "přehnané" považuji ...)
PS: Ale ten "kabátek" budoucí A7 je OPRAVDU nápadně podobný - uznejte ...
Nevim jakou A7 jste videla ja, ale ja zadnou bez kol jeste nezaznamenal. Ze by v Detroit vystavovali A7 bez kol v ramci uspornych opatreni?

PS. Ja tedy podobnost mezi uvedenymi auty nevidim zadnou, a pokud bych si mel vybrat podle designu, tak radsi to Audi (btw, jeste ze u toho Audi nezkopirovali i tu chromovanou listu pod oknem, co u C5 konci tak nejak ve 3/4 auta jako by jim zrovna dosel material - ale jinak na Citroen rekl bych dobry...).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 10:57, RE: Milý mikes(i)!
Kylie napsal:
Práce s informacemi evidentně NEBÝT vaše parketa ...
NEvyhledávám slova jako "blábolení", ale v motorech a konstrukcích aut se "teoretickoprakticky" možná vyznám maličko více ,-)
Takže "noch einmal" a p-o-l-o-p-a-t-i-c-k-y a s-r-o-z-u-m-i-t-e-l-n-ě (speciálně for mikes .-)
NEchci vás "trápit" a "škádlit" - teď to bude NAPROSTO seriozně/vážně:
1) údaj zrychlení 0-100 km/h je taková "bouda" na řidiče - NEní v reálném světě moc důležitý ...
2) Elasticita motoru je MNOHEM důležitější/zajímavější...
ad 1+2) viz muj predchozi prispevek, doporucuji precist jeste jednou a zkusit pochopit
ad 3) No ja myslim ze to o autu rekne dost :o). Zrychleni 0-160 v cesku nepouzijete nikde, zrychleni 0-100 ano.
ad 4) subjektivni dojmy vasich pribuznych jsou nepodstatne, ale kdyz uz jsme u toho, pokud pri 3. kvaltu prestava auto tahnout, navrhuji navstevu Citroen servisu.
ad 5) ciselne udaje jsou objektivni, na rozdil od okecevani co by kdyby a subjektivnich pocitu
ad 6) srovnavat se da vzdycky srovnatelne, pokud C5 ma vyrazne horsi parametry nez konkurence, tezko to okecate tim ze se tam vic hodi jiny motor.
ad 7) zkuste nepouzovat gramatiku jako Mr. Yoda a vice setrit klavesu CAPS LOCK, bude se to lepe cist
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 11:03, Napsala jsem ...
mikes napsal:
Nevim jakou A7 jste videla ja, ale ja zadnou bez kol jeste nezaznamenal. Ze by v Detroit vystavovali A7 bez kol v ramci uspornych opatreni?

PS. Ja tedy podobnost mezi uvedenymi auty nevidim zadnou, a pokud bych si mel vybrat podle designu, tak radsi to Audi (btw, jeste ze u toho Audi nezkopirovali i tu chromovanou listu pod oknem, co u C5 konci tak nejak ve 3/4 auta jako by jim zrovna dosel material - ale jinak na Citroen rekl bych dobry...).
... "....litá ....." kola - a to JE (dle mne) "úsporné" opatření do kategorie NEpatřící a až "urážející" (nebo za SPRÁVNÉ považujete mít TAKové auto na "plecháčích" - to NEní vtip! - viz nedávný německý test v AutoZeitung /? - myslím/, kde to také KRITIZOVÁNO bylo (kdybych já text psala "za rámeček" by si v Ingolstadt takovéto "opovrhování" zákazníkem ještě "více" NEdali - ale i tak, "pochváleni" NEbyli ...)
PS: Díky za "...Citroën ... dobrý" - toho si "cením" ,-
Ne vážně - jak víte - já na "design/vzhled/kabátek" až tak "moc" NEdám ... (ale když je vůz "pěkný|", proti tomu samozřejmě NIC nemám ...)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 11:52, RE: Napsala jsem ...
