0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën C5 2.0 HDI - spořivý sedan

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 10:47, RE: Citroën C5
radek 1.6 napsal:
Tohle je podle mne zbytečné. Mě zase vadí, že se sousta lidí "obouvá", a to zcela neprávem do Škodovek. Já si vybírám auto podle osobních zkušeností a ceny. Dříve sem jezdil combikem 1.9/66 kW a neměl sem s tim jedinej problém, prostě je to tak. Po 320tisících se ji prodal. Věřte tomu nebo ne, kdybych o tom napsal článek, tak spousta lidí bude říkat, že sem magor nebo že si vymýšlím... proč?
Já se vůbec nebraním jiným automobilům ale to třeba až časem, když se rozroste rodina. Ford S MAX, nissa...
Radku, ač jste šovinista, pro svou první Octavii jste si vybral výtečnou motorizaci. TDi 66 KW s rotačním čerpadlem je opravdu držák a není divu, že jste s ní jediný problém neměl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 11:26, RE: statistika diskuse - Kylie vs ostatni
mikes napsal:
Statistiky teto diskuse:
Stav k 7.10.08 10:00

Ostatni_______
diskutujicich: 16
pocet slov celkem: 1833
pocet znaku celkem: 8852

Kylie_______
diskutujicich: 1
pocet slov celkem: 4761
pocet znaku celkem: 23800
Pečlivá statistika, mikesi! A je stejně pravdivá jako vaše tvrzení o GOLF KTERÝ BMW KONCOVÁ SVĚTLA UKÁŽE?
PS: Nějak se od té doby z odpovědi "vykrucujete"..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 11:31, RE: Citroën C5
Muroň napsal:
Radku, ač jste šovinista, pro svou první Octavii jste si vybral výtečnou motorizaci. TDi 66 KW s rotačním čerpadlem je opravdu držák a není divu, že jste s ní jediný problém neměl.
Motor držák určitě je, ale co to okolo něj? A jak jsem mezitím mrkla na ostatní Radkovy příspěvky, o pár příspěvků výše jednoznačně prohlašoval, že on by fr. .... nekoupil - jedině domácí...
O chvíli později do rodiny (poruchová) C3 přibyla - no ať mu alespoň to co má okolo "věčného" motoru 1.9 TDi 66 kW vydrží (co je pravda - už rozpoznat neumím - že něco z toho je jen "bajka" - to je už skoro jisté..)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 11:45, RE: Pohled z profilu
mikes napsal:
Hmmm, a copak vam schazi? Potrebujete komentar k tomu , zda se dokazete rozvlnit pri "I should be so lucky"? Reaguju na texty, ktere obsahuji alespon nejaky naznak rozumu, moc jsem jich nenasel, tak neplytvam svym casem.

Co se tyka Golfu, napsal jsem to uz asi 3x, a uz jste velka holka, cist snad umite (i kdyz nekdy o tom pochybuji), tak jste si mohla podklady najit sama. No ale kdyz to nezvladate, ze jste to vy, tady je link (snad to redakce nesmaze, je to i v jejim zajmu, jinak tady bude Kyl...
Hm, no to tedy není až tak jednoznačné vítězství golf - jak jste presentoval V onom "hlavním" německém (a evrospkém) testovacím magazínu Auto moto und sport to dopadlo ještě více ve prospěch bmw (výsledky jsem vám napsala), navíc daleko větší rozdíl byl v brzdách, tedy při "normálním" brždění - víceméně remíza, na nestejném povrchu - drtivé vítězství bmw (o 15 metrů - to bude tím rozvorem). No jestli TOTO podle vás znamená drtvý náskok a kterak golf hravě bmw ukáže koncová světla - nevím nevím.
Rozhodně mrkněte na onen testík v AMS .. (a rozdíl ve spotřebě je až "obrovský" - to ale nepřekvapí, bmw motory těžko hledají sobě rovné)
PS: Jistě jste si v článku všiml VÝRAZNÉ zmínky o podvozku bmw 130i - no já bych jednoznačně bmw (asi 123d coupe)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 11:45, RE: statistika diskuse - Kylie vs ostatni
Kylie napsal:
Pečlivá statistika, mikesi! A je stejně pravdivá jako vaše tvrzení o GOLF KTERÝ BMW KONCOVÁ SVĚTLA UKÁŽE?
PS: Nějak se od té doby z odpovědi "vykrucujete"..
Ano. Odkaz mate vyse, pro jistotu ho dam jeste jednou, zda se ze mate problem s vyhledavanim informaci...

