0
zpět
 

diskuze k tématu: Vše o dieselových motorech

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.11.2006 12:59, RE: benzín
bruno napsal:
Podle mě kdo auto nepoužívá k podnikání a ročně nenajede aspoň 35tis km se diesel nemůže moc vyplati-následná údržba a opravy vynulují výhody za ušetřené palivo.například na normálním dnešním benzínovém 16V motoru o výkonu 100kw vyměním pouze olej s filtrem a vzduchový filtr po 15tis.km v ceně asi 1500kč.kvalit.svíčky po 80tis. za 1000,-nepočítám mechanické opravy podvozku.spočítejte si na kolik vás vyjdou u dieslu vstřikovače,naft.filtry,žhaviče,váha vzduchu atd...
Mám podobný názor a co se týče LPG,není špatné,ale lidi co si je montují do aut jenom proto aby jezdili na víkend levně na chalupu,a pak se v hospodě chlubili jak levně jezdí tak asi neumí počítat s tou vstupní investicí.Co se týče nafty,tak hodně zažila boom taky díky tomu,že velké stavební firmy sjednotili referentská vozidla a kupujou jen diesly a pokud kupují naftu s velkoskladů do cisteren tak je úspora proti nákupu na benzinkách značná a ani náklady na údržbu nepřesáhnou benzínová auta.Tyto auta pak většinou po max 2-3 letech prodají a s velkým zájmem si je kupují obyčejní smrtelníci a protože mají většinou stočené tachometry tak si je časem zgenerálkují aniž by jim vlastně došlo že zase tak výhodně nekoupili.Ale to už je do jiné diskuse.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.11.2006 13:55, RE: benzín
Tonny napsal:
Mám podobný názor a co se týče LPG,není špatné,ale lidi co si je montují do aut jenom proto aby jezdili na víkend levně na chalupu,a pak se v hospodě chlubili jak levně jezdí tak asi neumí počítat s tou vstupní investicí.Co se týče nafty,tak hodně zažila boom taky díky tomu,že velké stavební firmy sjednotili referentská vozidla a kupujou jen diesly a pokud kupují naftu s velkoskladů do cisteren tak je úspora proti nákupu na benzinkách značná a ani náklady na údržbu nepřesáhnou benzínová auta.Tyt...
No hezká recenze ale působí to jak reklama na Shell
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.11.2006 18:32, RE: atmosferické motory
Zdeněk napsal:
Pokud ti někdo přinese levnější naftu z bagru, nebo tatry, tak s moderním TDI asi rychle dejezdíš. Doba kdy se jezdilo na nekvalitni naftu je dávno pryč.... a následné opravy jsou tak nákladné, že by si člověk mohl klidně jezdit s 2L v benzinu. Proto bych raději volil alternativu LPG, která je opravdu o finanční úspoře. Pokud tu někdo bude hanit provoz na LPG, tak ať si nejřív uvědomí, jestli s takovým vozem někdy vůbec jel ..... kamarád povídal si může nechat do hodpody. Jako obrovskou nevýhodu...
já jsem jezdil se sklápěčkama od tatry přes Iveco a Man a vždy jsem tankoval u Shell-k vůli bodům ) ,ale o Omv aral agip benzina atd,nikdy ne v jzd,takže tyhle řeči jsou blbost. 13 litrový motor v Iveco a Manu měl taky čerpadlo tryska,mněl taky vgt,tak proč by měl jezdit na špatnou naftu? Navíc když ten motor stojí 1,2 mega????? Uvažuj!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.11.2006 19:15, RE: atmosferické motory
kaccerr napsal:
já jsem jezdil se sklápěčkama od tatry přes Iveco a Man a vždy jsem tankoval u Shell-k vůli bodům ) ,ale o Omv aral agip benzina atd,nikdy ne v jzd,takže tyhle řeči jsou blbost. 13 litrový motor v Iveco a Manu měl taky čerpadlo tryska,mněl taky vgt,tak proč by měl jezdit na špatnou naftu? Navíc když ten motor stojí 1,2 mega????? Uvažuj!!!!
