0
zpět
 

diskuze k tématu: Benzínový nebo dieselový třílitr do BMW řady 3

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 12:37, RE: Proč "naprostý" nesmysl?
Kylie napsal:
Já ROZHODNĚ nemmám nic proti "zadokolkám", dokonce právě naopak (o předokolkovém vozítku říkám, že je jak šampon a konditioner 2 v 1), ale čtyřkolka od bmw mne "dostala" a to hned 2x. Jednak v oné trojkové cupce a druhak v X6.
Chápu "nadšení" pro pohon zadních kol, ale já osobně jsem se již "vybubla" se "sportnovně" laděnými autíčky v jiném tisíciletí a dnes spíše pohodu, nebo třeba onu "jistotu" - a opravdu tvrdím, že "pocit" z toho podvozku jsem měla "výborný" (skvělý poměr "tvrdosti" a "t...
když bych chtěl čtyřkolku, asi bych dal přednost subaru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 12:42, RE: Zvuková náhražka
Muroň napsal:
Až jednou v neblahé budoucnosti nebudou na trhu žádná pěkná TDi, CD využiju i v autě. Teď dám přednost originálnímu zvuku, spojenému se spotřebou a spolehlivostí.
Budoucnost klepe na dveře (víš že za 10 dní a 11 hodin budeme o rok starší? Tedy ty "vyzrálejší", ale JÁ starší!).
PS: Už se těšim jak za deset dvacet let si (opravdu!) do svého hybridu budeme kupovat (stahovat) nahrávky zvuků (slavných) motorů minulosti ..
PPS: Nechť ti tvůj "... s rotačním čerpadlem" ještě dlouho a k plné spokojenosti slouží ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 12:45, RE: Kup diesel
Reno napsal:
Požitkář si koupí M3. Poslední 330d je rychlejší než 330i, potom už jediný faktor, který by mně mohl přinutit ke koupi benzínu je zvuk, ale věř mi nebo ne, mně moc uječený benzín nejede. Anebo, že bych byl zásadový ekolog, ale to bych si potom koupil hybrida.
ale článek je o e46 nikoliv o e90 a zde ještě ten rozdíl mezi i a d patrný je i když nikterak markantní. Jak píšu výše máme v rodine obě tyto motorizace. Nutit to někomu samozřejmě nemůžu ale ty 2-3l/100km vyšší spotřeby u benzínu za to stojí.
Nehledě na možnost rozika spojeným se závadami které mohou CR potkat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 12:55, Subaru?
Reno napsal:
když bych chtěl čtyřkolku, asi bych dal přednost subaru.
To určitě ANO, subřenku jsem moc ráda měla (jedna /vzdálená/ známá - jmenuje se Fyzika - mi říkala, že Subaru má ze všech aut úplně nejraději), ale ani v bmw mne systém "všechnykolajedoužádnésenevezou" neuráží, je udělán opravdu (VELMi) dobře.
PS: Já osobně se těším, až za cca 2 roky do "komerčního" prodeje dorazí citroën předokolka s elektromotory v zadních kolech, které "pospávajíc" a energii "sbírajíc" tam čekají, až řidič(ka) přidupne pedál plynu, což je k životu probudí a oni těm předním kolům "normálním" motorem poháněným na pomoc přispěchají (a zrychlení tak zlepší), nebo "poplachovým" signálem od ESP do pohotovosti uvedeny budou a bleskově zaberou, aby "pudelka" správný" směr "držela" - tak na tuhle 4kolku, co už hotová je a "za humny" čeká, se těším dnes já (ale to bmw 335i xdrive Coupe bych "skousla" - kdyby se "sponzor" objevil ..)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 13:56, RE: Kup diesel
Valnoha napsal:
ale článek je o e46 nikoliv o e90 a zde ještě ten rozdíl mezi i a d patrný je i když nikterak markantní. Jak píšu výše máme v rodine obě tyto motorizace. Nutit to někomu samozřejmě nemůžu ale ty 2-3l/100km vyšší spotřeby u benzínu za to stojí.