http://www.autobild.de/artikel/mercedes-benz-clc-350_bmw-130i_vw-golf-r32_783715.html

Nemam duvod se z neceho vykrucovat, jen mam tendenci odpovidat pouze na smysluplne dotazy a prispevky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 11:50, RE: Citroën C5
Kylie napsal:
Motor držák určitě je, ale co to okolo něj? A jak jsem mezitím mrkla na ostatní Radkovy příspěvky, o pár příspěvků výše jednoznačně prohlašoval, že on by fr. .... nekoupil - jedině domácí...
O chvíli později do rodiny (poruchová) C3 přibyla - no ať mu alespoň to co má okolo "věčného" motoru 1.9 TDi 66 kW vydrží (co je pravda - už rozpoznat neumím - že něco z toho je jen "bajka" - to je už skoro jisté..)
Tu C3 si prosadila paní Radková a péči o ní nechala na Radkovi. Jemu ta situace nevyhovuje, neví však, jak z toho ven, proto svou frustraci ventiluje tady .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 12:29, Golf R32 x bmw 130i
mikes napsal:
Hmmm, a copak vam schazi? Potrebujete komentar k tomu , zda se dokazete rozvlnit pri "I should be so lucky"? Reaguju na texty, ktere obsahuji alespon nejaky naznak rozumu, moc jsem jich nenasel, tak neplytvam svym casem.

Co se tyka Golfu, napsal jsem to uz asi 3x, a uz jste velka holka, cist snad umite (i kdyz nekdy o tom pochybuji), tak jste si mohla podklady najit sama. No ale kdyz to nezvladate, ze jste to vy, tady je link (snad to redakce nesmaze, je to i v jejim zajmu, jinak tady bude Kyl...
Tak jsem si tu práci dala a sekretářku vyhledáním testů Golf a bmw 1 pověřila - jen kvůli vám, mišeši.
Jistě dáte přednost češtině i proto nahlédněte na autorevue.cz. Najdete (zkrácený) článeček o skvělé práci marketingového odd. koncernu a jeho "nekalých" praktikách (já marketing VW vždy "chválila" a "oceňovala"!)
BMW 130i v pohodě vítězí ve všech parametrech a za účasti kontrolujících novinářů na Hockenheim i Nürburgring. To NENí vtip - jde o jednoznačně rychlejší vůz (i ve slalomu mezi kužely - to jen k vašemu "bajkaření" o golfu v zatáčce ujíždějícím). Lépe brzdí, lépe zrychluje - TAK jak jsem vám popsala z testu Auto moto und sport - údaje které mi kolega sehnal "pasují"! Naopak VY jste našel ten jediný testík částečně nadřazenost bmw narušující (to je ale náhoda). Pro zajímavost i s menším objemem motoru bmw vámi preferovaný golf R32 deklasuje ve zrychlení 0-200 km 22,5 s versus 30,1 sekundy (to je hooooooodně velký rozdíl). Tolik k tématu konstrukce vozu - je mi líto - konstrukce typu bmw JE jednoznačně lepší, než golf
PS: Těším se na vaši odpověď ("stydět" se za to že je golf "horší" či "pomalejší" než bmw, přeci netřeba - já si myslím že to je "normální")
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 12:33, RE: statistika diskuse - Kylie vs ostatni
mikes napsal:
Ano. Odkaz mate vyse, pro jistotu ho dam jeste jednou, zda se ze mate problem s vyhledavanim informaci...

http://www.autobild.de/artikel/mercedes-benz-clc-350_bmw-130i_vw-golf-r32_783715.html