Chcete mít rakovinu?Tak jezděte za tdi a jim podobným.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.11.2006 20:53, RE: Traktor
Tommi napsal:
Naftový motor je určitě úspornější,ale silně pochybuji,že nafťák,kterému jeho majitel sešlápne plyn a vyvalí se černý oblak dýmu úsporný je. Diesel je bezesporu skvělá věc, je já myslím,že původní myšlenka se zvrtla v opak-hlučné,silné a nekultivané motory žacali montovat do aut-katastrofa-Osobně jsem vystudoval ŽP,takže vím,co tyhle klepače umí se vzduchem a nic na tom nemě ní ani filtry pevných částic,které jsou sice odlehčení, ale spíše obrovský marketingový tah výrobců aut. Přiznám-jsem zary...
co by jsi chtěl seřizovat na těch lopatkách? ty se naklápí pneumaticky nebo elektronicky samy. Občas zatuhnou 100kk+ km a pak se musí vyčistit. Práce doma na 3 hodiny a zase to jede jako z praku za 4-6 l
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.11.2006 20:54, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Plyn patri do sporaku a nafta do kamen
benzín patří do zapalovače :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.11.2006 21:15, RE: bez předmětu
cipis napsal:
benzín patří do zapalovače :)
Vznětové motory maj svou funkci pouze při mnoho ujetých km ročně, min 35000 km aby se vůbec rentovala vyšší kupní cena a vyšší servisní náklady. Jinak já osobně jsem benzíňák, i když najedu 30 000 km ročně, mám accord 2,4 i-vtec a když jedu pohodu tak jedu za cca 8 litrů, Vím že to není málo oproti tdi, ale svezení atd je úplně někde jinde. JSOU DVĚ SKUPINY LIDÍ, NĚKOMU TO ZA TO STOJÍ, NĚKOMU NE...... POŽITEK ZE SPORTOVNÍHO BENZ. MOTORU BUDE VŽDY NESROVNATELNĚ LEPŠÍ NEŽ POŽITEK ZE SPORTOVNÍHO NAFT. MOTORU, TEDA JESTLI VŮBEC SE NĚJAKÝ NAFTOVÝ MOTOR (MIMO TUNINGOVANÝCH SPECIÁLŮ) DÁ NAZVAT SPORTOVNÍM.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.11.2006 22:22, RE: zasmial som sa....
bubu napsal:
Tiez diesel nejak neodmietam ak je fajny, ale zasmial som sa na tom, ze vraj dnesny moderny diesel je bezporuchovejsi a vyzaduje mensiu udrzbu jak benzin Ha ha ha ha ha..... No tak to je fakt sranda....
tak to si teda asi debil. z 10-ti aut co jsem měl je 1 diesel - superb 1,9 ten motor potřebuje akorát 1 x za 60000KM vyměnit olej - longlife to je o me po 2 letech, a při jízdě ve městě si řekne o5-5,2 l , v zimě o ,5 l víc, předtim jsem měl 2x audi ,BMW3, který byli taky bez poruchy, ale výměna oleje každých max 20000, a o spotřebě nemluvim vůbec. možná tohle ale neplatí pro nějakej 20-ti letej rozesranej escort- nevím , takový dělo sem nikdy neměl, tak že nemůžu soudit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.11.2006 22:29, RE: zasmial som sa....
Pepe napsal:
No a já se zasmál tá nejistotě při předjíždění s benz. motorem... P 406, 2,0 16 V - ano, není to kopanec do zad, ale zátah je plynulý - a hlavně (a o to při předjíždění jde!!!! )- neumře někde u 3.500 ot./min... No se spotřebou už je to horší...
jel si někdy s trochu slušným TDI čkem? asi ne jinak bys nemoh vůbec srovnávat takovou zablešenou herku s moderním dieselem NOVEJ dvoulitr na tdi 1,9 v zátahu nemá ani náhodou, to ti poví každej kdo řídil slušný tdičko
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.11.2006 22:38, RE: zasmial som sa....
cruise napsal:
No pánové, tak čtěte pořádně...copak vám nedošlo, že celý článek je jen obrovská reklama na Shell ??? A na jejich "turbonaftu" ?
Všichni tady známe výhody nafťáků, kterými jsou nízká spotřeba a pěkný zátah od spoda ale jak už tu někdo psal, to jen a jen díky turbu.... Upřímně s tou spotřebou to už zase v některých případech tak růžové nebude....čas starých dobrých a mega úsporných TDi 66 a 81 kw pomalu končí a ruku na srdce, PD jim spotřebou nesahá ani po paty.... jasně stále tu jsou comonraily,...
kategoricky nesouhlasím!!! oktávie se pod 5 dostane hravě, při truše dobrý vůle, spíš bych chtěl vidět 1,8 t 4x4 jak jede za 8, tu když trochu sešlápneš, seš na 13-ti jako fík, se superbem když jedu 180, tak comp ukazuje spotřebu okolo7l . P.S. U Shellu jsem ještě netankoval- jezdim většinou na setu- je nejlevnější
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.11.2006 00:02, Kolo
Benzin je na hovno a nafta na 2 a plyn na 3 hovna. Proto jezdím na kole. Tak si vemte příklad.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.11.2006 00:31,
Clanek mne pripada jak propaganda od Shellu. Navic VP44 neni zadne tryska-cerpadlo, ale elektronicky rizena rotacka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.11.2006 01:12, RE: zasmial som sa....