Nehledě na možnost rozika spojeným se závadami které mohou CR potkat.
Nedávno jsem někde viděl video (myslím ze na youtube) kde byl sprint mezi E46 330i a 330d. Výsledek byl ten že 0-100km/h vyhrálo 330i a 100-200km/h 330d. Tzn. tyto motory budou např. co se týče zrychlení velmi vyrovnané (záleží v jakém "režimu" viz výše). Já jsem zvyklý na ropáky, takže já bych hlasoval pro naftu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 14:01, RE: Kup diesel
Radek napsal:
Nedávno jsem někde viděl video (myslím ze na youtube) kde byl sprint mezi E46 330i a 330d. Výsledek byl ten že 0-100km/h vyhrálo 330i a 100-200km/h 330d. Tzn. tyto motory budou např. co se týče zrychlení velmi vyrovnané (záleží v jakém "režimu" viz výše). Já jsem zvyklý na ropáky, takže já bych hlasoval pro naftu
sice se mi to nezdá ale jestli je to tak tak je to zajímavé.
Teď jde o to co bude pán vužívat častěji jestli 0-100 nebo 100-200, ale to jsou nekonečné dohady diesel x benzín. To budou vždy stát dva tábory proti sobě. Nicméně v tomto případě neudělá ani s jedním motorem chybu. Jen u 3,0d bych bral až verzi se 150kw
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 14:27, Podobné rozhodováni
Zdravím, před 3 měsící jsem řešil uplně ten samý problém. 330D nebo 330i, přečetl jsem miliony článků..... Oboji jsou to stoprocentně povedené motory, bez výrazných slabin.... Nakonec jsem se rozhodl pro 330i manual - vyzkoušel jsem obě verze, svezl jsem se asi v 5 vozech než jsem si vybral svůj. Duvody pro benzín - lepší požitek z jízdy, nádherný zvuk, fantastický zátah až od 1000 ot do 6500 ot, vyšší spotřeba vykoupená nižšími náklady na opravy...(nekvalitní nafta, težší naftovy motor=namáhá více podvozek). můj dlouhodobý průměr 9,7L. Dálnice 150, silnice 110, spotřeba 9,1-9,4 L, bohužel město mu nesvědčí. Tady spotřeba šplhá k 11,5L (Praha, semafory, kolony). Kdyz jsem si vezl auto z Hamburku tak na 800km spotřeba 8,9 včetně občasné jizdy na maximálku Zatím své volby nelituji, auto mi poskytuje max uspokojení¨a sám si vymýšlim důvody se v něm projet Vseobcne SMG se moc nedoporucují, kvalita nebyla nejvyssi. Existuje BMW fanklub, kde je nevycerpatelne mnozstvi informaci o těchto motorizacích.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 15:28, Souhlasím a ..
Itsme napsal:
Zdravím, před 3 měsící jsem řešil uplně ten samý problém. 330D nebo 330i, přečetl jsem miliony článků..... Oboji jsou to stoprocentně povedené motory, bez výrazných slabin.... Nakonec jsem se rozhodl pro 330i manual - vyzkoušel jsem obě verze, svezl jsem se asi v 5 vozech než jsem si vybral svůj. Duvody pro benzín - lepší požitek z jízdy, nádherný zvuk, fantastický zátah až od 1000 ot do 6500 ot, vyšší spotřeba vykoupená nižšími náklady na opravy...(nekvalitní nafta, težší naftovy motor=namáhá ...
-- "přikyvuji" - Itsme se evidentně "vyzná" ..
PS: Všimli jste si, že ta blondýna v prvním příspěvku a "majitel" tohoto vozu v posledním se na motorizaci "shodli" (to možná NEbude náhoda ...)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 16:36, petr
Kylie napsal:
-- "přikyvuji" - Itsme se evidentně "vyzná" ..
PS: Všimli jste si, že ta blondýna v prvním příspěvku a "majitel" tohoto vozu v posledním se na motorizaci "shodli" (to možná NEbude náhoda ...)
