0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320D a hodnocení po 123 tis. km.

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 12:56, Motorizace
Na cca 12000 ročně bych volil nějaký jejich benzínový šestiválec, který k BMW neodmyslitelně patří. Pak by se o 3-ce dalo mluvit jako o sportovním autě. Ale každému, co jeho jest.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 13:25, RE: Motorizace
David V napsal:
Na cca 12000 ročně bych volil nějaký jejich benzínový šestiválec, který k BMW neodmyslitelně patří. Pak by se o 3-ce dalo mluvit jako o sportovním autě. Ale každému, co jeho jest.
Taktéž mi "představení" 320d jako sportovního vozu přijde velice podivné. O sportovní trojce se dle mého názoru pomaličku může začínat mluvit od 330i výše...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 13:28, RE: Motorizace
wenkow napsal:
Taktéž mi "představení" 320d jako sportovního vozu přijde velice podivné. O sportovní trojce se dle mého názoru pomaličku může začínat mluvit od 330i výše...
Tož, chtěl ušetřit na spotřebě, co se divíte.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 15:35, RE: Motorizace
rojack napsal:
Tož, chtěl ušetřit na spotřebě, co se divíte.
Tož, víme, to toho ušetří....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 17:17, RE: Motorizace
wenkow napsal:
Taktéž mi "představení" 320d jako sportovního vozu přijde velice podivné. O sportovní trojce se dle mého názoru pomaličku může začínat mluvit od 330i výše...
Petr-Tipcars:...asi tak. Dieselový dvoulitr v kombíku NENÍ sportovní vůz...a to ani přes kvalitní podvozek....a to ani po případném načipování...to bychom potom STčka mohli označovat rovnou jako supersporty, Mka jako ultrasporty a R8 jako ultramegasupersport...tudy cesta nepovede. pěkně odhodit kufr, přidat nějaký ten válec, raděj aspoň dva, vyházet půl nebo celou výbavu a zhubnout. a změnit pohonnou hmotu. jinak ale ať slouží, určitě to není špatné auto. i když při tom nájezdu bych se asi taky nebabral s naftou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 20:45, Autorizované servisy
Nemůžu vyloučit, že se někde šidí, ale že by si dovolili v BMW naúčtovat výměnu oleje a filtrů a fyzicky to neprovést? To by ten motor asi dlouho nevydržel...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 20:47, RE: Autorizované servisy
Michal napsal:
Nemůžu vyloučit, že se někde šidí, ale že by si dovolili v BMW naúčtovat výměnu oleje a filtrů a fyzicky to neprovést? To by ten motor asi dlouho nevydržel...
Mimochodem, jestli se nepletu tak existuje něco jako čidlo kvality oleje, a nezáleží jen na počtu najetých km na jednu náplň...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 20:48, RE: Motorizace
anonym napsal:
Petr-Tipcars:...asi tak. Dieselový dvoulitr v kombíku NENÍ sportovní vůz...a to ani přes kvalitní podvozek....a to ani po případném načipování...to bychom potom STčka mohli označovat rovnou jako supersporty, Mka jako ultrasporty a R8 jako ultramegasupersport...tudy cesta nepovede. pěkně odhodit kufr, přidat nějaký ten válec, raděj aspoň dva, vyházet půl nebo celou výbavu a zhubnout. a změnit pohonnou hmotu. jinak ale ať slouží, určitě to není špatné auto. i když při tom nájezdu bych se asi taky nebabral s naftou...
píše o tvrdosti, čekal bych alespoň M-paket a vono je to standardní podvozek...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 21:03, RE: Autorizované servisy
Michal napsal:
Mimochodem, jestli se nepletu tak existuje něco jako čidlo kvality oleje, a nezáleží jen na počtu najetých km na jednu náplň...
Čidlo kvality oleje? Spíš bych řekl, že si ŘJ počítá počet studených startů a na základě toho, dle nějakého algoritmu vyhodnotí úměrné pokrácení intervalu, ale dost pochybuji o tom, že by v motoru bylo čidlo přímo vyhodnocující kvalitu oleje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 21:28, RE: Motorizace
wenkow napsal:
Taktéž mi "představení" 320d jako sportovního vozu přijde velice podivné. O sportovní trojce se dle mého názoru pomaličku může začínat mluvit od 330i výše...
