0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën C5 Tourer - úsporně s dieselem a automatem?

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.01.2009 15:03, RE: Spotřeba
Rubal napsal:
S tím VIVA fábia HTP Classic bych tak nevykřikoval, nebo si o Vás začnu myslet že nevíte o čem mluvíte. Mám dlouhodobé zkušenosti, jak s přeplňovaným benzínem, tak s přeplňovanými diesely (PD i CR) a znovu říkám že spotřeba 8,7l/100 km je otřesná při výkonu 100 kW a zrychlení z nuly na sto za 12,1 není taky nijak valné. Co se týče toho splňování norem, tak myslím že krom bezpečnosti musejí splňovat i přísnější limity výfukových plynů, takže by ta spotřeba mohla být vážně nižší. Nehledě na cenu paliva.
Proč se opíráte o nějaké číslo 8,7 a snažíte se zněj vyvodit nějaký závěry, když o jízdě při které bylo dosaženo vůbec nic nevíme.
Při testu bylo naměřeno 6,9l a celkově 7,3. Tak kdyžtak komentujte toto. Těch 8,7 může být po městě -vzhledem k průměru 41km/h, nebo bůhví co ještě to ovlivnilo....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.01.2009 15:28, RE: Spotřeba
TOM napsal:
Proč se opíráte o nějaké číslo 8,7 a snažíte se zněj vyvodit nějaký závěry, když o jízdě při které bylo dosaženo vůbec nic nevíme.
Při testu bylo naměřeno 6,9l a celkově 7,3. Tak kdyžtak komentujte toto. Těch 8,7 může být po městě -vzhledem k průměru 41km/h, nebo bůhví co ještě to ovlivnilo....
No porovnavat se to uplne neda, ale tahl jsem nedavno Yarisem (1.3 benzin 64 kW) Volvo na lane asi 25 km pres Prahu, ze severu na zapad. Teplota byla kolem 0. Yaris mel zrovna cerstve plnou nadrz a resetovanou prumernou spotrebu v PP. Na konci nahore v Roztokach ukazoval PP prumer 8.9 L/100. A to je konec trasy od Vltavy pekny stoupani, musel jsem ty serpentyny jet vetsinou na jednicku. Okamzita hmotnost obou aut mohla byt neco kolem 2.3 tuny (Yaris vazi cca 1120 kg). To jen tak na okraj k tem spotrebam
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.01.2009 15:55, RE: Kylie opravdu nemá čas
Muroň napsal:
Když ani nezareagovala na test C5, pak už nevím, na co by měla...
Milý Rudlíku! Já si OPRAVDU NEvymýšlela, když já říkala, že TAKÉ mám od nového roku "změny" v práci (pozitivní) ... čehož důsledkem ale je ..
Tenhle "kousek" (2.0 HDi s automatem) náhodou znám ve dvou "exemplářích" (tetička - nové vloni; kamarád - 3leté ojeté nedávno) = oba VELMi spokojeni ... Vzpomínám na e-mail onoho "novopečeného" tatínka "jedenapůltunového děťátka" jména C5 2.0 HDi automat, kterak popisoval první (noční) kilometry z Hradce Králové do Prahy, kdy CELOU cestu jel/plul na tempomat 135 km/h (to je tak +/- 133 "reálných") a NADŠEN byl, jak je to řízení a vůbec "vše" najednou "snazší" ....
Ten 6tistupňový Aisin je docela HODNĚ povedný (opravdu provozně "příjemný") společník a dovede "zařídit" i rozumnou spotřebu (dokonce i u Brumly V6 třílitříku). Škoda že podmínky pro test byly zrovna tak "nestandardní", teploty - 10 a podobně ... to je docela JEDNOZNAČNĚ o ... nevím .... možná půl, možná litr vyšší spotřeba - já bych sice "preferovala" jinou (jiné) motorizace, ale uznávám že dvoulitr "stačí" (ale 2.2 HDi Biturbo s manuálem je LEPŠí a V6 2.7 HDi s automatem je JEŠTĚ lepší a já se "těším/zvědavá jsem" na NEJlepší - nový V6 3.0 HDi co od září do C6 dorazí ... v té "silnější" verzi má 202 kW a 600 Nm - do tolika už málem NEumím ani počítat!)
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.01.2009 15:58, Milý Reno!