Vozy BMW sedlám již od modelu 524 Td,většinou starší kusy,jak v benzínu tak v dieselu,povětšinou 5.řady.řekl bych,že záleží hodně na tom kolik na to auto máte našetřených korunek!!!Asi kdybych měl dost na to abych měl na naftu s max.150.000km šel bych do ní,měl jsem 530d s 250.000km a už to bylo na bolavou hlavu,ale hodně záleží na předchozím majiteli!!!Teď mám benzína E39,koupeno když měl necelých 170.000Km a už má skoro 40.000km v těle po českých tankodromech a super,jen olej a spojovačky rízení,ale o auto se starám,netrápím za studena,dobrý olej po 12.000km ,olej nebere vůbec a slouží super!!!Starší benzín by vás neměl toliko potrápit,když bude uhoněnej,tak bude max.žrát olej,nečeká vás turbo,vstřiky atd...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 17:15, RE: porovnání
koos napsal:
Porovnávat tyto dva motory nelze pouze z hlediska jízdních dojmů, ale také n úrovni mnohem vyšší a tou je spolehlivost. V totmo ohledu si trofuám říci, že první generace mnichovsého 3,0d není v tomto až tak slavná. První modely trpěly všelijakými vrtochy, na rozdíl od zážehového motoru, který je považován za solidně spolehlivý.
JJ presne a druha generace 3.0d se 150 kw je podstatně dražší než 330i. No v podstate doporucuji majiteli si vypocitat: pořizovací cena 150kw dieslu bude o cca 50-100 tis. vyšší. Riziko výměny vstřiků mezi najetými 150 - 250 tis. km je hodně velké, záleží pouze na tom, jak kvalitní nafta byla tankována. Sada 6 vstřiků v origo servisu cca 100tis., v neorigo se da za polovinu, repase cca 20 tis., turbo záleží na zacházení, setrvačník 15-20tis. Tak kolik najedete ročně a za jak dlouho se vrátí minimálně těch 50 - 100 tis. za pořizovací cenu při cca o 3-5l nižší spotřebě...??? K benzinove 3.0 R6- podle mě jeden z nejlepších motorů co BMW kdy vyrobilo, 2x zvolen motorem roku ve své kategorii, sametový chod, kultivovanost, síla, zvuk, parádní spotřeba (oproti veškeré 6-válcové konkurenci) a i s automatem to jede jak z praku, i když pro tento motor stopro doporučuju manual. Ve městě spíš těch 10-12, když pojedete mimo město za 10, tak vas nikdo nepředjede, podle předpisů se dá 7-8l. V podstatě nemá žádné chronické vady nebo slabosti ve smyslu, že by se na něm něco sralo, mimo to, že žere olej. Záleží stejně jako u dieslu na kusu, jak se k němu předchozí majitel staral, pak budete lít jen benzín a olej. Takže shrnuto výhoda dieslu je spotřeba, pro benzín hovoří celkový projev a spolehlivost. Určitě doporučuji at u dieslu ci benzinu kousek s max. vybavou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 17:15, RE: Benzín
eTeflon napsal:
Tak tak, můsim souhlasit s Kylie. Ja osobne bych šel do te 330Ci.

Tak šťastnou ruku při výběru.
Souhlas...podle mě jedno z nejkrásnějších BMW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 17:23, RE: Kup diesel
Radek napsal:
Nedávno jsem někde viděl video (myslím ze na youtube) kde byl sprint mezi E46 330i a 330d. Výsledek byl ten že 0-100km/h vyhrálo 330i a 100-200km/h 330d. Tzn. tyto motory budou např. co se týče zrychlení velmi vyrovnané (záleží v jakém "režimu" viz výše). Já jsem zvyklý na ropáky, takže já bych hlasoval pro naftu
No ale to bylo nejspíš zrychlení, že obě jely 100km/h na pětku a začly zrychlovat, ne? V realu bude 330d rychlejsi v mezidobí, než u 330i přeřadíš z 5 na 3 a začneš točit, pak už si diesel ani neprdne...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 18:01, RE: Kup diesel
mikelight napsal:
No ale to bylo nejspíš zrychlení, že obě jely 100km/h na pětku a začly zrychlovat, ne? V realu bude 330d rychlejsi v mezidobí, než u 330i přeřadíš z 5 na 3 a začneš točit, pak už si diesel ani neprdne...
