0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën C5 Tourer - maximálně komfortní kombi

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 12:03, Ano
Tento vůz uznávám. Jen proboha jinou motorizaci než naftový dvoulitr.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 12:09, Naprosto SOUHLASÍM ...
Rubal napsal:
Tento vůz uznávám. Jen proboha jinou motorizaci než naftový dvoulitr.
... a až NEchápu, proč zde na TipCars se píše o/testuje stále JEN tato verze (v časopise Týden KLADNĚ hodnocena byla varianta s motorem 2.2 HDi Biturbo - COŽ je ten "pravý" motor pro tento vůz - si myslím já)
PS: A českému zastoupení bych VYTKLA, že z nějakých ZÁHADNÝCH (mně NEpochopitelných) důvodů si v česku NEmůžete ani připlatit za "krásná" 19ti palcová kola, s kterými je nová C5 vyfocena na většině presentačních obrázků (viz citroën.de - kde jsou "ohne Problem", pravda za příplatek, ale JSOU a JSOU "krásná")
Pěkný den (a "pěkné" auto, že?)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 12:20, RE: Naprosto SOUHLASÍM ...
Kylie napsal:
... a až NEchápu, proč zde na TipCars se píše o/testuje stále JEN tato verze (v časopise Týden KLADNĚ hodnocena byla varianta s motorem 2.2 HDi Biturbo - COŽ je ten "pravý" motor pro tento vůz - si myslím já)
PS: A českému zastoupení bych VYTKLA, že z nějakých ZÁHADNÝCH (mně NEpochopitelných) důvodů si v česku NEmůžete ani připlatit za "krásná" 19ti palcová kola, s kterými je nová C5 vyfocena na většině presentačních obrázků (viz citroën.de - kde jsou "ohne Problem", pravda za příplatek, ale JSO...
Novou C5 Tourer 2.2 HDi biturbo bych v testu také uvídal. Zajímavé by bylo mezigenerační srovnání (např. již zmíněné spotřeby a nárůstu hmotnosti). Ale zatím bohužel...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 12:33, Milý Petře TipCars.com(e)!
Petr - TipCars.com napsal:
Novou C5 Tourer 2.2 HDi biturbo bych v testu také uvídal. Zajímavé by bylo mezigenerační srovnání (např. již zmíněné spotřeby a nárůstu hmotnosti). Ale zatím bohužel...
Držím (vám) palečky - nechť to "vyjde" ("vyšlo" to v Týden - určitě ten vůz "dorazí" i k vám)
PS: NEvíte NEtušíte, zda new 3.0 HDi někdy i do C5 (a kdy) dorazí? Já už "doma" pátrala a JEN ik nformacím, že v C6 od nového modelového roku (cca září) k dispozici bude, se dostala (přiznávám, že zatím - čistě TEORETICKY - se mi moc moC mOC MOC a MOC líbí a jak "světlo můru" mne "přitahuje" ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 13:42, RE: Naprosto SOUHLASÍM ...
Kylie napsal:
... a až NEchápu, proč zde na TipCars se píše o/testuje stále JEN tato verze (v časopise Týden KLADNĚ hodnocena byla varianta s motorem 2.2 HDi Biturbo - COŽ je ten "pravý" motor pro tento vůz - si myslím já)
PS: A českému zastoupení bych VYTKLA, že z nějakých ZÁHADNÝCH (mně NEpochopitelných) důvodů si v česku NEmůžete ani připlatit za "krásná" 19ti palcová kola, s kterými je nová C5 vyfocena na většině presentačních obrázků (viz citroën.de - kde jsou "ohne Problem", pravda za příplatek, ale JSO...
Motor 2.2 HDi s Biturbem už bude úplně o něčem jiném než 2.0.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 13:55, Krasavec
Opravdu krásné auto....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 14:39, RE: Naprosto SOUHLASÍM ...
Rubal napsal:
Motor 2.2 HDi s Biturbem už bude úplně o něčem jiném než 2.0.
