0
zpět
 

diskuze k tématu: Vše o dieselových motorech

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 04.11.2006 12:30, atmosférák
Chlapi,možná i dámy,včera jsem se projel ve čtyřlitru jaguar mk8 v automatu-jak jinak,že?,a musím říct,že je to symfonie 8 hrnků,kterou mi žádný diesel nedá. Za šest sekund na kile a rozsah otáček naprosto šílený,prostě paráda. Kámoš,který mi to půjčil se smál,protože jsem byl jako malý jarda,který dostal plastovou 148 na písek. Koupil jej jako desetiletého za 450 tkč,takže jako fabka v plné palbě.
PS: proti dieselům nic nemám urazily velký kus cesty ve vývoji,jen je otázka jestli je v emisích rozhodující to co2,spíš si myslím,že diesel produkuje saze,které jsou asi mnohem větší zátěží,ale to je otázka pro fundované..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 04.11.2006 12:32, ??????
Stále se ptám,proč nám tady lžou? Na straně jedné se shell chlubí jak nám prodává super kvalitní produkt zvaný v power,na straně druhé nás pan Vaculík straší,že vstřikování odchází právě k vůli šaptné naftě! Jak je možné,že Shell OMV atd nám prodávají špatnou naftu?..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 05.11.2006 14:41, Spotřeba + životnost = rozhodně diesel
Pokud chci závodit, slyšet zvuk silného šesti a víceválce pořizuji benzín, nebo pořádnou značku auta s pořádným motorem. Předce pokud si pořídím osmiválcový Jaguár a jezdím "kolem baráku", nediskutuji o spotřebě a kupuji benzín-pokud mi záleží na zvuku a závodní jízdě. Ovšem pokud se bavíme o běžných čtyřválcích v běžných autech, tak jsou lidé kteří pro "levnou pořizovací hodnotu, pocit a zvyk" kupují benzín a lidé, kteří myslí prakticky, přemýšlí volí ropu. Osobně u TDi a to jsem s těmito motory najezdil přes 500.000km vesměs ve Škoda Laurin&Klement a tvrdě pod plynem... nikdy jsem u těchto motorů nezaznamenal žádný oblak dýmu, jak tady někdo nesmyslně popisoval. Oblak se objevuje u Francouzů, Italů... Nějak jsem před pár lety zakoupil Rover 75 s 2,0 CommonRail a mám bez jediného problému najeto 250.000km, kolega 300 a další dokonce 500.000km! a s těmito motory, které Rover společně s BMW vivinuli nejsou žádné problémy. Naopak U Renaultu, Italů, Hyundai... vznikají velké problémy s karbonizací ještě ve vstřikovači, který se již od 30.000km musí vyměnit (díky nekvalitní české naftě s velkým obsahem síry)

