anonym napsal:
BMW v zime samozrejme jezdi bez problemu, akorat to chce trosku umet a hodit metrak dva zateze do kufru, aby byla lepsi trakce.
Audi A6 se muze merit s BMW az v aktualni generaci, predtim to jsou auta bez jizdnich vlastnosti a nic moc nabidkou motoru.
Sila BMW neni jenom v jizdnich vlastnostech, ale i v tom, ze delaji nejlepsi benzinove vicevalce v Evrope.
Příteli, obávám se, že musím nesouhlasit (ale je to samozřejmě věc názoru). Třeba když porovnáte interiér a kvalitu jeho zpracování u BMW a Audi, tak musíte dát prostě body navíc Audi. Jenom ta palubovka (která u A6 C4 podle jednoho mého známého vypadá "jako z letadla") je skvostem. Zatímco BMW ji má rádoby tvarovanou, nakloněnou do prava, tak Audi ji má krásně souměrnou, zaoblenou. Středový panel je u Audi navíc prostě skvělý.
Pokud jde o motory, tak nevím, odkud máte informace o špatných motorech Audi. Podívejte se do roku 1994, kdy Audi přišlo s jejich nesmrtelným V5 2.5 TDI, 103 kW. Podobnou sílu, výkon i spotřebu měli u BMW a Mercedesu až v roce 1997!! Ale i benzíny, zejména ten 4,2 - 240 kW, za konkurencí rozhodně nezůstávají.
A pokud jde o pohon, je BMW v porovnání s předním náhonem u Audi samozřejmě lepší. Ovšem pokud máte v audině quattro, tak BMW lehce strčíte do kapsy. Značně totiž eliminujete u VW Gruppe pověstnou nedotáčivost. A to mluvím z vlastní zkušenosti!
Navíc, pokud dáte do kufru BMW metrak, dva zátěže a budete ji tam vozit celiu zimu, tak už tam nic jiného nedáte. A ztratíte tak možnost cokoliv jiného v zimě převést.