0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën C5 Tourer - maximálně komfortní kombi

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 20:51, Milý Alkantpan(e)!
Alkantpan napsal:
Ctete mi myslenky, ta hmotnost je vazne hroziva - kde se to zvysovani pohotovostni hmotnosti zastavi? Jako pochopitelny trend to dokazu pochopit - bezpecnejsi vozy s cim dal vetsi vybavou - tuzsi karoserie, vetsi deformacni zony, vetsi mira pasivniho bezpeci...to vse ma jedno negativum a tou je rostouci hmotnost...bouzel. Ale zadne jine positivum - ani na velke vzdalenosti, pro me nema. Takze ve vysledku? Reknu si 100kW motor, ten musi s autem cvicit, ale rostouci hmotnost vykon pekne degraduje,...
K téma "hmotnost" - bezpečnost vozů se za poslední desetiletí docela VÝRAZNĚ zlepšila, stejně VÝRAZNĚ přibylo i "výbavy" (včetně masážních sedaček a prosklených střech atd.) - to vše se NEgativně na váze projevuje. Nejde ale JEN o tyto prvky výbavy, kde kila se nenápadně ale výrazně "nabírají", ale i o velikost vozu. Podívala jsem se 9 let nazpět na minulou generaci a ještě o desetiletí zpět na XM - vůz VYŠŠí střední třídy (který na silnicích ještě potkáváme). Je ve VŠECH parametrech MENŠí! Včetně rozvoru (porovnávala jsem "moji" verzi s V6 3.0). Takže to, že je současný vůz "těžší" - až tak NEpřekvapí (a i do toho 20 let starého Citroën XM byl tehdejší 2litr spíše "slabší" motorizací ... (já si myslím, že papírový/udávaný "výkon" sice důležitý je, ale stále ještě OBJEM ničím nahraditelný není - i když 2turbové motory se mi "líbí" a "downsitzing" je "in" ..)
Prostě do vozu ROZMĚRů současného Citroën C5 PATŘÍ motor minimálně 2.2 a tím "pravým" je 6ti válec - TAK to prostě JE. Dvoulitrový 4válec je tím "pravým" v současných vozech nižší střední třídy ... od focus po volvo 30/40/50 (i když zrovna do TĚCHTO vozů bych shodou okolností já "preferovala" 1.6 HDi, ale "objemovovýkonově" je tím "pravým" co s vozy dovede řádně "hýbnout" 2litr) - a do opravdu VELKÉ C5 je minimem ten 2.2 HDi (nebo oba V6)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 20:56, RE: Už je to "jasné" ...
Stiflerova máma napsal:
Určitě jsi Kilie v Česku dost dlouho nazpátek, abys věděla, jak to tady chodí. Asi jako s ženskou logikou, kterou, ač baba, taky nechápu. Přečti si Vaculíkův text v posledních Autoojetinách na toto auto. Povedl se.
Mám ráda Americký /jabkový/ koláč, hlavně první ochutnání a pak hned první nášup. Prima kluci a holky, tedyhlevně kluci mladý.
Martin Vaculík? Toho "ráda" mám! Ten patří (v česku) k docela VELMi výjimečným ("správně/pravdivě/fundovaně" píšícím). Nedávno jsem na Z1 viděla jeho komentář k C6 (a Phaeton ...) a POTĚŠIL mne ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 20:59, RE: Už je to "jasné" ...
Pepe napsal:
Tak jako vše, je to o způsobu použití. Najde se dost lidí, kterým 2,0 HDi bude "stačit", i kvůli ceně. No a kdo tráví 10 hodin denně v autě na dálnici (schválně nadsazuju), ten si bude chrochtat ve větších kubatůrách. Ale ta 1,6 bude žalostně málo, v případě "staré" C5 se to jakžtakž dá. Ale jen v případě jízdy na pohodu... Koneckonců to ladí s autem jako takovým. A ta kola? Třeba je problém v homologaci, nebyl by to první případ, kdy jsme papežštější než papež...
Milý Pepe! Na "běžnou" jízdu samozřejmě 2.0 HDi "stačí", ale "optimem" pro tento vůz prostě NEní ... (snad až new verze tohoto motoru dorazí).
Tak kola mne OPRAVDU mrzí, je-li problém v homologaci je to OSTUDA, neb jde o "běžný" originální doplněk v německu/francii ... prodávaný, tak proč to samé NEjde v maličké zemi s Deutschland sousedící? Já tyto věci prostě NEchápu .. (a opravdu mi "chybí", já pokud C5 budu opět kupovat si pro ně snad do Deutschland zajedu)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.02.2009 14:50, Nechť allah vozy C5 provází...
...neboť alespoň podle TUV šel Citroen s kvalitou v poslední době ke dnu. A to doslova. Mám konkrétně namysli C5 předchozí generace. O tom, že výměna generace nemusí znamenat zlepšení kvality, svědčí výsledek P406 vs. P407. Kéž by to byl alepsoň průměrně spolehlivý vůz... Zasloužil by si to.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.02.2009 16:30, RE: Už je to "jasné" ...
Kylie napsal:
Martin Vaculík? Toho "ráda" mám! Ten patří (v česku) k docela VELMi výjimečným ("správně/pravdivě/fundovaně" píšícím). Nedávno jsem na Z1 viděla jeho komentář k C6 (a Phaeton ...) a POTĚŠIL mne ,-)
Pěkný den
Jak jsem blbá tak jsem blbá. Vaculík tu recenzi zřejmě napsal v Autodieselu, ne v Autoojetinách Ale já to mám oboje jako červenou knihovnu o autíčkách a jejich páníčkách. Sexy počteníčko.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.02.2009 17:34, RE: Už je to "jasné" ...
Kylie napsal:
Milý Pepe! Na "běžnou" jízdu samozřejmě 2.0 HDi "stačí", ale "optimem" pro tento vůz prostě NEní ... (snad až new verze tohoto motoru dorazí).
Tak kola mne OPRAVDU mrzí, je-li problém v homologaci je to OSTUDA, neb jde o "běžný" originální doplněk v německu/francii ... prodávaný, tak proč to samé NEjde v maličké zemi s Deutschland sousedící? Já tyto věci prostě NEchápu .. (a opravdu mi "chybí", já pokud C5 budu opět kupovat si pro ně snad do Deutschland zajedu)
Pěkný den
Tak do D se asi zajede i kvůli ceně, nemýlím-li se... Jen kdyby ta mrška koruna na tom byla jako v létě.... A já bych si chrochtal (věřtě-nevěřte) i se "starým" 2,0.... Sice bych A6 s 3,0 TDi neujel, ale vůbec by mě to netrápilo... prostě by mi to ne "stačilo", nýbrž by to pro mě byl luxus. Asi tak.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.