0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký vybrat motor do Audi A4?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 00:47, zase A4
zase se tu mluvi o A4 a motorech, dyt sem to tu cetl uz hodnekrat...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 01:57,
Kup si benzína.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 07:37, motor A4
Doporučuji benzín 1,8 T. Vyšší spotřeba benzínu bude bohatě kompenzovaná bezporuchovostí , daleko nižšími servisními náklady a tichým a kultivovaným chodem oproti rachtajícímu dieslu..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 08:05, RE: zase A4
anonym napsal:
zase se tu mluvi o A4 a motorech, dyt sem to tu cetl uz hodnekrat...
Je zajímavé ovšem, že pokaždé se tu doporučuje úplně jiný motor: jednou je nejlepší 2,5 TDI (232kW), podruhé nejhorší.... tohle je hodně divná poradna
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 08:18, Turbodmychadlo
Mam dotaz na redakci. Vlastníme v rodině Toledo TDI 81kw a dělá to právě popisovanou akci, že se přepne motor do nouzového režimu a motor ztratí výkon. Běží něco jako SDI, netáhne a nedostanu se přes 110 v hodině. Stačí vypnou a nastartovat a motor běží. Dělá mě to pouze motor po zahřátí a většinou po nájezdu na dálnici. A někdy se závada neobjeví třeba týden i dále. Diagnostika ukázala váhu, koupil jsem novou, ale problém se neodstranil. Co by mohlo být s turbem, když někdy funguje a někdy ne? Já jsem si laicky myslel, že turbo je bud OK nebo KO, ale ne něco mezi tím, že by občas fungovalo naplno a někdy vůbec ne. Děkuji za odpověd
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 08:37, RE: Turbodmychadlo
mufik.martin napsal:
Mam dotaz na redakci. Vlastníme v rodině Toledo TDI 81kw a dělá to právě popisovanou akci, že se přepne motor do nouzového režimu a motor ztratí výkon. Běží něco jako SDI, netáhne a nedostanu se přes 110 v hodině. Stačí vypnou a nastartovat a motor běží. Dělá mě to pouze motor po zahřátí a většinou po nájezdu na dálnici. A někdy se závada neobjeví třeba týden i dále. Diagnostika ukázala váhu, koupil jsem novou, ale problém se neodstranil. Co by mohlo být s turbem, když někdy funguje a někdy ne? ...
mám za to, že těch 1,9 TDi je víc verzí, měl jsem tu nejsilnější a najel jsem 60 tisíc naprosto bez problémů, je to sice traktor, ale předchozí majitel to načipoval, takže to jelo 220 a žralo to šest litrů a méně. Dojezd na 65 litrů nádrž 1230 km, o tom se mi bude ještě dlouho zdát
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 08:40, RE: Turbodmychadlo
mufik.martin napsal:
Mam dotaz na redakci. Vlastníme v rodině Toledo TDI 81kw a dělá to právě popisovanou akci, že se přepne motor do nouzového režimu a motor ztratí výkon. Běží něco jako SDI, netáhne a nedostanu se přes 110 v hodině. Stačí vypnou a nastartovat a motor běží. Dělá mě to pouze motor po zahřátí a většinou po nájezdu na dálnici. A někdy se závada neobjeví třeba týden i dále. Diagnostika ukázala váhu, koupil jsem novou, ale problém se neodstranil. Co by mohlo být s turbem, když někdy funguje a někdy ne? ...
No to je tím, že starý Seat..... další otázky prosím :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 09:14, RE: Turbodmychadlo
mufik.martin napsal:
Mam dotaz na redakci. Vlastníme v rodině Toledo TDI 81kw a dělá to právě popisovanou akci, že se přepne motor do nouzového režimu a motor ztratí výkon. Běží něco jako SDI, netáhne a nedostanu se přes 110 v hodině. Stačí vypnou a nastartovat a motor běží. Dělá mě to pouze motor po zahřátí a většinou po nájezdu na dálnici. A někdy se závada neobjeví třeba týden i dále. Diagnostika ukázala váhu, koupil jsem novou, ale problém se neodstranil. Co by mohlo být s turbem, když někdy funguje a někdy ne? ...
to celkem nic není,hlavně abys měl lano a pro jistotu si je překontroluj
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 09:16, RE: Turbodmychadlo
mufik.martin napsal:
Mam dotaz na redakci. Vlastníme v rodině Toledo TDI 81kw a dělá to právě popisovanou akci, že se přepne motor do nouzového režimu a motor ztratí výkon. Běží něco jako SDI, netáhne a nedostanu se přes 110 v hodině. Stačí vypnou a nastartovat a motor běží. Dělá mě to pouze motor po zahřátí a většinou po nájezdu na dálnici. A někdy se závada neobjeví třeba týden i dále. Diagnostika ukázala váhu, koupil jsem novou, ale problém se neodstranil. Co by mohlo být s turbem, když někdy funguje a někdy ne? ...
