0
zpět
 

diskuze k tématu: 1.2 TSI 77 kW - vše o konstrukci rozvodů

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 12:59, RE: Koncern
A4 napsal:
No tak urážky ti jdou dobře, a co takhle nějaký argumenty?
Ty si asi právě přiletěl z marzu ne? Máš jich všude kolem málo ty předražená á čtverko?? Myslím, že realita mluví za všechno! Jediné co koncern umí perfektně, jsou příplatkové výbavy a předražené auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 13:15, RE: Koncern
V-tec napsal:
Ty si asi právě přiletěl z marzu ne? Máš jich všude kolem málo ty předražená á čtverko?? Myslím, že realita mluví za všechno! Jediné co koncern umí perfektně, jsou příplatkové výbavy a předražené auta.
A čím jezdíš ty, pane chytrej?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 13:31, RE: 1.2 TSI rozhodne nebrat!!
gottak napsal:
Rozvody reseny o tridu hure nez v 1.2 HTP, tady to odchazi klidne po 25tkm, v 1.2 HTP vydrzi i pres 200tkm. Je to smejd, vyrobce u 1.2 HTP uvadi predpokladanou zivotnost 350 tkm pro motor, u 1.2TSI uvadi 300 tkm, ale jsem zvedav na realitu....Ve skutecnosti neni problem najet s 1.2 HTP 450tkm, tak uvidime co 1.2 TSI. Kazdopadne nez se vychytaji mouchy tak rozhodne nebrat!
s 1.2 HTP 450 tis? Ale nééééé. Tak problém to asi nebude technicky, ale takovej člověk, kterej najel s tímhle za 8 let (doba výroby motoru 1,2HTP) 55 tis ročně? To by přece nikoho nenapadlo........
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 14:09, RE: Koncern
A4 napsal:
A čím jezdíš ty, pane chytrej?
Samozřejmně nic proti nikomu, at si každý kupuje co chce, proto je tolik výrobců. Podle nicku bys to mohl poznat, v čem jezdím....Honda Civic 1.8 i-Vtec 2010.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 14:39, RE: Koncern
V-tec napsal:
Samozřejmně nic proti nikomu, at si každý kupuje co chce, proto je tolik výrobců. Podle nicku bys to mohl poznat, v čem jezdím....Honda Civic 1.8 i-Vtec 2010.
Souhlasím.
Nick si může dát každej jakej chce, ten nemusí nic znamenat. Já jsem přešel z audi a4 na Hondu Accord 2.0 i-Vtec 2005, takže skoro kolegové
Víš co ale nechápu: kdysi jsem měl audi 90, rok výroby 1989, měla palubní PC se šesti funkcemi, o tom si můj accord může bohužel nechat jenom zdát. Tady Japončíci zaspali oproti koncernu o nějakých 16 let, neuvěřitelné
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 14:42, RE: 1.2 TSI rozhodne nebrat!!
typek napsal:
s 1.2 HTP 450 tis? Ale nééééé. Tak problém to asi nebude technicky, ale takovej člověk, kterej najel s tímhle za 8 let (doba výroby motoru 1,2HTP) 55 tis ročně? To by přece nikoho nenapadlo........
Ale napadlo. A je to na metál a permici do SM salonu, aby dotyčnej nevyšel ze cviku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 14:47, RE: Ještě pár dotazů
zigi napsal:
Slyšel jsem už hodně negativního o 1.2TSi, naopak o 1.4TSi 90kw ( bez kompresoru ) jen samou chválu a je doporučován i do vozů jako je Passat, takže 1.4TSi 90kw doporučuji!
zigi, napiš mi co si chtěl (smajlíka jsem už neudělal).
Pro zopakování, mám najeto 40tkm s 1,2TSI 63kW ve služební F.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 15:20, RE: Koncern
A4 napsal:
Souhlasím.
Nick si může dát každej jakej chce, ten nemusí nic znamenat. Já jsem přešel z audi a4 na Hondu Accord 2.0 i-Vtec 2005, takže skoro kolegové
Víš co ale nechápu: kdysi jsem měl audi 90, rok výroby 1989, měla palubní PC se šesti funkcemi, o tom si můj accord může bohužel nechat jenom zdát. Tady Japončíci zaspali oproti koncernu o nějakých 16 let, neuvěřitelné
No tak to si mě teda ted překvapil. Bral jsem tě jako koncernistu podle nicku :) Nepříspívam tady na tipcars často, ale občas jsem tvůj nick zahlédl. Pokud máš rok 05 tak bys měl PC mít, pr po FL ho už měly všechny verze?? Acco 7g jsem měl také v plánu, ale po FL 2005-2008 2.4 i-Vtec. Ale nakonec jsem se z určitých důvodů rozhodl pro Civic a jsem spokojen, hlavně tedy s motorem, to Honda opravdu umí na jedničku, oprtoti veškeré konkurenci. Vykon vs spotřeba je vynikající! A jako celek jsou to velmi zábavné a nenáročné auta na udržbu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 15:32, RE: Koncern
V-tec napsal:
No tak to si mě teda ted překvapil. Bral jsem tě jako koncernistu podle nicku :) Nepříspívam tady na tipcars často, ale občas jsem tvůj nick zahlédl. Pokud máš rok 05 tak bys měl PC mít, pr po FL ho už měly všechny verze?? Acco 7g jsem měl také v plánu, ale po FL 2005-2008 2.4 i-Vtec. Ale nakonec jsem se z určitých důvodů rozhodl pro Civic a jsem spokojen, hlavně tedy s motorem, to Honda opravdu umí na jedničku, oprtoti veškeré konkurenci. Vykon vs spotřeba je vynikající! A jako celek jsou to ve...
Vždyť říkám, na nick nemůžeš tak dát. Mám sice rok 2005, ale ještě před FL, takže smůla Ale jinak spokojenost
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 16:25, RE: Koncern
A4 napsal:
Vždyť říkám, na nick nemůžeš tak dát. Mám sice rok 2005, ale ještě před FL, takže smůla Ale jinak spokojenost
Pokud si koupil Acco v dobrém stavu a budeš mu dopřávat, tak se ti odvděčí 100 %spolehlivostí. Je to čistokrevný Japan, což se rovná top kvalita. Dodnes po cca 9 letech provozu netrpí žádnou typickou závadou pro tento model, což ostatně žádná Honda :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 17:29, RE: 1.2 TSI rozhodne nebrat!!
typek napsal:
s 1.2 HTP 450 tis? Ale nééééé. Tak problém to asi nebude technicky, ale takovej člověk, kterej najel s tímhle za 8 let (doba výroby motoru 1,2HTP) 55 tis ročně? To by přece nikoho nenapadlo........
Ne opravuji, vyrabi se od r. 2002, a na bazaru v Pisku byl v prodeji s najezdem 420 tkm, tj. me vychazi 47 tkm/tok, coz je realne ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 18:37, RE: 1.2 TSI rozhodne nebrat!!
gottak napsal:
Ne opravuji, vyrabi se od r. 2002, a na bazaru v Pisku byl v prodeji s najezdem 420 tkm, tj. me vychazi 47 tkm/tok, coz je realne ))
Reálné ano, normální nikoli. Tomu říkám zocelený řidič, po smrti vycpat a vystavit v muzeu škodovky...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 19:43, RE: Ještě pár dotazů
Paul napsal:
Díky za odpověď. S 1.9 bez DPF máme dobré zkušenosti (i s nájezdem přes 250 a 300 tkm) ale jde o O1, Audi a Passaty B5, takže již starší a možná poctivější kousky, výměna oleje a fitrů po 15 tkm. PD jsou trochu žravější a hlučnější.

