0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké je BMW řady 3 – generace E90?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 10:00, rada
jestliže se chcete vejít s cenou do 400 u e90, tak bych se spíše přiklonil koupit plně vybavenou 330i e46 než holou e90. Osobně jsem jí jezdil 3 roky bez jediného problému. Je tady na ni psaná i recenze někde v historii.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 10:02, rada
Ono jedna věc je pořizovací cena vozidla a druhá věc je vedlejší náklady ( vstupní servis, pojistky, popřípadě sada kol zimní/letní.)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 11:42, rada
Valnoha: vedlejší náklady nechte stranou. Kdyby to pan Jalový chtěl řešit, zeptá se. Zde se řeší vůz s cenou do 400tis. Navíc, pokud není člověk naprostý majetkový anorektik, dají se náklady na tento vůz v pohodě zvládnout. Jasná volba je 330i. Jenže, když se podívám po netu, moc toho ve verzi 325 a 330 za 400tis. není. Obsahu 2,2 teď výkonově odpovídá 2,0i. Rozvody jsou řetězové. Spolehlivost motorů je hóódně nadprůměrná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 12:59, rada
DObrý den ja bych Vám poradil radši bmw 545 i který se da pořidit v plné vybavě za slušné , velmi slušné penize, za takové penize , že zaplatíte i pojistku na rok a budete mi opravdu velmi slušné auto s 333 konmi . Nevím no, než do 3 bmw stale bych volil model E-6O v obsahu 4,5 který je velmi cenově dostupnej. Co se týká toho , kolik tohle auto žere v automatu mohu říci že se dá srovnat s 53O i žere průměrně 11,4 . Když šlapnete na 25O je jisté že spotřeba pude nahoru, ale průměr je 11,4. Myslim ,že byste si tu 3 ku model E-9O měl rozmyslet , jelikož za 4OO tisic naloženou E-9O nekoupite - - - holotu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 13:43, rada
ja bi som ty poradil 330i aj mne sa pacia benzinove auto tak vela stastia
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 14:05, rada
Lepší plně vybavená 330i e46 než holá e90, protože za 400 tisíc určitě vybavenou e90 neseženete. Poohlédnul bych se po německých BMW příznívcích. Cena možná bude stejná jako u nás ale auto auto v podstatně lepším stavu.
Marek Kříž: 545i tento motor je na tento vůz šíleně těžký a za za jízdy o tom dává sakra vědět. Když už 5er tak 550i. Nebe a dudy!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 15:33, rada
Asi záleží co kdo v autě potřebuje a čemu říká "holá". Hledal jsem cca minutu a za 400000kč jsem našel E90 jak 330i, tak 330d kdyby jsi to tazatel náhodou rozmyslel. Výbavu vypisovat nebudu. Bylo by to na dlouho, takže namátkou: navigace, xenony, aut. klima, kůže, DVD, vyhř. sedadla atd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 15:40, rada
Dobrý den, taky bych se přiklonil k nazoru pana Kříže a modelu E-6o 545i kterej jde sehnat v plné vybavě už za velmi dobrou cash. Co se tyka modelu 55O i stale jeho cena se pohybuje v automatu kolem 65O tisic a to se nejedna ani o facelift . Model 325i nebo 33O i bych vyloučil pokud nechcete mít holé auto za 4OO tisic. Za 4OO tisic ----- koupite možna tak dovoz 33O i za penize ,které chcete do bmw investovat. . 545 v automatu je auto které ma koně není poruchové a tahne a udělate stím více parady než s malou 3kovou řadou . Záleží na Vás nebudte unahlen při výběru a než 3kové bmw pouvažujte nad 5kovým . A pokud 5kové tak obsah 2,5 nebo 3 litr vylučte to je na OSTUDU.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 15:46, rada
Radku dobrý den , ale za 4oo tisic jste viděl možna tak dovoz z NDR ne? Nevím ale jak kupuju ojeté auto mam bokem minimalně 5O tisic na připadne vady. Pokud auto nekupujete jak referenční vozidlo z bmw nebo jako předvaděčku, autobazarům bohužel nevěřím , že si napišou stav perfektni, nebo velmi dobrý a auto bude v přepychovém stavu to opravdu bývá malo kdy. Vlastně jsem nikdy nenatrefil a proto si myslim , že by se dotazatel pan Jalový rád vlezl do 4OO tisic to znamena , že by auto chtěl do 35O a zbytek 5O tisic by chtěl na pojistku, připadný servis atd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 16:37, rada
Na dovozu z Německa je něco špatného? S tou cenou teda nevím jak to tazatel myslel. Já jsem to chápal tak že chce auto do 400000kč.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 16:49, rada
Radku nevím, ale dovoz z Německa bych neupřednostnoval, jelikož při dalším prodeji to auto pada vice z ceny, než kdyby to bylo zakoupeno v ČR. Važený pane Jalový zapoměl jsem říci at si nekupujete dovoz z USA , sic můžete 3ku bmw koupit za dobré penize , ale taky hodně ztratit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 17:01, rada
