0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké je BMW řady 3 – generace E90?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 12:34, rada
Pane Jalový každý, kdo si auto koupí a ma ho nové tak o něm vysněně mluví. Můžem se pobavit za půl roku , jak Vás bude obsah 2,5 -141 kw nudit. Máte automat?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 13:03, rada
A nechtěl by se nám pan Kříž svěřit s čím jezdí on, ať máme představu o silném autě? ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 13:20, rada
Ten Marek Kříž je fakt ve svých názorech divný. Ale každý si jistě podle jeho příspěvků udělá názor sám. Jen tak mimochodem-kolik je např. zde Tipcarsu 545i do 400tis kč?-já vidím dvě a to rok 2003. Hledám špatně? pokud to pak mám srovnávat s E90 rok 2006, tak nevím nevím...nebo vlastně vím.
Jinak pokud e90 v benzinu, tak určitě 330i. Rozdíl pojistky vůbec nestojí za řeč a jinou výhodu 325i nenabízí. (ani spotřebu ne). Nehledě na to, že od roku 2007 je 325i třílitr. Výkony 330i (190kw, 200kw od 07) a provozní náklady jsou takové, že jakákoliv uvaha o osmiválci ztrácí smysl.
Jen tak pro zajímavost doporučuji si vyhledat parametry (výkony x spotřeba) třílitrových motorů po zavedení efficientDynamics a přímého vstřiku - to jsou neuvěřitelná čísla !!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 13:47, rada
RADA PRO UŽIVATELE TOMA - ALE RESPONDENT PAN JALOVÝ MĚL ZÁJEM O AUTO DO 4oo TISIC KČ CHAPETE ? KDYBY MĚL ZÁJEM O AUTO DO 8oo TISIC PORADIL BYCH MU 55o I . ODPOVĚD PRO PANA KUBU VYUŽÍVÁM BMW 535 D ROK VÝROBY 2oo6 . PŘEDEŠLÉ AUTO BYLO 545I NA KTERÉ NEDÁM DOPUSTIT . TAKY SU , ALE NAZORU, ŽE když model E-9O tak jen 33O i nebo 335 i . -----------automat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 13:51, rada
Pan Kriz bude psychicky nevyzraly jedinec (nema to s vekem nic spolecneho), ktery ma chovani reznickeho psa. Zapomnel totiz jaksi dodat, ze BMW 525i ma zrychleni 0-100km/h za 8s a top speed +230km/h. Tyto parametry jsou na zakladni sestivalec velmi slusne a nadprumerne i v dnesni dobe. Konkurencni modely Audi, nebo M-B nemely sveho casu v teto objemove kategorii srovnatelne parametry.
A panu Jalovemu muzu jen pogratulovat k rozumne volbe auta s jasnou historii.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 13:59, rada
Nerad tady z toho dělám diskuzi-měla by to být poradna, takže se omlouvám, ale nedá mi to a znovu se zeptám pana Kříže-kde má ty 545i do 400tis člověk podle vaší rady kupovat?
Na celém mobile.de jsou 545i do 15tis E, nebouraný pouze 4 kusy. Už jsem pár aut kupoval a vím, že témeř vždy kusy na spodní hranici cenového spektra jsou problém-falešný inzerát, po bouračce, překlep v inzerátu, katastrofální stav nebo závažný technický problém či nejasnost v dokladech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 15:01, rada
Mám již 6 BMW a nikde mě nikdy nenechalo.Měl jsem E30-1.8i,e36-1.8,E36-328i,E46-1.8i ale musel jsem se vrátit k 6 valci a to k E39 528it.Osobně nikdy jiné auto než BMW mít nebudu.Co se týče E90 tak ten 6 válec je k neutahání a 100procentně spolehlivý.Být tebou tak bych šel do 330i.Spotřeba skoro stejná a povinné ručení je o 2500kč dražší,ale ten motor je perla.Hodně štěstí,at vybereš co nejlépe.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 15:02, rada
PANE PAVEL VAŠE DISKUZE JE NEOPODSTATNĚNÁ , KDYBY JSTE V 525I JEZDIL BRZO BY JSTE SE TOHO CHTĚL ZBAVOVAT. TO 1NÍ OKOUZLENÍ OPADNE PO MĚSÍCI.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 18:11, rada
Dotazy na pana Mirka a pritomne pany. Uvazuji o E90, 33Oi. Mate nekdo zkusenost pri srovnani 190 vs 200 KW, dynamika, spotreba ? Jake pneu, 17ky a sundat runflat ? Preferoval bych manual, ale automat s padly se mi nezda spatny. Je spolehlivy a stejne dynamicky a podobny do spotreby /ne tabulkove/. A co jizda na mokru a v zime bez X-drive. Mam garaz v kopci, vyjedu tam se zadohrabem nebo radeji X drive ? A posledni vec. Je kupe 330ci v.s. sedan pokud jde o jizdni vlastnosti lepsi nebo je to podobne ? Dekuji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 18:55, rada
Ahoj, se spolehlivosti neporadim. Nicmene mel jsem moznost na par dnu vyzkouset 325i a 330i. 325 rozhodne neni spatny motor, ale celkove se mi jevila tak trochu pridusena a stavnatejsi jizda zacinala az nekde po trech tisicich otackach. Pokud se nepletu tak je to vlastne stejny motor jako ma 330i, jen je to seskrcene a udava se nizsi objem. Zato zminena 330i s vykonem 190kW uz je jina liga. Fantasticky jizdni zazitek a chvilema jsem mel dojem, ze spis nez ridicsky by se pro tenhle motor mel vyzadovat zbrojni prukaz . Takze pokud jde o pozitek z jizdy, podle me se urcite vyplati neco pridat a koupit 330i.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 19:30, rada