Reno napsal:
S Brumlou v servise
Kdyby jste NEpopletl to poslední slovo "...servise" a správně napsal "...Deutschland" ... už bych si u vás věštění budoucnosti objednávala ....
PS: Ale takhle .... (takhle leda tak: "TY, Ty, ty!" Vy ZLOBíTE!)
PPS: A Brumlu (stále ještě ...) PODceňujete ,-)
Pěkný den a nechť Brumla "Reno(a)" NEposlouchá a tak jak včera dál "jezdí" a "létá" - to si přeji já
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.01.2009 16:01, RE: Spotřeba
TOM napsal:
Proč se opíráte o nějaké číslo 8,7 a snažíte se zněj vyvodit nějaký závěry, když o jízdě při které bylo dosaženo vůbec nic nevíme.
Při testu bylo naměřeno 6,9l a celkově 7,3. Tak kdyžtak komentujte toto. Těch 8,7 může být po městě -vzhledem k průměru 41km/h, nebo bůhví co ještě to ovlivnilo....
Ano i oněch 6,9l a 7,3l je podle mne příliš na toto auto. Průměrná rychlost 41km/h není zase tak nízká. Pokud máte palubní počítač ve svém voze jistě mi dáte za pravdu. Ve městě mívám průměrnou rychlost i 26 km/h. Rychlost 41 km/h mi vychází někde při kratších trasách do padesáti km, pokud je cestou osm vesnic a tři města. Při dodržování předpisů v obci a při jízdě úměrné mínus pěti stupňům mimo obec. Při těchto podmínkách se nedostanu ani na spotřebu 6,9l a to mám větší výkon a menší obsah motoru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.01.2009 16:06, RE: Hmotnost
Koloss napsal:
Výsledek lze označit jako dobrý zejména vzhledem k vysoké pohotovostní hmotnosti vozu. V porovnání s mým benzínovým Mondeem 2001 je to téměř +400 kg a to je pěkná nálož (i proti dieslové verzi je to stále +300) . V tomto světle nepřekvapí zrychlení 0-100 za více než 12 vteřin, když 100kW diesel není zase tak slabý. Jak bude takové auto jezdit s benzínovým motorem si ani nedovedu představit. Bylo by velmi zajímavé získat na test benzínový dvoulitr.

Když porovnám s Mazdou 6, kde si konstruktéři d...
Milý Koloss! S tou HMOTNOSTí máte a NEmáte pravdu ..
Když nějakým "nedopatřením" my dva udělám "berany duc", tak .... (ale to víte sám) ... takže mně ty kg "navíc" až tak NEvadí ...
Mazdu 6 tu občas "chválím", ale již jsem psala, že to NEní ten "pravý" dálniční Shinkansen, jinými slovy na DÁLKOVÉ DÁLNiČNí trasy je (a asi i vzhledem k té "hmotnosti") LEPŠí citroën C5 (nejlépe 2.2 HDi Biturbo a ještě "lépe" V6 HDi s automat(em)
Vzhledově se mi nová C5 také docela "líbí" (a viděli jste už "4dveřové kupé - to je ale "bubost", že?) Audi A7 (na podvozku A4) co se za rok začne prodávat? Když se podíváte dobře, tak z některých úhlů ... až NEuvěřitelná "shoda" ..
PS: Dvoulitr HDi pro běžný provoz "stačí" a bude jistě "nejrozšířenější", ale já bych šla JEDNOZNAČNĚ do asi tak o 2-3 generace "modernějšího/lepšího/zajímavějšího" motoru 2.2 HDi ...
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.01.2009 16:08, Milý dpwagen(e)!
dpwagen napsal:
Já jsem tedy francouzskou produkcí vždy opovrhoval, ale po zkušenostech s C5 a C4 mohu doporučit. Hlavně C4 VTR 2.0 16V je úžasná.......
Doproručuji (a přeji) vám vyzkoušet cupku C4 VTS se 130ti kW vysokootáčkový dvoulitříkem ... TAM někde začíná "zábava"
A pro mne už ta C5 neb o C6 (s V6 - tentokrát možná/asi/skoro určitě HDi ...)
PS: C2 VTS s "ostrou" 1.6kou až tak NEní moje parketa, ale její "trvalé/dlouhodobé" výsledky v JWRC naznačují .... že i tam by "zábava" mohla být ...
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.01.2009 16:11, MOC a MOC se omlouvám ...