Petr-Tipcars: Mně to zase nedá Za sportovní nářadí lze s přimhouřeným okem označit i 320si. U sportovního auta nejde jen o koníky. Dokonce to esíčko může být někým vnímáno jako auto s větším počtem sportovních genů než 330i...Ale jinak jo, souhlasím. I když zase 335i s dvěma turby a automatem: je to silné auto nebo sportovní auto? nebo silné auto se sportovními geny?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 21:36, RE: Autorizované servisy
Michal napsal:
Nemůžu vyloučit, že se někde šidí, ale že by si dovolili v BMW naúčtovat výměnu oleje a filtrů a fyzicky to neprovést? To by ten motor asi dlouho nevydržel...
Petr-Tipcars: Zaměstnanec vykáže výměnu filtrů, filtry pronese z dílny, to samé s olejem. Proč by to nešlo? A zákazníkovi je hloupé sekundovat tam lidem v montérkách, raděj si dá to kafíčko atd. Jsou v dílnách kamery? I pokud by tomu tak bylo, jde to obejít (jak z kamery poznám, kolik se nalilo? jak zamezím tomu, aby starý filtr byl odnesen vedle a prohozen s tím novým a na plac se nakráčelo se starým v obalu nového? to by tam musela být ještě ostraha. aha, ta vlastně bere pár kaček, takže se s ní dá domluvit, aby přimhouřila oči atd. atd.). Vedení servisu o tom v lepším případě neví...IMHO.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 21:39, RE: Autorizované servisy
David V napsal:
Čidlo kvality oleje? Spíš bych řekl, že si ŘJ počítá počet studených startů a na základě toho, dle nějakého algoritmu vyhodnotí úměrné pokrácení intervalu, ale dost pochybuji o tom, že by v motoru bylo čidlo přímo vyhodnocující kvalitu oleje.
Ale když v průměrných myčkách nádobí může být senzor znečištění vody... U oleje by to v sofistikovanějším (snad) zařízení neměl být problém...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 21:42, RE: Autorizované servisy
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Zaměstnanec vykáže výměnu filtrů, filtry pronese z dílny, to samé s olejem. Proč by to nešlo? A zákazníkovi je hloupé sekundovat tam lidem v montérkách, raděj si dá to kafíčko atd. Jsou v dílnách kamery? I pokud by tomu tak bylo, jde to obejít (jak z kamery poznám, kolik se nalilo? jak zamezím tomu, aby starý filtr byl odnesen vedle a prohozen s tím novým a na plac se nakráčelo se starým v obalu nového? to by tam musela být ještě ostraha. aha, ta vlastně bere pár kaček, takže se s ...
Na STK jso už nějakou dobu taky kamery, a....? Dokážou maximálně tak ohlídat čas strávený na inspekci... Záměr dobrej, ale dostal krutě na prdel...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 21:53, RE: Autorizované servisy
Pepe napsal:
Na STK jso už nějakou dobu taky kamery, a....? Dokážou maximálně tak ohlídat čas strávený na inspekci... Záměr dobrej, ale dostal krutě na prdel...
Ono myslet si znamená houby vědět,ale myslím si,.že bych na měrce po výměně poznal zda byl olej vyměněn.Otázka je co tam nalejou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 22:09, RE: Autorizované servisy
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Zaměstnanec vykáže výměnu filtrů, filtry pronese z dílny, to samé s olejem. Proč by to nešlo? A zákazníkovi je hloupé sekundovat tam lidem v montérkách, raděj si dá to kafíčko atd. Jsou v dílnách kamery? I pokud by tomu tak bylo, jde to obejít (jak z kamery poznám, kolik se nalilo? jak zamezím tomu, aby starý filtr byl odnesen vedle a prohozen s tím novým a na plac se nakráčelo se starým v obalu nového? to by tam musela být ještě ostraha. aha, ta vlastně bere pár kaček, takže se s ...
Před garančkou a po garančce prohlížím čistotu oleje na měrce. Před bývá dost tmavý, po je čirý, že na měrce téměř není vidět (i po jízdě 20 km po garančce). Předpokládám, že pokud by měnili půlku oleje, tak by byl olej částečně tmavý. Filtr oleje by šel taky zkontrolovat jestli je zaprášený. Ale nějak sem filtr v autě nenašel, ale ani jsem ho nijak extra nehledal Co ještě kontroluju je, jestli se měnil kabinový a motorový vzduchový filtr, pokud se podle rozpisu měnit měl a je na faktuře. Zatím bylo vše OK.<br>
<br>
Ale kdysi dávno mi známý známého zaměstnanec pražského Mercedes servisu servisoval 626 ve své garáži. A dával mi tam údajně z práce 0W-40 za 100kč/litr. Později mi řekl že s tím končí, protože jim v práci instalovali kamery a měli tam odhalený průser. Ale to už je dost let z5. Snad už tyhle praktiky autorizákům nestojí za to.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 22:09, RE: Autorizované servisy
Pepe napsal:
Ale když v průměrných myčkách nádobí může být senzor znečištění vody... U oleje by to v sofistikovanějším (snad) zařízení neměl být problém...
