0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 530D - zvolit automat nebo manuál?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.04.2010 08:35, RE: rada jednoduchá
vasapasa napsal:
ehm... možná to nevyplynulo, aby si pan havránek nemyslel tak ta chvála byla myšlena ironicky....
jojo, to bys měl přece máslo na hlavě
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.04.2010 08:37, RE: automat :-)
Ráďa napsal:
Nestraště tady s údržbou automatu. V automatu stačí jednou za čas vyměnit náplň (byť některé automobilky říkají že ne) a tím to hasne. Člověk to zvládne i doma sám, princip je +- stejný jak když se mění motorový olej. Spíš než řeči o servise (u těch ojetin už stejně nejvíc záleží na jaký kousek natrefíte, než zda je to statisticky o 2 pozice výš) bych výběr rozhodnul podle toho, kdo má jakou náturu. Automat je velice, velice pohodlná věc. Najednou nemusíte nic vnímat a jen se kocháte krajinou ...
Slyšel jsem, že v améru je povoleno telefonování za volantem právě kvůli automatům.... že máš jednu ruku volnou tak proč bys netelefonoval. "Slyšel jsem" zdůrazňuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.04.2010 15:23, ještě náprava
zmínil bych taky hliníková ramena které odcházejí stejně rychle jako na mém passatu, akorát jsou ještě dražší :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.04.2010 22:43, RE: ještě náprava
SupermanXXX napsal:
zmínil bych taky hliníková ramena které odcházejí stejně rychle jako na mém passatu, akorát jsou ještě dražší :)
Přestaň strašit lidi, ramena jsem měnil jen jednou a to na 380tkm, jestli to vydržej ty na passatu silně pochybuju. Dal jsem tam Meyle, to je velmi kvalitní replika, na těch mám zatím 205tkm a jsou zatím v poho. Cena za ně byla necelých 9tis. Pokud bych měnil i čepy řízení byl bych na 10500,- a když koupím opravnou sadu na passata b5 obsahující výše vypsané od stejné firmy, budu na 16000,- Samozřejmě vím že se dá koupit noname jak na bmw tak na passata za necelých 5tis., ale životnost se rovná nule.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.04.2010 09:11, RE: Jednoznačně benzín
Alkantpan napsal:
Dokazate tu nekdo nadhodit jeden inzerat z nemeckeho a ceskeho serveru, kde tohle najdu? Ja to zkousel, kdyz kupoval auto ale nenasel zadny takovy...
Ja zrovna nedavno jich našel hned asi pět od jednoho prodejce! Poptal sem u něj ze zvědavosti Škodu Octavia, protože jich měl v nabídce asi deset a všechny najeto cca 120-160t km a se serviskama... Tak si říkám, že je to divné a že to próbnu- minimálně šest z těchto deseti aut sem našel na německých serverech a samozřejmě krom asi jednoho měly najeto mnohem více!!! Kdo by chtěl znát jméno tohoto bazaru, ať pošle mail, a já mu ho rád napíšu, nebo ho možná zde zveřejním, když bude zájem....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.04.2010 19:11, Chyby a omyly v článku - rada k ničemmu
Tak jsem si článek přečetl a musím říct, že redaktor přece jen autům trošku rozumí. Mě se sice nezdá brzdění automatu, výměna oleje v automatu za 10 tis. apod. ale celkově je článek napsaný slušně. Co mě tedy ale opravdu zaráží jsou kilomtery nájezu, které tazatel uvádí. Nezlobte se na mě, ale BMX 530D nemůže mít po cca 10 letech provozu najeto méně než 300-500 tis. km. Kdo tvrdí, že má míň, tak lže. Bežně je možné potkat 3-4 roky staré škody octávie s náběhem 200 tis km. Při výše zmíněném náběhu km je podle mě jedno, zda si koupíte manuál či aut. V obou případech kupujícího nemine vysoká investice, buď do spojky, setrvačníku, převodovky, nebo komlet repasi automatu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.04.2010 20:30, RE: Chyby a omyly v článku - rada k ničemmu
medvěd07 napsal:
Tak jsem si článek přečetl a musím říct, že redaktor přece jen autům trošku rozumí. Mě se sice nezdá brzdění automatu, výměna oleje v automatu za 10 tis. apod. ale celkově je článek napsaný slušně. Co mě tedy ale opravdu zaráží jsou kilomtery nájezu, které tazatel uvádí. Nezlobte se na mě, ale BMX 530D nemůže mít po cca 10 letech provozu najeto méně než 300-500 tis. km. Kdo tvrdí, že má míň, tak lže. Bežně je možné potkat 3-4 roky staré škody octávie s náběhem 200 tis km. Při výše zmíněném náběh...
a stejně tak je bežné potkat octavie 3-4 roky staré s 30-40tis km... co z toho plyne?
