0
zpět
 

diskuze k tématu: Benzínový nebo dieselový třílitr do BMW řady 3

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.12.2008 13:54, 30i versus 30d
Valnoha napsal:
spotřeba s tvou 330Cd souhlasí ale to co píšeš o 330i je holej nesmysl. Sám s ní jezdím už téměř 3 roky a jedinej případ kdy se příblížíš ke 13l/100 je při vytrvalé jízdě přes 200km/h po dálnici. Jinak jedu kombinaci 50%město 50% mimo max 11l/100km a to jí ani malinko nešetřím, takže kamarád buďto kecal nebo s jeho 330i nebude něco v pořádku.
Musím se postavit za "Valnoha"! Naftový 30d se mi sice líbí a "oceňuji" ho, ale tak "zatrocovat" 30i je až "NEsmysl"!
Co se týče spotřeby NEtuším kde a jak "huml" došel k takovým číslům, to i můj (NEsrovnatelný!) třílitřík mírně důchodové konstrukce, s automatem, vlekoucí "na zádech" daleko větší zátěž než je "lehkonohá" bmw 330i Coupe se při "maximálním" úsilí a vpodstatě trvalé jízdě okolo 220 km/h ("vylepšené" několika bržděními a opětovným zrychlováním na maximum - u 330i by to maximum v žádném případě nebylo - se dostane /a to spotřebu "vylepšuji" trvale zapnutou klimatizací a hifi systémem/ na 16,5 litru na 100 km).
Že má fenomenální třílitr (asi NEJlepší motor své kategorie) od bmw LEPŠÍ/NIŽŠÍ spotřebu - vím a "uznávám/respektuji" i já ..
Jak jsem napsala ve svém prvním příspěvku, já bych z této dvojice (až jednoznačně) volila benzínový řadový šestiválec, což považuji za "totální motorovou klasiiku" a to také tazateli DOPORUČUJi
PS: Určitě se se mnou NEchcete přít, milý huml(e), že bmw třílitřík má MENŠí spotřebu (a NE větší ... jak píšete vy) než V6 v mírně "obtloustlém" "korábu" jménem Citroën C5, navíc s automatem.
PPS: Chápu "nadšení" pro zadokolky, ale opravdu si myslím že "všechnopohon" se bmw (VELMi) povedl a mně osobně se podvozek xdrive a jeho "trakcejistotapřilnavost" opravdu líbil.
Pěkné svátky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.12.2008 14:30, RE: KOLIK auto "vydrží" ...
huml napsal:
ja se nestacim divit. Jsem majitelem 330cd 150kw, kdyz bylo auto nove a setril jsem ho, jezdil jsem za 7l s 50% po meste. nyni mam prumer 8.5L protoze vyuzivam dynamiky auta, jak jen to v provozu jde. kamarad ma 330i v sedanu, tedy o nejakych 200kg lehci a da se jet za 10, ale neuzijete si ani ctvrtinu legrace jako s 330cd za 7L. Jeho prumer je 13L arika, ze se musi krotit. Jak zde bylo zmineno, dynamika je temer stejna s tim, ze nafta tahne v celem spektru a nemusite zbesile vytacet. Kdo 330d z...
Nevim co tim myslis, ze nafta narozdil od benzinu tahne v celem spektru otacek? Nafta auto 1500-4300 Benzin auto 750-6500 v benzinu neni zadna prodleva, tomu se bohuzel zadne naftove auto nevyrovna... auto neni potreba zbesile vytacet, proste zaradis a jedes, u nafty nez se rozkoukas tak se ti rucicka opira o cerveny pole a uz je potreba opet radit, u nafty bych asi vic preferoval automat.... mel jsem moznost zkouset oba motory z 0 na 100 na letisti a s naftou je vic prace s razenim, aby jsi se dostal tam se dostanes s benzinem tak nejak sam.... v beznin kdyz radim z 2 na 3 tak naftak se uz pomalu chystá řadit ze 3 na 4..... v benzinu si dele vychutnas tu silu motoru....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.12.2008 15:28, RE: KOLIK auto "vydrží" ...
huml napsal:
ja se nestacim divit. Jsem majitelem 330cd 150kw, kdyz bylo auto nove a setril jsem ho, jezdil jsem za 7l s 50% po meste. nyni mam prumer 8.5L protoze vyuzivam dynamiky auta, jak jen to v provozu jde. kamarad ma 330i v sedanu, tedy o nejakych 200kg lehci a da se jet za 10, ale neuzijete si ani ctvrtinu legrace jako s 330cd za 7L. Jeho prumer je 13L arika, ze se musi krotit. Jak zde bylo zmineno, dynamika je temer stejna s tim, ze nafta tahne v celem spektru a nemusite zbesile vytacet. Kdo 330d z...
