0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaká je kvalita starších BMW?

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.12.2007 22:46, RE: Ráďo dávám ti plně za pravadu
Ráďa napsal:
Jak můžete tvrdit o e32 a e34 že nic moc? Bmw sice neholduju a mám rád přímou konkurenci. Ale toto mě nadzvedlo. Pan redaktor to napsal správně, jedny z nejkvalitnějších aut byly Bawory e32 a e34 a Mercedesy 123-124-126-140. Ja bych možná lehce přidal nějaký středně starý Lexus a ty staré Saaby. Dneska z moderních se celkem snaží např Subaru. Ale tvrdit o těchto autěch že jsou nic moc může vážně pošahanec. Asi je to tím, že měl nějakou vyběhaninu z mafijánského bazaru (těch je většina) a žádnou ...
Sám jsem loni vyměnil Felicii za BMW E34 525i 24v r.v.1992 a musím říct že mi slouží k mé plné spokojenosti a i když jsem si vlastně pořídil starší auto než jsem původně měl,vůbec nelituju.Nebudu tyhle dva auta vůbec porovnávat,protože to ani nelze a kdybych to udělal tak jsem za blbce,snad jen cenou a k té uvádím,že co jsem dostal za felinu,to jsem dal do Báwa.Jsem vlastně rád že je mnoho lidí, kteří se "bojí" starší Bmw koupit,protože i díky tomu jsou ceny těchto kvalitních aut dá se říci "za hubičku".K mé ojetině snad jen uvedu že motor chytá po půl otáčce motoru, z interiéru se neozve ani vrz,pouze do podvozku jsem vložil 3000,- za silenbloky zadní nápravy,jinak a neklepne ani čep.Spotřeba je u Bmw oproti Felície vyšší stejně tak jako povinné ručení ale s tímhle jsem už při koupi počítal.Jízdní vlastnosti tohodle starého BMW jsou opravdu fantastické,ať vzpomenu klidné chování vozu v zatáčkách,ticho v autě I při vyšších rychlostech na dálnici,nebo opojné předení vyrovnaného šestiválce pod kapotou při zrychlení v běžném provozu ,na závěr snad jen uvádím,že nejsem žádné mladé ucho,které se nikdy v něčem jiném než je Felicie a Bmw nesvezlo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 28.01.2008 14:39, RE: franta
anonym napsal:
to jsem si zase procet kecy tech co se ,,vyznaj,, pry bmw nic moc.
pisete blaboly a pak nasednete do svych oplu a felicii.
presne tak, to je sila, podle miho soudu reakce lidi co nikdy nejeli v 7er;+))
mam kratce e32 v automatu, vuz stary bezmala 18 let a nemuzu si vuz vynachvalit, neskutecna lahoda ze svezeni, proste, bmw vzdy bylo a bude bmw, o tom nemuze byt zadnych sporu..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 12:09, U nás poměrně zprofanovaná značka
Nevím. Na západě je BMW vozem střední třídy. U nás pasáků, zadlužených podnikatelů, podvodníků, lichvářů a zlodějů. Prostě každý drban, co ani číst neumí, když příjde k troše peněz, kupuje BMW. Případně puberťák bez řidičských zkušeností, za sto litrů starý křáp v bazaru, ale hlavně že je to BMW.

I takový image má tato značka u nás. Já bych si to nekoupil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 19:22, BMW v zimě
Přiznám se, nejsem fandou BMW a nikdy jsem ani nebyl. Jediné, které se mi jakž takž líbí, je M6. Ale k věci. Proč nepsat objektivně? Proč autor článku nenapsal, že v zimě si s BMW (poku nemá xDrive) ani neškrtnete? Známý jednho "bawa" měl a s kopcy měl OBROVSKÉ potíže. Když s takovou E34 v zimě zastavíte v zasněženém kopci, tak už se prostě nerozjedete (o to hůř to půjde s nefunkční ruční brzdou). A v porovnání s Audi C6 - řídil jste, pane redaktore, tento vůz vůbec někdy? Zkoušel jste řídít i vrcholnou verzi s benzinem 4,2? A vjet s ní pořádně do zatáčky? To je paráda, nikdy jsem nijak zvlášť špatné vjíždění/vyjíždění do či ze zatáčky nepozoroval.
Ale jinak jsou BMW nepochybně poctivě vyrobená auta a najdou, stejně jako ostatní vozy, své příznivce i odpůrce. Jenom je dobré psát i o těch negativních stránkách.
P.S. Také bych mezi nejlépe kdy vyrobená auta zařadil i Audi (C4) A6 2.5 TDI quattro, které vhodně doplňuje duo Mercedes, BMW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 19:45, RE: bez předmětu
anonym napsal:
"Mimochodem u našeho redakčního piana Mercedesu 300D nefunguje také a nijak to nevadí. "

Můžete mi prosímvás laskavě vysvětlit, jak takové auto může legálně projít STK ?