Kylie napsal:
... "....litá ....." kola - a to JE (dle mne) "úsporné" opatření do kategorie NEpatřící a až "urážející" (nebo za SPRÁVNÉ považujete mít TAKové auto na "plecháčích" - to NEní vtip! - viz nedávný německý test v AutoZeitung /? - myslím/, kde to také KRITIZOVÁNO bylo (kdybych já text psala "za rámeček" by si v Ingolstadt takovéto "opovrhování" zákazníkem ještě "více" NEdali - ale i tak, "pochváleni" NEbyli ...)
PS: Díky za "...Citroën ... dobrý" - toho si "cením" ,-
Ne vážně - jak víte - já na "de...
Nevim o jakem segmentu mluvite. Mate pocit ze testovali A7 na plechacich a bez klimy? :o)))
Pokud jste se snazila strelit primo do Audi obecne, pak vezte ze na plechacich a bez klimy se prodava i vase milovane BMW 1, stejne jako A3, takze kdyz kritizujete, zkuste byt aspon trochu objektivni. Cokoliv od A4 nahoru ma klimu ve standardu. Jestli porad vychazite z tak kvalitnich informaci v AutoZeitung jako tady prezentujete, tak se nedivim ze mate ponekud zkreslene predstavy o mnoha vecech.

PS. Myslim ze vase nazory jsou lidem v Ingolstadtu ukradene, natoz aby si je veseli na zed...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 12:28, Milý mikes(i) ...
mikes napsal:
Nevim o jakem segmentu mluvite. Mate pocit ze testovali A7 na plechacich a bez klimy? :o)))
Pokud jste se snazila strelit primo do Audi obecne, pak vezte ze na plechacich a bez klimy se prodava i vase milovane BMW 1, stejne jako A3, takze kdyz kritizujete, zkuste byt aspon trochu objektivni. Cokoliv od A4 nahoru ma klimu ve standardu. Jestli porad vychazite z tak kvalitnich informaci v AutoZeitung jako tady prezentujete, tak se nedivim ze mate ponekud zkreslene predstavy o mnoha vecech.

PS. My...
... teď to na mne "hrajete"? Nebo jsem se TAK "komplikovaně" vyjádřila?
Nuže ještě jednou: v německém (DOMÁCÍM) tisku bylo Audi "kritizováno" že některé jeho vozy (PRÉMIOVÉHO segmentu - TUTO "kategorii" jsem měla na mysli) jsou osazeny plechovými koly (jako JEDINÉ v segmentu - konkrétně v testu byly vozy bmw 3, mercedes C a pamatuji-li si dobře jaguar XF - všechny POCHOPITELNĚ s litými koly - JEDINÉ audi na "plecháčích")
Pokud VÁM to "vyhovuje" (za "správné" to považujete) - nemám k tomu co dodat - MŮJ názor je TOTOŽNÝ s redakcí (snad jen ještě "ostřeji" bych "kritizovala")
Bohužel MÉ názory v Ingolstadt NEberou "vážně" ,-( - určitě MNOHEM větší "radost" z lidí jako "mikes" mají ... kterým plechové disky v prémiovém segmentu NEvadí ...
Jak a co se prodává (víte že jsou docela BIG rozdíly mezi Deutschland a českem? Právě jsem to "zmínila" pod článečkem o C5 - kde v česku NEjsou - bůhvíproč - k dispozici /ani za příplatek/ ta "pěkná" na reklamních fotografiích presentovaná 19ti palcová kola - ani za příplatek). BMW 1 v ZÁKLADNíCH verzích je něco jako octavia ... tam že jsou litá kola jen za příplatek - NEvyvolá ve mně "nadšení", ale "budiž" (už u verzí 123d a 135i coupé, které "zajímají" mne to je ..."jinak") - testík kde audi kritizováno bylo byl o vozech STŘEDNí třídy s 6ti válcovými diesly - TAM prostě "PLECH" NEpatří - můj názor - vám se to opravdu SPRÁVNÉ zdá?!?!?