Myslím si že u česky přemýšlejících lidí půjde o raritu co se týče volby na 2,2HDI biturbo, protože venový rozdíl mezi "obyč" 2,0 HDi nebude zanedbatelný. To samé v případě že by se do něj dostal 3,0HDi. I
když takové auto by si tyto motory zasluhovalo o tom žádná
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 14:40, Skvělý závěr
Myslím, že přesně vystihuje auto. Osobně mi malá komunikativnost a izolovanost od světa nevyhovuje, nejsem cílovou skupinou. Spojení fahrer-auto-umwelt (kdo zná fenomenologickou filosofii Husserla, porozumí) je narušeno a subjektivně si připadám odříznut a se ztrátou kontroly nad vozem (samozřejmě to tak není) a vadí mi to.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 14:43, RE: Milý Petře TipCars.com(e)!
Kylie napsal:
Držím (vám) palečky - nechť to "vyjde" ("vyšlo" to v Týden - určitě ten vůz "dorazí" i k vám)
PS: NEvíte NEtušíte, zda new 3.0 HDi někdy i do C5 (a kdy) dorazí? Já už "doma" pátrala a JEN ik nformacím, že v C6 od nového modelového roku (cca září) k dispozici bude, se dostala (přiznávám, že zatím - čistě TEORETICKY - se mi moc moC mOC MOC a MOC líbí a jak "světlo můru" mne "přitahuje" ,-)
Pěkný den
Jediné co se mi podařilo zjistit je, že třílitr nebude v horizontu 6 měsíců. Proto zatím zájemcům o C5 Tourer nezbývá nic jiného než volit 2.2 HDi (ve 4 místném provedení s možností odpočtu DPH) nebo sáhnout po 2.7 V6 HDi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 15:42,
Auto je to krásné, o tom žádná, ale ta hmotnost je hrozivá
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 19:00, design
Design hodnotím u C5 jako hlavní přednost (19' kola podmínkou). Jednoznačné zaměření na komfort a pohodlí je další výrazný klad. Velmi bohatá výbava při rozumné ceně je též jasné plus. Pro jistou cílovou skupinu (např. Kylie) ideální auto.
Mnohé však přesně tyto vlastnosti odradí. Já preferuji u auta přesně ty vlastnosti, které C5ka nemá a ty vlastnosti, ve kterých exceluje, mne nechávají chladným.
C5 je dobré auto. Jen velmi vyhraněné, zaměřené na specifickou klientelu.
Ještě jedna drobnost. V dnešní době je u renomované evropské automobilky nepřípustné, aby u zcela nového auta zlobilo ovládání pátých dveří. Špatný signál.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 31.01.2009 20:55, Hmotnost ...
wimmer_day napsal:
Auto je to krásné, o tom žádná, ale ta hmotnost je hrozivá
... je takový "trend doby" (pro jízdy dálnicí je to spíše "klad", pro bezpečnost je to URČITĚ klad - vliv na spotřeba pak pochopitelně JE a i proto mi k/do C5 "pasují" spíše "silnější" motory ...), k citroën C5 ta jeho "stylu/způsobu" zdolávání kilometru ta vyšší hmotnost celkem "odpovídá/pasuje" a až tak NEvadí ... ale podobně těžké jsou i další vozy ve třídě - viz Alfa 159 (popravdě C5 patří i rozměrově k těm "větším" až "největším" ...
PS: Třeba 100 kg "dolů" by mi u Brumly NEvadilo, ale ty výborné výsledky v crash test holt NEjsou zadarmo ... (nezdá se to, ale "své" udělá i "plná" výbava včetně vrstvených skel a podobně ... prostě "něco za něco" - nedávno jsem jezdila "malým" mercedes(em) SL a sice "sklápěcí střechu" má, která dost kg "udělá", ale ten je ještě ŤĚŽŠí .. např. ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 31.01.2009 21:02, RE: design
GTI napsal:
Design hodnotím u C5 jako hlavní přednost (19' kola podmínkou). Jednoznačné zaměření na komfort a pohodlí je další výrazný klad. Velmi bohatá výbava při rozumné ceně je též jasné plus. Pro jistou cílovou skupinu (např. Kylie) ideální auto.