Muroň napsal:
To koukam. Dpwagen doporučuje Citroen. Teď už chybí jen, aby Kylie doporučila Passat 2,0 Tdi...
.... ale passat 2.0 TDi opravdu ... já NEmůžu ...doporučit, ale KLIDNĚ napíši že je DOBŘE, že se Scirocco "vrátilo" a benzín 2.0 TFSi do KAŽDÉ rodiny (místo 2.0 TDi - ale VÁŽNĚ - ten 2.0 TFSi místo VŠECH ostatních dvoulitrů!) Tak TO napíši RÁDA.
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.01.2009 16:16, RE: Japonec nakonec (ale pořád lepší)
Jurke napsal:
Ikdyž je to vcelku pěkné auto(proti minulé generaci) určitě bych si ho nekoupil myslím že jsou lepší volby. U mě by to vyhrála Mazda 6 nebo nováToyota Avensis
Ono je to "jak pro koho", resp. "jak na co" - BEZ nějakého "vymýšlení/prosazování", na (mé) dálkové dálniční trasy by Mazda 6 NEvyhrála úplně "určitě" (ale jinak ZAJíMAVÁ a povedená je/působí!) a nový Avensis jsem zatím jen na foto viděla ... (ale chybí mi tam MOTOR, který by mne "zaujal" - TO mohu říci již teď)
PS: Když "japonsko", možná bych došla spíše vyzkoušet accord a legacy (momentálně "V AKCi" ta "nej" verze vozu s "ideální/nejlepší" konstrukcí podvozku a třílitrový boxer šestiválec vůz v PLNÉ výbavě s automatem nějakých 900.000 kč - NEní to "málo" ale SUPER cena to je!)
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.01.2009 16:22, RE: Spotřeba
Rubal napsal:
Test spotřeby je zajímavý, obzvlášť když na fotce palubního počítače je zobrazena průměrná spotřeba 8,7 litrů na 100 km. U dvoulitrového HDi s výkonem 100 kW je tato spotřeba přímo otřesná. Počítal bych maximálně se spotřebou lehce přes šest litrů za každých podmínek a za každého stylu jízdy.
To je přeci NEsmysl, mrkněte kolik takové auto váží (to NEní octavia - C5 má rozvor/podvozek ještě o pár cm delší než superb) a teplotní rozdíl, resp. až "extrémní" podmínky udělají také své (a zimní pneu také ...) - jinými slovy, hodil by se test v "běžném" počasí (ani -15, ani + 33 - při OBOJíM spotřeba "ujíždí" - v té zimě ještě o něco víc)
PS: Dle NEověřených informací a různých "pověstí a bajek" existovaly jednu dobu naftové motory, které palivo málem až "vyráběly" - ale dnes už tyto informace můžeme řadit pomalu k "historickým" pramenům a ono je to vždy (a ve všem) "něco za něco" ....
Pěkný den .-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.01.2009 16:25, RE: No teda...
Marcus napsal:
Tak toto auto se mi fakt moc líbí.Nikdy jsem nebyl na francouze,ale toto je designová pecka .Mám raději japonce a němce,ale podle mně je C5 Tourer hezčí než nový Avensis kombi nebo Audi A6 kombi ....
Kategorii "hezčí" sice NEpovažuji za "důležitou", ale porovnávala jsem v Detroit Audi A7 a novou C5 a .... krom toho, že ta A7 co za rok příjde je místy VELMi podobná (lom pod oknem a zepředu z mírného bočního profilu jsou to až NEuvěřitelně podobné vozy) a možná je (málem) i ta C5 "hezčí" (uvidíme jaká bude finálová/produkční verze Audi A7)
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.01.2009 16:31, Milý mikes(i)!
mikes napsal:
To zrychleni 0-100 za 12s. je teda tragedie.
Čím "zkušenější" (to je "tajné" slovo pro "starší") jsem tím více na "číslíčka" NEdám ... (zrovna "dispiclína" 0-100 km/h je docela NEsmysl - ale všude uváděný - já vím) ... např. MNOHEM "zajímavější/důležitější" se mi jeví "elasticita" - a pokud převodovku "nastavíte/naprogramujete", aby skvěle "tady" působila, možná trochu "horší" to "jinde" bude (třeba zase v maximálce) - prostě je to "těžké" - MNOHEM lepší je "vyzkoušet" (tím NEchci říkat že dvoulitr je v C5 "raketa" - já "preferuji/doporučuji" 2.2 HDi Biturbo - popř. V6 - TAkové motory do TAk velkého/těžkého auta "patří/odpovídají" - dvoulitr udělá C4 "divokou" ... Zrovna tak 2.2 HDi Biturbo na C6 sice "stačí", tam ale zas už "šestiválec" patří ... (nejlépe ten nový 3.0 HDi ....)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 00:20, RE: Milý mikes(i)!