PS: Ano, AutoZeitung si občas RÁDA přečtu, zrovna tak Quattrotuorte a AutoCar a Evo a Audo moto und sport a ...
PPS: Ta KLIMA v Audi A4 3.0 TDi právě byla za PŘÍPLATEK (tedy manuální v ceně, automatická za příplatek - VŠICHNI konkurenti - mercedes, jaguar, bmw, lexus ale i Brumla mají pochopitelně již dávno automatickou ... NEpřesně jsem se vyjádřila - to se omlouvám ...)
Milý mikes opravdu se NEstydíte za větičky typu: "....AutoZeitung .... zkreslené informace?" - mohu se zeptat KOLIKrát jste třeba jen tenhle magazín za poslední desetiletí četl?
A kolikrát nějaký jiný (německý, britský, italský?) ... ale k "meritu" věci - mně PLECHová kola u auta s jedničkou na začátku a šesti číslicemi za ní poněkud "uráží", já bych si JiNÝ vůz z testované 4řice vybrala ... (vy byste audi volil?)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 12:54, RE: Milý mikes(i)!
mikes napsal:
ad 1+2) viz muj predchozi prispevek, doporucuji precist jeste jednou a zkusit pochopit
ad 3) No ja myslim ze to o autu rekne dost :o). Zrychleni 0-160 v cesku nepouzijete nikde, zrychleni 0-100 ano.
ad 4) subjektivni dojmy vasich pribuznych jsou nepodstatne, ale kdyz uz jsme u toho, pokud pri 3. kvaltu prestava auto tahnout, navrhuji navstevu Citroen servisu.
ad 5) ciselne udaje jsou objektivni, na rozdil od okecevani co by kdyby a subjektivnich pocitu
ad 6) srovnavat se da vzdycky srovnatelne,...
Ten "nadšenec" s 2.0 HDi zrovna NEní můj příbuzný, ale to nevadí ..
PRESENTOVANÉ "číselné" údaje vám o REÁLNÉM chování vozu/motoru mnoho NEřeknou ... třeba k tomu jednou (také) dojdete ... ta elasticita, či přítlak v určitých vyšších rychlostech jsou např. MNOHEM důležitější, než to co "ukazuje se"
Nevím s čím a kde jezdíte, ale já sprint 0-100 km/h až tak NEvyužívám (a 0-160 - NAPŘÍKLAD - vám o motoru/převodovce/voze řekne prostě "víc" - trošičku "podrobněji" jsem to rozepsala výše - NEchcete-li "věřit" - tak prostě na 0-100 se dívejte a je to JEN a JEN vaše věc ,-)
ad vaše 1+2) - NEchápu .... já PROFesionály načena byla TAK jak jsem napsala - dám spíše "na ně"
ad 3) vysvětlila jsem nastavením převodů atd - s čímže to "srovnáváte"? Já opravdu NE-fanynka tohoto konkrétního motoru, ale VíM, že v REÁLU věci "jinak" bývají, než číslíčka naznačují ... zkuste třeba v nějakém bazaru "hrát" zájemce a nechte se svézt, resp. sám "vyzkoušejte" (ale ta verze 2.2 HDi je o DOST lepší ... dokonce i ta "stará" která je - to je "paradox" - PAPÍRově "slabší" - o 2 kW - "jízdní" rozdíl je málem "BIG" - vy prostě JEN na číslíčko koukáte (co vám výrobci předhazují) a VĚŘÍTE - já doporučuji NEvěřte (všemu co se jako zlato třpytí ...)
ad 4) tohle TAKÉ NEchápu - na první 2 stupně až "moc" tahle verze zabírá, až na 3. je to takový "poklidný" tah - TAK mi to bylo "presentováno" ... (resp. na 1. a 2. stupeň NEvhodno "do podlahy" zadupávat pedál plynu ...)
ad 5) "objektivní" jsou, ALE řeknou vám JEN ten JEDEN bod zvaný 100 km/h - NEřeknou vám co se "děje" předtím a potom a ZROVNA to 0-100 je prostě takové "klišé" - ti kdo "vyznají se/rozumí" (nebo jako já - od nich "poučeni jsou") tak zrovna TENTO údaj NEvyhledávají ...
