Valnoha napsal:
spotřeba s tvou 330Cd souhlasí ale to co píšeš o 330i je holej nesmysl. Sám s ní jezdím už téměř 3 roky a jedinej případ kdy se příblížíš ke 13l/100 je při vytrvalé jízdě přes 200km/h po dálnici. Jinak jedu kombinaci 50%město 50% mimo max 11l/100km a to jí ani malinko nešetřím, takže kamarád buďto kecal nebo s jeho 330i nebude něco v pořádku.
Musím se postavit za "Valnoha"! Naftový 30d se mi sice líbí a "oceňuji" ho, ale tak "zatrocovat" 30i je až "NEsmysl"!
Co se týče spotřeby NEtuším kde a jak "huml" došel k takovým číslům, to i můj (NEsrovnatelný!) třílitřík mírně důchodové konstrukce, s automatem, vlekoucí "na zádech" daleko větší zátěž než je "lehkonohá" bmw 330i Coupe se při "maximálním" úsilí a vpodstatě trvalé jízdě okolo 220 km/h ("vylepšené" několika bržděními a opětovným zrychlováním na maximum - u 330i by to maximum v žádném případě nebylo - se dostane /a to spotřebu "vylepšuji" trvale zapnutou klimatizací a hifi systémem/ na 16,5 litru na 100 km).
Že má fenomenální třílitr (asi NEJlepší motor své kategorie) od bmw LEPŠÍ/NIŽŠÍ spotřebu - vím a "uznávám/respektuji" i já ..
Jak jsem napsala ve svém prvním příspěvku, já bych z této dvojice (až jednoznačně) volila benzínový řadový šestiválec, což považuji za "totální motorovou klasiiku" a to také tazateli DOPORUČUJi
PS: Určitě se se mnou NEchcete přít, milý huml(e), že bmw třílitřík má MENŠí spotřebu (a NE větší ... jak píšete vy) než V6 v mírně "obtloustlém" "korábu" jménem Citroën C5, navíc s automatem.
PPS: Chápu "nadšení" pro zadokolky, ale opravdu si myslím že "všechnopohon" se bmw (VELMi) povedl a mně osobně se podvozek xdrive a jeho "trakcejistotapřilnavost" opravdu líbil.
Pěkné svátky