0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 3 (E36)

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 16:00, RE: bez předmětu
A4 napsal:
TDI že je pro ženský??? Tak třeba 2,5 TDI R5 (103 kW) od Audi strčí nějaký TDS do kapsy. A určitě u něho nehrozí prasknutí hlavy jako u TDS. TDI zdar!!!
Kolik prasklýh hlav z TDs už jsi viděl? Vsadím se že žádnou a nesrovnávej TDi 3 generace s motorem, kterej má základ v 324TD z dob komančů....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 16:12, RE: bez předmětu
David napsal:
Jasně že jsem z Brna. Z Líšně... Díky moc za nabídku, určo se brzy ozvu. Samo všechno platím. A nemíním Ti to nijak honit, neboj
V poho! Mimo jiné se chystám svoje TDs prodat - kdybys měl zájem, ale to se kdyžtak dohodneme pak....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 16:14, RE: bez předmětu
Roman napsal:
Kolik prasklýh hlav z TDs už jsi viděl? Vsadím se že žádnou a nesrovnávej TDi 3 generace s motorem, kterej má základ v 324TD z dob komančů....
Tak tak... TDI je přetechnizovanej, předraženej, choulostivej sráč od VW Pokaždé, když slyším jak někdo TDI nastartje, čekám kdy se rozpadne - traktor jak vyšitej ..... Mám rád německá auta, nikdy si jiné nekoupím, ale VW mi do baráku nesmí... Když vidím ceny dílů na VW (Audi, Škoda..) nevím, jestli se mám smát, nebo brečet
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 16:14,
jenže pro TDS není problém 350000 jenže ukaž mi POJÍZDNÝ auto s TDI moc jich nebude,myslím že žádný.
A u toho 2,5TDi bch pomlčel,obdobná charakteristika dole naplno ale ve 3500 už řadit,hm dost směšný§§§ZDAR
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 18:08, 325TDS
Právě před chvílí jsem využil Romanovy nabídky, kterou mi tady dal a svezl jsem se jeho 325TDS. Musím říct, že po svezení se mým favoritem stává motor TDS. Zvuk a chod motoru mě dost uchvátil. Dle zvuku skoro nepoznáte, že jde o diesel. Člověk neznalý by to ani nepoznal...Chod motoru i v nízkých otáčkách při pohodové jízdě sametový, uvnitř skoro ticho... Mnohé nové benzíňáky by se mohly učit. Jakmile se tomu přišlápne a otáčky překročí 3 tisíce, nastává silný zátah, s krásným zvukem šestiválce.. Nikdy bych neřekl, že se bude diesel tak krásně vytáčet. Takže zhodnocení? Jsem velmi mile překvapen, tento motor by plně vyhovoval mým nárokům. Nízká spotřeba při klidné jízdě a silný zátah v otáčkách (předjíždění atd.) Fakt se skoro nechce věřit, že to není benzíňák..
Takže tímto ještě jednou Romanovi děkuji za zapůjčení a o výběru motoru mé budoucí e36 už mám jasno - TDS
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 18:28, RE: 325TDS
David napsal:
Právě před chvílí jsem využil Romanovy nabídky, kterou mi tady dal a svezl jsem se jeho 325TDS. Musím říct, že po svezení se mým favoritem stává motor TDS. Zvuk a chod motoru mě dost uchvátil. Dle zvuku skoro nepoznáte, že jde o diesel. Člověk neznalý by to ani nepoznal...Chod motoru i v nízkých otáčkách při pohodové jízdě sametový, uvnitř skoro ticho... Mnohé nové benzíňáky by se mohly učit. Jakmile se tomu přišlápne a otáčky překročí 3 tisíce, nastává silný zátah, s krásným zvukem šestiválce...
Jenom doplním.... Jezdil jsem i s Oktávkou s tím slavným a velebeným motorem TDI.. Tehdy se mi zdál pohodový.. Po svezení s Báwem TDS se opravdu musím motorům TDI už jsen smát. Nevím jak výstižně ty slavné motory TDI od VW popsat... Napadá mě jediné přirovnání - uklechtanej, vibrující, línej traktor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 18:41,
To si neměl psát,ted uvidíš kolik zastánců má TDi od VW,Ted tě začnou posílat do prdele a do tý tvý feldy atd....Že si nikdy nejel s TDi...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 18:55, RE: bez předmětu
dektr1 napsal:
To si neměl psát,ted uvidíš kolik zastánců má TDi od VW,Ted tě začnou posílat do prdele a do tý tvý feldy atd....Že si nikdy nejel s TDi...
