0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 850i - zkušenosti majitele po deseti letech

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 08:26, Neskrývám závist:)
Tuhle recenzi jsem přečet od začátku do konce, fakt nádhera. Nedávno jsem se stal taky fandou BMW a historky o 635Csi a 850i si vysloveně užívám:) Přeji hodně klidných kilometrů a hlavně, nikdy z ruky pryč:) Jirka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 08:29, RE: Diagnóza
anonym napsal:
Tak to je síla, takhle se rozepisovat o 20 let staré plečce. Myslím, že autor je kandidát do povíkendových zpráv v černé kronice.
ne, tady pan Anonym ma pravdu. Misto Karlštejnu hypermarket, misto Narodni knihovny PC server, a vsechny stary plečky do šrotu. Mládí vpřed!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 08:30, RE: Diagnóza
anonym napsal:
Tak to je síla, takhle se rozepisovat o 20 let staré plečce. Myslím, že autor je kandidát do povíkendových zpráv v černé kronice.
Ty jsi blbecek, vid?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 08:32, RE: Neskrývám závist:)
anonym napsal:
Tuhle recenzi jsem přečet od začátku do konce, fakt nádhera. Nedávno jsem se stal taky fandou BMW a historky o 635Csi a 850i si vysloveně užívám:) Přeji hodně klidných kilometrů a hlavně, nikdy z ruky pryč:) Jirka
dekuji za Vas prispevek. Z pod plachty v garazi ani z ruky hned tak nepujde :))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 08:39, Dotaz
Má někdo zkušenosti jak je na tom se spotřebou 840 i ? Ta čísla u 850 mě trošku šokovala.Mám zkušenosti se 740 i E38 a vím,že i při dost svižné jízdě není problém jezdit za 12-13.(dálničních 160 znamená v pohodě do 11).Tak velký nárůst jsem ale u toho 12 válce nečekal.
Dík.
Petr
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 08:42, RE: Diagnóza
anonym napsal:
Tak to je síla, takhle se rozepisovat o 20 let staré plečce. Myslím, že autor je kandidát do povíkendových zpráv v černé kronice.
Kolego, pokud jste si zatím nepostačil povšimnout, tak se nacházíte v rubrice "zkušenosti uživatele". Stáří vozu, o kterém mohou motoristé psát, není nikým a ničím omezeno. Promiňte mi to, ale omezený jste tak zřejmě maximálně vy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 08:50, Zkusenosti s provozem
Muj byvaly sef mel 8cku jako sluzebni a dost casto ji i celkem ochotne pujcoval na delsi cesty za praci a tim padem jsem mel to stesti a s 840Ci jsem najel cca 10tis. km. V te dobe mi bylo kolem 24let a mel jsem pocit, ze mi patri svet kdykoliv jsem sedel v tomhle aute a to i presto, ze jsem doma jiz BMW mel - v porovnani s timto tzv. eko-verzi E30 325. V jeho pripade to byla 1996 840Ci s 6-ti kvaltem manualem. U tohoto modelu nebyla spotreba tak frustrujici jak pise autor a ani spotreba oleje nevybocovala z beznych zvyklosti - dlouhodoby prumer s prevahou dalnice se pohyboval kolem 14-15l/100km a to ji nesetril, ale s lehkou nohou mimo dalnici se dalo jet i kolem 10-11l. Interne jsme jeho auto prezdivali "3x2" (uveze 2 lidi, vazi 2 tuny a zere 2(0) litru). Nechaval ho servisovat vzdy v BMW servisu a pri rocnim najezdu cca 60tis km ho rocni oprava stavala kolem 180tis Kc. Nepamatuji si, ze s jeho kusem byly nekdy vetsi problemy co se tyce elektriky, jako dalsi si poridil 745i (mastodonta s iDrivem) a proti tomu byla 8cka bohem spolehlivosti. Jak podotkl autor tohoto clanku - neni to auto na bezne jezdeni. Je to o pocitu a image - a tom je 8cka neprekonatelna. Mam pocit, ze nova stala neco pres 3mil Kc.
