0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo 1,2i a negativní zkušenosti majitelky po 30 tis. km.

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 01.12.2011 20:40, RE: Levný vs. bohatý
Zdeny60 napsal:
Už kdysi dávno jeden slavný a uznávaný pán řekl, že nesjem tak bohatý, abych si kupoval levné věci.

V tomto případě to platí ne dvojnásobně, ale mnohonásobně. Předně bych chtěl paní majitelku DasAuto uklidnit, že je v plném právu a ať vymáhá své tou nejtvrdší cestou. Tou není rozhodně soudní pře, ale ZVEŘEJNĚNÍ a POJMENOVÁNÍ problému včetně uvedení plného obchodního jména a adresných pracovníků zmíněnéno servisu. Možná to vidím špatně, ale záruku v tomto případě vidím jako jediný nástroj domoci...
http://moje.auto.cz/kakt/liska.html
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 01.12.2011 23:01, RE: Levný vs. bohatý
nicco napsal:
http://moje.auto.cz/kakt/liska.html
Tomu nerozumín, co je divného na rezavém výfuku u 3 roky starého auta...?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 01.12.2011 23:57, Nesmysl
Sice motor je nevhodně vymyšlen pro účel nízkých emisí, ale určitě ne špatný. Sám ho mám a zkušenost s 51kW verzí a po 2 letech a 48700km ( což je vyšší proběh) nemohu říci jedinou špatnou věc. Kecy jako hlavy, katalyzátory, řetězy( odstraněno 3.modernizací) si můžou podle mě lidé samy. Stačí se k tomu motoru chovat správně ( dle návodu - optim. otáčky 2-4tis., hlavně nepodtáčet !!, nechat ho chvíli doběhnout po jízdě na dálnici, nalít tam olej nejlépe 5W-30, studený motor se nezatěžuje, palivo od Shell,atd.) a bude jezdit pod 6lt, město 7lt a stačí jezdit jen na 15tkm servisy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 08:30, RE: Nesmysl
RichtrJan napsal:
Sice motor je nevhodně vymyšlen pro účel nízkých emisí, ale určitě ne špatný. Sám ho mám a zkušenost s 51kW verzí a po 2 letech a 48700km ( což je vyšší proběh) nemohu říci jedinou špatnou věc. Kecy jako hlavy, katalyzátory, řetězy( odstraněno 3.modernizací) si můžou podle mě lidé samy. Stačí se k tomu motoru chovat správně ( dle návodu - optim. otáčky 2-4tis., hlavně nepodtáčet !!, nechat ho chvíli doběhnout po jízdě na dálnici, nalít tam olej nejlépe 5W-30, studený motor se nezatěžuje, palivo ...
ano 3.modernizace většimu problémů odstranila, ale co těch několik lidí co si v dobré víře koupilo první generaci těchto pseudomotorů. Proč se jim nepodívá automobilka do očí a něco neřekne, třeba jako toyota.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 08:37, RE: Nesmysl
RichtrJan napsal:
Sice motor je nevhodně vymyšlen pro účel nízkých emisí, ale určitě ne špatný. Sám ho mám a zkušenost s 51kW verzí a po 2 letech a 48700km ( což je vyšší proběh) nemohu říci jedinou špatnou věc. Kecy jako hlavy, katalyzátory, řetězy( odstraněno 3.modernizací) si můžou podle mě lidé samy. Stačí se k tomu motoru chovat správně ( dle návodu - optim. otáčky 2-4tis., hlavně nepodtáčet !!, nechat ho chvíli doběhnout po jízdě na dálnici, nalít tam olej nejlépe 5W-30, studený motor se nezatěžuje, palivo ...
A nechtělo by to ještě každý večer přečíst motoru pohádku na dobrou noc, aby byl ráno svěží a odpočatý? Já si naopak myslím, že HTP je doslova parodie na motor a nikdy bych si auto jím vybavené nekoupil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 09:14, RE: Nesmysl
RichtrJan napsal:
Sice motor je nevhodně vymyšlen pro účel nízkých emisí, ale určitě ne špatný. Sám ho mám a zkušenost s 51kW verzí a po 2 letech a 48700km ( což je vyšší proběh) nemohu říci jedinou špatnou věc. Kecy jako hlavy, katalyzátory, řetězy( odstraněno 3.modernizací) si můžou podle mě lidé samy. Stačí se k tomu motoru chovat správně ( dle návodu - optim. otáčky 2-4tis., hlavně nepodtáčet !!, nechat ho chvíli doběhnout po jízdě na dálnici, nalít tam olej nejlépe 5W-30, studený motor se nezatěžuje, palivo ...