Děkuji, Tomáš Koudelka.
u W124 stačí před STK rozjet auto na 120 a zabrzdit, po druhém- třetím brzdění je funkce ručněnožní brzdy zase normální. Pokud vám pedál této brzdy klesne příliš nízko, je třeba nastavit šroubovákem prasátka v bubnech, přístupné pod autem zevnitř. Lanka to zpravidla nebývají.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 08:46, Zbytečně moc strašíte
Měl jsem 3, auta BMW každé tak 2 roky a asi 20.000 km - a se všemi spokojenost - a ruční brzda fungovala na všech, stejně jako i ostatní věci
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 12:00, Je to v hlavě každého, čemu věří
anonym napsal:
Nevím. Na západě je BMW vozem střední třídy. U nás pasáků, zadlužených podnikatelů, podvodníků, lichvářů a zlodějů. Prostě každý drban, co ani číst neumí, když příjde k troše peněz, kupuje BMW. Případně puberťák bez řidičských zkušeností, za sto litrů starý křáp v bazaru, ale hlavně že je to BMW.

I takový image má tato značka u nás. Já bych si to nekoupil.
Jestli německé preciznosti, nebo české závisti

Mimochodem, za 100 tis už koupíš takové auto, kterému se nevyrovná ani nová Fóbie, nebo i Ochcávka, to mi věř
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.04.2008 15:32, E32
Na E32 730iA (M30) 1990 som jazdil cca 13 rokov, predaval som ju s 297000Km v 2007. Terajsi majitel najazdil uz 30 tisic a je uplne spokojny.
.
Ale naozaj treba kontrolovat a IHNED riesit chladic + viskospojku na vrtuli a vodnu pumu. Inak hrozi prehrievanie a velke problemy. A podvozok nieje stavany na CZ-SK tankodromy, takze kazdych 25-50 tisic capy na prednej naprave. A M30 (radovy sestvalec, retazovy pohon, 2ventil) je asi nesmrtelny, kamos mal na 535iA (1991) pred rokom 650 tisic a okrem vodicovej sedacky bolo auto uplne OK.