Mimochodem - dodnes ji ma doma v garazi...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:04, Pěkné
pěkné povídání, zajímavé auto. je to radost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:06, RE: Pěkné
mari napsal:
pěkné povídání, zajímavé auto. je to radost.
o to mi slo, dekuji!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:07, RE: w124 500e
anonym napsal:
8ka je opravdu krasne auto. Design karoserie bez diskuze nadcasovy. Neznam jine auto ktere by se mi libilo jako nove a i po malem 20 letech pusobilo tak moderne. Uz bych ale tolik nechvalil vnitrek auta co jsem se koukal v nemecku na inzeraty jsou vnitrky dost zoufale. Posledni a zasadni vec jsou vykony a spolehlivost. Problemy s elektronikou u tohoto auta je strasny pruser proto bych do nej nikdy nesel. Vemte si ze stejne doby Mercedes-benz 500e ma vyssi vykon 324 koni a je naprosto bezproblemo...
Kvalita materiálu a provedení interiéru je z mého pohledu srovnatelná kromě E500 Limited, která trpí nasazením nádherné unikátní povrchově barvené kůže od již neexistující firmy Roser s daleko menší odolností oproti sérii.
Oba tyto vozy mají jedno společné. Člověk je opravdu musí chtít, protože se stejnými provozními náklady jde bez problémů držet i supersport. Na druhou stranu musím říct, že radost z jízdy s 500E/E500 nebo E31 za to mě osobně stojí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:07, RE: w124 500e
anonym napsal:
8ka je opravdu krasne auto. Design karoserie bez diskuze nadcasovy. Neznam jine auto ktere by se mi libilo jako nove a i po malem 20 letech pusobilo tak moderne. Uz bych ale tolik nechvalil vnitrek auta co jsem se koukal v nemecku na inzeraty jsou vnitrky dost zoufale. Posledni a zasadni vec jsou vykony a spolehlivost. Problemy s elektronikou u tohoto auta je strasny pruser proto bych do nej nikdy nesel. Vemte si ze stejne doby Mercedes-benz 500e ma vyssi vykon 324 koni a je naprosto bezproblemo...
Kvalita materiálu a provedení interiéru je z mého pohledu srovnatelná kromě E500 Limited, která trpí nasazením nádherné unikátní povrchově barvené kůže od již neexistující firmy Roser s daleko menší odolností oproti sérii.
Oba tyto vozy mají jedno společné. Člověk je opravdu musí chtít, protože se stejnými provozními náklady jde bez problémů držet i supersport. Na druhou stranu musím říct, že radost z jízdy s 500E/E500 nebo E31 za to mě osobně stojí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:07, RE: w124 500e
anonym napsal:
8ka je opravdu krasne auto. Design karoserie bez diskuze nadcasovy. Neznam jine auto ktere by se mi libilo jako nove a i po malem 20 letech pusobilo tak moderne. Uz bych ale tolik nechvalil vnitrek auta co jsem se koukal v nemecku na inzeraty jsou vnitrky dost zoufale. Posledni a zasadni vec jsou vykony a spolehlivost. Problemy s elektronikou u tohoto auta je strasny pruser proto bych do nej nikdy nesel. Vemte si ze stejne doby Mercedes-benz 500e ma vyssi vykon 324 koni a je naprosto bezproblemo...
Kvalita materiálu a provedení interiéru je z mého pohledu srovnatelná kromě E500 Limited, která trpí nasazením nádherné unikátní povrchově barvené kůže od již neexistující firmy Roser s daleko menší odolností oproti sérii.
Oba tyto vozy mají jedno společné. Člověk je opravdu musí chtít, protože se stejnými provozními náklady jde bez problémů držet i supersport. Na druhou stranu musím říct, že radost z jízdy s 500E/E500 nebo E31 za to mě osobně stojí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:12, RE: w124 500e
anonym napsal:
Kvalita materiálu a provedení interiéru je z mého pohledu srovnatelná kromě E500 Limited, která trpí nasazením nádherné unikátní povrchově barvené kůže od již neexistující firmy Roser s daleko menší odolností oproti sérii.
Oba tyto vozy mají jedno společné. Člověk je opravdu musí chtít, protože se stejnými provozními náklady jde bez problémů držet i supersport. Na druhou stranu musím říct, že radost z jízdy s 500E/E500 nebo E31 za to mě osobně stojí.
