0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké je BMW řady 3 – generace E90?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 08:08, rada
Vazeny pane Krizi, pokud jste takovy odbornik, pak byste mel vedet, ze limuzina rady 5 patrila a patri mezi nejlehci vozy vyssi stredni tridy a tim padem i "pouhych" 190k modelu 525i pusobi v realu vice nez dostatecne. Pokud se Vas zivot ridi uspesnosti pozavodenych Octavii TDI, pak je mi Vas uprimne lito!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 09:14, rada
Pane Kříž,
525i není sice žádná splašená raketa, ale líné to rozhodně není. Dynamika i s "relativně slabým" motorem je překvapivě velmi nadprůměrná a pružnost doslova famózní i s přihlédnutím na to, že je to atmosférický motor.
A jak jsem říkal.. třílitr by možná slušel více. Osmiválec jsem už určitě nechtěl, protože při nesporné kvalitě řadových šestiválců BMW jsou osmiválce v pětce obžerství a leštění ega (na druhou stranu v sedmičce už jsou skoro nutnost).
Doufám, že když už takhle radíte, že jste 525i nebo 530i E60 řídil, když už to takhle haníte. Doporučuji se v tom projet a pak sem plodit moudra.
A jak jsem zmiňoval... důvody pro rozhodnutí koupi tohoto auta jsem už popsal a výhod z toho plynulo tolik, že se rozhodnout ani nijak nedalo. A popravdě.. za ty 4 měsíce toho nelituji ani v nejmenším....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 09:53, rada
Vážený Pane Jalový, bmw 525i jsem si koupil v roce 2OO5 v AUTEC Praha za 64O tisic jako premium selection . Toto auto jsem měl půl roku a měl jsem na něj jen nervy , když jsem viděl že mě předjíždí octavia RS nebo tuning octavie 1,9 tdi. Tohle mě dokaže vždy vytočit a byl jsem rád když jsem prodal auto s velkým padakem postaršímu důchodci ze Zbraslavi . 545 i vám mohu říci , že žere skoro stejně jak 525i jak jsem psal 11,3 při průměrně rychlosti 16o km v hodině.Dynamika 525 i je nulova tohle auto s tímto motorem je leda pro důchodce . Pane Jalový přeju Vám hodně ujetých km při pocitu , že máte rychlé vozidlo 2,5 i 6válec 141 kw . Pane Jalový můžete mi říci , čemu říkáte pružnost???? když 525i važí podle technicaku necelé 2 tuny ? Pane Jalový hodně zdaru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 10:36, rada
Pane Kříž jestli vám v 525i ujelo RSo či TDi, tak asi nebude chyba v autě. To Vás nenapadlo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 10:42, rada
Dobrý den pane Jalový,
Pokud se člověk rozhodne pro BMW, má k tomu důvod- naprosto skvělé jízdní vlastnosti, pokud se rozhodnete pro 6 válcový benzín, tak je to krásně kultivovaný tichý chod a výkon. Spotřeba s mým současným vozem e46 325i je prům 8,2L s tím, že jezdím naprosto normálně dálnice 150 mimo 110 a obce dodržuju. Není to žádná TDI f naftě nejsou tam žádné pasti a mechanika je naprosto odolná. Jedinná nevýhoda(pro mě výhoda) je zadní pohon, pozor si dávat v zimě,ale ASC funguje perfektně a je to jen o zvyku. Ten kdo srovnává BMW a Octavii TDI by se měl dát léčit.... Ceny dílů jsou naprosto v pohodě, samozřejmě, pokud nebudete jezdit do Renocaru na výměnu oleje za 6000 kč apod. věci
Zaměřil bych se spíše na dovoz auta z venku, Německo je ideál, perfektní cesty, pravidelný servis, pokud pominu turecké překupníky u hranic a zmiňovaný Berlín.
Osobně jsem známému dovezl 320D r.v. 2006 v plné výbavě (xenony,navig.) i panarom. střechu za 14300 euro, bylo to před půl rokem, chtěl vyloženěně tento motor, což je škoda,ale jinak vůz byl v top stavu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 10:47, rada
Asi každý radí podle svých zkušeností a čím víc lidí tím víc názorů.Myslím že každý by si měl auto vybírat dle svých potřeb. V AuTecu jsem 3 roky pracoval jako prodejce ojetých vozů. Já osobně bych si 46 už nekoupil ne že je špatná, ale prostě doba jde dál. Když jsem ze 46 jezdil říkal jsem si, jak je u vozu příkladný podvozek, ale jízda s 90 je podvozkově o mnoho vyspělejší. Ano pro ženy je auto tvrdé ne moc pohodlné, ale pro řidiče se sportovním charakterem jízdy je to, to co hledá. Pokud jste opravdu sportovec tak 330i. Pro běžné používání je velmi dostačující 320d - Dobrá spotřeba a mnoho zážitků.