Dektr1: Klidně ať posílají, mě už nezbývá, něž se jim smát a litovat je, že se ještě nesvezli s pořádným nafťákem Když jsem jezdil s tou Oktávkou TDi, jela sice slušně, to jo, ale nijak mě nanadchla. Odspodu sice táhla pěkně, ale při předjíždění to najednou umřelo a konec.... Nechápal jsem co na ní ti lidi vidí tak světobornýho. Zase takovej zázrak to nebyl. Až teď mě to TDS-ko donutilo přehodnotit můj odmítavý postoj ka nafťákům.. Čekal jsem zase línýho, uklepanýho diesela a ono ne Fakt jsem čučel, jak se to rádo a poslušně vytáčelo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 23:10, RE: bez předmětu
David napsal:
jj, díky... Já jsem docela odpůrce dieselů v osobácích.. Dle mého, smradlavá nafta patří do náklaďáku.... Ani ty dnešní HDI, TDi, PD, DCI a kdovíco ještě mě nijak neoslovily. Benzín je benzín. Ale je opravdu jen jeden ropák, který mě zaujal. A je to právě 2,5TDS. Hezky nepřímej vstřik (žádnej uklechtanej traktor jako TDI), je to šestivál a i když je to diesel, je to pořád sportovní BMW !!! Právě na něm se mi líbí, že se s ním dá jezdit kadla-kadla za pár litříků, ale když se mu šlápne za krk, ch...
Miluju tenhle komentář: "nidky jsem v tom nejel ale četl jsem " jakej debil to mohl napsat? a pak psat ze TDI netahne v otackach taky neni pravda, ne vsechny TDI motory pochazeji z roku 1995 z golfa, toelda a tak, jsou i modernejsi TDI ale ty majitel asi nezna. A psat ze se v tom nidky nesvezl ale ze cetl atd to muze napsat opravdu jen idiot :(:(:(:(
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 23:11, RE: bez předmětu
David napsal:
jj, díky... Já jsem docela odpůrce dieselů v osobácích.. Dle mého, smradlavá nafta patří do náklaďáku.... Ani ty dnešní HDI, TDi, PD, DCI a kdovíco ještě mě nijak neoslovily. Benzín je benzín. Ale je opravdu jen jeden ropák, který mě zaujal. A je to právě 2,5TDS. Hezky nepřímej vstřik (žádnej uklechtanej traktor jako TDI), je to šestivál a i když je to diesel, je to pořád sportovní BMW !!! Právě na něm se mi líbí, že se s ním dá jezdit kadla-kadla za pár litříků, ale když se mu šlápne za krk, ch...
A ze by 2,5 TDS v bmw jezdil za par litriku se rict neda, sice nezere jako benzinovy sestivalec ale za par litriku jezdi 4 valcove motory TDI, HDI a ostatni, ale urctine ne 2,5 TDS, ten zrovna zere pomerne dost, i kdyz jezdi super tak napsat "jezdi za par litriku" je opravdu vytvor jen opravdu stupidniho cloveka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 23:16, RE: bez předmětu
David napsal:
jj, díky Zadní náhon je holt zadní náhon.. Žádnej "předohrab" mi v životě nesmí do baráku. A BMW bylo vždycky můj sen. Jezdil jsem v 325 e30, 525 e34 a 535 e34 - vždy krásné svezení a zážitek. Po řadě Fordů už asi nastal čas, konečně si svůj sen splnit koupí e36 - designově dle mého nejhezčí ze všech báwů... Nechci žádnou utahanou herku, uhnanou od puberťáků... Představoval bych si nějaký slušný, zachovalý kousek, s výbavou, od roku 94, tak do těch 150 tisíc Kč. Také se mi na TDS líbí, že ...