To jsem uvedl spíš jako takovou zajímavost. Záleží samozřejmě na řidiči, kolik které auto mělo najeto, jak bylo zajeto atd. Nicméně ten výsledek mi připadá celkem reálný. Start má většinou benzin lepší mimo jiné i proto, že v naftě se dříve řadí. Na sprint 0-100 bych si asi raději sedl do benzinu, ale na zrychlení na dálnici při dálničních rychlostech zřejmě naopak. Každopádně doporučuji kouknout na youtube. Jsou tam mnohdy zajímavé výsledky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 18:13, RE: petr
dagoš napsal:
Vozy BMW sedlám již od modelu 524 Td,většinou starší kusy,jak v benzínu tak v dieselu,povětšinou 5.řady.řekl bych,že záleží hodně na tom kolik na to auto máte našetřených korunek!!!Asi kdybych měl dost na to abych měl na naftu s max.150.000km šel bych do ní,měl jsem 530d s 250.000km a už to bylo na bolavou hlavu,ale hodně záleží na předchozím majiteli!!!Teď mám benzína E39,koupeno když měl necelých 170.000Km a už má skoro 40.000km v těle po českých tankodromech a super,jen olej a spojovačky ríze...
Ty kilometry se mi nezdaji. Mel jsem si moznost pujcovat a chvilku jezdit se starou 525 v nafte (mela najeto cca 300 po 6 letech), behem roku zadny problem. Sam sem mel pak mondeo koupeno 130tisic a jezdeno do 230 tisic, taky zadny problem (1.8 benzin).
Ta 530d se podle meho zacina sypat tak v 350 - 400 tisicich. Neveril bys kolik ty auta maji najeto. Staci sednout do taxiku nekde v zahranici a uvidis jak MB E-240 kterej vypada uvnitr jak novej ma nalitano 250 tisic...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 18:37, RE: petr
Brachy napsal:
Ty kilometry se mi nezdaji. Mel jsem si moznost pujcovat a chvilku jezdit se starou 525 v nafte (mela najeto cca 300 po 6 letech), behem roku zadny problem. Sam sem mel pak mondeo koupeno 130tisic a jezdeno do 230 tisic, taky zadny problem (1.8 benzin).
Ta 530d se podle meho zacina sypat tak v 350 - 400 tisicich. Neveril bys kolik ty auta maji najeto. Staci sednout do taxiku nekde v zahranici a uvidis jak MB E-240 kterej vypada uvnitr jak novej ma nalitano 250 tisic...
Velice zajímavý článek a ještě zajímavější diskuze!
Obracím se na Vás s dotazem!
Jaký je kvalitativní rozdíl mezi 330i a 325í? Co se týče spolehlivosti motoru? Výkon je samozřejmě někde jinde, spotřeba stejná. Zase je ten motor o něco lehčí. Výkon 141kw mi bohatě stačí. Co hliníkový podvozek? Jaká je antikorozní ochrana?
Velice všem děkuji!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 18:45, KOLIK auto "vydrží" ...
Brachy napsal:
Ty kilometry se mi nezdaji. Mel jsem si moznost pujcovat a chvilku jezdit se starou 525 v nafte (mela najeto cca 300 po 6 letech), behem roku zadny problem. Sam sem mel pak mondeo koupeno 130tisic a jezdeno do 230 tisic, taky zadny problem (1.8 benzin).
Ta 530d se podle meho zacina sypat tak v 350 - 400 tisicich. Neveril bys kolik ty auta maji najeto. Staci sednout do taxiku nekde v zahranici a uvidis jak MB E-240 kterej vypada uvnitr jak novej ma nalitano 250 tisic...