pavelmys napsal:
kategoricky nesouhlasím!!! oktávie se pod 5 dostane hravě, při truše dobrý vůle, spíš bych chtěl vidět 1,8 t 4x4 jak jede za 8, tu když trochu sešlápneš, seš na 13-ti jako fík, se superbem když jedu 180, tak comp ukazuje spotřebu okolo7l . P.S. U Shellu jsem ještě netankoval- jezdim většinou na setu- je nejlevnější
too pavelmys: no to si klidně kategoricky nesouhlas dál, ale s octávii PD, že se dostaneš hravě pod 5 ??? vem si léky chlape....možná dostaneš, ale rozhodně ne hravě, musíš jet úplně jako social edition řidič ala klobouk na hlavě....za tím co jsem psal výše si trvám...PD už zdaleka nedosahují spotřeby legendárních TDi 66 a 81 kw... a co ti připadá divný na spotřebě u 8-10 u octavie 1,8 T 4x4 ??? možná ti to trochu uniklo, ale 1,8T je celosvětově jeden z nejlepších turbobenzínových motorů a pohon 4x4 v octavii je přes spojku haldex, to znamená, že v běžném režimu jízdy jezdíš jen na předek... Měl by jsi se víc zajímat o auta, možná jich trochu víc vyzkoušet a nebo si o nich aspoň něco přečíst, než sem budeš psát takový bláboly....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.11.2006 08:04, RE: zasmial som sa....
cruise napsal:
too pavelmys: no to si klidně kategoricky nesouhlas dál, ale s octávii PD, že se dostaneš hravě pod 5 ??? vem si léky chlape....možná dostaneš, ale rozhodně ne hravě, musíš jet úplně jako social edition řidič ala klobouk na hlavě....za tím co jsem psal výše si trvám...PD už zdaleka nedosahují spotřeby legendárních TDi 66 a 81 kw... a co ti připadá divný na spotřebě u 8-10 u octavie 1,8 T 4x4 ??? možná ti to trochu uniklo, ale 1,8T je celosvětově jeden z nejlepších turbobenzínových motorů a poho...
Hlavně se sluší podotknout, že jezdit na longlife olej je sice fajn, dokud to vydejchává turbo a motor jako takový. Pokud mění auto po třech letech, proč ne. Další aspekt - my, co se plazíme na krátkých trasách po městě v kolonách, každou chvíli starty (v zimě prakticky po 15 min studené), nepotřebujem trápit diesel (ať s turbem nebo bez něj). Prostě když manželka jezdila každý den do práce 100 km tam a 100 km zpět po dálnici, tak měla samozřejmě TDI. Teď je na mateřské, za 2,5 roku najeto 23 tkm (prakticky město a občas okolí) - 1,6 16V benzín. Co jiného?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.11.2006 09:47, RE: zasmial som sa....
cruise napsal:
too pavelmys: no to si klidně kategoricky nesouhlas dál, ale s octávii PD, že se dostaneš hravě pod 5 ??? vem si léky chlape....možná dostaneš, ale rozhodně ne hravě, musíš jet úplně jako social edition řidič ala klobouk na hlavě....za tím co jsem psal výše si trvám...PD už zdaleka nedosahují spotřeby legendárních TDi 66 a 81 kw... a co ti připadá divný na spotřebě u 8-10 u octavie 1,8 T 4x4 ??? možná ti to trochu uniklo, ale 1,8T je celosvětově jeden z nejlepších turbobenzínových motorů a poho...
Souhlasím se zvýšenou spotřebou u PD - sám mohu srovnat viz článek výše - spotřeba o 1,5L vyšší u 74kW PD oproti starému, dobrému 81kW. Ale určitě za to může minimálně z poloviny zpřevodování kvůli 4x4. Při ekomomické jízdě (dle rychlostních limitů na stand.silnicích - ne dálnice) se svojí Oct. 1,6 75kW comb. na delších trasách i s klimou je spotřeba 6-6,5l , čím se jede rychleji, tím spotřeba stoupá - cesta přes Německo po dálnici s boxem na střeše a rychlostí 140-150km/h i za 8-9L.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.11.2006 10:02, RE: zasmial som sa....