Pokud budte chtít více info nebo pomoci při výběru, klidně zavolejte. Kontakty na bývalé kolegy mám.
Mirek 605 766 360
Přeji štastný výběr
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 10:51, rada
Pro pana Kříže: pochybuji o tom, že by ho předjela octavie 1,9 tdi a i kdyby tak jedině na rovince, ale v zatáčkách a na dalších místech, kde by se projevily kvality podvozku by si nějaká octavie ani neškrtla! BMW je o požitku z jízdy a ten nemusí být nutně jen díky výkonu!
Sám se teď také rozhoduji mezi 6ti a 8mi válcem u BMW, pro 8mi válec hraje plus výkon a pro 6ti zase mnohem menší hmotnost motoru na přední na právě. A myslím, že nakonec zvolím 6ti válec ve prospěch jízdních vlastností, protože člověk co rád řídí si radši užije mrštnost auta v zátáčkách než rychlost na rovince.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 10:55, rada
PANE Jiří ja nesrovnama bmw s octavii budte tak laskav a čtěte dobře, piši že bmw 525i 141 kw je tak slabý motor že vás předjede pišu předjede pane Jiří pokud jste dobře četl octavia 1,9 TDI nebo octavia RS . BMW NESROVNAVAM SE ŠKODOVKOU JEŠTĚ JEDNOU SI POŘADNĚ PŘEČTĚTE CO PIŠU . 525 i je slabý motor na tak těžké auto a ten kdo piše o dynamice je FRANTA RYBA CO NA KOUSKU MYDLA PŘIJEL a pokud je tady expert z autec praha pan Mirek at sám zde napiše , co si myslí o 525 i . Nashle.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 11:04, rada
Pane Kříž,
tyhle dohady jsou těžce subjektívní a každý se k autu vyjádří podle toho, co od něho čeká.
Čekal jste, že 525i se 141 kW a 1,6 tuny poh. hmotnosti (ne skoro 2 tuny jak jste psal) bude trhat asfalt a prdel bude lítat ze strany na stranu při každém sešlápnutí plynu? V tom připadě se nedivím, že jste byl zklamaný.
Já od auta s takovou hmotností a výkonem moc nečekal a dostal jsem více, než jsem očekával. A nikdy jsem neřekl, že 525i je rychlá, ale že má na svoji hmotnost a výkon nadpruměrnou dynamiku - což je pravda.
Že mě posere Octavia RS? A musí mě to trhat žíly? Vím, že je lehčí a výkonnější, takže v přímce mi na prdel dá. Já si radši užiju perfektní podvozek, komfort a náhon na zadní kola.
Octavia TDI však šanci nemá, což vyzkoušeno mám.. myslím, že zbytečně přeháníte.
A rád si dopřeji též šťastné kilometry, protože i přes to, že podle vás má 525i nulovou dynamiku, tak já si pořád jízdu užívám.. a to doslova.
545i je určitě super... ale to se bez mučení přiznám, že na její provoz nemám. Pokud teda taky nejezdí za 7,5 l / 100 km při klidné jízdě jak moje 525i. A to spotřeba není jediná dražší věc na osmiválci.
Mějte se a mnoho šťastných km též...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 11:17, rada
Jsme zvědavej co poradí v pátek redakce když tazatel do textu napsal že dotaz je starej a že už káru koupil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 11:18, rada
VÁŽENÝ PANE JALOVÝ VY MUSÍTE TEDA JEZDIT JAKO ČAJÍČEK . TO JSTE SI ROVNOU MOHL POŘÍDIT NĚCO SLABŠÍHO A POKUD ČTU ŽE 525 I VÁM ŽERE 7,5 L NA STO KM TAK STÍM MUSÍTE JEZDIT S ODPUŠTĚNÍM KUREVSKY POMALY. Omlouvám se , za některé své vyrazy , ale tohle mě dostalo ze sedačky 525 i 141 kw a dynamické auto . Na druhou stranu, pokud jste si kupoval bmw 525i na hezkou, pomalou, zvolněnou projiždku a kochat se naší přírodou tak Vás zcela chapu. 525 i 141 kw nemá s rychlostí nic co dočinění je to motor pro starší generaci.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 11:25, rada
Pane Kříž jděte už do háje. Každej má jiný představy o autě.