Nemam duvod se z neceho vykrucovat, jen mam tendenci odpovidat pouze na smysluplne dotazy a prispevky.
K tématu golf x bmw se mrkněte trochu "hlouběji" - VW bylo nuceno přiznat, že při testu podvádělo ... (už mám dostatek informací - mnou původně uváděné údaje jsou pravdivé)
Další podrobnosti (v češtině) najdete na autorevue.cz článek 10106 - příjemné počtení..
PS: Nějak mi to "uniklo" konaly se na toto "téma" velké srovnávací testy (za účasti více novinářů z různých redakcí) na Hockenheimu a severní smyčce Nürnburgring a ... No marketingové odd. VW jsem vždy "chválila" - NEmám jejich praktiky ráda, ale schopní jsou - to ano (všeho)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 12:40, RE: Citroën C5
Muroň napsal:
Tu C3 si prosadila paní Radková a péči o ní nechala na Radkovi. Jemu ta situace nevyhovuje, neví však, jak z toho ven, proto svou frustraci ventiluje tady .
- a na mou hlavu svůj "hněv" směřuje ...
Jen mne (stále) maličko překvapuje, že mnozí mí "oponenti" takové věci vymýšlejí. Nelíbí se mi to (či ono) - tak řeknu nelíbí - nebudu vymýšlet že tím roky jezdím a poruchovější vůz jsem neměl - jak jsem se s tím (opakovaně) setkala. Opravdu bych ráda věděla, proč zrovna Citroën jako nejporuchovější na světě vidí (není to žádný premiant, ale prostě NENí pravda - a dokonce nikdy ani nebyla, ani v těch "poruchových" 80. letech ne)
No nic, jak se má tvé 1.9 TDi 66 kW rotační čerpadlo? Kolik set tisíc km bez poruchy má ještě před sebou (Brumla je momentálně na "průměru" každých 50.000 km porucha - tak doufám, že teď chvíli poslušný bude!)?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 12:58, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
mikes napsal:
Asi jste si zase zapoměla spapat uklidňující prášky, jinak si ty vase prispevky tezko vysvetluji...

