0
zpět
 

diskuze k tématu: Benzínový nebo dieselový třílitr do BMW řady 3

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 01:01, Benzín
Nedávno jsem měla možnost trošičku "ozkoušet" dieslovou třílitrovou cupku bmw 330 xd a byla jsem "nadšena" (doslova) - je to "fenomenální" podvozek a skvělý motor, ale i tak vám (vpodstaně JEDNOZNAČNĚ) doporučím benzínový řadový šestiválec (co lepšího si přát ..)
PS: Myslím, že to je pro tento vůz zcela "optimální/nejsprávnější možná" motorizace (330i) - výborný plynulý zátah až do nejvyšších otáček, rozumná spotřeba, jde o "vychytaný" spolehlivý zvukově "příjemný" motor - NEpřemýšlet, NEmudrovat (o bubostech) a benzínový třílitřík bmw 330 koupit!!!!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 08:36, porovnání
Máme v rodině obě tyto motorizace. Otec jezdí s 330dA Kombinováná dlouhodobá spotřeba 6,9 ( s automatem který požadujete je riziko s dvouhmoťákem podstatně nižší) ovšem že vám neodejdou vstřiky turbo atd Vám nikdo samozřejmě nezaručí.
Já jezdím s 330i kombinovaná dlouhodobá 10,1 s manuálem. Ke 330i bych si rozhodně automat nepořizoval, ale každému podle jeho gusta.
Každopádně si myslím že obě motorizace jsou doporučeníhodné. Je na vás jak se rozhodnete.
Teď si trochu přihřeju svojí polívčičku kdyby jste se náhodou rozhodl pro pěknou 330i s manuálem bude ta moje za pár měsíců na prodej.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 08:47, RE: porovnání
Valnoha napsal:
Máme v rodině obě tyto motorizace. Otec jezdí s 330dA Kombinováná dlouhodobá spotřeba 6,9 ( s automatem který požadujete je riziko s dvouhmoťákem podstatně nižší) ovšem že vám neodejdou vstřiky turbo atd Vám nikdo samozřejmě nezaručí.
Já jezdím s 330i kombinovaná dlouhodobá 10,1 s manuálem. Ke 330i bych si rozhodně automat nepořizoval, ale každému podle jeho gusta.
Každopádně si myslím že obě motorizace jsou doporučeníhodné. Je na vás jak se rozhodnete.
Teď si trochu přihřeju svojí polívčičku :...
Porovnávat tyto dva motory nelze pouze z hlediska jízdních dojmů, ale také n úrovni mnohem vyšší a tou je spolehlivost. V totmo ohledu si trofuám říci, že první generace mnichovsého 3,0d není v tomto až tak slavná. První modely trpěly všelijakými vrtochy, na rozdíl od zážehového motoru, který je považován za solidně spolehlivý.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 09:28, no
Tak zrovna 3litr v benzínu jsem zrovna měl a šel pryč právě kvůli neuvěřitelné žravosti. Jelo to jak z praku, pohodlí také na velmi slušné úrovni, díky síle s ním šlo i jezdit jako s automatem ( samozřejmě bráno s rezervou ), prostě bouchnout tam pětku a jet, ale také si svoje vzal. Provozní náklady také nemalé, takže šel. Prostě super svezení, ale pro někoho, kdo nekouká na nějaký ten litřík navíc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 09:45, RE: no
edmund napsal:
Tak zrovna 3litr v benzínu jsem zrovna měl a šel pryč právě kvůli neuvěřitelné žravosti. Jelo to jak z praku, pohodlí také na velmi slušné úrovni, díky síle s ním šlo i jezdit jako s automatem ( samozřejmě bráno s rezervou ), prostě bouchnout tam pětku a jet, ale také si svoje vzal. Provozní náklady také nemalé, takže šel. Prostě super svezení, ale pro někoho, kdo nekouká na nějaký ten litřík navíc.