Mýlíte se ve všem. Byl dobře vymyšlen ale špatně funguje, protože byl vyráběn na základě teoretických předpokladů a výsledek vývoje je provozován v reálném prostředí. Modernizace v případě tohoto motoru je ukončení výroby, protože jde o konstrukční omyl a žádné hotfixy nezabrání chronickým závadám, jen je dokáže přesunout na pozdější dobu. Jak píšete, spoustě závad lze předejít právě znalostí nedostatků tohohle ultramegakrámu a pak být spokojen s provozem i po 48701 km nicméně v 21 století se podobné požadavky na údržbu a přehnaná starostlivost od spotřební věci směrem k majiteli berou v civilizovaných zemích jako nemístné. Jen u nás patří k bontonu, že plechový miláček vyrobený pod dohledem německých soudruhů v českých montovnách nepotřebuje přehnanou péči protože se sere, ale jen potřebuje "pečlivou údržbu a zacházení". Fuj
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 09:20, RE: Nesmysl
typek napsal:
Mýlíte se ve všem. Byl dobře vymyšlen ale špatně funguje, protože byl vyráběn na základě teoretických předpokladů a výsledek vývoje je provozován v reálném prostředí. Modernizace v případě tohoto motoru je ukončení výroby, protože jde o konstrukční omyl a žádné hotfixy nezabrání chronickým závadám, jen je dokáže přesunout na pozdější dobu. Jak píšete, spoustě závad lze předejít právě znalostí nedostatků tohohle ultramegakrámu a pak být spokojen s provozem i po 48701 km nicméně v 21 století se po...
a jak mi tedy vysvětlíš že jsou na trhu běžně HTPčka která mají njeto 100, 150, 200 ba i 250 k???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 09:37, RE: Nesmysl
tomaskrtek napsal:
a jak mi tedy vysvětlíš že jsou na trhu běžně HTPčka která mají njeto 100, 150, 200 ba i 250 k???
"pečlivá údržba a zacházení" = To je držák jako sfiň, vůbec nic jsem na tom neměnil, jen točit mezi 2-4 tis. ot. dochlazovat před vypnutím, hlídat olej (měnit nejlépe po 10 tis.) měnit rozvodový řetěz !!!! čistit škrtící klapku a před spaním dvakrát zdrávas maria a doufat, že druhý den nikdo nepůjde po ulici, když pojedu na zbylé dva válce do servisu na výměnu cívky... jj, spokojení uživatelé jsou i zákazníci sado maso salónů
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 09:39, RE: Nesmysl
tomaskrtek napsal:
a jak mi tedy vysvětlíš že jsou na trhu běžně HTPčka která mají njeto 100, 150, 200 ba i 250 k???
A jaké je procento (spíše tisícin promile) motorů se takového nájezdu skutečně dožije z celkového prodaného množství? A za jakou cenu (údržba, opravy)? Už jen vyjádření "ba i 250 ticíc km" je úsměvná - toto musí každý motor, s dodrženou předepsanou údržbou, ujet bez problémů. Pokud se to považuje za úspěch či něco mimořádného, je něco v nepořádku nejen s motorem, ale i s myšlením takového zákazníka / majitele.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 09:45, RE: Nesmysl
tomaskrtek napsal:
a jak mi tedy vysvětlíš že jsou na trhu běžně HTPčka která mají njeto 100, 150, 200 ba i 250 k???
P.S: můj favorit má najeto 380 tis km u tohoto motoru to byla celkem běžná věc a porce kilometrů, jen se samozřejmě více sraly periferie. U motoru 1.2HTP se tradice vysírání periferií předala dál. Naše nátura prostě třeba hondu, která najedou tytéž porce bez špetky pozornosti a výměny jakékoli původní části neumíme strpět pod střechou, protože nám by chyběla ta "péče". Na nějakou objektivní spolehlivost v čechách sere pes, my potřebujeme do hospody nějakou tu váhu vzduchu, kladky, rozdělovače, cívky, na meditaci u vonných tyčinek sere šikmovokejm pes
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 10:11, RE: Nesmysl
Pavlik napsal:
A jaké je procento (spíše tisícin promile) motorů se takového nájezdu skutečně dožije z celkového prodaného množství? A za jakou cenu (údržba, opravy)? Už jen vyjádření "ba i 250 ticíc km" je úsměvná - toto musí každý motor, s dodrženou předepsanou údržbou, ujet bez problémů. Pokud se to považuje za úspěch či něco mimořádného, je něco v nepořádku nejen s motorem, ale i s myšlením takového zákazníka / majitele.