ad 6) já NEpreferuji tento motor a VĚŘÍM že v DANNÉ motorizaci jsou "lepší" - někteří (většina) zas NEmá odpověď na V6 2.7 HDi atd. atp. - TAK se totiž "hra" hraje - když CHCETE aby v testu "TEN/ONEN" zvítězil, tak často jen "správnou" motorizaci/výbavu" vyberete ... OPRAVDU si stále myslíte, že já "autíčkům" a "okolí" NErozumím? Já POPRAVDĚ napsala, že "v oboru" se pohybuji a mnoho lidí/profesionálů znám a kdysi jsem dokonce sama pracovala .... jestli NEvěříte - vaše věc - ale PRAVDA - to je
ad 7) za svůj "pravopis" se ráda omluvím (a VíM, že "divně" píši), ale asi u toho "víceméně" zůstanu - NE ze "zlé" vůle, nebo tak - mně to tak prostě "vyhovuje" - a zde jen "pro zábavu" jsem, takže "comnebaví" dělám
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 14:58, RE: Milý mikes(i) ...
Kylie napsal:
... teď to na mne "hrajete"? Nebo jsem se TAK "komplikovaně" vyjádřila?
Nuže ještě jednou: v německém (DOMÁCÍM) tisku bylo Audi "kritizováno" že některé jeho vozy (PRÉMIOVÉHO segmentu - TUTO "kategorii" jsem měla na mysli) jsou osazeny plechovými koly (jako JEDINÉ v segmentu - konkrétně v testu byly vozy bmw 3, mercedes C a pamatuji-li si dobře jaguar XF - všechny POCHOPITELNĚ s litými koly - JEDINÉ audi na "plecháčích")
Pokud VÁM to "vyhovuje" (za "správné" to považujete) - nemám k tomu co do...
Mila Kylie, to skoro vypada ze lzete, ne ze jen zamlzujete informace. Psala jste ze Audi ma klimu ve stredni jen za priplatek, nemate pravdu. Pak hodite zpatecku a zacnete mlzit ze ji tedy jako ma ale jen manualni - zaze nemate pravdu, klima je to elektronicka, automaticka, 1zonova. To cim jste agrumentovala se tykalo 3 zonove klimatizace, kterou ma malokdo a v zakladu asi nikdo.
Najednou se taky dozvidame ze i ve stedni tride byvaji plechova kola, ne pouze u Audi, uz m ito pripada komicke - kazda vase argumentace. Pak z vas vyleze ze to melo jako platit jen u nekterych motoru, no pobavil jsem se, argumentace na urovni. Navic jste jaksi zapomela poznamenat ze ve finale je podstatna cena, ne jestli je neco ve standardu nebo ne. Pokud ma nekdo urcitou vec ve standardu ale stoji podstatne vic nez u druheho, kde je za priplatek, ale i s tim priplatkem je cena nizsi, ktera nabidka je vyhodnejsi? :o)))
Ze muzou byt rozdily v ceniku mezi cekem a nemeckem, to jste opravdu objevila ameriku, objevujte dal... :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 15:11, RE: Milý mikšíku!
Kylie napsal:
Já "na hlavu" věru kartičku mám - to jste "trefil", ani nevíte jak ,-)
Vy možná trochu "nepozorný/nevnímavý", ale k "octavia TDi" se v česku "porovnává" vše - už jsem četla VÁŽNĚ i její srovnání s bmw 3 . Zrovna před chvílí jsem se ptala na REÁLNOU spotřebu při denním dojíždění do práce nějakých 15-20 km za prahou včetně "poskakování" a po 128.000 km je dlouhodobá průměrná spotřeba C5 2.0 HDi s automatem 7,2 litru (pokud se vyrazí MIMO město, je stamozřejmě nižší)
PS: Citroën C5 je takové "...
