anonym napsal:
Promińte, ale plácáte naprosté nesmysly.
Stahování oken se na STK nekontroluje i kdyby jo, tak by to byla závada kategorie A - mírná, což rozhodně není důvod k vyhození od STK.
neplacam nesmysly, pred 8 lety se to prihodilo primo mne a ne nejakemu memu znamemu, netvrdim, ze mne vyhodili nakonec na to okynko, vyhodili mne na nedostatecnou ucninnost parkovaci brzdy, ale do ted si pamatuji, jak te bl* sedl do auta a prvni co udelal zacal mackat cudliky ovladani oken a vest blbe reci. Proto tak yjsme dodnes qalrgickej jak na tyto pseudozavady vyhazuji na STK a tam pocitam i ten kram nazyvany rucka, aby pak po silnicich jezdily vraky s podstatne nebezpecnejsima zavadama, ktere maji taky stk o kourivosti starych dieslu nemluve (zadny 15 let stary diesl neprojde emisema legalne, podle toho smradu tomu opravdu nemerim. Ovsem buzerovat se musi a maji pravdepodobne plan, kolik lidi musi vyhodit, tak si nejakho vola co tam opravdu prijde se starsima utem vzdy najdou, mozna taky cekal uplatek, nevim, ale ja od te doby mam ke stanicim technicke kontroly silne negativni vztah. Jinde se me zase snazil nejaky blb presvedcit, ze mam spatne predni tlumice. Na muj dotazu, a jak jste na to prisel, vy tumate nejaky pristroj na mereni opotrebeni tlumicu? TO vidim a predvedu vam to na parkovisti, nacez tam jezdil jak fitipalsi a ja rikam nic nepozoruji, no to asi ten velky motor stabilizuje tou hmotnosti, pripustil nakonec, dame tojen jakomirnou zavadu. Mate-li lepsi zkusenosti je to vase plus