ono je spíš s podivem že auto s tímto motorem a této kategorie, z roku min.2003, má takový nájezd. za 8 let bych u těchto vozů čekal kolem 100k, nikoli dvou a více násobek. k tomu se vztahovala má poznámka. jestli toto považuješ za úsměvné tak bych tě v tom autě tyto kilometry nechal najet. a pokud někdo najede ročně 30k s tímto vozem a motorem tak to asi nestálo většinu doby v servisu.
paní jen měla smůlu na špatný kus, možná je mezi HTP motory procento poruch o něco vyšší než je obvyklé ale rozhodně to nebude na úrovni 2.5td od VM Motori (Cherokee, Voyager, poslední Scorpio) nebo 3.0Td od Isuzu (Saab, Opel, R.VelSatis) nebo benzínových Alf.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 10:15, RE: Nesmysl
typek napsal:
P.S: můj favorit má najeto 380 tis km u tohoto motoru to byla celkem běžná věc a porce kilometrů, jen se samozřejmě více sraly periferie. U motoru 1.2HTP se tradice vysírání periferií předala dál. Naše nátura prostě třeba hondu, která najedou tytéž porce bez špetky pozornosti a výměny jakékoli původní části neumíme strpět pod střechou, protože nám by chyběla ta "péče". Na nějakou objektivní spolehlivost v čechách sere pes, my potřebujeme do hospody nějakou tu váhu vzduchu, kladky, rozdělovače, c...
mluv za sebe, já s těžký srdcem pouštěl do Lybie svojí deset let starou Maximu, nateto 200k, s původním výfukem, komplet přední nápravou, tlumiči...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 10:41, RE: Nesmysl
tomaskrtek napsal:
ono je spíš s podivem že auto s tímto motorem a této kategorie, z roku min.2003, má takový nájezd. za 8 let bych u těchto vozů čekal kolem 100k, nikoli dvou a více násobek. k tomu se vztahovala má poznámka. jestli toto považuješ za úsměvné tak bych tě v tom autě tyto kilometry nechal najet. a pokud někdo najede ročně 30k s tímto vozem a motorem tak to asi nestálo většinu doby v servisu.
paní jen měla smůlu na špatný kus, možná je mezi HTP motory procento poruch o něco vyšší než je obvyklé ale ...
Je jasné, že tak vysoký proběh mají vozy firem jež si neváží vlastních pracovníků - já muset najezdit 30 a více tisíc s takovým verglem, tak raději změním zaměstnavatele. Reagoval jsem ale na tvůj názor o "běžných" 200 a více tisících km na tachometru. Když vezmu celý koncern, je tady na Tipcars k prodeji cca 750 vozů s HTP. Z tohoto počtu má jen 7 kusů ( to je 0,94%) najeto přes 200 tisíc km, takže " o běžný stav" se rozhodně nejedná. Můj soukromý názor na tento pseudomotor jsem psal výše, takže jen zopakuji - nikdy si jej nekoupím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 10:53, RE: Nesmysl
Pavlik napsal:
Je jasné, že tak vysoký proběh mají vozy firem jež si neváží vlastních pracovníků - já muset najezdit 30 a více tisíc s takovým verglem, tak raději změním zaměstnavatele. Reagoval jsem ale na tvůj názor o "běžných" 200 a více tisících km na tachometru. Když vezmu celý koncern, je tady na Tipcars k prodeji cca 750 vozů s HTP. Z tohoto počtu má jen 7 kusů ( to je 0,94%) najeto přes 200 tisíc km, takže " o běžný stav" se rozhodně nejedná. Můj soukromý názor na tento pseudomotor jsem psal výše, takž...
super, umíš počítat těch aut je víc, jen není u všech napsáno že se jedná o HTP. ale je fakt že celkově je jich hodně. tudíž je i vyšší počet (celkový) poruch i větší šance že se o nich dozvíme. jasně, taky bych si auto s tímto motorem nekoupil, kdybych nemusel, jen chci říct že to asi taková hrůza reálně nebude. osobně bych daleko raději koupil Yarise, Corsu nebo Clio. Ale proti gustu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 11:44, RE: Nesmysl
tomaskrtek napsal:
super, umíš počítat těch aut je víc, jen není u všech napsáno že se jedná o HTP. ale je fakt že celkově je jich hodně. tudíž je i vyšší počet (celkový) poruch i větší šance že se o nich dozvíme. jasně, taky bych si auto s tímto motorem nekoupil, kdybych nemusel, jen chci říct že to asi taková hrůza reálně nebude. osobně bych daleko raději koupil Yarise, Corsu nebo Clio. Ale proti gustu...