Jj taky myslim, ze s kamaradovou 330cou nebude neco v poradku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.12.2008 21:07, RE: KOLIK auto "vydrží" ...
mikelight napsal:
Jj taky myslim, ze s kamaradovou 330cou nebude neco v poradku...
Nechci se s nikým o ničem přít. Ovšem moje zkučenost je taková, že pokud si chcete opravdu trochu pohrát, tak "íčko" pod mojí vládou spapá naprosto s klidem i daleko víc jak těch uvedených 17. Vím, že se dá jezdit za sedmičku, ale to je prostě urpení. No a s "déčkem" opravdu trochu odpadá starost o spotřebu. Nicméně snad pocitově: benzin je prostě "sporty", a chrochtadla toto nikdy umět nebudou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.12.2008 11:35, RE: KOLIK auto "vydrží" ...
Kylie napsal:
... jsem tu náhodou tento víkend "rozebírala" a dle statistik má spíše pravdu Petr. Psala jsem o výjimkách typu taxi, ale "obecně" jsou vozy "plánovány" (BEZ ohledu na značku - tedy KROMě RR a Bristol apod.) na nějakých cca 12-13 let provozu a čtvrt milionu kilometrů (co se děje POTOM ... od toho už výrobce dává tak trochu "ruce pryč"). Samozřejmě záleží na tom JAK je vůz během oněch 250.000 km "provozován/ošetřován/"krmen", ale ..
.. statistika praví že ..
BMW 5 má po 10-11 letech provozů pr...
To se divím, BMW 5 po 11 letech jen průměrně najeto 158 tkm? Tj. cca 1200 km za měsíc, MB E také najeto jen 161 tkm? Můj měsíční nájezd s benzínovým Focusem jako soukromá osoba byl větší, a to se věru nepokládám za velkého cestovatele a polykače kilometrů. Nebyla spíše to statistika stavu tachometru vozů z AAA- to tam jsou ti praví "tachometroví mágové"? Zdraví D.M.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.12.2008 12:54, RE: KOLIK auto "vydrží" ...
Dronte Mauricijský napsal:
To se divím, BMW 5 po 11 letech jen průměrně najeto 158 tkm? Tj. cca 1200 km za měsíc, MB E také najeto jen 161 tkm? Můj měsíční nájezd s benzínovým Focusem jako soukromá osoba byl větší, a to se věru nepokládám za velkého cestovatele a polykače kilometrů. Nebyla spíše to statistika stavu tachometru vozů z AAA- to tam jsou ti praví "tachometroví mágové"? Zdraví D.M.
No pozor taky mě to prásklo do očí že to není možný,ale asi to tak bude...on je to totiž aritmetický průměr což znamená že auto který má po jedenácti letech najeto třebas 300 (majitelem je mladý podnikatel nebo se jedná o služebák) a pak je zde vozidlo po staršich lidech co najede třebas 5 tisíc ročne (to ovšem nebude vrcholná motorizace ale nějakej základ) = za 11 let třebas 55tisíc a když se moc a moc těchto voziděl zprůměruje tak to tak může vyjít.Je zde ovšem jedno ale.... to vozidlo co má najeto přes 300 není problem v bazaru omrknout...kdežto ten důchodce co najede pár tisíc ročne si to vozdilo nechá na věky případně se posune dětem či vnoučatům v rodině...takže vybírat se bude především jen z těch vylítanejch kusů a jen sem tam z něčeho lepšího (míň jetýho). Závěrem tedy lze říct že k tomuto číslu lze dojít... otázkou ovšem zůstavá (po 11-ti letech už se většinou nejedná o prvního majitele) jak moc je zkreslena statistika stočenýma tachometrama k čemuž došlo (v případě tech nejvíc jetejch kusů, aby byly vůbec prodejný) před tím než se auto posouvalo 2. majiteli. Takže závěrem lze říct že bych na tuto statisktiku moc nehleděl protože bude hodně nepřesná.(můj osobní názor) spíš bych řešil konkrétní daný kus vozidla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.12.2008 20:43, RE: KOLIK auto "vydrží" ...
