0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo TDI - první dojmy uživatele

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 13:40, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Ach teď se mne zmocnil podivný pocit. Že by závist? Ne, to se mi chce jenom na záchod.
Závist způsobuje povolení řitního svěrače...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 13:44, vstřikování Commonrail VS Čerpadlo_Tryska - Jirka
Rád bych se zeptal, v čem konkrétně spočívá výhoda vstřikování typu Commonrail oproti Čerpadlo_trysce (sdruženým vstřikovačům). Dá se předpokládat, že pokud mám na straně jedné 1 (slovy jedno) vysokotlaké čerpadlo a na straně druhé X sdružených vysokotlak. čerpadel, kde X je počet válců, tak z tohoto důvodu méně náchylný na závadu bude systém Commonrail (pouze 1 vysoce namáhané vysokotlak. čerp.). No, ale co třeba takový zvuk? Osobně již delší dobu nechápu, proč by neměl jít systém Čerpadlo_Tryska (pro Germanisty Pumpe_Duese) tak, aby zněl totožně kultivovaně jako Commonrail? Vždyť vstřikované naftě je to úplně jedno, zda byla původně natlakována centrálně nebo pro každý válec samostatným čerpadlem. Mohlo by třeba jít o způsob vstřikování - je běžné provádět (zejména pro zlepšení emisí) předvstřik a následný dodatečný vstřik malého množství nafty. Nebo systém od Fiatu, kdy pokud je mi známo je vstřikováno X-krát zasebou stejné množství nafty. Pokud někdo víte jak to ve skutečnosti je, proč by kromě výše zmíněné nižší spolehlivosti a logicky vyšší výrobní náročnosti neměl jít "VW systém" naladit lépe, prosím o odpověď. Dík Jirka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 13:46, RE: PD vstřikování
Muroň napsal:
Ale ne - tenhle archaický NE-PD 66 KW s rotační pumpou se ještě do některých koncernových modelů dává (Ibiza, Caddy). Není to tak, že by v roce 2000 narvali PD do všeho.
Tak jako teď když už dávají CR do všeho lepšího a PD dojíždí jen v nejlevnějších koncernových verzích. No nejsnazší bude zeptat se při návštěvě servisu, rozhodně v roce 2000 byl zlom a všude krom nějakých dojíždějících modelů bylo čerpadlo tryska.
Ať tak nebo tak, už v tom roce 2000 bylo spoustu lepších nafťáků a rozhodnutí koncernu odmítnout CR a zkusit dál kultivovat svoje motory z náklaďáků bylo, jak už dnes víme, dost velká a dost drahá chyba. Že a proč po těhle motorech lidi dodnes šílí, se fakt chápe jen těžko.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 13:47, Pro autora článku
Muroni, nenech se rozhodit tou spoustou přiblblých příspěvků. Je jasný, že jakmile tady někdo napíše svoji zkušenost s koncernovým autem s TDi motorem, hned se na něj sesype smečka zdejších antikoncerňáků a odbnorníků v jedné osobě, a i když mnoho z nich ví o dané problematice úplný kulový, prostě si musí rejpnout. Takže se pak třeba dozvíme, že 1,9 TDI 66 kW v Polu je "čerpadlo tryska" apod. Taky je docela srandovní názor jednoho přispěvatele, že moderní common rail vydrží to samé jako stará dobrá 1,9 TDI 66 kw. A o spolehlivosti CR vůči PD bych radši taky pomlčel. Právě že CR je zdaleka nejcitlivější na kvalitu nafty, zatímco staré TDI "schroupe" prakticky cokoliv. CR má oproti starým TDI s rotačními čerpadly samozřejmě řadu výhod, spolehlivost a výdrž to ale určitě nejsou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 13:50, RE: bez předmětu
Muroň napsal:
Závist způsobuje povolení řitního svěrače...
Tak to jsem v kýblu! Závidím někomu TDi! Já se snad fakt pos...!