Nejen že umím počítat, umím i používat filtrování Stačí zadat omezení vyhledávaných položek objemem motoru (například od 1150 do1250ccm) nebo výkonu 40-51kw (což není tak účinné). Jen se zeptám na informaci "musel koupit" - tomu opravdu nerozumím. Když takový vergl přidělí zaměstnavatel, tak to ještě pochopím. Ale nedokážu si představit sílu, která by mne donutila, abych si takové auto koupil nebo odkoupil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 12:52, RE: Nesmysl
tomaskrtek napsal:
mluv za sebe, já s těžký srdcem pouštěl do Lybie svojí deset let starou Maximu, nateto 200k, s původním výfukem, komplet přední nápravou, tlumiči...
Myslím si ,že okolo motorů htp je zbytečná hysterie.Haťapek u nás jezdí spousty a nemyslím si,že by stály neustále po servisech.Jen si musí každý uvědomit k čemu je daná motorizace určená.Máme doma htp 51 kw z roku 2007 a zatím naprostá spokojenost.Bydlíme 4 km za městem a auto slouží na samé pojíždky.Dnes s ním jezdí ponejvíce dcera do školy,občas já s manželkou.Za necelých pět let je najeto 72 ooo km převážně na samé cuky.Závady byly dvě.Uvolněné madlo zadních dveří,dotaženo při servisní prohlídce a přelomený držák motoru,mezi nápravou a blokem.příčinou bylo vjetí do velkého výmolu v zimě.Jinak nepraskla ani žárovka.Znám i dost lidí ve svém okolí,co haťapku vlastní a vesměs jezdí bez problémů.V letošním AutoTipu speciál je test na 100 000km,Volkswagenu Polo 47 Kw.Auto se sice během testu dvakrát zastavilo vinou vadné cívky,ale po ujetí 100 000km převážně v ostrém tempu a po rozebrání a přezkoumání součástek motoru,technici konstatovali,že motor a celý hnací řetězec je příslibem řady dalších kilometrů provozu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 12:57, RE: njn haťapka 1.2
jaykay napsal:
HTP - Honem To Prodej
Hovno To Pojede
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 13:29, RE: Nesmysl
Pavlik napsal:
Nejen že umím počítat, umím i používat filtrování Stačí zadat omezení vyhledávaných položek objemem motoru (například od 1150 do1250ccm) nebo výkonu 40-51kw (což není tak účinné). Jen se zeptám na informaci "musel koupit" - tomu opravdu nerozumím. Když takový vergl přidělí zaměstnavatel, tak to ještě pochopím. Ale nedokážu si představit sílu, která by mne donutila, abych si takové auto koupil nebo odkoupil.
finanční důvody, městský/příměstský provoz, extrémě výhodná nabídka...taky si to moc nedovedu představit ale teoreticky by to nastat mohlo. a kdyby nebylo na lepší tak proč ne. jasně že radši 1.4MPI ale když bych si nemohl vybírat... ale našel jsem ještě větší extrém, fábku 2002 1.0 najeto 280 ta jednička je taky HTP???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 14:12, RE: Nesmysl
tomaskrtek napsal:
finanční důvody, městský/příměstský provoz, extrémě výhodná nabídka...taky si to moc nedovedu představit ale teoreticky by to nastat mohlo. a kdyby nebylo na lepší tak proč ne. jasně že radši 1.4MPI ale když bych si nemohl vybírat... ale našel jsem ještě větší extrém, fábku 2002 1.0 najeto 280 ta jednička je taky HTP???
Není to HTP, motor 1,0 je MPI. Pokud mám správné informace tak vznikl "zmenšením" motoru 1,4 MPI.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.12.2011 14:29, RE: Nesmysl
Pavlik napsal:
Není to HTP, motor 1,0 je MPI. Pokud mám správné informace tak vznikl "zmenšením" motoru 1,4 MPI.
tak proč potom je HTP??? když mám litrovej čtyřválec tak proč bych dělal tříválec 1.2?
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.