ad 2) nepsal jsem, ze coupe ma nejlepsi konstrukci, ale ze vy pokladate za nejlepsi konstrukci, nejakym zahadnym omylem, jizdni vlastnosti, cemuz odpovida kupe - logika fakt neni vase silna stranka... clovek asi nema az tak moc ocekavat, ze? :o)
ad 5) podstatna jsou fakta, ne nejaky vas brumla co pise ze C5 ma nadbytecny prostor v metrech krychlovych, to bude asi "expert" na vasi urovni co v aut...
2) s logikou se já můžu (v pohodě) schovat za to že "su" blondýnka, co vy?
5) já jen, že kritika přišla na to že "moc vlevo" i na "moc vpravo" - podstatou je, že vnitřního prostoru je dost - tipuji, že jste (v žádné) C5 ještě nikdy neseděl ani s ní nejel (ani původní z roku 2001, ani po faceliftu 2004/5, ani tou letošní - nemám pravdu?
7) nedávnu tu jeden z redaktorů popisoval, JAK testovací okruhy projíždí, aby zcela srovnatelných podmínek dosahli - já připojila (pravdivý) fakt o rozdílu ve spotřebě vzhledem k teplotě (jestli jsou 4 stupně nad nulou, nebo 34 stupně nad nulou JE pro motor rozdíl) a nadmořské výšce (to se netýká "tohoto" testu, ale velký vliv na chování motoru to má)
8) o "neschopnosti" konstruktérů jste mluvil (to neokecáte) - já jen že to není neschopností (stará C3 má opravdu větší zavazadelník než nová Fabia) konstruktérů, ale úmysl (zde "posílený" změnou konstrukce na sedan a trochu "jiným" pojetím vozu než dříve)
Nevymýšlím si - to jste si ještě nevšiml? Mluvím pravdu a bez problémů dávám odkazy, kde si to lze ověřit - jako např. teď naposled konkrétní fotky o spotřebě Brumly ...)
9) ohledně golf 32 a bmw 130 - jsem vám odkaz dala. trochu jsem to nechápala (právě vzhledem ke konstrukci obou vozů - o níž jsme pod "evrospký bestseler" diskutovali), nyní už vím, že údaje které mi tehdy kolega přeposlal byly pravdivé - v případě Golf R32 šlo o podvod - "pravé" výsledky (kontrolované novináři několika redakcí) a prováděné jak na Nürnburgring tak Hockenheim a měření jak zrychlení, tak brzdné dráhy, tak časů na kolo, tak slalom mezi kužely - vše golf prohrál (o spotřebě nemluvě)
BMW opravdu (to si fakt stále myslíte, že "plácám" a vymýšlím si?) disponuje "lepší" konstrukcí než-li Golf (o deset cm delší rozvor také dělá své (to si opravdu myslíte, že specialista na "lidová auta" drtí jednu z "nej" automobilek na světě? Pochopím, že vám "vadí" když je v něčem lepší "můj" Citroën, ale "nadřazovat" Volks wagen NAD bmw - to už je i na mne moc...
11) shodou okolností tento víken ve světové sérii WRC (tak jak je v posledním desetiletí běžné) vyhrály vozy Citroën (několik málo vítězství Subaru Impreza - ještě před nadvládou Citroën si spíše pamatujete, že?) a skvěle jel i Martin Prokop juniorku a se svým C2 1600 také zvítězil (v českých podmínkách patří k nejůspěšnějím automobilových závodníkům vůbec - zvláštní jak málo se mu tisk věnuje)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 13:00, RE: statistika diskuse - Kylie vs ostatni
Kylie napsal:
K tématu golf x bmw se mrkněte trochu "hlouběji" - VW bylo nuceno přiznat, že při testu podvádělo ... (už mám dostatek informací - mnou původně uváděné údaje jsou pravdivé)
Další podrobnosti (v češtině) najdete na autorevue.cz článek 10106 - příjemné počtení..
PS: Nějak mi to "uniklo" konaly se na toto "téma" velké srovnávací testy (za účasti více novinářů z různých redakcí) na Hockenheimu a severní smyčce Nürnburgring a ... No marketingové odd. VW jsem vždy "chválila" - NEmám jejich praktiky...
