anonym napsal:
Mam e 36 a ted jsem menil hlavni silentbloky zadni napravy a to tam byli pred 30 tisicich meneny ale je fakt ze 80% casu jezdim po praze ale spotreba je na dobrejch 9.8 dle BC a to tam je 2.5 a 192 hp .
Malý přídavek - s trojkovým BMW se prostě neumím rozloučit, a tak již 15 let mám starou a krásnou E 30 - 320i,rok 1988,270 tis.km, E 36 - 328i - 1995,225 tis.km, E 46 - 330i M -Packet,2003,45 tis.km, všechny provozuji nebo někdo z rodiny a všechny dávají tu správnou radost. Faktem je,že metlou na bavoráky jsou příšerný český silnice, ty auta na nich fakt trpí, a člověk často musí zvažovat,jakou trasu zvolí,jen aby se svezl na pokud možno lepším povrchu. Ty první dva kousky jsem kupoval ojeté, měly cca 50 tkm, 330cítku jsem si přivezl jako salónní předváděčku z Německa a měla 4tkm,takže v podstatě úplně nové auto. Nejmenší spotřebu má 328, a asi nejvláčnější motor, ale při tom umí zabrat, 330 je motor tvrdší a díky M-Packetu je to fakt sporťák, šestikvalt v manuálu to jen podtrhuje, s oběma se dá pohodlně vejít do 9 litrů, při hodně lehké noze do 8, a přes 10, to se spolujezdci bojí. Zato nejstarší a nejslabší - ta teda baští, dostat se i při normálním provozu pod 10 ja docela kumšt. A konečně poruchovost - u E30 odcházely vodní pumpy, slábly přední reflektory, E 36 téměř bez vad, ale zase rezne - límce blatníků a E 46 mne zatím ničím nezaskočila, já jí ničím neublížil a je de facto ve stavu nového vozu. Taky asi za zmínku stojí crash testy - třeba na auto cz., E36 je dosti nebezpečná, zatímco E 46 je už fakt pevný a bezpečný auto. Co dodat - snad jen že se těším tak asi za dva roky na novou 330, možná 335, samo v benzínu, a doufám, že už bude po faceliftu a zmizí zadní světla kačera donalda. Hodně lidí má z bavoráků úplně zbytečnej strach - mají představu o šílenejch provozních nákladech a taky zbytečnej respekt. Když člověk nenatrefí na nepovedenej kus,což myslím,že je spíš vyjímka, a nejezdí s odpuštěním jako prase, tak se provozní náklady dají rozumně ukočírovat a to pravý kouzlo je asi nejpíš v tom,že se při trošce chuti sešlápnutím plynového pedálu stává z normálního rodinného auta docela slušnej sporťáček, a člověk se musí zeptat, který jiný modely nebo značky za srovnatelný peníze a spotřebu umí stovku za 6,5 sec, a to se fakt těžko hledá. A snad poslední věc, čím novější model - tím líp "umí" zadní náhon, na starší byly zasněžené horské silničky trochu pohromou, dnes se stěhuje více kg na zadní kola, s dobrými pneu a DSC vyjede fakt hodně, jenom si nesednout "na břicho", no třeba za týden nasněží...