kolecko
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 08:57, Na obranu BMW
Je treba si rici, ze tahle auta byla proste vyborna. Je hezke kritizovat zavady, ale bavime se o autech ktera maji za sebou patnact let zivota a realne pul milionu najeto (co je na tachu je vec druha) a to bezne 200+ km/hod. To fakt nelze srovnat s nejakym Oplikem, ktery jezdil do supermarketu a zpet s maminou a jednou rocne se za odmenu podival i na dalnici.
Presto vsechno ta auta jeste dneska pomerne slusne jezdi, jsou udrzovatelne za pomerne rozumne penize (z druhovyroby skoro vsechno a za male penize) a stale jsou to pohodlne krizniky.
Zadna srovnatelna auta moc nejsou, jedine stejne stare Mercedesy, protoze srovnavat je s auticky typu Fiat (jak tu taky padlo) opravdu nema smysl. Na druhou stranu kdo si koupi patnactilete auto mus pocitat s tim, ze je za zenitem a ze holt za levne jezdeni neco zaplati.
No a jeste bych dodal, ze zadny z aktualnich modelu vcetne vychvalovanych Toyot rozhodne nenajede to co tyhle stare nemecke ingoty z doby, kdy nemecke auto se rovnalo kvalita.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 12:51, RE: BMW v zimě
Vorsprung napsal:
Přiznám se, nejsem fandou BMW a nikdy jsem ani nebyl. Jediné, které se mi jakž takž líbí, je M6. Ale k věci. Proč nepsat objektivně? Proč autor článku nenapsal, že v zimě si s BMW (poku nemá xDrive) ani neškrtnete? Známý jednho "bawa" měl a s kopcy měl OBROVSKÉ potíže. Když s takovou E34 v zimě zastavíte v zasněženém kopci, tak už se prostě nerozjedete (o to hůř to půjde s nefunkční ruční brzdou). A v porovnání s Audi C6 - řídil jste, pane redaktore, tento vůz vůbec někdy? Zkoušel jste řídít i v...
BMW v zime samozrejme jezdi bez problemu, akorat to chce trosku umet a hodit metrak dva zateze do kufru, aby byla lepsi trakce.
Audi A6 se muze merit s BMW az v aktualni generaci, predtim to jsou auta bez jizdnich vlastnosti a nic moc nabidkou motoru.
Sila BMW neni jenom v jizdnich vlastnostech, ale i v tom, ze delaji nejlepsi benzinove vicevalce v Evrope.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 19:43, RE: BMW v zimě
anonym napsal:
BMW v zime samozrejme jezdi bez problemu, akorat to chce trosku umet a hodit metrak dva zateze do kufru, aby byla lepsi trakce.
Audi A6 se muze merit s BMW az v aktualni generaci, predtim to jsou auta bez jizdnich vlastnosti a nic moc nabidkou motoru.
Sila BMW neni jenom v jizdnich vlastnostech, ale i v tom, ze delaji nejlepsi benzinove vicevalce v Evrope.
Příteli, obávám se, že musím nesouhlasit (ale je to samozřejmě věc názoru). Třeba když porovnáte interiér a kvalitu jeho zpracování u BMW a Audi, tak musíte dát prostě body navíc Audi. Jenom ta palubovka (která u A6 C4 podle jednoho mého známého vypadá "jako z letadla") je skvostem. Zatímco BMW ji má rádoby tvarovanou, nakloněnou do prava, tak Audi ji má krásně souměrnou, zaoblenou. Středový panel je u Audi navíc prostě skvělý.
Pokud jde o motory, tak nevím, odkud máte informace o špatných motorech Audi. Podívejte se do roku 1994, kdy Audi přišlo s jejich nesmrtelným V5 2.5 TDI, 103 kW. Podobnou sílu, výkon i spotřebu měli u BMW a Mercedesu až v roce 1997!! Ale i benzíny, zejména ten 4,2 - 240 kW, za konkurencí rozhodně nezůstávají.
A pokud jde o pohon, je BMW v porovnání s předním náhonem u Audi samozřejmě lepší. Ovšem pokud máte v audině quattro, tak BMW lehce strčíte do kapsy. Značně totiž eliminujete u VW Gruppe pověstnou nedotáčivost. A to mluvím z vlastní zkušenosti!
Navíc, pokud dáte do kufru BMW metrak, dva zátěže a budete ji tam vozit celiu zimu, tak už tam nic jiného nedáte. A ztratíte tak možnost cokoliv jiného v zimě převést.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 22:52, RE: BMW v zimě
Vorsprung napsal:
Příteli, obávám se, že musím nesouhlasit (ale je to samozřejmě věc názoru). Třeba když porovnáte interiér a kvalitu jeho zpracování u BMW a Audi, tak musíte dát prostě body navíc Audi. Jenom ta palubovka (která u A6 C4 podle jednoho mého známého vypadá "jako z letadla") je skvostem. Zatímco BMW ji má rádoby tvarovanou, nakloněnou do prava, tak Audi ji má krásně souměrnou, zaoblenou. Středový panel je u Audi navíc prostě skvělý.
Pokud jde o motory, tak nevím, odkud máte informace o špatných moto...
BMW 525TDS melo 105kW uz v roce 1991. Tehdy to byl mimochodem vubec nejsilnejsi diesel v osobaku. Co se tyce osmivalcu, tak M62 ve sve dobe nemela vcelku zadnou konkurenci v pomeru vykon/spotreba. No a k tomu idealne automaticky Steptronic, ktery dokazal utect neprilis povedenemu Tiptronicu od Audi o nekolik konskych delek.
Quattro neresi to, ze Audi ma tendenci jezdit rovne a do zatacek se mu proste nechce.
Konkretne u E32 neni problem dat do kufru dva pytle cementu bez vetsiho dopadu na vyuzitelny prostor, protoze tenhle model ma pomerne neprakticky dlouhy kufr kam se az na konec stejne neda dosahnout, takze tam lze zaparkovat cokoliv a alespon to funguje jako zarazka predtim aby vam nakup neutekl mimo dosah. Na konci kufru je navic idealne umisteny primo nad napravou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 05.04.2008 23:53, RE: BMW v zimě
anonym napsal:
BMW 525TDS melo 105kW uz v roce 1991. Tehdy to byl mimochodem vubec nejsilnejsi diesel v osobaku. Co se tyce osmivalcu, tak M62 ve sve dobe nemela vcelku zadnou konkurenci v pomeru vykon/spotreba. No a k tomu idealne automaticky Steptronic, ktery dokazal utect neprilis povedenemu Tiptronicu od Audi o nekolik konskych delek.
Quattro neresi to, ze Audi ma tendenci jezdit rovne a do zatacek se mu proste nechce.
Konkretne u E32 neni problem dat do kufru dva pytle cementu bez vetsiho dopadu na vyuzit...
Samozřejmě, že o tomto motoru vím. Jenomže nesmíte zapomenout, že se jedná o 6-válec, já jsem mluvil o V5. Ten motor od Audi navíc jako první na světě obsahuje i geometricky proměnlivé lopatky turba, je v recenzích hodnocen často daleko lépe než ten od BMW!! Podívejte se třeba sem: http://www.tipcar.cz/poradna_velke_auto_se_silnym_dieselem-1463.html
Zejména výkonově je na tom Audi lépe.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.04.2008 00:05, RE: BMW v zimě
anonym napsal:
BMW 525TDS melo 105kW uz v roce 1991. Tehdy to byl mimochodem vubec nejsilnejsi diesel v osobaku. Co se tyce osmivalcu, tak M62 ve sve dobe nemela vcelku zadnou konkurenci v pomeru vykon/spotreba. No a k tomu idealne automaticky Steptronic, ktery dokazal utect neprilis povedenemu Tiptronicu od Audi o nekolik konskych delek.
Quattro neresi to, ze Audi ma tendenci jezdit rovne a do zatacek se mu proste nechce.
Konkretne u E32 neni problem dat do kufru dva pytle cementu bez vetsiho dopadu na vyuzit...
A ještě jedna věc - dost u těch TD motorů praskají hlavy válců a našel jsem i recenzi, kde je vyloženě nedoporučují. Od modernizac v roce 1996 už jsou na tom o něco lépe, naopak Audi svou verzí 110 kW (V6 samozřejmě), udělalo krok zpět.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.