10l/100 dneska žere kdejakej benzínovej dvoulitr. Takže jestli ti to přijde jako "žravý" budiž. S tímto motorem se dá jet i za 8,5 když jede člověk dle předpisů. Pak-li že s ním jezdíš jenom ve městě a na každý křožovatce si honíš triko věřím že spotřeba může jít nahoru, ale kdo by si kupoval na ježdění po mětstě 330i že?
V kombinaci i když se to nešetří spotřeba zpravidla nepřesáhne 11l.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 09:46, RE: porovnání
koos napsal:
Porovnávat tyto dva motory nelze pouze z hlediska jízdních dojmů, ale také n úrovni mnohem vyšší a tou je spolehlivost. V totmo ohledu si trofuám říci, že první generace mnichovsého 3,0d není v tomto až tak slavná. První modely trpěly všelijakými vrtochy, na rozdíl od zážehového motoru, který je považován za solidně spolehlivý.
Pokud padne volba na 330d pak jedině verze 150kw. S tím samozřejmě souhlasím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 10:10, BMW 330D vs 323i
Měl jsem do nedávna 330D rv.00 - Super "cestovní pojezd"... jinýmy slovy Diesel ma velký kroutak, proto predjetí vyzaduje pouze plyn, zadne podrazovani, kdykoliv, jakkoliv - i kdyz me zarazelo ze ten spravny tak byl az okolo 2200 ot/min, a ještě mě štvala velká prodleva mezi zareagování motoru na mojí nohu na plynu. Potom se ale trhal asfalt. Konec tahu cca 4300 ot/min - samy uznate ze je to mzik a uz uz musite davat dalsi kvalt... nicmene na delsi trasu jsem se dostal i na 6-7/100km uplne s prehledem, mesto (obcas plnej hrnec) tak okolo 8-9/100km. Pak jsem vyměnil za 323i (2500ccm) - Jak napsal redaktor - TO JE požitek z jízdy! Prostě když auto točíte do 6500 ot/min, podřazujete z 5 na 3 stupeň, na mokru pošlete zadek vedle sebe, to prostě s naftou nelze - tedy něco lze, ale nesrovnatelně hůř. Spotřeba je dálka 8-9/100 km, město okolo 10-11/100km. Tedy při dnešní ceně benzínu v porovnání s naftou - pro mě byla výměna jasnou volbou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 10:18, RE: no
Valnoha napsal:
10l/100 dneska žere kdejakej benzínovej dvoulitr. Takže jestli ti to přijde jako "žravý" budiž. S tímto motorem se dá jet i za 8,5 když jede člověk dle předpisů. Pak-li že s ním jezdíš jenom ve městě a na každý křožovatce si honíš triko věřím že spotřeba může jít nahoru, ale kdo by si kupoval na ježdění po mětstě 330i že?
V kombinaci i když se to nešetří spotřeba zpravidla nepřesáhne 11l.
Zasadni je jestli se jezdi nebo nejezdi podle předpisů! Jezdit 50 a 90, s "normálním rozjezdem", nemůže člověka snad nic sežrat jak každej straší! Stačí se jen rychleji rozjíždět, ve městě jed 60 a po okreskách okolo 100, stylem plyn/brzda a i s "Haťapkou" pojedete za 15 na 100km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 10:31, Oba jsou vynikající
S oběma jsem měl tu čest (byť krátkou) a osobně bych si vybral diesel se zvukem vznášedla, který je mému naturelu bližší. Rada je napsaná výborně, záleží opravdu jen na vašich preferencích.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 10:36, A pane redaktore...
Ten soused Lojza má naprostou pravdu!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 11:02, RE: Benzín
Kylie napsal:
Nedávno jsem měla možnost trošičku "ozkoušet" dieslovou třílitrovou cupku bmw 330 xd a byla jsem "nadšena" (doslova) - je to "fenomenální" podvozek a skvělý motor, ale i tak vám (vpodstaně JEDNOZNAČNĚ) doporučím benzínový řadový šestiválec (co lepšího si přát ..)
PS: Myslím, že to je pro tento vůz zcela "optimální/nejsprávnější možná" motorizace (330i) - výborný plynulý zátah až do nejvyšších otáček, rozumná spotřeba, jde o "vychytaný" spolehlivý zvukově "příjemný" motor - NEpřemýšlet, NEmudrova...
