0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 850i - zkušenosti majitele po deseti letech

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 00:24, Cena?
Kolik to prosimtě stálo jako nové? matně si vzpomínám, že v té době cca. rok 91stála M5 myslym něco okolo 1 milionu Kčs. Jinak pěknej kočár akorát ten automat by mně vadil, není nad manuál. Je škoda, že současná šestka nemá podobný design, dnes neumí Bmw vyrobit tak přitažlivé auto jako např. tuhle osmu či starou šestku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 00:39, BMW 850i
Z tvého článku jde úplně vycitit láska k vozu. Pěkná recenze.
Ale ten olej a tu spotřebu, bych asi jako dieslák nepřekousl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 05:03, Osmapůl
jim říkali němci.Měl jsem ho kdysi v Hamburku.Stál 150 tisic a bylo to přesně jak majitel říká- na velký ježdění to není.Porsche je výrazně dál za mírně větší peníze. Jsem stejná krevní skupina. Do auta já na rozdíl od SUV-ařů nasedám ,kdežto oni musí nastupovat. Od chvíle kdy příšla na trh A-TT jsem konečně na svých. Ještě že bydlím kousek od Rozvadova a tak si ten Norimberk občas jedu užít. Hezký den windobona@email.cz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 06:30, w124 500e
8ka je opravdu krasne auto. Design karoserie bez diskuze nadcasovy. Neznam jine auto ktere by se mi libilo jako nove a i po malem 20 letech pusobilo tak moderne. Uz bych ale tolik nechvalil vnitrek auta co jsem se koukal v nemecku na inzeraty jsou vnitrky dost zoufale. Posledni a zasadni vec jsou vykony a spolehlivost. Problemy s elektronikou u tohoto auta je strasny pruser proto bych do nej nikdy nesel. Vemte si ze stejne doby Mercedes-benz 500e ma vyssi vykon 324 koni a je naprosto bezproblemovy pravy meisterstuck. Lepsi jizdni vlastnosti a krasne zachovale interiery. Rozdil v kvalite je neporovnatelny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:02, Vymena baterie
Me by jen zajimalo, jak se tedy meni baterite, nebo kdyz se hrabete mechanik v elektrice a potrebuje to na chvili odpojit. To pak pokazde musi musi nechat nahrat novy SW do prevodovky? PRijde me to jako hloupost, aby se vymazali data v prevodovce kvuli odpojeny baterie, copak tam neni nejaka ROM (Read Only Memory?) Jinak nadherne auticko. Spotreba primerena vykonu a obsahu, ale ty starosti s elektrikou na tak starem aute by me odradili.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:07, RE: Cena?
anonym napsal:
Kolik to prosimtě stálo jako nové? matně si vzpomínám, že v té době cca. rok 91stála M5 myslym něco okolo 1 milionu Kčs. Jinak pěknej kočár akorát ten automat by mně vadil, není nad manuál. Je škoda, že současná šestka nemá podobný design, dnes neumí Bmw vyrobit tak přitažlivé auto jako např. tuhle osmu či starou šestku.
nevidel jsem kupni smlouvu, ale osmicka byla o moooc drazsi. Mam pocit, ze s temi originalnimi tuningovymi dily a koly mluvil predchozi majitel o castce za tremi miliony korun..! Sam jsem spis taky na manualy, ale tomuhle autu pro jeho dustojny pohyb automat docela slusi. Idealni je mit po ruce jak auto na zavodeni s manualem, tak nejakyho podobnyho mastodonta s automatem. Fakt je, ze i kdyz jsou soucasny bavoraky technicky dokonaly a mnohym se i designove libi, necni tolik mezi ostatnimi auty tak, jako kdysi osma.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:08, Olej
Kazde auto ma narok vzit si trosku oleje, i kdyz vetsinou je to ojedinely jev u vetsiny znacek, ale vzit si 3 litry na 1000 km? Takze do vymeny dolijete 30 litru to je opravdu docela drsne. Kolik litru potrebuje motor? Odhaduji tak cca 12 litru? Jinak na BMW bych cekal vetsi spolehlivost, hlavne typu "prosakujici kapaliny" na to, v jak vybornem stavu jste auto koupil a stale udrzujete se divim, ze ma takovou sptorebu oleje a ze prosakuji kapaliny. Od BMW z tehdejsi doby kdy se stavela spolehliva auta bych to necekal. Dneksa kde se vsude setri by me to az tak neprekvapilo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:12, RE: BMW 850i
Luckiess napsal:
Z tvého článku jde úplně vycitit láska k vozu. Pěkná recenze.