Co budeš dělat ty, když ti ho příští rok přestanou vyrábět? Doživotní zácpa?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 13:52, RE: 2000km
Muroň napsal:
Strécu, napsal jsem na úvod a navíc tučně, že servisní historii a zkušenosti původního majitele znám. Napište mi mail a klidně Vám to pošlu ještě jednou.
Tazkze dalsi clanek "Jedna pani povidala". Rikam Clanek a ne Recenze, protoze pod timto pojmem se mysli neci jineho, dopurucuji si najit ve slovniku.
Marne premyslim, jaky vyznam maji podobne upachteniny, spis to vypada na jazykove cviceni mene nadanych automobilistu, skoda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 13:58, RE: Pro autora článku
A4 napsal:
Muroni, nenech se rozhodit tou spoustou přiblblých příspěvků. Je jasný, že jakmile tady někdo napíše svoji zkušenost s koncernovým autem s TDi motorem, hned se na něj sesype smečka zdejších antikoncerňáků a odbnorníků v jedné osobě, a i když mnoho z nich ví o dané problematice úplný kulový, prostě si musí rejpnout. Takže se pak třeba dozvíme, že 1,9 TDI 66 kW v Polu je "čerpadlo tryska" apod. Taky je docela srandovní názor jednoho přispěvatele, že moderní common rail vydrží to samé jako stará do...
Jo že CR nevyhovuje nekvalitní palivo, to je pravda! Často tankuju v rakousku a krom toho že tam teď je nafta levnější než u nás, je výrazně kvalitnější. Nevím čím to je, jestli se tady tak ředí nebo co, ale rozdíl je poznat při běžný jízdě, takže rozdíl v kvalitě bude asi brutální.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 14:00, RE: Pro autora článku
anonym napsal:
Jo že CR nevyhovuje nekvalitní palivo, to je pravda! Často tankuju v rakousku a krom toho že tam teď je nafta levnější než u nás, je výrazně kvalitnější. Nevím čím to je, jestli se tady tak ředí nebo co, ale rozdíl je poznat při běžný jízdě, takže rozdíl v kvalitě bude asi brutální.
Jo motory se nevyvíjí pro česko. je fakt že problémy s kvalitou paliva tu měly před lety i přímovstřikový benzíny mitsubishi a citroen. Nikde na světě s tím nebyly takový trable, až je dokonce stáhli z český nabídky. Ale to není argument proti modernějším motorům, spíš by sme měli tlačit na normální kvalitu paliv, aby byly stejný jako jinde v eu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 14:08, stahovačka
Musím uvést na pravou míru k poruše stahovačky okna - není nutno kupovat celou stahovačku bez motorku, ale stačí koupit opravárenskou sadu na stahovačku za cca 1200,- Kč. Alespoň já jsem to tak řešil u stejně starého golfu. V té sadě jsou už praskající části ze slitiny, tudíž nemohou prasknout. Jinak samozřejmě jde o předkomůrkový motor, není to PD, je sice hlučnější, ale když se zeptáte zkušených automechaniků, potvrdí Vám, že vzhledem ke kvalitě nafty u nás prodávané je to vůči common railu méně poruchový motor. Ale to ať si každý vyzkouší sám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 14:14, RE: PD vstřikování
Muroň napsal:
Ale ne - tenhle archaický NE-PD 66 KW s rotační pumpou se ještě do některých koncernových modelů dává (Ibiza, Caddy). Není to tak, že by v roce 2000 narvali PD do všeho.
Do octavek se cpala verze 81kW ještě v roce 2004 !!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 14:16, RE: TDi PD
anonym napsal:
Jo je to pumpedüse, ostatně jako všechny tedeíčka od roku 2000 do současnosti.
Jo VW v bazarech předražený jsou a HODNĚ!
Jo jasný původ a slušné zacházení (prý až 90% aut v bazarech je podvod a nejen přetočený tacho) mají smysl, to je jasný.