Stejně tak jako někomu přijde byt 3+1 obrovskej tak někomu nemusí stačit 8+2 s 1000m2 zahradou. Jsou lidi co si myslej že 1,2htp má slušnou dynamiku. Tak si v klidu seďte v židli.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 11:36, rada
Z mého pohledu by jsem se zastal pana Jalového, protože si myslím, že těch 141 kW je na to auto dostatečných viz. zrychlení 7,9 s vs. Octavia I RS 7,9 s... Nemyslím si, že každý potřebuje létat s autem jako šílenec... Myslím si, že pro rychlejší jízdu je ten výkon dostatečný. Navíc nevím, co to je za zážitek, prohánět auto takových rozměrů a takové velikosti Z mého pohledu je na sportovní jízdu už příliš velké i BMW E90 natož E60. A taky si myslím, že konstruktáři nechtěli z obyč E60 udělat okruhový speciál, ale pohodlný a komfortní automobil, který dokáže nabídnout i něco navíc pro řidiče a požitek z jízdy...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 11:46, rada
Tak to neee, pane Volna Noha respondent pan Jalový měl zajem o 3kové bmw v benzinovém motoru 2,5 o vykonu 16O kw . Ja jsem mu nato napsal at to zváží , že do 4OO tisic koupí jen dovoz z NDR a at jde radši do 545i pokud ma nato finanční hotovost 4OO tisic kč , počitam stím , že pan Jalový je student a tím padem každý výdaj pro něj vydaný do bmw je čara přes rozpočet. Poradil jsem mu , než holou 33O i by se krasně vlezl do ceny auta 545i které ma dynamiku a podle obsahu motoru i dostatečnou vybavu a ještě by panu Jalovému zbylo na servis , připadné opravy. Pan Jalový si posleze zakoupil 525i je spokojený, ja mu to neberu . Psat si budu , co uznam za vhodné, podle mého nejlepšího vědomí. nazdar.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 11:53, rada
pane Kříži ... pokud chcete s autem dračit, jděte na okruh a ukojte si sve ego tam. my ostatní v běžném provozu myslíme i za ostatní a v první řadě chceme dojet. a tím neříkám, že jezdíme kloboučkovsky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 12:06, rada
čert ví v čem by pan Jalový jezdil kdyby se mu nenaskytla výhodná koupě 5er. Ale na dotaz chci 3er nevím jestli 325i nebo 330i napsat kup si 545i jaksi o něčem výpovídá.
Jak říkáte psát si můžete co chcete. Děláte tím vizitku jen sám sobě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 12:11, rada
Momentálně mám spotřebu lehce pod deset. 7,5 na sto je to schopno žrát při klidné jízdě bez zbytečného vytáčení. Ale jako klobouk rozhodně nejezdím.
Dál už se vyjadřovat k tomu nebudu.. Převracíte pane Kříž každou větu, kterou tady vyřknu a vůbec mě nebaví argumentovat tímhle způsobem, při kterém s prominutím nemám pocit, že bych se bavil s rozumným člověkem. Ale s někým, kdo má potřebu mi dokazovat že větší auto s 2,5 litrovým šestiválcovým motorem je pomalá sračka na úrovni htp. Končím s Vámi tuto debatu, nechť si to čtenáři přeberou sami...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 12:15, rada
To si pište pane Volna Noha , že lepší než 325 i a 33O i je 545i - do cenové relace 4OO tisic. 545i - jsem panu Jalovému poradil, vzhledem k tomu s kolika financema disponuje a za kolik kč se tenhle 8válec da na našem českém trhu pořídit. Chtěl jsem mu 3 kovou řadu vymluvit, jelikož do 4OO tisic jsou tyto vozy opravdu jako kralikarny bez sena - - - holé auto, pokud by pan Jalový nezvolil dovoz, který je rizikový v počtu opravdu najetých km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 12:24, rada
A stejně by mě zajimalo co nato říkaj odbornici na model E-9O 325i o vykonu 16O kw v automatu . Počkám si na verdikt redakce- plusy celkové hodnocení . Můj nazor je, že obsah 2,5 v 3kovém bmw o vykonu 16O kw na automatickou převodovk je slaby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.01.2010 12:26, rada
Dovoz je rizikový za předpokladu že auto kupujete od simíra v bazáči. Pokud kupujete v autohausu je to daleko méně rizikové než u nás. Při troše námahy se dá zabrousit na různé německé fankluby a zde se dají pořídit nádherné exponáty.
reagovat
  1 2 3 ... 8




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.