TOME ZBROJNI PRŮKAZ NA 33o I ???????????? ??? 335 i by se muselo už vznašet ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 21:32, rada
to Marek Kriz: Proc by mel obsah motoru poukazovat na bohatost vybavy? Videl jsem uz hodne ocesanych 545i i dokonce solidne ocesane 550i. Jedine jestli pan Kriz neni jeden s tech co napise FULL a nema to ani vyhrivane sedacky. Jo a s tim 535d taky nebudete F1 jak vyskakujete.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 23:12, rada
Pane Marosch vam pošlu fotky 535 D na email a klidně vam to i prodam - je to už nuda. vybava FULL, FULL.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 23:13, rada
55O i nebo 545 i když vyjižděli staly většikoulem 2kouli ne? čemu říkate očesana?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.01.2010 08:50, rada
Mildovi:
Nova verze 325i ma 160kw a staci i na obcasne vyradeni, 330i je fantasticky motor! Sam jsem vzal po BMW Audi a behem roku bych se rad vratil k BMW. Spotrebu resit asi nema smysl, presto je nizsi nez u konkurencnich 6-ti valcu. Byt uz nedosahuje neuveritelnych hodnot predchoziho motoru 3,0i se 170kw. Ohledne pohonu musite sam usoudit kolik km a v jakych podminkach jezdite. Ja uz veymu jen xDrive i za cenu ztraty atraktivity pri rizeni na suche vozovce. Porad je to jeste nebe a dudy oproti vozum Audi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.01.2010 10:56, rada
Pavlovi, ale i redakci a ostatnim:
Diky za reakci. Vim, ze nema valny smysl resit spotrebu, ale myslel jsem, ze nova 330i ma vyssi vykon 170 (E46) vs. 190(200 kw) a pritom nizsi spotrebu. X drive
jsem mel moznost vyzkouset je za sucha, v zatackach super. Bohuzel budu jezdit celorocne jen s 1 autem a tak se trochu bojim zimy. Vyjede zadokolka v zime do stredniho stoupani pri soucasnem zataceni s DTC nebo radeji neriskovat a poridit
X-drive? (mam garaz v kopci (
A automat nebo manual ?. Jel jsem v automatu s 330 ci (200 kW), zdalo se mi, ze to trva nez se auto rozhybalo. A jake pneu byste doporucil ? Diky moc, Milda

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.01.2010 12:55, rada
Mildovi
Sice ma nyni 3,0i prime vstrikovani, ale to se podle me na spotrebe projevi pouze u normovaneho mereni, resp. nizke zatezi. Predchozi motor byl opravdu genialni, tim nerikam, ze nynejsi je krokem zpet. Ma vykon ctyrlitroveho osmivalce z 90-tych let, proste fantazie a i tak se jezdi za rozumne penize.
Kvedlacka podle me do aut teto tridy nepatri, Steptronic je velmi dobry a i jeho reakce na manualni povely rychla. Zdani vlaznosti spis vyplyva z toho, ze nedelas dalsi cinnosti jako u manualniho razeni. Clovek by musel byt opravdu dobrym pilotem, aby uradil s manualem treba prave reakce Steptronicu. Jista prodleva je citit jen na krizovatkach, ale je to spis o zvyk.
Jinak pneu davam Dunlop, Michelin, nebo GY. Michelinky, ktere jsem mel na 320d vydrzely cca 35.000km prevazne po dalnicich a mely po celou dobu vyborny grip. taktez na absenci RF pneu si nemuzu u Audi zvyknout.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.01.2010 16:48, rada
Pavlovi
Zajimave, fakt jsem myslel, ze diky primemu vysokotlakemu vstriku bude spotreba nizsi, je fakt ze je tam narust vykonu 2O(30kW).
Jak je na tom automat s poruchovosti a plete se pri razeni ? S pneu souhlasim a velikost na nase silnice, aby to dobre sedelo, ale zaroven aby clovek necitil kazdou pricnou nerovnost. A da se bez X-drivu na snehu a do kopecku nebo je to utrpeni a jednoznacne
radeji 4 kolku ? Diky M.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.01.2010 17:40, rada
Kupte 330i. 335i. Steptronic - výborný automat, nejlepší co jsem zatím měl možnost vyzkoušet. X-drive - dneska jsem jel s quattrem do zasněženého kopce a přede mnou jela trojka v kombajnu. Dojeli jsme do půlky a stál tam zaseklej kamión, v protisměru jelo auto. Tak jsem si říkal "chlapče tak teď jsi dojel". A ta trojka se rozjela bez sebemenších problémů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.01.2010 23:10, rada
Renovi:
Predpokladam 3kovy kombik bez x-drivu. A vy jste jel v audine ? Quattro bude prece jen asi lepsi nez x-drive, alespon co do poruchovosti. Ta elektronika byva nekdy zradna.
Skoda,ze X-drive nejde zapnout jen pri potrebe. Steptronic umoznuje i manual. razeni - dopredu/dozadu ? Lepsi bude asi jeste ten "drivelogic" s padly. 335i lakave, ale provoz, nase silnice a vysoke procento jizdy po meste (( A co velikost kol, radeji 17 ky, nejlepe ne runflat, aby nebyla citit kazna dira ? Diky, M.
reagovat
  1 2 3 4 ... 8




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.