K Octavia TDi tady porovnavate vsechno predevsim vy, nevsimla jste si? :o)
Spotreba 7,2 mi prijde na hranici unosnosti, jina auta stejne velikosti umi jezdit usporneji.
Na pohodovou duchodcovskou jizdu rovne sem tam je ten vas brumla OK, do zatacek uz to takova slava neni.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 16:13, RE: Milý mikšíku!
mikes napsal:
K Octavia TDi tady porovnavate vsechno predevsim vy, nevsimla jste si? :o)
Spotreba 7,2 mi prijde na hranici unosnosti, jina auta stejne velikosti umi jezdit usporneji.
Na pohodovou duchodcovskou jizdu rovne sem tam je ten vas brumla OK, do zatacek uz to takova slava neni.
To BIG (neustále opakované) "super" klišé o zatáčkách a hydropneumatickém pérování znám ,-)
Zrovna v ZATÁČKÁCH to Brumla té octavia (klidně doplňte něco jiného .-) celkem snadno "nandá" - ostatně "klasické" pružiny/tlumiče jsou dnes málem u VŠECH výrobců nahrazeny něčím "obdobným" (trochu JINOU variantou) jako je podvozek Brumly - třeba u nového Mercedes E to u (od) verze E500 máte "v ceně" (u některých levnějších verzí lze doobjednat), prostě protože takové pérování je "lepší" ...
Zkuste si z propisky vyndat to malé pérko co vepředu je a "představte" si ho trochu "větší" a TO má být to "nej" odpružení do vozu? .... teď si dělám (maličko .-) legraci, ale opravdu ZKUSTE se projet nějakou C5 s H3+ (nebo dokonce deset let starou Xantia Activa) a NEbudete chápat JAK se v zatáčce chová (podotýkám, že "maličké" zkušenosti např. se subaru - to se v zatáčkách NEchová vůbec "špatně" - mám a v posledním roce jsem párkrát i se čtyřkolkami ML63 AMG a Bentley Continental GT jela). Tím NEchci říci, že by se jim Brumla vyrovnal či cokoliv "podobného", chci JEN "upozornit" že zatáčkou umí projet "lépe", než se, ten kdo "neokusil", domnívá (ale ty bajky znám, byť KDE se berou NEvím/NErozumím/NEchápu).
Dalo by se říci, že v MNOHA vozech mám vyzkoušenu zatáčku na konci plzeňské dálnice (tu kde profi řidič "ven" z ní, "rovně" poslal i Audi A8) a to od kdysi půjčené malé fiesta 1,25 po .... "a NEřeknu a neřeknu" (zatím ,-)
Abychom si "rozumněli", v té zatáčce Brumla "potrápí" a dokonce "porazí" předokolku Audi A4 TDi (B6) - což majitel NElibě nese ... není to nic NEpochopitelného - když s vámi někdo projde konstrukci těch aut a uložení motoru a rozložení hmotnosti atp. - ono to pak už NEní tak "překvapivé" (ale samozřejmě NEjde jen o nějakou C5 - takovýchto NEsmyslů/NEčekaností je mnoho - a fyzice je "úúúúúplně jedno a fuk" kdo má jaký znáček na kapotě)
PS: A symetrická 4kolka s plochým motorem je v česku poměrně HODNĚ podceňovaná (skvělá, sofistikovaná, asi/skoro "nejsprávnější") konstrukce (dnes s pořizovací cenou VELMi podobnou té výrobně o HODNĚ levnější škoda octavia - a už i diesel mají u subaru "lepší" - než TD-Td-tdííí)
PPS: Spotřeba (ani nic jiného) mne na motoru 2.0 HDi NEbere (nějaká o cca 10% silnější a přitom úspornější verze už je "k dispozici" v prodeji ... nevím zda během týdnů či měsíců, ale rozhodně LETOS bude ... a já myslím že do textu "patří", že TENTO motor pro TOTO auto NEní "optimem" - to už je "zajímavější" i 1.6 HDi, nebo pak .... ale to už jsme "probírali" ... když 2litr diesel, tak DNES momentálně právě TEĎ je mým "favorite/králem" v této "litráži" bmw a subaru ...