Ano jsou i BMW co jezdí třeba 50tis km ročně,ale taková se většinou po třech letech prodají a pak si je koupí někdo kdo jezdí třeba 12tis ročně, nebo upně jiný scénář - bude BMW co jezdí jako nové 25tis ročně (oni lidi z vyššího managementu nejezdí vždy tolik co obchodáci) a bude u majitele 6 let a pak zas někdo kdo jezdí 15tis ročně - nic výjimečného - v obou mnou uvedených případech bude mít desetiletý BMW něco přes 200tis km - kde vy berete údaj 300-500tis??
Nebo ještě jinak - podívejte se na TUV report - tam je zároven průměrný počet ujetých km pro každý model a stáří - myslím, že je to dostatečně velká skupina vozů aby se tomu dalo věřit a nelze usuzovat z 3nebo 5 nebo 10 BMW které znáte vy. A všimněte si ještě jedné věci na té statistice TUV - 10 leté vozy mají průměrně najeto rozhodně méně než 3,3 násobek tříletých vozů - to je to co říkám - většinou druhý (třetí...) majitel nenajede tolik jako ten co mu stálo za to si kupovat nové BMW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.04.2010 11:37, RE: ještě náprava
Usáma napsal:
Přestaň strašit lidi, ramena jsem měnil jen jednou a to na 380tkm, jestli to vydržej ty na passatu silně pochybuju. Dal jsem tam Meyle, to je velmi kvalitní replika, na těch mám zatím 205tkm a jsou zatím v poho. Cena za ně byla necelých 9tis. Pokud bych měnil i čepy řízení byl bych na 10500,- a když koupím opravnou sadu na passata b5 obsahující výše vypsané od stejné firmy, budu na 16000,- Samozřejmě vím že se dá koupit noname jak na bmw tak na passata za necelých 5tis., ale životnost se rovná nule.
kámoš ho má naježděno 200tis v čecháh a je po nápravě to je stejná porce kterou vydrží i passat, k tomu mu bouchá i kardan to u mě je kardan pořád tichoučkej :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.04.2010 17:38, AUTOMAT v CZ
vasapasa napsal:
chválím autora článku, fakt pěkný čtení.... ehm takže rada jednoduchá zvolit 530i manuál (na dálnice máte stejně tempomat) a není co řešit
Zdravim,
ja bych si koupil vuz s automatem pouze z nemecka, nebo od extremne dobre provereneho zdroje, kdyz uz by to melo byt z cech.

Cesi jsou pozadu a az na vyjimky s automatem jezdi vubec neumi. Nemeni olej, kvuli povere o "vyslapanych cestickach oleje ve skrini" apod.

Ale co je hlavni duvod, GM dodavatel automatu!
Kvalita prevodovek je mizerna, v lehcich 330d jeste ok, alo do tezsi 530d ani nahodou.
Verim ze jsou zde spokojeni majitele, ale neriskujte. Pokud chcete bmw 5 v automatu, kupte e60, jinak manual.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.04.2010 20:42, kilometry a volba motoru
Ono těch 170 000 u 530d z roku 2001 mi přijde taky hodně optimistických, netvrdím že je to nemožné, ale kdybych narazil na tento kousek, důkladně bych prověřoval jestli to je pravda a při sebemenším náznaku podvodu bych od toho šel pryč!!! Každopádně takové auto se nekupuje na východ od ČR včetně!!! Jinak co se týká úvah jestli 530d s automatem nebo bez, pánové snadná pomoc, 530d s matem si veme těch 9. Za to, + 1 až 2 litry dokáže jezdit i 530i s manuálem. Záleží na jízdním stylu. A nemusí se řešit případné dieselovské problémy + benzíny nemívají zdaleka tolik najeto + benzínový R6 od BMW je kultivovanost sama + motor je lehčí a tolik nezatěžuje přední nápravu + díky tomu je auto ještě agilnější. Dost plusů za pár korun na benál navíc, ne?
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.