Před pár lety kdyby mi někdo přistavil ropáka k baráku..., ani bych do něj nenasedl. Dnes mám doma pět aut na naftu a jedno 2,5V6 180PS na benzín... s kterým ovšem nikdo nechce jezdit, jelikož prý žere a to mluvíme o 10-12L/město. Ono je rozdíl sednout do auta a jet se projet třeba Praha-Bratislava-okolí a zpět (1.000km) při stabilních 140km/h za 1.800kč, nebo s benzínem za 2.800kč. Vydělám poměrně dost, ale při 100.000km/ročně které najezdím = ušetřená suma skoro 100.000kč! a to už nutí k zamyšlení jestli pokud mám přistavené doma dvě identické vozy jeden v naftě a druhý v benzínu, sednout do ropáka. Doba a naftové motory se změnili takovým způsobem, že u moderních aut nepoznáte jestli TO nastartované auto v kterém sedíte je ropa nebo benzín, takže tradiční tradiční řeči typu ropa patří do kamen hlásají neznalí lidé.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.11.2006 07:07, RE: Spotřeba + životnost = rozhodně diesel
Mirek www.1234.cz napsal:
Pokud chci závodit, slyšet zvuk silného šesti a víceválce pořizuji benzín, nebo pořádnou značku auta s pořádným motorem. Předce pokud si pořídím osmiválcový Jaguár a jezdím "kolem baráku", nediskutuji o spotřebě a kupuji benzín-pokud mi záleží na zvuku a závodní jízdě. Ovšem pokud se bavíme o běžných čtyřválcích v běžných autech, tak jsou lidé kteří pro "levnou pořizovací hodnotu, pocit a zvyk" kupují benzín a lidé, kteří myslí prakticky, přemýšlí volí ropu. Osobně u TDi a to jsem s těmito motor...
Oblak u Frantiku a Italu?
No uz parkrat jsem videl Fobii RS jak ji sel z vyfuku takovy krasny cerny kou a to byl humbuk,tak nemel kraviny ty zaryty fauveckari!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.11.2006 11:56, propaganda shell?
Byl jsem zvědavý jestli pod článkem nebude podepsané celé marketingové oddělení firmy Shell. Můj názor je ten, že dieselové motory ušly obrovskou cestu, ale také díky tomu, že do jejich vývojů se vrážely obrovské peníze na úkor benzínových motorů. Faktem je,že mají větší krouťák než benzíny a míň žerou, faktem také ale je, že jsou rozhodně náročnější na servis než benzín a ta jejich síla je pouze v nízkých otáčkách, prostě tam kde dieselu dochází dech se teprv benzínový motor probouzí. Určitě s benzínem teda nemam strach předjíždět jak tu někdo řekl, maximálně podřadím a diesela nechám za sebou (samozřejmě se se svou 2,0i Primerou nebudu honit s 530d O chronicky nemocných vahách a náchylným turbům je zbytečně mluvit. Ať si udělá každý názor sám. Pro mě ale rozhodně není diesel absolutní jedničkou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.11.2006 10:27, RE: zasmial som sa....
pavelmys napsal:
jel si někdy s trochu slušným TDI čkem? asi ne jinak bys nemoh vůbec srovnávat takovou zablešenou herku s moderním dieselem NOVEJ dvoulitr na tdi 1,9 v zátahu nemá ani náhodou, to ti poví každej kdo řídil slušný tdičko
A na co ti ten zátah je??je to jenom pocit že to jede ale podívej se na paramatry zrychlení z 0-100km/h které nejsou u 1.9tdi nic moc.16V benziňák kolem 2.0L objemu ti ujede -má to do 10s podle hmotnosti auta..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.11.2006 11:35, RE: Nafta nebo benzín?
Lukáš napsal:
Ročně najezdim kolem 25-30 tis. km a mám možnost srovnat benzínové motory MPI i naftový TDI. Můžu Vám říct, že jsem měl k naftovým autům averzi, ale po jeho vyzkoušení bych se jistě bez benzínu obešel. U TDI mi vyhovuje pohodová jízda bez potřeb vytáčení a spotřeba kolem 4-5 litrů nafty je SUPER! Rovněž mi benzín nedodá jistotu při předjíždění. Výhoda moderních nafťáků je, že umějí dokonale připravit směs nafty k spálení. Poznáte to na volnoběh, kdy z auta spalujícího naftu vychází pouze plyn, ...
kdyby se penize a usili venovane do vyvoje turbodieslu investovaly do turbobenzinu, tak ted jezdime misto v 2,0TDI v 1,4TSI se stejnym vykonem i spotrebou a nemenime pretizenou predni napravu po nekolika desitkach tkm
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.11.2006 10:49, závažné nedostatky v článku (čti v reklamě na mušli"
Autor se několikrát zmínil o lepším výkonu motoru, ale zapoměl uvést, jestli srovnává s elektromotorem nebo se starším dieselem.
Také píše o lepších jízdích vlastnostech, ale zapoměl uvést, jakým způsobem může způsob přípravy nafty zlepšit jízdní vlastnosti.
Dále se autor zmínil o lepším zážitku z jízdy než s benzínem, ale také zapoměl uvést co tím myslel. Ridič dieselu si může vychutnat nízkootáčkový klapot a potom mít lepší pocit z placení u pumpy, ale to je asi vše.
Dieselové motory prý dokáží hravě přesvědčit o svých přednostech, ale čím? Za výrazně větší pořizovací cenu a dražší údržbu něco málo ušetřit na palivu mi nepřipadá jako "výrazná přednost"

Pokud autor článku porovnával diesel s turbem se stejně velkým benzínem bez turba, tak suběktivně mohl mít pocit, že turbodiesel je živější, ale pokud by něco najezdil z turbobenzínem 2.0 s výkonem přes 200kW a pak přesedl do dieselu 2.0 s výkonem kolem 50kW, tak by pochopil, co znamená "lepší zážitek z jízdy"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.11.2006 13:49, wumpy
FAKTEM JE ŽE DIESELOVÉ MOTORY ZA POSLEDNÍCH 10 LET PROŠLY VÝRAZNÝMI ZMĚNAMIA ZLEPŠENÍMI. BEZPORUCHOVOST TĚCHTO MOTORŮ JE DOBRÁ, ALE KDYŽ SE POSEROU TAK TO STOJÍ ZA TO.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.11.2006 12:52, RE: Kolo
Pola napsal:
Benzin je na hovno a nafta na 2 a plyn na 3 hovna. Proto jezdím na kole. Tak si vemte příklad.
Jóóóó.... A já chodím pěšky:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.11.2006 12:34, T nebo TDI
Proste a jednoduse receno:porovnavat turbo kamna s atmosferou benzinem je ubohost,porovnejme turbo kamna s turbo benzinem,to je teprve hukot!
200Ps v turbo kotli by se proti 200Ps v turbo benzinu nechytalo!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.11.2006 15:34, diesel vs. pokrokové myšlení kupujících
Ad "Dnešní řidiči dieselových vozů si je vybrali proto, že je vnímají jako pokrokovou technologii a uvědomují si jejich potenciál do budoucna..." No, nechci nikomu sahat do svědomí, ale valná většina řidičů (natož podniků) si kupuje do osobního auta diesel JEN kvůli spotřebě. Žádný jiný důvod ke koupi předražených turbodieslů ani není...
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.