Již se těším až budu někdy maličko "spěchat" a potkáme se a "podůchodcovsku" si to "rozdáme" (mám krásné "důchodcovské" bačkůrky adidas, heč!) - já v Brumlovi (co zatáčky prý neumí - jak mikes pravil) - a ten to VÍ, i když to nikdy ani NEzkusil - asi) - barva "šedá Fulminator" - jen abyste věděl - a v čem mne v zatáčce "předjedete" vy?
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 16:21, RE: Milý mikes(i) ...
mikes napsal:
Mila Kylie, to skoro vypada ze lzete, ne ze jen zamlzujete informace. Psala jste ze Audi ma klimu ve stredni jen za priplatek, nemate pravdu. Pak hodite zpatecku a zacnete mlzit ze ji tedy jako ma ale jen manualni - zaze nemate pravdu, klima je to elektronicka, automaticka, 1zonova. To cim jste agrumentovala se tykalo 3 zonove klimatizace, kterou ma malokdo a v zakladu asi nikdo.
Najednou se taky dozvidame ze i ve stedni tride byvaji plechova kola, ne pouze u Audi, uz m ito pripada komicke - kaz...
... já se OMLUVILA a ZNOVU tak jak v testu je VYSVĚTLILA!
To PŘEHÁNíTE! Audi (doma, v Deutschland) KRITIZOVÁNO bylo, že jako JEDINÍ ve (střední) třídě v prémiovém segmentu NEmají ve voze automatickou klimatizaci! U VŠECH ostatních značek je STANDARDEM. STEJNÝ promblém jsou kola. AUDI jako JEDINÝ výrobce dává do šestiválcového vozu střední třídy PLECHová kola.
Ta vaše poslední věta už je OPRAVDU až "trapná" ... to je takové to "zvítězit za každou cenu" (v jednom domorodém kmeni se tomu říká: "Přeměřování penisového pouzdra" - opravdu ,-)
Já tím JEN chtěla říci, že skutečnosti jako že se někam NEvozí všechny motorizace mne NEtěší, ale dají se "pochopit" - TATO věc, tedy tato KONKRÉTNí věc (19ti palcové disky) se už chápe "hůř", resp. já to NEchápu (s těmi motory to má určitý "ekonomický" důvod - no "budiž"; s těmi koly - to se JEN nějakému "xyzws" asi NEchce, či co - COŽ "kritizuji" - CO se vám na tom "NElíbí"?)
PS: Tu automatickou klimu a litá kola měla i má předchozí C5 - v ceně samozřejmě ...
PPS: TO jsem chtěla říci a všiml jste si, že TOMU se "jak čert kříži" VYHÝBÁTE?
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 31.01.2009 22:59, RE: Milý mikšíku!
Kylie napsal:
To BIG (neustále opakované) "super" klišé o zatáčkách a hydropneumatickém pérování znám ,-)
Zrovna v ZATÁČKÁCH to Brumla té octavia (klidně doplňte něco jiného .-) celkem snadno "nandá" - ostatně "klasické" pružiny/tlumiče jsou dnes málem u VŠECH výrobců nahrazeny něčím "obdobným" (trochu JINOU variantou) jako je podvozek Brumly - třeba u nového Mercedes E to u (od) verze E500 máte "v ceně" (u některých levnějších verzí lze doobjednat), prostě protože takové pérování je "lepší" ...
Zkuste s...
Tak hydropneumaticke perovani je nejlepsi pro podvozek a schopnost auta zatacek jo? To jsou ale pitomci u takoveho ferrari ze na to jeste neprisli a porad do nich montuji ty vase pruzinky z prupisek :o))) Ale treba na to jednou prijdou ze Citroen je v podvozcich svetelne roky pred nimi :o)))

Vase zkusenost s jednou zatackou vypovida pouze o jednom - kdyz sedi moula za volantem Audi tak ho porazi i zenska s C5 :o)
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.