Ale ten olej a tu spotřebu, bych asi jako dieslák nepřekousl.
to je jako v zivote, co se skadliva, rado se miva. To auto te, velmi slusne receno, skadli spotrebou benzinu a oleje, ale presto (mozna prave proto)te pritahuje. Ten vztah jsi odhalil presne. A dik za prispevek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:15, RE: Osmapůl
anonym napsal:
jim říkali němci.Měl jsem ho kdysi v Hamburku.Stál 150 tisic a bylo to přesně jak majitel říká- na velký ježdění to není.Porsche je výrazně dál za mírně větší peníze. Jsem stejná krevní skupina. Do auta já na rozdíl od SUV-ařů nasedám ,kdežto oni musí nastupovat. Od chvíle kdy příšla na trh A-TT jsem konečně na svých. Ještě že bydlím kousek od Rozvadova a tak si ten Norimberk občas jedu užít. Hezký den windobona@email.cz
dik za prispevek. S Vami zminenymi auty mam taky nejakou zkusenost a souhlasim. Hezky den a vikend i Vam
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:16, RE: Vymena baterie
anonym napsal:
Me by jen zajimalo, jak se tedy meni baterite, nebo kdyz se hrabete mechanik v elektrice a potrebuje to na chvili odpojit. To pak pokazde musi musi nechat nahrat novy SW do prevodovky? PRijde me to jako hloupost, aby se vymazali data v prevodovce kvuli odpojeny baterie, copak tam neni nejaka ROM (Read Only Memory?) Jinak nadherne auticko. Spotreba primerena vykonu a obsahu, ale ty starosti s elektrikou na tak starem aute by me odradili.
tam bude asi jiný problém, E32 ( to samé se čtvero dveřmi ) se po odpojení baterie jen restartovala, tzn. po ohřátí motoru běžela jako by se nic nestalo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:23, RE: w124 500e
anonym napsal:
8ka je opravdu krasne auto. Design karoserie bez diskuze nadcasovy. Neznam jine auto ktere by se mi libilo jako nove a i po malem 20 letech pusobilo tak moderne. Uz bych ale tolik nechvalil vnitrek auta co jsem se koukal v nemecku na inzeraty jsou vnitrky dost zoufale. Posledni a zasadni vec jsou vykony a spolehlivost. Problemy s elektronikou u tohoto auta je strasny pruser proto bych do nej nikdy nesel. Vemte si ze stejne doby Mercedes-benz 500e ma vyssi vykon 324 koni a je naprosto bezproblemo...
Dekuji za prispevek,ale citim nutnost se BMW, pokud jde o interier, lehce zastat. Je mozne, ze s pribyvajicimi kilometry se interier rapidne zhorsuje. Jiste to bude i o chovani predchozich majitelu. Mozna mam jen ja to stesti, ale interier tohoto auta je naprosto OK. O elektronice jsem psal, to je pravda a jedinym lekem je mit po ruce jeste jedno spolehlivejsi auto, "pro zichr" :)) O srovnani s Mercedesem polemizovat nemohu, znam jej jen z literatury..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:29, RE: Vymena baterie
anonym napsal:
Me by jen zajimalo, jak se tedy meni baterite, nebo kdyz se hrabete mechanik v elektrice a potrebuje to na chvili odpojit. To pak pokazde musi musi nechat nahrat novy SW do prevodovky? PRijde me to jako hloupost, aby se vymazali data v prevodovce kvuli odpojeny baterie, copak tam neni nejaka ROM (Read Only Memory?) Jinak nadherne auticko. Spotreba primerena vykonu a obsahu, ale ty starosti s elektrikou na tak starem aute by me odradili.
nikdy jsem se ted nastesti nedostal do situace, ze by mechanik musel odpojovat akec. Auto stoji pro jistotu v garazi trvale pripojeny k dobijecce. Me to je taky divny, ROMka by tam bejt mela a mozna i je, ale i ta muze vykazovat nespravnou funkci. Jinak zase ale, ruku na srdce, jak casto clovek odpojuje baterii. Je to jen parkrat za zivot auta a ja uz nastesti vim, kam si zajet pro software :))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:40, Hezký kočár, jen co je pravda
Měl jsem několik Bafíků, oceňoval jsem pohodlnost posezu v křesle a zátah.
Horší to bylo na sněhu.
A šok u 535 (20 let stáří), na ten vír v nádrži nezapomenu, ale zase ta akcelerace i v plné jízdě. Jednou jsem relaxoval kdesi na dálnici asi ve 120 a kochal jsem se přírodou - a předjížděli mě nějací hošánci ve vytuněným Golfu a dělali na mě posměšná gesta, jako že pojďme závodit, pantáto.... Tak jsem podřadil 4, ve 150 tam prdnul 5 a při 190 je po půl minutě nechal kdesi daleko za sebou, čuráčky...

Jednou jsem u 318 pozoroval podivnou závadu, na 3500 otáčkách motor přestával táhnout naopak začínal brzdit. Nikdo si s tím nevěděl rady, tak šlo na šrotiště do Áček - a ejhle okamžitě bylo prodáváno jako bezzávadové se známkou prvotřídní kvality.