Itsme napsal:
Nevim co tim myslis, ze nafta narozdil od benzinu tahne v celem spektru otacek? Nafta auto 1500-4300 Benzin auto 750-6500 v benzinu neni zadna prodleva, tomu se bohuzel zadne naftove auto nevyrovna... auto neni potreba zbesile vytacet, proste zaradis a jedes, u nafty nez se rozkoukas tak se ti rucicka opira o cerveny pole a uz je potreba opet radit, u nafty bych asi vic preferoval automat.... mel jsem moznost zkouset oba motory z 0 na 100 na letisti a s naftou je vic prace s razenim, ab...
Pokud platí pro benzin, že auto není třeba zběsile vytáčet, potom pro naftu to platí dvojnásob. Ba dokonce to ani nemá smysl - u nafty. V nejvyšších otáčkách naftové motory ve většině případů "netáhnou" - není točivý moment. Kdyby někomu vadilo, že musí častěji řadit, tak doporučuji automat - tam se nemusí řadit skoro vůbec. Třeba mne řazení naopak velmi baví a automat bych nechtěl ani na dojíždění do obchodu Souhlas s tim, že na semaforech by benzin vyhrál. Ale třeba pružné zrychlení dejme tomu 50-150km/h už by tak jasné asi nebylo. Každopádně rozdíl zanedbatelný. Nafta má jednu značnou výhodu - turbo - to dělá divy. Moderní turbodiesely jedou velmi zajímavě!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.12.2008 11:48, Statistika přesná je ...
vasapasa napsal:
No pozor taky mě to prásklo do očí že to není možný,ale asi to tak bude...on je to totiž aritmetický průměr což znamená že auto který má po jedenácti letech najeto třebas 300 (majitelem je mladý podnikatel nebo se jedná o služebák) a pak je zde vozidlo po staršich lidech co najede třebas 5 tisíc ročne (to ovšem nebude vrcholná motorizace ale nějakej základ) = za 11 let třebas 55tisíc a když se moc a moc těchto voziděl zprůměruje tak to tak může vyjít.Je zde ovšem jedno ale.... to vozidlo co má n...
... a má cenné údaje (můj osobní názor), ale samozřejmě záleží na konkrétním danném kusu vozidla ..
Myslím, že ty údaje jsou "naprosto ok", není důvod "vymýšet" si a narozdíl od česka je v německu "přetáčení" tachometrů trestným činem (drobnost ale "fungující" - popravdě NEchápu, proč je tato "prasárna" - omluvám se, ale to slovo je zcela na místě, v česku zákonodárci "tolerována/podporována"). Jistě se najdou výjimky, ale "absurdních" rozměrů jako v česku tato praktika zcela jistě určitě nedosahuje.
Jednotlivé statistiky je samozřejmě rozumné nebrat "á la" dogma, ale různé zdroje informací "protřepat promíchat" a až POTÉ použít, ale průměr za např. 10 milionů vozidel má samozřejmě NEsrovnatelně vyšší vypovídající hodnotu než jeden jediný kus (dle mé vlastní praxe by "nejproblematičtější" autem bylo Subaru ... což je samozřejmě nesmysl, ale taková je opravdu moje praxe; mimochodem znám letité spokojené majitele Chrysler Voyager - automobilu s trvale "předplaceným" posledním místem v tabulkách TÜV)
Pěkný den (a za rok "na přečtenou")
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 04.01.2009 21:04, Benzín!
Dneska sem vobjel tři benzínky, stavil se v halfordu a ani v jednom neměli aditivum do nafty! A mrazy minus 20 na krku. Navic benzin je prostě normálnějsi a vod bmw lepsi a vydrzi fakt hodne.
A kvalitni naftak jako dela bmw je docela narocnej na kvalitu nafty a ta v cesku stoji za ..... a navic do ni neni zimni aditivum - v zime, v lete ho bylo vsude dost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 10:00, RE: KOLIK auto "vydrží" ...