Já myslím, že ta statistika mluví za vše, ale zase pod článkem o Citroenu se to dá pochopit. Musím se přiznat, že Tvoje sáhodlouhé příspěvky nečtu. Nic neobsahují, teda nic, nic použitelného pro mě. Je to opravdu žonglování se slovíčky, a to nemám rád. Mám rád stručné a jasné vyjadřování. Vysvětli mi, jak na příspěvek o 20-ti slovech dokážeš napsat 30-ti řádkovou esej s 10-ti body, ke kterým chceš vyjádření.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 13:08, RE: Pohled z profilu
mikes napsal:
Ja vam preji zbytek zivota v C3, spokojena?
To od vás NENí pěkné (já C3 nechválím, nevyzdvihuji, nic na ní nevidím nechválím!). Když Citroën - tak C5 či C6!
Vy jste odkudsi "vytáhl" fabia sedan - myslím že docela dost "out" auto (že má takovéto autíčko s malým rozvorem a BIG "boudičkou" vzadu velký zavazadelník není až tak překvapivé - ostatně Renault Thalia má snad ještě větší)
Já si přeji "zachovat" kategorii vůzů C5 (C6 je skvostná a daleko lepší - ale také dražší, na mne a mé současné příjmy už moc
Takže CO si přeji já je jasné, VY sedan fabia asi ne - takže CO?
PS: Ať nemusím být "ubohá" jako vy a popřeji vám to co vám doopravdy vyhovuje a přejete si (mimochodem právě jsem v rádiu zaslechla, že: "...ať už do budoucna nejsme vrakoviště evropy.." - co na to říkáte?)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 13:12, RE: statistika diskuse - Kylie vs ostatni
David V napsal:
Já myslím, že ta statistika mluví za vše, ale zase pod článkem o Citroenu se to dá pochopit. Musím se přiznat, že Tvoje sáhodlouhé příspěvky nečtu. Nic neobsahují, teda nic, nic použitelného pro mě. Je to opravdu žonglování se slovíčky, a to nemám rád. Mám rád stručné a jasné vyjadřování. Vysvětli mi, jak na příspěvek o 20-ti slovech dokážeš napsat 30-ti řádkovou esej s 10-ti body, ke kterým chceš vyjádření.
Píši jak píši - to není nějaká "zlá" vůle - jinak to prostě neumím (ostatně několikrát jsem ocenila čizí "stručné-jasné" příspěvky a vyjádření k tématu). To nebyla "póza" - já to prostě jinak neumím.
Ale se slovíčky "nežongluji" - to NE! Vše co jsem napsala se dá ověřit - najdete to v různých testech napříč evropou! Ano určitě lépe napsané, pregnantněji vyjádřené - a NEvymýšlím si!!! Což je tu (jak jistě sám víte) ... nijak výjimečné...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 13:23, RE: Pohled z profilu
Kylie napsal:
Hm, no to tedy není až tak jednoznačné vítězství golf - jak jste presentoval V onom "hlavním" německém (a evrospkém) testovacím magazínu Auto moto und sport to dopadlo ještě více ve prospěch bmw (výsledky jsem vám napsala), navíc daleko větší rozdíl byl v brzdách, tedy při "normálním" brždění - víceméně remíza, na nestejném povrchu - drtivé vítězství bmw (o 15 metrů - to bude tím rozvorem). No jestli TOTO podle vás znamená drtvý náskok a kterak golf hravě bmw ukáže koncová světla - n...
Tesi me, ze jste konecne priznala porazku. Trvalo vam to dost dlouho. Ja jsem rekl ze se BMW bude, kdyz prijde na zatacky, divat do vyfuku Golfu, nic vic. Zbytek jsou vase smyslenky, ktere se snazite prezentovat jako ma slova - typicky pristup myslenkami a fakty slabe vybavenych diskutujicich. Rozdil na okruh je vice nez jedna vterina, to neni zrovna malo (prepocet na vzdalenost snad zvladnete sama).
Hodnoceni Auto-Moto-und-Sport: "Ob Slalom, Wedeln oder Ausweichtest, der Golf ist immer und überall schneller." Tezko neco muze dopadnout jeste vice ve prospech BMW, kdyz je hodnoceno v obou jako horsi, logika fakt neni vase silna stranka.