Mňo proti gustu.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:41, RE: Olej
anonym napsal:
Kazde auto ma narok vzit si trosku oleje, i kdyz vetsinou je to ojedinely jev u vetsiny znacek, ale vzit si 3 litry na 1000 km? Takze do vymeny dolijete 30 litru to je opravdu docela drsne. Kolik litru potrebuje motor? Odhaduji tak cca 12 litru? Jinak na BMW bych cekal vetsi spolehlivost, hlavne typu "prosakujici kapaliny" na to, v jak vybornem stavu jste auto koupil a stale udrzujete se divim, ze ma takovou sptorebu oleje a ze prosakuji kapaliny. Od BMW z tehdejsi doby kdy se stavela spolehliva...
s tou spotrebou to bohuzel neni omyl. Pokud bych i nadale jezdil tak, ze kazdych 10 tisic = olejovy servis, pak by skutecne bylo dobre jezdit pro olej s barelem. Ale jak jsem psal, to auto neni pro bezne jezdeni a ja provozuji jen jako veterana, takze par set kilometru rocne. Ty prosakujici kapaliny bych pricetl ani ne tak (ne)preciznosti pri vyrobe, jako spis veku. Uvedomte si, ze 850 je z doby, kdy se na Favorita teprve prestavala stat fronta v poradniku.. Jeste chci upozornit na jeden paradox. Fakt, ze auto nechate stat dlouhodobe v garazi, cimz se snazite ho "šetřit", muze a v tomto pripade ma dopad prave na zvysenou spotrebu oleje. Tim, ze se motor neprotaci, rekneme, denne, dochazi po nejake dobe k mirnemu přirezaveni stiraciho krouzku k valci. Takze v tomto rezimu pak stira stale hure (srazi se mu hrana) a spotreba oleje jde bohuzel nahoru..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:44, Diagnóza
Tak to je síla, takhle se rozepisovat o 20 let staré plečce. Myslím, že autor je kandidát do povíkendových zpráv v černé kronice.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:48, Dobrej blázen
fakt. Bez iluzí a nějakého zvláštního opěvování tady vyznal svou lásku k BMW. Dobře se to četlo, i když do baráku by mi to nesmělo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:52, RE: Diagnóza
anonym napsal:
Tak to je síla, takhle se rozepisovat o 20 let staré plečce. Myslím, že autor je kandidát do povíkendových zpráv v černé kronice.
No já spíš myslím, že autor je vzorným příkladem člověka, který má svoje auto rád i přes všechny jeho neduhy a jeho recenze se mi moc líbila, byla věcná, čitelná a lidská. Nesnažila se ohromit spoustou rádoby technických detailů a vychloubačných dieslových gest. U mě zkrátka dobrý a přes to vlak nejede. :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:52, RE: Cena?
anonym napsal:
Kolik to prosimtě stálo jako nové? matně si vzpomínám, že v té době cca. rok 91stála M5 myslym něco okolo 1 milionu Kčs. Jinak pěknej kočár akorát ten automat by mně vadil, není nad manuál. Je škoda, že současná šestka nemá podobný design, dnes neumí Bmw vyrobit tak přitažlivé auto jako např. tuhle osmu či starou šestku.
Tak s tím milionem bych si dovolil nesouhlasit. Pokud mě paměť neklame v té době jsem ležel v katalogách (nebo jak se to sakra skloňuje (katalozích?)) tak tenkrát byla cena M5 cca 80 000 DM. 850i začínala na necelých 2500000 a 850 CSi končila na téměř magických 5000000 Kčs. Obecně se doporučuje pro sběratele, kteří s nimi chtějí jezdit 850Ci z posledních let výroby. CSi moc drahé a na konci výroby i zbytečně složité (v té době byly i jednodušší řiditelné zadní nápravy (H Prelude)).
Jinak žralok 850-ka byl vždycky můj sen akorát není na cestách skro vůbec vidět tak jsem na to zapomněl :o)
Skvěly nadčasový design. Provozní náklady odpovídají exkluzivitě.
Být majitelem určitě bych jej neprodával, protože opravdu bude jednou vlastnit ceněného veterána.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 07:56, RE: Diagnóza
anonym napsal:
Tak to je síla, takhle se rozepisovat o 20 let staré plečce. Myslím, že autor je kandidát do povíkendových zpráv v černé kronice.
To ty nemůžeš evidentně chápat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 08:25, RE: Diagnóza
anonym napsal:
Tak to je síla, takhle se rozepisovat o 20 let staré plečce. Myslím, že autor je kandidát do povíkendových zpráv v černé kronice.
Tak když je to "stará plečka", kup si Dacii Logan; i když podle tvého příspěvku ji stejně už máš půl roku doma (nebo rok?)... Je krásně nová - to bude svezeníčko, viď?
reagovat
  1 2 3 ... 9




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.