Já bych byl zase spíše pro dovoz. Za prvé auta z Německa jsou v lepším stavu a máte větší jistotu co kupujete. Např. stáčení tachometru je v Německu trestný čin...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 18:38, rada
Tak nevim pán chce utratit skoro půl kouličky+- za cars a řeší povinné ručení? To vypadá tak na fa 1,2 htp a jestly chce být nóbl o2.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 22:02, rada
Nevim nevim jestli bych ješte chvilku nespořil a nešel do BMW Premium Selection. Tam je potom prověřený vůz se zárukou, plnou podporou BMW zákaznického servisu atd. Co se týče rozvodů - je tam řetěz.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 22:39, rada
pan Jalovy, mam uplne stejny problem, 400 tisic a zalusk na BMW, akorat diesel a v kombiku (E91). Predpokladam ze pokial uvadzate 400 tisic tak konecnych vcetne nejakej tej servisnej prehliadky, dovozu/prepisu a vsetkych nakladov s tym spojenych, asi by bolo naozaj rozumne si odlozit nejake peniaze a pocitat s niecim lacnejsim pripadne si doplatit, ako tu uz vecsina spomenula za 400 to bude urcite skromnejsia verzia, pokial ovsem neuvazujete nad niecim co ma najazdene 150 tisic a viac a to v tom pripade postrada zmysel investovat do E90 len preto ze je 3 roky stare. Ja som svoj problem s vyberom este nevyriesil nicmenej viem ze do auta za 400 tisic nechcem dalsich 3-5 rokov nic investovat mimo zakladnych servisnych prehliadok a tak isto sa nechcem divat na manualnu klimu len preto ze som chcel BMW ale nemam na lepsiu vybavu. Takze vyberajte rozvazne a pokial uvazujete o dovoze tak doporucujem internet, na BMW forach je preverenych firiem a ludi dost, prajem dobry kup.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 22:39, rada
Zdravím všechny motoristy. Předem moc děkuji za rady, které mi zde posíláte. Bohužel dotaz je to poněkud staršího rázu a svoje BMW už jsem si koupil (a dokonce už na něj chystám krátkou recenzi). Nakonec jsem si pořídil BMW 525i E60 141 kW ... důvod?
Hned několik:
Je to bývalé auto mého táty a měl jsem možnost ho odkoupit za "rodinnou" cenu.
Přesně vím historii auta, aniž by mi někdo věšel bulíky na nos.
Auto je téměř v maximální výbavě.
Pravda sice je, že pětce by více slušela verze 530i (zde spotřeba je v podstatě stejná jak u 525i), ale tady opravdu z důvodů zmíněných aspektů nebylo co řešit :)
Každopádně se rád něco dozvím o řadě 3 E90, pokud jste tedy teď neztratili chuť...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.01.2010 23:41, rada
no do 400000kč to spiš bych šel do 330diesla no v německu jsou ještě horší auta aspon v berlině šileně se tam stači kilometry bacha nato normálně tam sprostě stači kilometry v bazarech,vim to mam tam zname v bazarech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 00:24, rada
Pane Jalový mohu vám říci , že jste vážně Jalový , bmw 525 i 141 kw je spiše pro OSTUDU , než na projiždku . Váš otec to auto měl prodat nějakému Frantovi Rybovi z Horní Lomné a vy jste si měl koupit aspon tu 33O i. -E9O . Pokud si vážně neděláte legracu a máte 525i tak budte tak laskav , nebudte za vola a sundejte zadni napis s označením 525 i nebo se může stat že vas předjete natuningovana škoda octavia 1,9 TDI . S pozdravem a hodně motoristických zážitků přeje Marek Kříž Frydek-Mistek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 06:27, rada
To Marek Kříž: Hanit anonymně někoho kdo si koupí 525i? Přesný obraz našeho národa.......... Každý nepotřebuje čtyřlitr osmivál. Mimochodem Vámi doporučovaný archaický 4,5i není vůůůůůůbec žádnej šlágr. Spíš velmi chudý příbuzný proti 550i
Panu Jalovému přeji mnoho šťastných km bez nehod a poruch v BMW
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 08:03, rada
Dobry den, bohuzel k sestivalcum toho moc napsat nemohu, ale typ E90 jsem mel 2 roky a to model 320dT. Najel jsem s nim 90tkm bez jedineho problemu, mechanika robustni, tuzsi ovladani (manzelka prilis z rizeni nadsena nebyla-duvodem byly tuha spojka a rizeni), ale naprosto precizni a fantasticky podvozek. Motor o vykonu 177k bzl naprosto dostatecny a R6 bude jeste mnohem lepsi. Kolega mel 530i a spotrebu snadno drzel i pri dynamicke jizde pod 10l/100km, tedy pokud bude zachovaly kus, neda se slapnout vedle. Urcite se soustredte na lepe vybavene vozy, doporucuji autoklimu a navi (bez nich vypada palubni deska velmi stroze) a pokud mozno i sportovni sedadla. Ta seriova jsou velmi plocha, s relativne kratkym sedakem (ale vysokym operadlem). Take bez jejich vyhrivani si uz nedokazu predstavit pohodlnou jizdu. Preji stastnou ruku pri vyberu a mnoho najetych spokojenych kilometru.
reagovat
  1 2 3 ... 8




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.