Ohledne brzd vidim v testu nize uvedene, o nejakem brzdeni na nestejnem povrchu a o 15metru kratsi brzdne draze neni nic uvedeno. Muzete dat odkaz? :o)

A-M-und-Sport
Golf/BMW
100-0 km/h kalt leer 38.2 37.8
100-0 km/h kalt beladen 37.8 37.8
100-0 km/h warm beladen 37.5 38.2

AutoBild
BMW/Golf
100–0 km/h kalt 39,6m 36,4m
100–0 km/h warm 37,9m 37,8m
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 13:28, RE: Pohled z profilu
mikes napsal:
Tesi me, ze jste konecne priznala porazku. Trvalo vam to dost dlouho. Ja jsem rekl ze se BMW bude, kdyz prijde na zatacky, divat do vyfuku Golfu, nic vic. Zbytek jsou vase smyslenky, ktere se snazite prezentovat jako ma slova - typicky pristup myslenkami a fakty slabe vybavenych diskutujicich. Rozdil na okruh je vice nez jedna vterina, to neni zrovna malo (prepocet na vzdalenost snad zvladnete sama).
Hodnoceni Auto-Moto-und-Sport: "Ob Slalom, Wedeln oder Ausweichtest, der Golf ist immer und über...
Předčasně "slavíte"
PS: Viz níže a "komplexní" popis (podvodů VW při testech Golf R32) na autorevue.cz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 13:40, RE: statistika diskuse - Kylie vs ostatni
Kylie napsal:
K tématu golf x bmw se mrkněte trochu "hlouběji" - VW bylo nuceno přiznat, že při testu podvádělo ... (už mám dostatek informací - mnou původně uváděné údaje jsou pravdivé)
Další podrobnosti (v češtině) najdete na autorevue.cz článek 10106 - příjemné počtení..
PS: Nějak mi to "uniklo" konaly se na toto "téma" velké srovnávací testy (za účasti více novinářů z různých redakcí) na Hockenheimu a severní smyčce Nürnburgring a ... No marketingové odd. VW jsem vždy "chválila" - NEmám jejich praktiky...
Vy uz musite byt hodne zoufala :o)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 13:53, RE: statistika diskuse - Kylie vs ostatni
Kylie napsal:
Píši jak píši - to není nějaká "zlá" vůle - jinak to prostě neumím (ostatně několikrát jsem ocenila čizí "stručné-jasné" příspěvky a vyjádření k tématu). To nebyla "póza" - já to prostě jinak neumím.
Ale se slovíčky "nežongluji" - to NE! Vše co jsem napsala se dá ověřit - najdete to v různých testech napříč evropou! Ano určitě lépe napsané, pregnantněji vyjádřené - a NEvymýšlím si!!! Což je tu (jak jistě sám víte) ... nijak výjimečné...
Já už tomu rozumím, Ty totiž v příspěvcích hledáš, co tam není. Kde píšu, že si informace vymýšlíš? Jen jak říkám žongluješ se slovíčky. Tvoje sdělení bývá obsáhlé, ale i přesto je někdy vágní a jak na to někdo poukáže, tak se roztočí kolotoč boje o slovíčkaření.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 15:03, RE: statistika diskuse - Kylie vs ostatni
mikes napsal:
Vy uz musite byt hodne zoufala :o)))
Děkuji, že mne citujete, mikeši, ale nějak jste (opět) "utekl" z diskuze Golf je lepší nežli bmw 1. Já stále tvrdím, že konstrukce typu bmw je náročnější (a výrobně dražší) ale zajistí "příjemnější" a "lepší" řízení vozu (to bylo myšleno obecně - pohon přední nápravy /a 2 v 1/ versus pohon zadní nápravy).
Takže prosím méně slov o "zoufalství" a trošičku "k tématu"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 15:09, RE: statistika diskuse - Kylie vs ostatni
David V napsal:
Já už tomu rozumím, Ty totiž v příspěvcích hledáš, co tam není. Kde píšu, že si informace vymýšlíš? Jen jak říkám žongluješ se slovíčky. Tvoje sdělení bývá obsáhlé, ale i přesto je někdy vágní a jak na to někdo poukáže, tak se roztočí kolotoč boje o slovíčkaření.
To "su" asi ja (víte, nechci to používat jako výmluvu - ale něco na tom možná bude, zkuste si představit se tak na týden (a NE ten "špatný" týden v holčičím těle v tomto (spíše) mužském světě...
Je možné, že to občas "přeháním", ale rozhodně NEzačínám s výmysly, podpásovkami, vulgaritami atd. No, opravdu jsem přesvědčena, že ten týden ... by těm vnímavějším oči nejen otevřel, ale panenky by se, a nejen jednou, protočily ...
PS: A navíc zde na "mužském" teritoriu, kde probíráme "mužské" téma - chápu, že někdy ... No to je asi složitější - rozhodně se (důsledně) snažím NEnapadat, NEurážet, NEvymýšlet atd. A s tím množstvím písmenek ... že píši všemi 10ti jsem si také nevymýšlela, a když se "rozjedu" někam k 300 úhozům za minutu se dostanu ... a tak (prosím - to NEní urážka) než tady někdo jeden krátký příspěveček napíše, já (že jsem trošičku "hyperaktivní" jsem hned zpočátku přiznala) možná dva dlouhé "naťukám"..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 15:17, Ceny Citroën!
Právě jsem zahlédla reklamu na "Crazy Days" Citroën a škoda auto by se měla VÁŽNĚ zamyslet.
C1 - vím, že narozdíl od západní evropy zde "nefrčí", ale 149.900 to JE zajímavá cena (a motor je par excellance - nejlepší maloobjemový motor na světě - 1.2 ve fabii hraje naproti tomu "okresní přebor")
C3 - 169.900 - znám jednu verzi s motorem 1.4 HDi (a motůrek si nejvyšší slova chvály zaslouží), náhodou jsem včera "pro" diskuzi koukala (a sem někam psala) hodnocení spolehlivosti a ... průměr (auto nevím, cena ale skvostná! - že by fabia byla o polovinu až 75% ceny lepší ... no, to možná i vím!)
C4 - 250.000 - sice jsem s kupátkem pár tisíc km najela - ale nehodnotím, nicméně motor 1.6 HDi hodnotit budu - JE skvostný, u faceliftované verze benzínový 1.6 150 PS asi dokonce nejlepší jednašestka na světě) - že C4 stojí méně než fabia je .... (doplňte si sami). V každém případě jde o daleko "dospělejší" vůz na větším rozvoru, s lepšími (výrazně až velmi výrazně!) motory, také jednoznačně bezpečnější a v originále bude na "mňamkových" Michelin pneu - zatímco fabka ...
Tak to jen tak "mimo" k současné slevě-reklamě.
reagovat
  1 ... 3 4 5 6




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.