Volal jsem mechanikovi, kterému prošly rukama stovky TDI a 66 KW PD NENI! Od roku 2000 sice koncern měl tendenci do všeho cpát PD, ale staré motory 66 a 81 Kw bez PD byly dále do některých modelů dodávány. S ostatním s Tebou souhlasím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 14:17, RE: turbo emocion
Muroň napsal:
Vždyť se neurážíme. Českou realitu ovlivnilo to, že nekriticky populární schade patří do VW koncernu a ten si do ní může dovolit dávat HTP a staré TDi, český kupec to s nadšením přijme jako vrchol technologie. Nejsem nekritickým koncernovým fandou, důvody pořízení Pola jsem vysvětlil v článku i opakovaně tady v diskusi.
Nevím proč bych měl bažit zrovna po nejnovější technologii - např. rotačka 81kW je celkem nezničitelnej motor - holt emise má horší, ale spotřeba a spolehlivost je trochu jinde než PD popř. I. gen. comm. railu - např. 2l TDCI v mondeu, kde se to po 100tkm řešilo výměnou CM lišty za cca 70tis.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 14:21, RE: TDi PD
anonym napsal:
Jo je to pumpedüse, ostatně jako všechny tedeíčka od roku 2000 do současnosti.
Jo VW v bazarech předražený jsou a HODNĚ!
Jo jasný původ a slušné zacházení (prý až 90% aut v bazarech je podvod a nejen přetočený tacho) mají smysl, to je jasný.
Prosím, nastuduj si tenhle odkaz: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines#1.9_TDI_66-118kW pak teprvne tady tvrd neco o PD, CR a radialnich cerpadlech v motorech VW. Diky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 14:21, RE: 2000km
anonym napsal:
Tazkze dalsi clanek "Jedna pani povidala". Rikam Clanek a ne Recenze, protoze pod timto pojmem se mysli neci jineho, dopurucuji si najit ve slovniku.
Marne premyslim, jaky vyznam maji podobne upachteniny, spis to vypada na jazykove cviceni mene nadanych automobilistu, skoda.
Podivejte se, pane anonyme, jak jistě sám nejlépe víte, ryba smrdí od hlavy a schody se zametají odshora. Ma Tipcars i LN nikde není uvedeno, že se má psát recenze, nýbrž zkušenosti.
Článek je zařazen do rubriky první dojmy a tomu také odpovídá. Co? No!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 14:26, RE: TDi 66 kW
A4 napsal:
Muroni, nenech se rozhodit tou spoustou přiblblých příspěvků. Je jasný, že jakmile tady někdo napíše svoji zkušenost s koncernovým autem s TDi motorem, hned se na něj sesype smečka zdejších antikoncerňáků a odbnorníků v jedné osobě, a i když mnoho z nich ví o dané problematice úplný kulový, prostě si musí rejpnout. Takže se pak třeba dozvíme, že 1,9 TDI 66 kW v Polu je "čerpadlo tryska" apod. Taky je docela srandovní názor jednoho přispěvatele, že moderní common rail vydrží to samé jako stará do...
Mám to chápat že VW souběžně vyrábělo několik verzí motoru 1.9 66 kW?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 14:27, RE: vstřikování Commonrail VS Čerpadlo_Tryska - Jirka
anonym napsal:
Rád bych se zeptal, v čem konkrétně spočívá výhoda vstřikování typu Commonrail oproti Čerpadlo_trysce (sdruženým vstřikovačům). Dá se předpokládat, že pokud mám na straně jedné 1 (slovy jedno) vysokotlaké čerpadlo a na straně druhé X sdružených vysokotlak. čerpadel, kde X je počet válců, tak z tohoto důvodu méně náchylný na závadu bude systém Commonrail (pouze 1 vysoce namáhané vysokotlak. čerp.). No, ale co třeba takový zvuk? Osobně již delší dobu nechápu, proč by neměl jít systém Čerpadlo_Try...