T.J. napsal:
Nechci se s nikým o ničem přít. Ovšem moje zkučenost je taková, že pokud si chcete opravdu trochu pohrát, tak "íčko" pod mojí vládou spapá naprosto s klidem i daleko víc jak těch uvedených 17. Vím, že se dá jezdit za sedmičku, ale to je prostě urpení. No a s "déčkem" opravdu trochu odpadá starost o spotřebu. Nicméně snad pocitově: benzin je prostě "sporty", a chrochtadla toto nikdy umět nebudou.
diky, konecne nekdo, kdo neni teoretik...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 10:13, RE: 30i versus 30d
Kylie napsal:
Musím se postavit za "Valnoha"! Naftový 30d se mi sice líbí a "oceňuji" ho, ale tak "zatrocovat" 30i je až "NEsmysl"!
Co se týče spotřeby NEtuším kde a jak "huml" došel k takovým číslům, to i můj (NEsrovnatelný!) třílitřík mírně důchodové konstrukce, s automatem, vlekoucí "na zádech" daleko větší zátěž než je "lehkonohá" bmw 330i Coupe se při "maximálním" úsilí a vpodstatě trvalé jízdě okolo 220 km/h ("vylepšené" několika bržděními a opětovným zrychlováním na maximum - u 330i by to maximum v...
myslim, ze teoreticka diskuze s lidmi, kteri jen nekde neco slyseli nema cenu a pokud Rene jezdi s 330i dynamicky za 11 a pri 200 mu zere 13, tak mi nezbyva, nez se shovivave usmat. Samozrejme je nejvetsi problem v definici dynamiky jizdy, ja s kamosem pomerne casto nekam jezdim, takze mam nekolik primych srovnani, kdy jsme jeli spolu... takze pomer by mel odpovidat. Pokud s 330i nekdo jezdi za 11, mel by si koupit 320i ;) protoze i ten muze podobne solichat s lepsi spotrebou - nic ve zlem :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 17.01.2009 16:00, RE: Benzín!
Marťan Martin napsal:
Dneska sem vobjel tři benzínky, stavil se v halfordu a ani v jednom neměli aditivum do nafty! A mrazy minus 20 na krku. Navic benzin je prostě normálnějsi a vod bmw lepsi a vydrzi fakt hodne.
A kvalitni naftak jako dela bmw je docela narocnej na kvalitu nafty a ta v cesku stoji za ..... a navic do ni neni zimni aditivum - v zime, v lete ho bylo vsude dost.
mam 320D v kombiku 110kw a pro normálního bělocha co jede do práce, nakoupi a dvakrát za rok na dovolenou to úplně stačí. Jezdim za 6-8l podle toho jek se mi chce a opravdu nemám problém s tím, že bych někoho brzdil nebo někomu zavazel, spíš naopak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 18.01.2009 23:36, RE: Benzín!
marb napsal:
mam 320D v kombiku 110kw a pro normálního bělocha co jede do práce, nakoupi a dvakrát za rok na dovolenou to úplně stačí. Jezdim za 6-8l podle toho jek se mi chce a opravdu nemám problém s tím, že bych někoho brzdil nebo někomu zavazel, spíš naopak.
Mam 320d 110kW sedan a s predchadzajucim pisatelom plne suhlasim.
S 320d sa da vytlacit 225 km/h a motor na SK podmienky je uplne dostatocny. O papiere sa da prist aj s nim. Spotreba 6l nafty a to mu nakladam sem tam co to da. Predtym som mal 325i a pod 10l benzinu som sa nedostal. Samo ze s 325i sa neda jazdit 90 km/h ak mas aspon trosku cuore sportivo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 24.01.2009 14:52, BMW 3
Každopádně diesel,měl jsem obě BMW 3.0,benzin i diesel,maximálka stejná,zrychlení stejné,spotřeba-benzín-9-13,diesel 7,2-9,8 a to rád využívám výkon vozu,žádné plazení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.04.2010 18:55, nevím
chci koupit bmw 320D.mam na něj asi 160tisíc.poradte jaký rok a kolik kw.Děkuji Petr
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.