Tak tak, můsim souhlasit s Kylie. Ja osobne bych šel do te 330Ci.

Tak šťastnou ruku při výběru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 11:08, Zvuková náhražka
Muroň napsal:
S oběma jsem měl tu čest (byť krátkou) a osobně bych si vybral diesel se zvukem vznášedla, který je mému naturelu bližší. Rada je napsaná výborně, záleží opravdu jen na vašich preferencích.
Inspirována slovenským studentem "vyrábějícím" speciální peněženky pro euro jsem se rozhodla, vzhledem k nastávajícímu "doběhu" "klasických" TD-Td-td-íííí motorů (ještě PŘED common rail) na trh dodat pro všechny "zvukově" TD-Td-td-íííí "závislé" nahrávku a to jak na CD, tak pro jistotu i na starším nosiči "CC" (nikoliv coupe/NEcoupé od vw, ale compact cassette). Objednávky volejte na ...
PS: Pro majitelele vw Polo Classic a současně vítěze "economy run" (který má v hospodě místo v čele stolu) je 1 ks samozřejmě zdarma (pěkné vánoce ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 11:16, RE: Zvuková náhražka
Kylie napsal:
Inspirována slovenským studentem "vyrábějícím" speciální peněženky pro euro jsem se rozhodla, vzhledem k nastávajícímu "doběhu" "klasických" TD-Td-td-íííí motorů (ještě PŘED common rail) na trh dodat pro všechny "zvukově" TD-Td-td-íííí "závislé" nahrávku a to jak na CD, tak pro jistotu i na starším nosiči "CC" (nikoliv coupe/NEcoupé od vw, ale compact cassette). Objednávky volejte na ...
PS: Pro majitelele vw Polo Classic a současně vítěze "economy run" (který má v hospodě místo v čele s...
Náhrávka TD-Td-td-íííí je zvukově velmi podařená, nahrávaná při prvních ranních mrazících na motoru dlouhodobě zanedbávaném s olejem Long Life (nikdy neměnit) a zvuk po nastartování po celonočním parkingu venku na mrazu při -5 stupních lze doporučit i jako zvuk budíku (zaručeně funkční - pokud vás nevzbudí 2x po sobě - můžete nahrávku bezplatně vrátit - peníze si ponecháváme)
Pro novou sezonu připravujeme "kvílivý" zvuk tříválce - opět originální produkce vw - objednávky možno zasílat již nyní (peníze také).
PS: TAk to byl můj dáreček místním "autofandům" pod stromeček,
pěkný den, krásný týden, příjemný měsíc a spokojený rok (pro vaše auta ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 11:45, Kup diesel
Bavorácké diesely jsou ty nejlepší co existujou. Zvuková kulisa velmi podobná benzínu. Pružné zrychlení je návykové. Na běžné ježdění naprosto postačuje, doporučuji s automatem. SMG radši ne, sere se to. Spotřeba - i když budeš závodit, bude do 10 l, a závodit myslím závodit.
Pokud chceš závodit jako skutečně závodit, řadit manuálem a blbnout, potom benzín, ale to je pro puberťáky...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 12:00, RE: Kup diesel
Reno napsal:
Bavorácké diesely jsou ty nejlepší co existujou. Zvuková kulisa velmi podobná benzínu. Pružné zrychlení je návykové. Na běžné ježdění naprosto postačuje, doporučuji s automatem. SMG radši ne, sere se to. Spotřeba - i když budeš závodit, bude do 10 l, a závodit myslím závodit.
Pokud chceš závodit jako skutečně závodit, řadit manuálem a blbnout, potom benzín, ale to je pro puberťáky...