Kylie napsal:
Čím "zkušenější" (to je "tajné" slovo pro "starší") jsem tím více na "číslíčka" NEdám ... (zrovna "dispiclína" 0-100 km/h je docela NEsmysl - ale všude uváděný - já vím) ... např. MNOHEM "zajímavější/důležitější" se mi jeví "elasticita" - a pokud převodovku "nastavíte/naprogramujete", aby skvěle "tady" působila, možná trochu "horší" to "jinde" bude (třeba zase v maximálce) - prostě je to "těžké" - MNOHEM lepší je "vyzkoušet" (tím NEchci říkat že dvoulitr je v C5 "raketa" - já "preferuji/doporuču...
Kazdemu asi rad vypichne to, v cem zrovna vynika prave to JEHO auto. OK, elasticita je dobra asi na dalnici. Na krizovatce mozna spis udaj 0-100. Ale to je fuk. Nepatrim k tem kdo potrebuje zavodit na krizovatkach. Ale nekdy se dobry odpich z 0 hodi, kdyz je treba prejet po par metrech za krizovatkou do druheho pruhu kvuli odboceni.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 00:22, RE: Milý mikes(i)!
Petr S napsal:
Kazdemu asi rad vypichne to, v cem zrovna vynika prave to JEHO auto. OK, elasticita je dobra asi na dalnici. Na krizovatce mozna spis udaj 0-100. Ale to je fuk. Nepatrim k tem kdo potrebuje zavodit na krizovatkach. Ale nekdy se dobry odpich z 0 hodi, kdyz je treba prejet po par metrech za krizovatkou do druheho pruhu kvuli odboceni.
Oprava zac. vety: "Kazdy asi rad"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 09:49, RE: Spotřeba
Kylie napsal:
To je přeci NEsmysl, mrkněte kolik takové auto váží (to NEní octavia - C5 má rozvor/podvozek ještě o pár cm delší než superb) a teplotní rozdíl, resp. až "extrémní" podmínky udělají také své (a zimní pneu také ...) - jinými slovy, hodil by se test v "běžném" počasí (ani -15, ani + 33 - při OBOJíM spotřeba "ujíždí" - v té zimě ještě o něco víc)
PS: Dle NEověřených informací a různých "pověstí a bajek" existovaly jednu dobu naftové motory, které palivo málem až "vyráběly" - ale dnes už tyto inform...
Ano milá Kylie, máte pravdu (jako vždy) u Citroenu je to zkutečně nesmysl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 11:25, Milý Rubal(e)!
Rubal napsal:
Ano milá Kylie, máte pravdu (jako vždy) u Citroenu je to zkutečně nesmysl.
Z-kutečně si NEjsem jista, ale vy na mne IRONICKY? ,-)
Nu - já bych 2.0 HDi NEpreferovala (už jsem to zde psala, považuji ho dokonce za "nejslabší" - nejméně "výjimečný" ze VŠECH motorů HDi - maličkým 1.4 počínaje, V8 3.6 konče), ale spotřeba při -10 prostě "je/bývá" jiná, vyšší/horší ...
PS: Tento vůz - ANO, tato převodovka - URČITĚ , tento motor - budiž
Tak TAKhle to vidím já
PPS: Hledáte-li "šampiona spotřeba" - HDi to NEbude (i když 1.4 a 1.6 HDi si NEvedou špatně), ale jsou (prý .-) i "jiné/další" parametry požadavky a očekávání na/od motor(u)
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 11:38, Milý Petr(e) S.!
Petr S napsal:
Kazdemu asi rad vypichne to, v cem zrovna vynika prave to JEHO auto. OK, elasticita je dobra asi na dalnici. Na krizovatce mozna spis udaj 0-100. Ale to je fuk. Nepatrim k tem kdo potrebuje zavodit na krizovatkach. Ale nekdy se dobry odpich z 0 hodi, kdyz je treba prejet po par metrech za krizovatkou do druheho pruhu kvuli odboceni.
