0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW Řada 5 530xi

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 10:31, spolehlivost za 2
Jak muze nove auto s takovou zavadou dostat dvojku ze spolehlivosti?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 10:36, RE: Nevim
anonym napsal:
Ty by ses chlubil taky debile. Sere tě to, jelikož si takovou káru vživotě nekoupíš.
Mam sice Mercedes ale necitim potrebu se o tom rozepisovat na internetu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.12.2007 12:18, RE: Blahopřání
Marcus napsal:
Když má někdo hloupé dítě,tak bude mít učitel za to nižší plat,protože si dítě i jeho rodič budou stěžovat,že nic dítě neumí jo??????
Průměr je strašně zavádějící,víš to???
A co dělaš ty????... chytrolíne! (já nejsem učitel,neboj)
Auto pánovi přeji, jen chybí fotky,rád bych se mrkl .
co dělám? už 14 let podnikám, a ze svých daní živím 4 důchodce, cigány nebo nemakačenka. V životě jsem nebyl na nemocenské, v životě jsem nedostal od státu ani korunu, jediné co od státu chci je aby mých daní a jiných odvodů užíval s rozmyslem. Jestli nějaký učitel má pocit že by mohl mít větší plat tak ať jde do soukromého sektoru, ať si založí vlastní školu, nebo ať jde dělat něco jiného, dneska je to přece jen o schopnostech. Bohužel stále platí ono známé ´´kdo umí, umí, kdo neumí, učí´´. Vidím to na příkladu svých dětí, když je kantor schopný a má o věc zájem, má i odezvu u žáků, tudíž se do školy všichni těší, ovšem pokud pokud bere žáky jako úhlavní nepřátele, a do školy chodí jako na frontu tak do školství nepatří. A bohužel je dost těch druhých.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.12.2007 14:04, RE: Blahopřání
anonym napsal:
btw: ty bys chtel mit 23k za 25 let praxe a VS vzdelani ? Navic vychovavat debilni dacany takovych zmrdu jako jsi ty...