Porovnavat TDS z roku z pocatku 90 let s modernimi TDI prebytimy elektronikou je trosku nesourode srovnani? srovnavate nekdy pubertacku s babickou? asi taky ne. Nechapu jak nekdo muze napsat TDI preplacane elektroniko, urcite jsou to az mnohem novejsi monimalne po roce 200 ale to se neda srovnavat se skoro o 10 let starsimi TDS kdyz se jeste elektronika nevyuzivala tak hojne jako dnes. A pokud vim tak choloustive vstriky ma hlavni TDDI od forku, cerpadal nevim ze by u TDI byl nejaky zasadni problem oproti jinym naftovym motorum.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 23:18, RE: bez předmětu
A4 napsal:
TDI že je pro ženský??? Tak třeba 2,5 TDI R5 (103 kW) od Audi strčí nějaký TDS do kapsy. A určitě u něho nehrozí prasknutí hlavy jako u TDS. TDI zdar!!!
asi jste chtel napsat 143 kw, 180 koni :) ale souhlasim, TDI neni pro zensky, je to dobrej motor a ty novejsi uz nemaji nic mo cpopslecneho se starymi TDI z toelda a golfa 3, jsou to uuplne jiny motory, ono bohate staci 1,9 TDI PD, 96kw 130 koni a 6ti kvalt a jezdi to super a za mnohem mene nez TDS
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 23:21, RE: bez předmětu
David napsal:
Tak tak... TDI je přetechnizovanej, předraženej, choulostivej sráč od VW Pokaždé, když slyším jak někdo TDI nastartje, čekám kdy se rozpadne - traktor jak vyšitej ..... Mám rád německá auta, nikdy si jiné nekoupím, ale VW mi do baráku nesmí... Když vidím ceny dílů na VW (Audi, Škoda..) nevím, jestli se mám smát, nebo brečet
Hlavne ze ceny dilu na BMW jsou proti audi a VW levne :) Od kdy je TDI pretechnizovany motor to by me tedy zajimalo? pokud vim tak mnohem vice pretechnizovany je treba DCI, ale takovy motor 320 a 330D maji taky elektroniyk ze nevi co s tim. Hlavne ze kdyz se naftovy bmw nastartuje tak neni slyset, kdyz slysim startovat 325TDS je to sicce tissi nez TDI ale ze to je nafta je stale velice dobre poznat, Koukam ze tady spise lidi nic o motorech nevi a akroat buzeruji TDI, pritom to byl dalo by se rict prvni revolucni motor, nizka spotreba, pomerne slusny vykon na svou dobu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 23:24, RE: bez předmětu
Dektr1 napsal:
jenže pro TDS není problém 350000 jenže ukaž mi POJÍZDNÝ auto s TDI moc jich nebude,myslím že žádný.
A u toho 2,5TDi bch pomlčel,obdobná charakteristika dole naplno ale ve 3500 už řadit,hm dost směšný§§§ZDAR
Kouakm ze si pletete motor 2,5 V6 ze p vykonu 150 koni a 180 koni, je to trosku rozdil. 150 koni tahne nahorea a vyrazny turboefekt, 180 koni jeden z nejlepsich motoru ve sve dobre, brutalni vykon odspodu a tahen az nahoru. A mimochodem podud vim tak v nemecku bezne jezdi TDI s pul milionem a neni to problem, starsi passaty a golfy maji bezne najeto pres 300 tis a bez vetsich problemu, takze bych pomlcel o vydrzi BMW versis TDI, vite kolik taxikaru melo TDI motory v passatech ( mylsim starych mylsi asi B4, ted nevim) wento, toeldo a najezdili pres pul milionu a jezdi dodnes.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 23:26, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Miluju tenhle komentář: "nidky jsem v tom nejel ale četl jsem " jakej debil to mohl napsat? a pak psat ze TDI netahne v otackach taky neni pravda, ne vsechny TDI motory pochazeji z roku 1995 z golfa, toelda a tak, jsou i modernejsi TDI ale ty majitel asi nezna. A psat ze se v tom nidky nesvezl ale ze cetl atd to muze napsat opravdu jen idiot :(:(:(:(
Nazdar Anonyme, tady idiot... Nevím co je podle tebe nepochopitelnýho na tom, že si někdo o určitým motoru něco nejdřív přečte, zjistí si informace a nakonec se projede? Mimochodem tou projížďkou v TDS se mi jen potvrdilo to, co o charakteristice motoru bylo už napsáno - tos nečekal, co??? A jestli se ti zdá motor TDI 81 kW v Oktávce jako moc starej, tak mi tedy ukaž nějaký to modernější, mnohem lepší dělo od VW. Já jen napsal, že mě TDI nijak nezaujalo a nevím, co na něm ostatní vidí. A to, že se mu nechce do toček je fakt. jede sice pěkně, ale proti TDS je to traktor, za tím si stojím...No a když jsem ho projížďkou v TDS porovnal, došel jsem k závěru, že se tento konstrukčně mnohem starší a jednodušší motor TDS choval oproti TDI mnohem lépe... Pokud to stále nechápeš, zkus se v 325 TDS projet jako já... Zdraví tě idiot, kterej se na rozdíl od tebe v obou autech svezl...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 23:27, RE: 325TDS
David napsal:
Právě před chvílí jsem využil Romanovy nabídky, kterou mi tady dal a svezl jsem se jeho 325TDS. Musím říct, že po svezení se mým favoritem stává motor TDS. Zvuk a chod motoru mě dost uchvátil. Dle zvuku skoro nepoznáte, že jde o diesel. Člověk neznalý by to ani nepoznal...Chod motoru i v nízkých otáčkách při pohodové jízdě sametový, uvnitř skoro ticho... Mnohé nové benzíňáky by se mohly učit. Jakmile se tomu přišlápne a otáčky překročí 3 tisíce, nastává silný zátah, s krásným zvukem šestiválce...