Na "odpich" na křižovatce vám TAKÉ ten "zprofanovaný" (a opravdu trochu "nesmyslný") údaj 0-100 až tak NEpomůže (osobně se u "rychlých" vozů dívám spíše na elasticitu, nebo u zrychlení je daleko ZAJÍMAVĚJŠí/SPRÁVNĚJŠí/INFORMATIVNĚJŠí údaj třeba 0-160 km/h, popř. 0-200 km/h - když už ...). Popravdě s tím "pidi" motorem 1.4 HDi v C2 (či C3) na té křižovatce ujedete i daleko VĚTŠÍM vozům a v C1 (s povedeným litrem 1.0 od Toyota) skoro také ... C5 je "primárně" určena "jinam" - opravdu "to pravé" pro ni je dálková trasa (a kvalitní dálnice - třeba s max. rychlostí 160 km/h ,-)
Když jsem tu psala, že známého/kamaráda mám co na město Peugeot 107 a na dálky 407 (dnes už Mazda CX 7) má - byla to pravda .... TAK se to "dělá", to je skoro "optimální" řešení (pravda finančně ...)
PS: Prostě do C5 zvolte 2.2 HDi Biturbo a NEbudete řešit, jestli vlevo/vpravo někdo rychlejší a pružnější (tedy pokud zrovna P-orsche či F-errari apod nevlastní a i těm záběr toho prvního turba a skoro "plný" točivý moment od nějakých 1300 ot. dají "pěkně" zabrat - pokud "pohodu" jako já hledáte, tak V6 2.7 HDi s automatem Aisin = takřka "dokonalé" řešení; pokud "pohodu + BIG výkon" hledáte, v září nový 3.0 HDi ve dvou výkonových verzích dorazí .... v té "lepší" má 202 kW a 600 Nm - v té slabší myslím 176 kW a 500 Nm - TATO dvojička "láká" mne ...
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 11:40, RE: Spotřeba
Rubal napsal:
Ano milá Kylie, máte pravdu (jako vždy) u Citroenu je to zkutečně nesmysl.
Pokud hledáte vůz "for economy run" - stále ještě "zajímavou" alternativou je (Muroň(ovo) - a BEZ legrace - staré Polo 1.9 TDi (Rudlíkovo jsem chtěla říci...)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 12:27, RE: Spotřeba
Rubal napsal:
Ano milá Kylie, máte pravdu (jako vždy) u Citroenu je to zkutečně nesmysl.
Zrovna jsem si přečetla "hodnocení" tohoto motoru (docela "pochvalné" ... tedy v textu, známka v hodnocení je asi "překlep" .-) ve voze ford focus a TAM je to ten pravý motor, který vozem "hýbne" (při "přijatelné/rozumné/akceptovatelné") spotřebě ...
PS: I když já do nižší stř. třídy (focus, 308, mazda 3, C4, volvo 30) spíše "doporučuji" 1.6 HDi - který "postačí" a je "lepší" než 2.0 HDi (NEjen spotřebou)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 12:52, RE: Milý Petr(e) S.!
Kylie napsal:
Na "odpich" na křižovatce vám TAKÉ ten "zprofanovaný" (a opravdu trochu "nesmyslný") údaj 0-100 až tak NEpomůže (osobně se u "rychlých" vozů dívám spíše na elasticitu, nebo u zrychlení je daleko ZAJÍMAVĚJŠí/SPRÁVNĚJŠí/INFORMATIVNĚJŠí údaj třeba 0-160 km/h, popř. 0-200 km/h - když už ...). Popravdě s tím "pidi" motorem 1.4 HDi v C2 (či C3) na té křižovatce ujedete i daleko VĚTŠÍM vozům a v C1 (s povedeným litrem 1.0 od Toyota) skoro také ... C5 je "primárně" určena "jinam" - opravdu "to pravé" p...
Uz nic nehledam. Do mesta doma mame Yarise 1.3 a na dalky Mazdu 6 benzin 104kW (ma mnohem lepsi vybavu nez ta 88 kW). Pro nas rodinny rocni najezd vyhovuji spis benziny. Ale jinak diky za nakupni tipy

Jinak v tech pidi autech z Kolina (107, Aygo, C1) bych se bal jezdit. Hlavne proto, ze k nim neexistuje vysledek crash testu...
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.