Pro MUFIKA z Oxfordu: muze to byt klidne i ridici jednotkou
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 09:29, RE: zase A4
anonym napsal:
Je zajímavé ovšem, že pokaždé se tu doporučuje úplně jiný motor: jednou je nejlepší 2,5 TDI (232kW), podruhé nejhorší.... tohle je hodně divná poradna
motor 2,5 TDI (232kW) bych bral všema deseti. Ovšem to by ho museli kvůli mě ještě vyrobit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 10:33, RE: Turbodmychadlo
anonym napsal:
Pro MUFIKA z Oxfordu: muze to byt klidne i ridici jednotkou
Jak se pozna, zdali to je ridici jednotka? Protoze diagnostika krome vahy neukazala nic :( Jinak dekuji vsem za duchaplne odpovedi typu: ze je to stary seat, nebo at si zkontroluji lano. Auto stale jede, jen pri dosti nizsim vykonu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 11:04, RE: zase A4
anonym napsal:
motor 2,5 TDI (232kW) bych bral všema deseti. Ovšem to by ho museli kvůli mě ještě vyrobit.
no jo:) já myslel samozřejmě 132:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 12:37, RE: zase A4
anonym napsal:
no jo:) já myslel samozřejmě 132:)
Přesně tak! Redakce pokaždé doporučuje jiný motor! Nedávno 2,5Tdi 132kw, v knížce „Ojetiny“ jako nejméně problémový 1,8T a dnes 1,9Tdi. Je to docela zajímavý rozpor!!! Ještě že do A4 se nedávají 1,2HTP, protože za týden by jsme mohli číst, že je to jedinečná volba. Alespoň si o redakci můžeme udělat obrázek. Kdo má oči vidí!!! Opravdu Tipcars je na velmi vysoké úrovni!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 12:37, RE: Turbodmychadlo
mufik.martin napsal:
Jak se pozna, zdali to je ridici jednotka? Protoze diagnostika krome vahy neukazala nic :( Jinak dekuji vsem za duchaplne odpovedi typu: ze je to stary seat, nebo at si zkontroluji lano. Auto stale jede, jen pri dosti nizsim vykonu.
Tak něco rozumnějšího, mufíku.
Úplně stejnou závadu jsem měl na oktávce a dvakrát nebo třikrát bylo auto v servisu a nic. Teprve na sofistikované diagnostice ve značkovém servisu závadu odhalili. Turbo. Ona není diagnostika jako diagnostika.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 13:19, RE: Turbodmychadlo
anonym napsal:
Tak něco rozumnějšího, mufíku.
Úplně stejnou závadu jsem měl na oktávce a dvakrát nebo třikrát bylo auto v servisu a nic. Teprve na sofistikované diagnostice ve značkovém servisu závadu odhalili. Turbo. Ona není diagnostika jako diagnostika.
Máte na tom seatu 81KW problém s naklápením lopatek na rozváděcím kole na turbu!!Celkem častá závada,dá se rozdělat a vyčistit!!Je to často tím,že se autu nedává do kůže!!!Stačí to sem tam pořádně prohnat!!!Jinak v sevisu Vám rádi vymění turbo za nové!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 13:31, RE: Turbodmychadlo
anonym napsal:
Máte na tom seatu 81KW problém s naklápením lopatek na rozváděcím kole na turbu!!Celkem častá závada,dá se rozdělat a vyčistit!!Je to často tím,že se autu nedává do kůže!!!Stačí to sem tam pořádně prohnat!!!Jinak v sevisu Vám rádi vymění turbo za nové!!!
Dekuji za radu, necham auto zavezt nekam, kde rozumi primo turbodmychadlum a necham ho zkontrolovat. A neni jinak divne, ze to chvili funguje a chvili ne? Nesvedci to spise o nejake elektronice nebo spatnem kontaktu nekde?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 14:05, RE: Turbodmychadlo
mufik.martin napsal:
Dekuji za radu, necham auto zavezt nekam, kde rozumi primo turbodmychadlum a necham ho zkontrolovat. A neni jinak divne, ze to chvili funguje a chvili ne? Nesvedci to spise o nejake elektronice nebo spatnem kontaktu nekde?
Ne. Zvláště tehdy, když po vypnutí motoru a následném nastartování všechno zase šlape. Obávám se, že se jedná o turbo. Pokud je auto staršího data výroby, navštiv turboservis, jinak repasované turbo není až zase taková darda. Já turbo nechal vyměnit za nové.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 15:42, Pro Mufču
Mufčo, bud ostražitý, na turbu se nemá totiž co pokazit, možná někde nasává falešný vzduch. Servisákům nevěř. On ti to vymění, naúčtuje 50 ltr. a to tvé původní funkční ještě krásně zpeněží.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 17:18, RE: zase A4
anonym napsal:
Přesně tak! Redakce pokaždé doporučuje jiný motor! Nedávno 2,5Tdi 132kw, v knížce „Ojetiny“ jako nejméně problémový 1,8T a dnes 1,9Tdi. Je to docela zajímavý rozpor!!! Ještě že do A4 se nedávají 1,2HTP, protože za týden by jsme mohli číst, že je to jedinečná volba. Alespoň si o redakci můžeme udělat obrázek. Kdo má oči vidí!!! Opravdu Tipcars je na velmi vysoké úrovni!
Dobrý den, doporučený motor obecně je 2,5 TDI V6 (132kW), který je poměrně pružný,s rozumnou spotřebou a se spolehlivými váhami vzduchu od hitaschi. Naopak jeho první verze s výkonem 110 kW je více než problematická. Tolik pro upřesnění (ne)doporučených 2,5 TDI. Jinak má samozřejmě kolega Hasík plné právo vyzdvihnout jiný motor a také vysvětluje proč. Obecně horších a velmi špatných motorů není naštěstí tolik co těch ucházejících, které používá (také naštěstí) většina řidičské populace.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.03.2008 17:43, zase 2.5tdi
Naposledy chvaliili 132kw teraz ani ten neni dobry
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.