Mnohé však přesně tyto vlastnosti odradí. Já preferuji u auta přesně ty vlastnosti, které C5ka nemá a ty vlastnosti, ve kterých exceluje, mne nechávají chladným.
C5 je dobré auto. Jen velmi vyhraněné, zaměřené na specifickou klientelu.
Ještě jedna drobnost. ...
Milý GTi - "děkuji" za pěkná slova o mém "předvybraném" voze a s těmi 19° disky JEDNOZNAČNĚ pravdu máte - KDO (ktrerý "idiotto") na českém zastoupení se rozhodl, že pro "čechy" těch pěkných kol netřeba, že se mu "nechce" je objednávat - tomu bych .... DUPLA podpatkem na malíček!
Já (nerada) pochopím, že třeba "můj" třílitr do česka NEvozí ... prodeje by byly určitě malé - NElíbí se mi to - mám mít PLNOU možnost výběru, ale to se "dá" pochopit ....
Ta kola NE - to je CENZURA CEZURA - to si JEN někdo "usnadnil" práci - přitom je to TAKová "maličkost" (jak jsem je před časem poznala, věřím že pro SEBE, pro SVŮJ vůz si ta kola přivezou)!
PS: JEŠTĚ že NEvím, který CENZURA to rozhodl!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 31.01.2009 21:06, RE: Milý Petře TipCars.com(e)!
Petr - TipCars.com napsal:
Jediné co se mi podařilo zjistit je, že třílitr nebude v horizontu 6 měsíců. Proto zatím zájemcům o C5 Tourer nezbývá nic jiného než volit 2.2 HDi (ve 4 místném provedení s možností odpočtu DPH) nebo sáhnout po 2.7 V6 HDi
Děkuji (za snahu) - mé "zdroje" mluví stejnou řečí ...
V6 2.7 HDi "znám" a donedávna jako "super" volba mi "připadal" (do C5 i 6 i do Jaguar XF), jenže pak já četla o novém 3.0 HDi a 202 kW a 600 Nm a .... achichach, to mi teď má (jinak VÝBORNÝ) V6 2.7 HDi "stačit"? No "uznejte" ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 31.01.2009 23:37, RE: Hmotnost ...
Kylie napsal:
... je takový "trend doby" (pro jízdy dálnicí je to spíše "klad", pro bezpečnost je to URČITĚ klad - vliv na spotřeba pak pochopitelně JE a i proto mi k/do C5 "pasují" spíše "silnější" motory ...), k citroën C5 ta jeho "stylu/způsobu" zdolávání kilometru ta vyšší hmotnost celkem "odpovídá/pasuje" a až tak NEvadí ... ale podobně těžké jsou i další vozy ve třídě - viz Alfa 159 (popravdě C5 patří i rozměrově k těm "větším" až "největším" ...
PS: Třeba 100 kg "dolů" by mi u Brumly NEvadilo, ale ty v...
Ctete mi myslenky, ta hmotnost je vazne hroziva - kde se to zvysovani pohotovostni hmotnosti zastavi? Jako pochopitelny trend to dokazu pochopit - bezpecnejsi vozy s cim dal vetsi vybavou - tuzsi karoserie, vetsi deformacni zony, vetsi mira pasivniho bezpeci...to vse ma jedno negativum a tou je rostouci hmotnost...bouzel. Ale zadne jine positivum - ani na velke vzdalenosti, pro me nema. Takze ve vysledku? Reknu si 100kW motor, ten musi s autem cvicit, ale rostouci hmotnost vykon pekne degraduje, takze ve vysledku ma takle C5 stejne skoro stejne zrychleni, jak Octavia TDi 66 nebo 77kW. Pomer kg/kW skoro shodny... Takze ano, pro tenhle vuz bude casem 2.2 ne-li 2.7 objem skoro nutnost...bohuzel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 01.02.2009 19:00, Už je to "jasné" ...
