0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 323i

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 15:29, RE: Tlumice?
David V napsal:
Přesně to jsem řešil na svým autě. Dovezený bylo jako nový (mělo 80 000 km) a po 30-ti tisících jsem měnil tlumiče a řekl bych, že si sem tam i něco vrzne, což při koupi nedělalo. A to se dírám vyhýbám, co mi stačí pruh, někdy je to na dýchnutí do balónku, to kličkování. Silnice - škoda mluvit.
Dálnice mezi Brnem a sjezdem na Jihlavu musí taky dát podvozku pořádně zabrat,za tohle platit? Jinak dobrá recenze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 20:19,
Mam e 36 a ted jsem menil hlavni silentbloky zadni napravy a to tam byli pred 30 tisicich meneny ale je fakt ze 80% casu jezdim po praze ale spotreba je na dobrejch 9.8 dle BC a to tam je 2.5 a 192 hp .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 22:05, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Mam e 36 a ted jsem menil hlavni silentbloky zadni napravy a to tam byli pred 30 tisicich meneny ale je fakt ze 80% casu jezdim po praze ale spotreba je na dobrejch 9.8 dle BC a to tam je 2.5 a 192 hp .
Malý přídavek - s trojkovým BMW se prostě neumím rozloučit, a tak již 15 let mám starou a krásnou E 30 - 320i,rok 1988,270 tis.km, E 36 - 328i - 1995,225 tis.km, E 46 - 330i M -Packet,2003,45 tis.km, všechny provozuji nebo někdo z rodiny a všechny dávají tu správnou radost. Faktem je,že metlou na bavoráky jsou příšerný český silnice, ty auta na nich fakt trpí, a člověk často musí zvažovat,jakou trasu zvolí,jen aby se svezl na pokud možno lepším povrchu. Ty první dva kousky jsem kupoval ojeté, měly cca 50 tkm, 330cítku jsem si přivezl jako salónní předváděčku z Německa a měla 4tkm,takže v podstatě úplně nové auto. Nejmenší spotřebu má 328, a asi nejvláčnější motor, ale při tom umí zabrat, 330 je motor tvrdší a díky M-Packetu je to fakt sporťák, šestikvalt v manuálu to jen podtrhuje, s oběma se dá pohodlně vejít do 9 litrů, při hodně lehké noze do 8, a přes 10, to se spolujezdci bojí. Zato nejstarší a nejslabší - ta teda baští, dostat se i při normálním provozu pod 10 ja docela kumšt. A konečně poruchovost - u E30 odcházely vodní pumpy, slábly přední reflektory, E 36 téměř bez vad, ale zase rezne - límce blatníků a E 46 mne zatím ničím nezaskočila, já jí ničím neublížil a je de facto ve stavu nového vozu. Taky asi za zmínku stojí crash testy - třeba na auto cz., E36 je dosti nebezpečná, zatímco E 46 je už fakt pevný a bezpečný auto. Co dodat - snad jen že se těším tak asi za dva roky na novou 330, možná 335, samo v benzínu, a doufám, že už bude po faceliftu a zmizí zadní světla kačera donalda. Hodně lidí má z bavoráků úplně zbytečnej strach - mají představu o šílenejch provozních nákladech a taky zbytečnej respekt. Když člověk nenatrefí na nepovedenej kus,což myslím,že je spíš vyjímka, a nejezdí s odpuštěním jako prase, tak se provozní náklady dají rozumně ukočírovat a to pravý kouzlo je asi nejpíš v tom,že se při trošce chuti sešlápnutím plynového pedálu stává z normálního rodinného auta docela slušnej sporťáček, a člověk se musí zeptat, který jiný modely nebo značky za srovnatelný peníze a spotřebu umí stovku za 6,5 sec, a to se fakt těžko hledá. A snad poslední věc, čím novější model - tím líp "umí" zadní náhon, na starší byly zasněžené horské silničky trochu pohromou, dnes se stěhuje více kg na zadní kola, s dobrými pneu a DSC vyjede fakt hodně, jenom si nesednout "na břicho", no třeba za týden nasněží...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.01.2007 11:32, RE: bez předmětu
Pavel napsal:
Malý přídavek - s trojkovým BMW se prostě neumím rozloučit, a tak již 15 let mám starou a krásnou E 30 - 320i,rok 1988,270 tis.km, E 36 - 328i - 1995,225 tis.km, E 46 - 330i M -Packet,2003,45 tis.km, všechny provozuji nebo někdo z rodiny a všechny dávají tu správnou radost. Faktem je,že metlou na bavoráky jsou příšerný český silnice, ty auta na nich fakt trpí, a člověk často musí zvažovat,jakou trasu zvolí,jen aby se svezl na pokud možno lepším povrchu. Ty první dva kousky jsem kupoval ojeté, mě...