Jan Vaníček napsal:
Souhlasím se zvýšenou spotřebou u PD - sám mohu srovnat viz článek výše - spotřeba o 1,5L vyšší u 74kW PD oproti starému, dobrému 81kW. Ale určitě za to může minimálně z poloviny zpřevodování kvůli 4x4. Při ekomomické jízdě (dle rychlostních limitů na stand.silnicích - ne dálnice) se svojí Oct. 1,6 75kW comb. na delších trasách i s klimou je spotřeba 6-6,5l , čím se jede rychleji, tím spotřeba stoupá - cesta přes Německo po dálnici s boxem na střeše a rychlostí 140-150km/h i za 8-9L.
Mněl jsem octavii kombi Tdi a pod 6l jsem se nedostal. Normálně tak 7 až 7.5l. Jestli někdo jezdí za 5L tak je brzda provozu!!!!!!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.11.2006 12:36, RE: zasmial som sa....
pavelmys napsal:
tak to si teda asi debil. z 10-ti aut co jsem měl je 1 diesel - superb 1,9 ten motor potřebuje akorát 1 x za 60000KM vyměnit olej - longlife to je o me po 2 letech, a při jízdě ve městě si řekne o5-5,2 l , v zimě o ,5 l víc, předtim jsem měl 2x audi ,BMW3, který byli taky bez poruchy, ale výměna oleje každých max 20000, a o spotřebě nemluvim vůbec. možná tohle ale neplatí pro nějakej 20-ti letej rozesranej escort- nevím , takový dělo sem nikdy neměl, tak že nemůžu soudit
Menis olej za 60 000km?
To vole,tak to me poser!Rozumis autum?Rekl bych ze ne!!!
Po tobe bych auto nechtel ani zadarmo,za chvili ti zatuhne turbo a to nemluvim o vstrikovacich!
Jo a longlife je nejvetsi traparna co je mezi oleji!!
Videl si ten olej,jak ti ho vypousteli?Asi ne co?To uz musela byt teda pekna sracka absolutne bez mazacich schopnosti!
60 000Km......ti lidi sou fakt asi duti!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.11.2006 13:17, RE: zasmial som sa....
pavelmys napsal:
tak to si teda asi debil. z 10-ti aut co jsem měl je 1 diesel - superb 1,9 ten motor potřebuje akorát 1 x za 60000KM vyměnit olej - longlife to je o me po 2 letech, a při jízdě ve městě si řekne o5-5,2 l , v zimě o ,5 l víc, předtim jsem měl 2x audi ,BMW3, který byli taky bez poruchy, ale výměna oleje každých max 20000, a o spotřebě nemluvim vůbec. možná tohle ale neplatí pro nějakej 20-ti letej rozesranej escort- nevím , takový dělo sem nikdy neměl, tak že nemůžu soudit
Tož to mě poser olej po 60tis. a pak jsi to auto rychle prodal,že ? No chudák kdo to koupil !!!!!!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.11.2006 16:30,
On ten clanek opravdu vychazi z materialu Shellu, bohuzel chybeji autori, kteri dokazou napsat "vlastni" clanek. Vyjimku tvori z tohoto oboru snad jen kluci z Auto Dieselu, kteri ten casak o dieselech delaji dost na urovni. Nejsou ortodoxni, dokazou i napsat, ze benziny nebo hybridy jsou v necem lepsi, ale hlavne vsechny sve argumenty dokazou oprit o fakta. Vychazi to jednou za tri mesice, ma to 150 stranek a krome normalnich testu a dalsich materialu tam treba i rozebiraji motory. Plus k tomu pridaji celou fotodokumentaci. Fakt dobry, doporucuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 04.11.2006 12:24, RE: zasmial som sa....
pavelmys napsal:
tak to si teda asi debil. z 10-ti aut co jsem měl je 1 diesel - superb 1,9 ten motor potřebuje akorát 1 x za 60000KM vyměnit olej - longlife to je o me po 2 letech, a při jízdě ve městě si řekne o5-5,2 l , v zimě o ,5 l víc, předtim jsem měl 2x audi ,BMW3, který byli taky bez poruchy, ale výměna oleje každých max 20000, a o spotřebě nemluvim vůbec. možná tohle ale neplatí pro nějakej 20-ti letej rozesranej escort- nevím , takový dělo sem nikdy neměl, tak že nemůžu soudit
no být tebou tak bych si nezahrával s tím olejem! nechat olej dvakrát projít zimou je holé šílenství! A produktům long life moc nevěř ty jsou určeny pro auta která najezdí 100000 km ročně a ne pro nás obyč. lidi,kteří jezdí tak jako ty kolem 30000.
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.