... buď na Citroën česko, nebo v redakci TipCars sedí "tajný PROTIcitroënC5kovský" agent! Mrkla jsem se totiž "zpět" a z pěti článků o nové C5 ve VŠECH vždy JEN motor 2.0 HDi !!!
To JASNÁ sabotáž musí být! To uznejte ...
NEJ - "vhodnějším" motorem do C5 je 2.2 HDi Biturbo s manuálem, kde první turbo zajistí "totální" zátah a 90% točivého momentu už v nějakých 1300 ot. a když se později to druhé přidá .... TO je jízda, TAK to má být ...
Kdo "pohodář" a může si dovolit, ten V6 2.7 HDi s automatem Aisin volí a TOTÁLNĚ spokojen pak může být - TO je "vůz snů" (na delší trasy)
Do česka se momentálně nedováží (na slovensko kupodivu ano) "můj" starý (ale "dobrý"¨) V6 3.0, který TAKÉ dokáže vůz docela "zajímavě" rozpohybovat (stále platí: OBJEM ničím nenahradíš ...) ..
... ale to NEUSTÁLÉ opakování JEN a JEN motoru 2.0 HDI jako JEDINÉ možnosti - to věru až "podivné" je (teď to BEZ ironie myslím) - navíc NOVÁ "zajímavější" výkonější a dokonce spořivější varianta 2.0 HDi je "za dveřmi", takže PROČ tento "dosluhující" a navíc "nejméně výjimečný" diesel v nabíce PSA znovu a znovu se v testech objevuje?
PS: Kdo po dvoulitru dieslu touží, nechť maličko počká, nová verze již "hotova" je ... děkujeme TENTO "starý/končící" 2.0 HDi - NE, NEchceme ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 12:06, RE: Už je to "jasné" ...
Kylie napsal:
... buď na Citroën česko, nebo v redakci TipCars sedí "tajný PROTIcitroënC5kovský" agent! Mrkla jsem se totiž "zpět" a z pěti článků o nové C5 ve VŠECH vždy JEN motor 2.0 HDi !!!
To JASNÁ sabotáž musí být! To uznejte ...
NEJ - "vhodnějším" motorem do C5 je 2.2 HDi Biturbo s manuálem, kde první turbo zajistí "totální" zátah a 90% točivého momentu už v nějakých 1300 ot. a když se později to druhé přidá .... TO je jízda, TAK to má být ...
Kdo "pohodář" a může si dovolit, ten V6 2.7 HDi s automatem...
Kilie, jsem jen blbá ženská, ale nemohu s Tebou úplně souhlasit. Nemáš pravdu, že teďka jsou auta čím dál těžší. Naopak je nejnovější trend zeštíhlovat, třeba Mazda 6. Tohle auto C5 je novinářský, vybral ho dovozce a každej šmok o něm píše totéž. Prej s hydraulikou dost hustý, bez ní slabota. Jenže kdo by chtěl platit za tohle skoro milion, k tomu ještě drahej motor. Koukni, kolik dneska dostane z dvoulitru konkurence
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 15:40, RE: Už je to "jasné" ...
Stiflerova máma napsal:
Kilie, jsem jen blbá ženská, ale nemohu s Tebou úplně souhlasit. Nemáš pravdu, že teďka jsou auta čím dál těžší. Naopak je nejnovější trend zeštíhlovat, třeba Mazda 6. Tohle auto C5 je novinářský, vybral ho dovozce a každej šmok o něm píše totéž. Prej s hydraulikou dost hustý, bez ní slabota. Jenže kdo by chtěl platit za tohle skoro milion, k tomu ještě drahej motor. Koukni, kolik dneska dostane z dvoulitru konkurence
American Pie byl docela "fajn" film (i druhý díl) a já "potrápím" vás, Stiflerova mámo: "Kdopak/kdepak ještě zeštíhlel?"