Jednou to snad stačilo. Zbylý čas jsi si mohl vyšetřit na registraci a přihlášení se pod nickem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:20, recenze
na tuhle recenzi jsem se tesil nekolik tydnu a nezklamala me. Spotreba oleje me hodne prekvapila. Na to, ze se jedna o prevzaty motor ze rady 7 bych cekal temer biblickou zivotnost a robustnost. vychazim z toho, ze do m5 e39 pri beznem jezdeni neni potreba dolivat ani kapku. pri obcasnem vikednovem protazeni a vyuzivani potencialu motoru dolevam maximalne dve az tri deci na 1000km. a troufam si tvrdit, ze M power motor by mohl mit na spotrebu oleje vetsi narok nez v12.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:24,
Připojuji se, pěkný počtení, exkluzivní auto, co dodat.
Martin
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:35, BMW
Nemam rad nemecka auta, a vsechna BMW me nechavaji chladnym...

Az na tri vyjimky... Bohuzel nemohu souhlasit s autorem, posledni krasne BMW je 750 iL E38, nejkrasnejsi BMW je 635 CSi, ale to na ktere slintam ze vsech uplne nejvic je prave 850i... Ostatni BMW nestoji z meho SUBJEKTIVNIHO pohledu za nic. Autorovi tise zavidim...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:46, RE: Diagnóza
anonym napsal:
Tak to je síla, takhle se rozepisovat o 20 let staré plečce. Myslím, že autor je kandidát do povíkendových zpráv v černé kronice.
Nemotnuj se do toho, osle, jsi evidentně příliš mladý nebo příliš omezený, abys to dokázal posoudit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:47,
a stejně jako Bismarc patří na dno oceánů patří 850ka na dno motoristické historie či za vytrýnu jako sběratelská relikvie a připomenutí jak povrchní lidé byly že i pro povzbuzení ega dokázali ničit tuhle planetu hawk
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:50, RE: recenze
anonym napsal:
na tuhle recenzi jsem se tesil nekolik tydnu a nezklamala me. Spotreba oleje me hodne prekvapila. Na to, ze se jedna o prevzaty motor ze rady 7 bych cekal temer biblickou zivotnost a robustnost. vychazim z toho, ze do m5 e39 pri beznem jezdeni neni potreba dolivat ani kapku. pri obcasnem vikednovem protazeni a vyuzivani potencialu motoru dolevam maximalne dve az tri deci na 1000km. a troufam si tvrdit, ze M power motor by mohl mit na spotrebu oleje vetsi narok nez v12.
diky za priznive hodnoceni recenze.. ono s tou spotrebou je to tak, ze preci jen 12 valcu ma vic pohyblivych casti (a tudiz mist, kde k uniku potencialne muze dojit), nez 8 valcu v M5 a za druhe, což popisuji na jinem miste, paradoxne setrny a minimalizovany provoz auta ma za nasledek zhorsene parametry stiracich krouzku..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:55, RE: Zkusenosti s provozem
anonym napsal:
Muj byvaly sef mel 8cku jako sluzebni a dost casto ji i celkem ochotne pujcoval na delsi cesty za praci a tim padem jsem mel to stesti a s 840Ci jsem najel cca 10tis. km. V te dobe mi bylo kolem 24let a mel jsem pocit, ze mi patri svet kdykoliv jsem sedel v tomhle aute a to i presto, ze jsem doma jiz BMW mel - v porovnani s timto tzv. eko-verzi E30 325. V jeho pripade to byla 1996 840Ci s 6-ti kvaltem manualem. U tohoto modelu nebyla spotreba tak frustrujici jak pise autor a ani spotreba oleje ...
vim, ze rozdily mezi 840 a 850 byly co do spotreby opravdu znacne. Jinak dekuji za obsahly prispevek. Pana sefa nechavam timto pozdravovat a jsem rad, ze podobnou "uchylku" spocivajici v neschopnosti rozloucit se s plechovym milackem maji i dalsi motoriste.. :))
reagovat
  1 2 3 ... 9




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.