Jde o to ze tlak u PD se vytvari stlacenim na PD vackou a tento tlak je uvolnen pri otevreni trysky. Cimz jde spatne naladit predvstriky, vstriky a povstriky. Lze ovsem docilit vysokeho vsrikovaciho tlaku a tim jemnejsiho rozptyleni (proto ma PD mensi spotrebu, ale podivny zvuk). U CR je natlakovan zasobnik a je prubezne tlakovan pres cerpadlo pohanene remenem/retezem. Jelikoj je rail stale pod tlakem, ktery kolisa minimalne, lze technologicky docilit vice vstriku na jednu fazi. U posledni generace CR se jiz docililo i vysokych tlaku (200MPA), ktere jsou srovnatelne s prvni generaci PD (205MPA). Sybok_ok.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 14:29, RE: stahovačka
anonym napsal:
Musím uvést na pravou míru k poruše stahovačky okna - není nutno kupovat celou stahovačku bez motorku, ale stačí koupit opravárenskou sadu na stahovačku za cca 1200,- Kč. Alespoň já jsem to tak řešil u stejně starého golfu. V té sadě jsou už praskající části ze slitiny, tudíž nemohou prasknout. Jinak samozřejmě jde o předkomůrkový motor, není to PD, je sice hlučnější, ale když se zeptáte zkušených automechaniků, potvrdí Vám, že vzhledem ke kvalitě nafty u nás prodávané je to vůči common railu mé...
Takže je to pravda, existuje několik verzí TDi s 66 kW a vyráběly se během několika let současně. Do nejlevnějších modelů se PD nedávaly.
A kvalita nafty v česku byla a je tak otřesná, že common raily, hlavně ty japonský s ní mají problém, to je taky pravda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 14:33, RE: vstřikování Commonrail VS Čerpadlo_Tryska - Jirka
anonym napsal:
Jde o to ze tlak u PD se vytvari stlacenim na PD vackou a tento tlak je uvolnen pri otevreni trysky. Cimz jde spatne naladit predvstriky, vstriky a povstriky. Lze ovsem docilit vysokeho vsrikovaciho tlaku a tim jemnejsiho rozptyleni (proto ma PD mensi spotrebu, ale podivny zvuk). U CR je natlakovan zasobnik a je prubezne tlakovan pres cerpadlo pohanene remenem/retezem. Jelikoj je rail stale pod tlakem, ktery kolisa minimalne, lze technologicky docilit vice vstriku na jednu fazi. U posledni gener...
Ale pro českou napodobeninu naftu se nejvíc hodí starý komůrkový nafťáky. To že ve zbytku evropy používají už o dvě generace modernější common raily (a tam i míň poruchový) nás nezajímá. Nejlepčí je Tdi z první poloviny devadesátých let.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 14:36, RE: TDi PD
Muroň napsal:
Volal jsem mechanikovi, kterému prošly rukama stovky TDI a 66 KW PD NENI! Od roku 2000 sice koncern měl tendenci do všeho cpát PD, ale staré motory 66 a 81 Kw bez PD byly dále do některých modelů dodávány. S ostatním s Tebou souhlasím.
Ale od roku 2000 dělal koncern TDi 66 kw s PD!!! Finta je v tom, že dělal současně i TDi 66 kw bez PD!!! Trochu na hlavu, ale je to tak! V dražších modelech aut Tdi 66 kw mělo PD, v těch levných jako polo ne. Nicméně oba jsou hlučný nepříliš kultivovaný, PD trochu poruchovější.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.08.2008 14:38, RE: stahovačka
anonym napsal:
Musím uvést na pravou míru k poruše stahovačky okna - není nutno kupovat celou stahovačku bez motorku, ale stačí koupit opravárenskou sadu na stahovačku za cca 1200,- Kč. Alespoň já jsem to tak řešil u stejně starého golfu. V té sadě jsou už praskající části ze slitiny, tudíž nemohou prasknout. Jinak samozřejmě jde o předkomůrkový motor, není to PD, je sice hlučnější, ale když se zeptáte zkušených automechaniků, potvrdí Vám, že vzhledem ke kvalitě nafty u nás prodávané je to vůči common railu mé...
Tohle Polo má stahovací mechanismus z Ibizy 2. gen., takže tam ta golfácká nepasuje. Stojí 1800,- Názor na motor sdílím a proto jsem se ho nebál koupit.
reagovat
  1 ... 3 4 5 ... 15




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.