Snahy mazdy (i u modelu 2) "oceňuji", je to ale světlá výjimka v moři "bobtnání/tloustnutí" a celkovém "růstu" modelů ...
Ano DOVOZCE (tedy ČESKÉ zastupení KRITIZUJI!!!). Nejen že klidně půjčí na test vůz na totálně ojetých pneu, ale pro tento nový model půjčuje ZNOVU a ZNOVU motor který právě KONČÍ!!!
To byla odpověď na výkon dvoulitru ... jisté "posuny" ve výkonech (nejen u 2.0 HDi) proběhnou během cca "roku/roku a něco" po náběhu nového 3.0 HDi (ve verzích 176 kW/500 Nm a 202 kW/600 Nm), výkon dvoulitru je nově 110 kW (přesné Nm si NEpamatuji, spotřeba nižší o 9%) - prostě NYNí půjčovat novou C5 jen a pouze s 2.0 HDi je "bubost" (dle mne), a to i z důvodu, že to NEní pro toto auto (rozměrově/váhově je to spíše nedávná vyšší střední třída, tedy model XM) "optimální" pohonná jednotka. V Deutschland testy (pochopitelně) začaly s motorem 2.2 HDi Biturbo ... PROČ to samé (dle mne "to správné") NEjde v česku - NEchápu ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 16:25, RE: Už je to "jasné" ...
Kylie napsal:
American Pie byl docela "fajn" film (i druhý díl) a já "potrápím" vás, Stiflerova mámo: "Kdopak/kdepak ještě zeštíhlel?"
Snahy mazdy (i u modelu 2) "oceňuji", je to ale světlá výjimka v moři "bobtnání/tloustnutí" a celkovém "růstu" modelů ...
Ano DOVOZCE (tedy ČESKÉ zastupení KRITIZUJI!!!). Nejen že klidně půjčí na test vůz na totálně ojetých pneu, ale pro tento nový model půjčuje ZNOVU a ZNOVU motor který právě KONČÍ!!!
To byla odpověď na výkon dvoulitru ... jisté "posuny" ve výkonech (nejen u ...
Určitě jsi Kilie v Česku dost dlouho nazpátek, abys věděla, jak to tady chodí. Asi jako s ženskou logikou, kterou, ač baba, taky nechápu. Přečti si Vaculíkův text v posledních Autoojetinách na toto auto. Povedl se.
Mám ráda Americký /jabkový/ koláč, hlavně první ochutnání a pak hned první nášup. Prima kluci a holky, tedyhlevně kluci mladý.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 16:37, RE: Už je to "jasné" ...
Kylie napsal:
American Pie byl docela "fajn" film (i druhý díl) a já "potrápím" vás, Stiflerova mámo: "Kdopak/kdepak ještě zeštíhlel?"
Snahy mazdy (i u modelu 2) "oceňuji", je to ale světlá výjimka v moři "bobtnání/tloustnutí" a celkovém "růstu" modelů ...
Ano DOVOZCE (tedy ČESKÉ zastupení KRITIZUJI!!!). Nejen že klidně půjčí na test vůz na totálně ojetých pneu, ale pro tento nový model půjčuje ZNOVU a ZNOVU motor který právě KONČÍ!!!
To byla odpověď na výkon dvoulitru ... jisté "posuny" ve výkonech (nejen u ...
Tak jako vše, je to o způsobu použití. Najde se dost lidí, kterým 2,0 HDi bude "stačit", i kvůli ceně. No a kdo tráví 10 hodin denně v autě na dálnici (schválně nadsazuju), ten si bude chrochtat ve větších kubatůrách. Ale ta 1,6 bude žalostně málo, v případě "staré" C5 se to jakžtakž dá. Ale jen v případě jízdy na pohodu... Koneckonců to ladí s autem jako takovým. A ta kola? Třeba je problém v homologaci, nebyl by to první případ, kdy jsme papežštější než papež...
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.