Presednout z favorita tak mi asi kazde auto prijde skvely a tichy, mely jsme v rodine taky favorita, neni to tak psatny auto ale ten motor je strasne hlucnej, takze je logicky ze z favorita je vsechno tissi. Mimochodem ma TDI v Toeldu a po prechodu z favorita mi to taky prijde tissi, TDI je hodne hlucny ale orpoti favoritu je to porad o neoc lepsi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 23:30, RE: bez předmětu
David napsal:
Dektr1: Klidně ať posílají, mě už nezbývá, něž se jim smát a litovat je, že se ještě nesvezli s pořádným nafťákem Když jsem jezdil s tou Oktávkou TDi, jela sice slušně, to jo, ale nijak mě nanadchla. Odspodu sice táhla pěkně, ale při předjíždění to najednou umřelo a konec.... Nechápal jsem co na ní ti lidi vidí tak světobornýho. Zase takovej zázrak to nebyl. Až teď mě to TDS-ko donutilo přehodnotit můj odmítavý postoj ka nafťákům.. Čekal jsem zase línýho, uklepanýho diesela a ono ne F...
zkus v octavii vymenit vahu vzduchu a mozna poznas jak TDI umi predjizdet, na naftovych motorech je dobry jak umi pruzne zrychlit ve vyssich rychlostech, benzinak je dobry na predjizneni v nizsich rychlostech kvuli otackam, ale treba na okreskach okolo 80 km uz maji naftaci prevahu v predjizdeni to mi nidko nepopre. Pokud tedy srovnavate podobne motory, ne ze nekdo bude srovanvat TDI, HDI a tak s motorem 2,5 benzin a tak
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 23:34,
A jak tak koukám, Dektr1 měl pravdu.... Zapřísáhlí obhájci TDi jsou už tady a nadávají všem do idiotů.... No jo, ryzí charakter se nezapře
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.02.2006 23:39,
Jesli ta váha vzduchu měla být reakcí na mou zkušenost s Oktávkou TDI 81 kW, musím suše konstatovat, že motor byl v naprostém pořádku a jel jak měl.... Zadalší, favorita jsem nikdy neměl, srovnávám se svou docela tichou benzínovou Sirrkou DOHC. A oproti traktorovému klapotu TDI-čka je motor TDS opravdu pouhé ševelení.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 23.02.2006 00:46, RE: dobra volba
Petrik napsal:
Auto tak pro machýrky a chrudimáky...na prasení!!! BMW je statisticky nejvíce nehodová značka v západní Evropě-proč asi?...
Ty seš jak Paroubek, ten se taky pořád ohání statistikama, hnupe jeden. Ukaž tu tvou statistiku o bmw chytráku. Seš prostě další zakomplexovaný debil, který po takovém autě touží a nikdy vživotě na něho nebude mít, myslým tím samozřejmě na nové např e46, současná m3 atd. Starou e36 za 200 litrů už si může dovolit podstatně víc lidí, kromě tebe, ty našetříš tak na starou stovku, protože jedině ta ti připomene bmw se zadním náhonem a aspon částečně si v ní můžeš léčit komplex!
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.