Naprosto souhlasím. Mám 530d, 340 000 km a jsem nadmíru spokojený, sem tam se sice nějaká ta chybička najde, ale to je u každého auta a u takového průběhu km na to auto má nárok. M-packet mám taky a komplet podvozek jsem zatím delal jen jednou, ale to je zřejmě tím že jsem s autem najel cca 200 000 km mimo republiku po kvalitních silnicích a ne po českých tankodromech
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.01.2007 13:39, RE: bez předmětu
Pavel napsal:
Malý přídavek - s trojkovým BMW se prostě neumím rozloučit, a tak již 15 let mám starou a krásnou E 30 - 320i,rok 1988,270 tis.km, E 36 - 328i - 1995,225 tis.km, E 46 - 330i M -Packet,2003,45 tis.km, všechny provozuji nebo někdo z rodiny a všechny dávají tu správnou radost. Faktem je,že metlou na bavoráky jsou příšerný český silnice, ty auta na nich fakt trpí, a člověk často musí zvažovat,jakou trasu zvolí,jen aby se svezl na pokud možno lepším povrchu. Ty první dva kousky jsem kupoval ojeté, mě...
Tak to už by chtělo dát jako recenzi....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.01.2007 14:49, BMW 3
Tak toto auto je u mna cisty jazz/top. Ci 323, alebo 328 to je jedno. Neodradili by ma ani pripadne vyssie investicie do servisu. Treba s tym, vzhladom na povahu auta ratat, podobne ako ked si kupite napriklad Alfu 156 a pod. Ked auto podava nadpriemerne vykony, nemozno sa cudovat, ze si vyzaduje aj nadpriemernu starostlivost (u niekoho je normalne venovat takuto pozornost aj beznemu autu). Za to vsak odmeni zazitkom z jazdy, ktory za to asi stoji. Este k tym tankodromom- toto BMW musi betonovy usek Brno-Praha doslova "milovat".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.01.2007 19:02, ...
Skvělá, objektivní recenze.. Po 12 letech za volantem mnoha zanček vozů jsem se před půl rokem konečně dočkal svého prvního Báwa. Zakoupil jsem sedan 318 iS 140 koní r.v.1993. Jasně, není to šestivál, ale ISo se dokáže taky rozparádit . Spotřeba při pohodové jízdě mimo město okolo 6 litrů, ve městě okolo 9-ti. S pocity za volantem se musím stotožnit s pisatelem recenze. To co vám trojka poskytne, to jsem zatím s žádným "normálním" autem nezažil a i přes své stáří by se od něj mohly mnohé nové vozy učit. Přesné řízení, řazení, podvozek, perfektní brzdy, skvělá ergonomie. Holt, je to Baworák Měl jsem to štěstí, že jsem vůz koupil od prvního majitele, s platnou serviskou a poctivými 215 tis. na tachu. O auto bylo pečlivě staráno, takže jedinou mou opravou bylo tekoucí gufero kardanu na diferenciálu (35 Kč). Před koupí jsem se dost zajímal o ceny ND, a opravdu to není tak zlé jak se říká. Ceny jsou opravdu velice slušné. I originální díly vycházejí kolikrát mnohem levněji než třeba na Octavii, a to nepočítám druhovýrobu A mohu také potvrdit co již bylo psáno - opravdu vynikající jízdní vlastnosti jsou odměnou jen starostlivému majiteli.. Zhuntovaných baworáků je tady hromada, narazit na opečovávaný kus je docela problém. Pokud mu ale dáte co mu patří, odvděčí se Vám takovými zážitky a emocemi, že už těžko budete chtít cokoli jiného než BMW.. O tom jsem přesvědčen
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.01.2007 21:54, Bolo načase
Pridávam sa k pozitívnym ohlasom na túto recenziu. Po dlhšej dobe konečne zdravo kritický príspevok. Oproti tomu maníkovi čo nedávno blahorečil svoju sedmičku mi to pripadá ako v nebi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 14.01.2007 01:02, ok
Jo, náhodou pěkná a zřejmě objektivní recenze
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 14.01.2007 14:00, RE: ok
Ráďa napsal:
Jo, náhodou pěkná a zřejmě objektivní recenze
Jsem rád,že většinu názorů můžu považovat za objektivní,že nikdo bavoráky ani nefamonizuje, ani nepodceňuje. Mají prostě své místo na trhu,své charakteristické vlastnosti a kdo jim propadne už nechce přesedat.Moc se mi líbí,že jsou sami sebou, nepodléhají modním vlivům a drží jasnou filosofii. Třeba v devadesátých letech drtivá většina výrobců podlehla trendům a přešla na výrobu vozů s předním náhonem, BMW zůstalo věrno tradici ( stejně jako Mercedes s výjimkou řady A, Jaguar s výjimkou X-type, Lexus apod.) a dnes vývoj dává klasice za pravdu a mnozí výrobci se ke klasice vrací - např Cadillac CTS, Chrysler 3000 atd., pravda v modelech střední a vyšší třídy. A myslím,že nemalou zásluhu na tom má právě BMW, se svými kultovními modely 2002 a nástupnickou řadou E 30. A všimněme si,že právě E 30 se na našem trhu vrací po zapomění jako kultovní auto, před dvěma lety téměř vymizelé, bez náhradních dílů,dnes oprášené,po němž je poptávka, které se u zachovalých kusů odrazilo od cenového dna a je poptáváné jednak mladou generací s omezenými financemi, tak starší generací,pro kterou to je jakési retro a předstupeň opečovávaných budoucích veteránů. Zvýšený dovoz ojetin E 30 z Německa, jejich rehabilitace a prodej to jenom potvrzuje a je jenom dobře,že všechny nástupnické modely, zejména E 46 kráčí ve šlépějích svého předchůdce a možná se časem dočkají taky svého retrouznání. BMW je prostě filosofie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 14.01.2007 23:30, odpočinok za volantom
Ja mám e36, normálny podvozok, a za volantom doslova odpočívam a na jazdu sa teším. Ani riadenie nekladie odpor, práve naopak, tuhosť spojky tiež ok. Dalo by sa tomu autu všeličo vytknúť, ale pocit nepohody pri jazde sotva. Žeby to bolo M-paketom?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.01.2007 08:27, RE: odpočinok za volantom
wlado napsal:
Ja mám e36, normálny podvozok, a za volantom doslova odpočívam a na jazdu sa teším. Ani riadenie nekladie odpor, práve naopak, tuhosť spojky tiež ok. Dalo by sa tomu autu všeličo vytknúť, ale pocit nepohody pri jazde sotva. Žeby to bolo M-paketom?