... jsem tu náhodou tento víkend "rozebírala" a dle statistik má spíše pravdu Petr. Psala jsem o výjimkách typu taxi, ale "obecně" jsou vozy "plánovány" (BEZ ohledu na značku - tedy KROMě RR a Bristol apod.) na nějakých cca 12-13 let provozu a čtvrt milionu kilometrů (co se děje POTOM ... od toho už výrobce dává tak trochu "ruce pryč"). Samozřejmě záleží na tom JAK je vůz během oněch 250.000 km "provozován/ošetřován/"krmen", ale ..
.. statistika praví že ..
BMW 5 má po 10-11 letech provozů průměrně naježděno 158.000 km (a je co do spolehlivosti hodnoceno jako 47. - z 68mi)
MB třídy E má po 10-11 letech průměrně najeto 161.000 km (a je hodnocen jako 34. - z 68mi)
pro "zajímavost" (pro "český" pohled asi "překvapení")
Citroën Xantia má po 10-11 letech průměrně najeto 146.000 km (a co do spolehlivosti je hodnocena jako 16. - z 68mi)
NEJlepší je Porsche 911 (chápu), NEJhorší Ford Ka a předposlední Renault Twingo (až tak nepřekvapí), 64-65tá je škoda felicia (také nepřekvapí - 109.000 km v průměru) - ach a je hodnocena společně se (stejně jako) seat Toledo.
Co se "výdrže" motoru týče, "věřila" bych spíše americkýcm "small" blockům a nebo (a to VÍM se "seriozního" zdroje) plochým motorům Subaru (doby dieslovým mercedesů které vydržely "vše" jsou už spíše "minulostí").
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 22:31, RE: petr
BMW325i napsal:
Velice zajímavý článek a ještě zajímavější diskuze!
Obracím se na Vás s dotazem!
Jaký je kvalitativní rozdíl mezi 330i a 325í? Co se týče spolehlivosti motoru? Výkon je samozřejmě někde jinde, spotřeba stejná. Zase je ten motor o něco lehčí. Výkon 141kw mi bohatě stačí. Co hliníkový podvozek? Jaká je antikorozní ochrana?
Velice všem děkuji!!!
rozdíl mezi motory 330i a 325i není v podstatě žádnej jedná se o stejný blok motoru (neplést s 323i to je uplně jinej starej model). Nevím tedka jestli vzniklo 325i převrtáním 330i nebo naopak (co zkonstruovali první se mi to tedka nějak popletlo) jinak co se týče všech sraček kol kolem,je to všechno stejný. Tolik věhlasné slávy získalo 330i díky tomu že jsou s 325i ve stejné kategorii (například v soutežích engine of the year) a je tedy zastíněn svým výkonějším bratrem.... jinak co vím od lidí co měli možnost jezdit s oběma tak menší motor žere podstatně mín než předchozí s označením (323i) a zárověn mín než 330i o 1-2 litry při stejném stylu jízdy. V praxi lze tedy říct že spotřeba 325i a 330d by si tak vzájemně odpovídala... jinak pokud by vedle sebe stály 325i a 330i vzal bych to který by bylo v lepším stavu za každou cenu bych se po 3litru nehnal. Potěšila by uspora 15-20% v podobě nákladů na PHM a taky (u některých pojištoven) cena povinného ručení. Ikdyž znám člověka co má 4,4i (210kw) a platí pojistku 4500kč,- takže nelze toto zahrnovat do nákladů jako takových je to spíš jen bonus v podobě malé uspory za auto s menším výkonem.Navíc myslím že to nebude dlouho trvat a za 2-3 roky nám to budou pojištovny počítat podle kw (některé už to dělají ted).Jinak závěrem bych dodal že na druhou stranu je zase lepší šance u 330i sehnat nejvyšší výbyvu a 325i bude něco chybět (asi nejspíš telvize s navigací, případně sedadla s funkcí masáže, vyhřívaný sedačky tehdy taky nebyly uplně standartem, a vyhřívaný čelní sklo nemá skoro žádnej bavoráček...) LOVU ZDAR
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 22:47, RE: petr
vasapasa napsal:
rozdíl mezi motory 330i a 325i není v podstatě žádnej jedná se o stejný blok motoru (neplést s 323i to je uplně jinej starej model). Nevím tedka jestli vzniklo 325i převrtáním 330i nebo naopak (co zkonstruovali první se mi to tedka nějak popletlo) jinak co se týče všech sraček kol kolem,je to všechno stejný. Tolik věhlasné slávy získalo 330i díky tomu že jsou s 325i ve stejné kategorii (například v soutežích engine of the year) a je tedy zastíněn svým výkonějším bratrem.... jinak co vím od lidí...