SMG se v kombinaci s ropným motorem nedodával.
btw: nafta je pro důchodce požitkář raději volí benzín
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 12:05, RE: Kup diesel
Valnoha napsal:
SMG se v kombinaci s ropným motorem nedodával.
btw: nafta je pro důchodce požitkář raději volí benzín
Požitkář si koupí M3. Poslední 330d je rychlejší než 330i, potom už jediný faktor, který by mně mohl přinutit ke koupi benzínu je zvuk, ale věř mi nebo ne, mně moc uječený benzín nejede. Anebo, že bych byl zásadový ekolog, ale to bych si potom koupil hybrida.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 12:09, RE: BMW 330D vs 323i
coupe napsal:
Měl jsem do nedávna 330D rv.00 - Super "cestovní pojezd"... jinýmy slovy Diesel ma velký kroutak, proto predjetí vyzaduje pouze plyn, zadne podrazovani, kdykoliv, jakkoliv - i kdyz me zarazelo ze ten spravny tak byl az okolo 2200 ot/min, a ještě mě štvala velká prodleva mezi zareagování motoru na mojí nohu na plynu. Potom se ale trhal asfalt. Konec tahu cca 4300 ot/min - samy uznate ze je to mzik a uz uz musite davat dalsi kvalt... nicmene na delsi trasu jsem se dostal i na 6-7/100km uplne s pre...
Heh, měl jsem 525d E60, cca 180 koní a zadek lítal i na suchu, když jsem vypnul stabilizaci...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 12:11, RE: Benzín
eTeflon napsal:
Tak tak, můsim souhlasit s Kylie. Ja osobne bych šel do te 330Ci.

Tak šťastnou ruku při výběru.
Kylie, když už si koupím 330i, tak zcela určitě ne Xi... to je naprostý nesmysl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 12:18, RE: Zvuková náhražka
Kylie napsal:
Náhrávka TD-Td-td-íííí je zvukově velmi podařená, nahrávaná při prvních ranních mrazících na motoru dlouhodobě zanedbávaném s olejem Long Life (nikdy neměnit) a zvuk po nastartování po celonočním parkingu venku na mrazu při -5 stupních lze doporučit i jako zvuk budíku (zaručeně funkční - pokud vás nevzbudí 2x po sobě - můžete nahrávku bezplatně vrátit - peníze si ponecháváme)
Pro novou sezonu připravujeme "kvílivý" zvuk tříválce - opět originální produkce vw - objednávky možno zasílat již nyní ...
Až jednou v neblahé budoucnosti nebudou na trhu žádná pěkná TDi, CD využiju i v autě. Teď dám přednost originálnímu zvuku, spojenému se spotřebou a spolehlivostí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.12.2008 12:25, Proč "naprostý" nesmysl?
Reno napsal:
Kylie, když už si koupím 330i, tak zcela určitě ne Xi... to je naprostý nesmysl.
Já ROZHODNĚ nemmám nic proti "zadokolkám", dokonce právě naopak (o předokolkovém vozítku říkám, že je jak šampon a konditioner 2 v 1), ale čtyřkolka od bmw mne "dostala" a to hned 2x. Jednak v oné trojkové cupce a druhak v X6.
Chápu "nadšení" pro pohon zadních kol, ale já osobně jsem se již "vybubla" se "sportnovně" laděnými autíčky v jiném tisíciletí a dnes spíše pohodu, nebo třeba onu "jistotu" - a opravdu tvrdím, že "pocit" z toho podvozku jsem měla "výborný" (skvělý poměr "tvrdosti" a "trakce" a "jistoty" a ... prostě bmw 330 xd coupe se mi líbilo .. snad krom ceny ,-)
Ale tady "tazatel" působí trošičku jako začátečník a já bych opravdu JEDNOZNAČNĚ doporučila "klasický" benzínový šestiválec (jestli přenos energie pomocí zadních nebo všech pneumatik - to je spíše věc "vkusu" atd. - já osobně bych dnes už brala 4kolku ... a dovolím si "tipovat", poměr se bude ve prospěch pohonu všemi 4mi ještě zvyšovat).
PS: Čistě "pocitově" je pohon všech kol u bmw udělán velmi dobře, takže pokud nechcete trénovat na krále driftů, je "chování" vozu v obou verzích "stejné" (no, alespoň "podobné") ... a já když jdu ráno s Bewitkou (yorkshire terrier) po přizamrzlém chodníku na procháziku, hned bych si s ní "trakci" měnila ..
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.