to je taky o zvyku, pokud presednes z pohodlnejsiho auta do E36, ver ze se ti bude zdat tvrdsi a mene pohodlna... zalezi na co si zvyklej...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.01.2007 09:22, Mitsubishi Carisma
Nemám slov. Odjezdila jsem několik typů vozů a toto vozidlo řadím ve svém žebříčku na absolutní špici. Jízdní vlastnosti super. Akcelerace super. V zatáčkách sedí jak na hrnci, ani na sněhu a ledu jv horách sem se ještě nedostala do smyku.. Kvalita laku úžasná (ze dveří hadříkem stírám barvy ostatních zlomyslníků a je hotovo) Auto budí na silnici respekt a mám v něm jako holčička posit bezpečí :o) Bezporuchový provoz, prostorné (do kufru dám v pohodeě 3 kola a jede se za sportem) Doporučuji všem, nebojte se ho. Netuším proč se z našeho trhu stahuje. Jsem Mišihi fanda :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.01.2007 12:01, RE: Mitsubishi Carisma
Helena napsal:
Nemám slov. Odjezdila jsem několik typů vozů a toto vozidlo řadím ve svém žebříčku na absolutní špici. Jízdní vlastnosti super. Akcelerace super. V zatáčkách sedí jak na hrnci, ani na sněhu a ledu jv horách sem se ještě nedostala do smyku.. Kvalita laku úžasná (ze dveří hadříkem stírám barvy ostatních zlomyslníků a je hotovo) Auto budí na silnici respekt a mám v něm jako holčička posit bezpečí :o) Bezporuchový provoz, prostorné (do kufru dám v pohodeě 3 kola a jede se za sportem) Doporučuji vše...
Těsně vedle...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.01.2007 15:21, RE: Mitsubishi Carisma
Pepe napsal:
Těsně vedle...
)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.01.2007 20:38, RE: Mitsubishi Carisma
Helena napsal:
Nemám slov. Odjezdila jsem několik typů vozů a toto vozidlo řadím ve svém žebříčku na absolutní špici. Jízdní vlastnosti super. Akcelerace super. V zatáčkách sedí jak na hrnci, ani na sněhu a ledu jv horách sem se ještě nedostala do smyku.. Kvalita laku úžasná (ze dveří hadříkem stírám barvy ostatních zlomyslníků a je hotovo) Auto budí na silnici respekt a mám v něm jako holčička posit bezpečí :o) Bezporuchový provoz, prostorné (do kufru dám v pohodeě 3 kola a jede se za sportem) Doporučuji vše...
Heleno,nejsi náhodou trochu mimo,jednak se svým autem a také s příspěvkem?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.01.2007 22:42, Helena
Jo jo ženy a jejich orientační smysl :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.02.2007 20:11, RE: Mitsubishi Carisma
Helena napsal:
Nemám slov. Odjezdila jsem několik typů vozů a toto vozidlo řadím ve svém žebříčku na absolutní špici. Jízdní vlastnosti super. Akcelerace super. V zatáčkách sedí jak na hrnci, ani na sněhu a ledu jv horách sem se ještě nedostala do smyku.. Kvalita laku úžasná (ze dveří hadříkem stírám barvy ostatních zlomyslníků a je hotovo) Auto budí na silnici respekt a mám v něm jako holčička posit bezpečí :o) Bezporuchový provoz, prostorné (do kufru dám v pohodeě 3 kola a jede se za sportem) Doporučuji vše...
Ale pripomenula mi jednu nevýhodu sedanu e36 - do kufra sa nevojde ani jeden bicykel.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.