Já tomu tedy moc nerozumím, ale tenhle příspěvek se mi líbí (bez ironie), takhle nějak by to asi "mělo" vypadat..
Frohe Weinachten!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.12.2008 10:33, RE: KOLIK auto "vydrží" ...
Kylie napsal:
... jsem tu náhodou tento víkend "rozebírala" a dle statistik má spíše pravdu Petr. Psala jsem o výjimkách typu taxi, ale "obecně" jsou vozy "plánovány" (BEZ ohledu na značku - tedy KROMě RR a Bristol apod.) na nějakých cca 12-13 let provozu a čtvrt milionu kilometrů (co se děje POTOM ... od toho už výrobce dává tak trochu "ruce pryč"). Samozřejmě záleží na tom JAK je vůz během oněch 250.000 km "provozován/ošetřován/"krmen", ale ..
.. statistika praví že ..
BMW 5 má po 10-11 letech provozů pr...
ja se nestacim divit. Jsem majitelem 330cd 150kw, kdyz bylo auto nove a setril jsem ho, jezdil jsem za 7l s 50% po meste. nyni mam prumer 8.5L protoze vyuzivam dynamiky auta, jak jen to v provozu jde. kamarad ma 330i v sedanu, tedy o nejakych 200kg lehci a da se jet za 10, ale neuzijete si ani ctvrtinu legrace jako s 330cd za 7L. Jeho prumer je 13L arika, ze se musi krotit. Jak zde bylo zmineno, dynamika je temer stejna s tim, ze nafta tahne v celem spektru a nemusite zbesile vytacet. Kdo 330d zna, vi, ze je to i zvukove zajimavy motor a netrpi na dlouhou prodlevu po seslapnuti plynu, jako jeho slabsi predchudce. O tom, ze auto s 410Nm jde s vypnutou stabilizaci do smyku snaze nez benzin si doufam nemusime nic vypravet ;) Takze ano, benzin je super, ale pokud vam jde o dynamiku, budete jezdit s naftou za 8.5 a s benzinem nepujdete pod 13. (17 zcela bezne). muj nazor na BMW ctyrkolku je, ze prijdete o 70% zabavy....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.12.2008 11:05, RE: KOLIK auto "vydrží" ...
huml napsal:
ja se nestacim divit. Jsem majitelem 330cd 150kw, kdyz bylo auto nove a setril jsem ho, jezdil jsem za 7l s 50% po meste. nyni mam prumer 8.5L protoze vyuzivam dynamiky auta, jak jen to v provozu jde. kamarad ma 330i v sedanu, tedy o nejakych 200kg lehci a da se jet za 10, ale neuzijete si ani ctvrtinu legrace jako s 330cd za 7L. Jeho prumer je 13L arika, ze se musi krotit. Jak zde bylo zmineno, dynamika je temer stejna s tim, ze nafta tahne v celem spektru a nemusite zbesile vytacet. Kdo 330d z...
spotřeba s tvou 330Cd souhlasí ale to co píšeš o 330i je holej nesmysl. Sám s ní jezdím už téměř 3 roky a jedinej případ kdy se příblížíš ke 13l/100 je při vytrvalé jízdě přes 200km/h po dálnici. Jinak jedu kombinaci 50%město 50% mimo max 11l/100km a to jí ani malinko nešetřím, takže kamarád buďto kecal nebo s jeho 330i nebude něco v pořádku.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.