To souvisí spíše s principem činnosti vyhodnovacího zařízení (měření specifické veličiny + algoritmus pro posouzení). U vody se dá například měřit vodivost, kteráž se např. se znečištěním může zvyšovat (destilka ji má menší než běžná voda a demi voda je v tomto ohledu ještě "hladovější", ta ji má skutečně nízkou). Je to tak, že se k vodě přimíchávají další látky, které zvyšují její vodivost a pak je možné toho využít rpo měření. Zatímco u oleje třeba nelze této metody použít. Vodivost oleje nemusí být kvalitativním ukazatelem jako u vody a pak musí nastoupit jiná metoda měření. Pokud by se dalo snadno identifikovat množstní rozpuštěného karbonu, vody nebo koncentrace některé z kyselin, vzniknuvších provozem studeného motoru, pak ano, může mít motor takovou malou chemickou laboratoř, nicméně já si to nemyslím.
Ale tohle jsou moje dohady, třeba to někdo uvede na pravou míru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 22:30, RE: Autorizované servisy
David V napsal:
To souvisí spíše s principem činnosti vyhodnovacího zařízení (měření specifické veličiny + algoritmus pro posouzení). U vody se dá například měřit vodivost, kteráž se např. se znečištěním může zvyšovat (destilka ji má menší než běžná voda a demi voda je v tomto ohledu ještě "hladovější", ta ji má skutečně nízkou). Je to tak, že se k vodě přimíchávají další látky, které zvyšují její vodivost a pak je možné toho využít rpo měření. Zatímco u oleje třeba nelze této metody použít. Vodivost oleje nemu...
Myčky nádobí údajně měří čistotu opticky. http://www.4-construction.com/cz/clanek/domaci-spotrebice-mycky-nadobi/
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2012 07:15, RE: Autorizované servisy
Petr S napsal:
Myčky nádobí údajně měří čistotu opticky. http://www.4-construction.com/cz/clanek/domaci-spotrebice-mycky-nadobi/
Jj, je to na optické bázi - propustnost světla zkrz jasně daný vodní film. Podobně by se snad dalo vyhodnocovat i u oleje, ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2012 07:57, RE: Autorizované servisy
Petr S napsal:
Před garančkou a po garančce prohlížím čistotu oleje na měrce. Před bývá dost tmavý, po je čirý, že na měrce téměř není vidět (i po jízdě 20 km po garančce). Předpokládám, že pokud by měnili půlku oleje, tak by byl olej částečně tmavý. Filtr oleje by šel taky zkontrolovat jestli je zaprášený. Ale nějak sem filtr v autě nenašel, ale ani jsem ho nijak extra nehledal Co ještě kontroluju je, jestli se měnil kabinový a motorový vzduchový filtr, pokud se podle rozpisu měnit měl a je na faktuře. Za...
To Petr-tipcars: tyhle "urban myths" už jsme tady tuším probírali. Kdyby to bylo opravdu tak jak píšete, jak dlouho by vydržel jet motor na přejetý olej? Long life se dělá po 25 tisících, Vy si opravdu myslíte, že by motor dokázal fungovat 50 tisíc nebo i víc na jeden olej? Co kdybych měl pech a přišel bych k tomu samému mechanikovi který už by si nepamatoval, že to posledně odfláknul - nechal by mně jet dalších 25 tisíc na ten už jednou nevyměněný olej a filtry? Tohle je těžce přitažené za vlasy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2012 07:58, RE: Autorizované servisy
David V napsal:
To souvisí spíše s principem činnosti vyhodnovacího zařízení (měření specifické veličiny + algoritmus pro posouzení). U vody se dá například měřit vodivost, kteráž se např. se znečištěním může zvyšovat (destilka ji má menší než běžná voda a demi voda je v tomto ohledu ještě "hladovější", ta ji má skutečně nízkou). Je to tak, že se k vodě přimíchávají další látky, které zvyšují její vodivost a pak je možné toho využít rpo měření. Zatímco u oleje třeba nelze této metody použít. Vodivost oleje nemu...
V BMW mi tvrdili, že na to existuje čidlo. Dneska tam mám cestu, tak tu informaci prověřím... ten algoritmus, který zmiňuješ, se skutečně dříve používal... ale tuším, že dneska už je na to čidlo.
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.