Právě OII s 1.6TDI jsem si vyzkoušel a oproti 1.9 mi přišel líný s nešťastně nastavenou převodovkou. Ale radši trochu líné a spolehlivé auto...
Reálnou dynamiku mají oba motory téměř totožnou, jen ta 1,6 TDI táhne lineárně - bez "sportovního" rachotu ala zetor crystal a postrádá také PD turbo kopanec. Převody jsou dlouhé, proto mi (jak jsem psal) chybí šestka - na dálnici to nevadí (130km/h = 2500 RPM), ale 90 na okresce je problém.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 22:39, RE: Ještě pár dotazů
Alda napsal:
zigi, napiš mi co si chtěl (smajlíka jsem už neudělal).
Pro zopakování, mám najeto 40tkm s 1,2TSI 63kW ve služební F.
Važ si toho, že ještě nemáš s řetězem problém, ale neměj obavy, dostaví se to...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 14.01.2012 14:08, RE: Ještě pár dotazů
zigi napsal:
Važ si toho, že ještě nemáš s řetězem problém, ale neměj obavy, dostaví se to...
Nevím no, třeba se problémy dostaví, zatím to jezdí a né úplně nejhůř. Kdybych měl možnost ovlivnitvýběr vozu, tak bych taky zvolil raději něco jiného. Ono obecně na net těžko někdo jen tak napíše, že je s tím spokojený a jezdí bez problémů atd. Spíš se tam najdou názory těch, co už nějaké problémy měli. A to podle mne není žádný repre vzorek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 14.01.2012 14:32, Chiméra
Tak a teď konkrétně - tento motor mě velmi zajímá, protože co do jízdního projevu je podle mě naprotsto bez konkurence v daném objemu.
A co se spolehlivosti týká - zaznamenal někdo z vás konkrétní zkušenost s přeskočením a fatální škodou? Pokud ano, který MY?
Já všude jen čtu o této hrozbě ale ještě jsem nepotkal majitele, kterému by se to reálně stalo. Dokonce ani servisy VW či Škoda v Brně o ničem neví, alespoň oficiálně. Tedy ví o té teorii závady, ale prakticky se s ní ještě nesetkaly (samozřejmě dle ofic. informací).
Tedy prosím konkrétní případy na konkrétních vozech - kolik najeto, kdy vyrobeno, v jakém režimu provozováno, při jaké situaci porucha...). Díky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 14.01.2012 22:40, RE: Chiméra
rohYpnol napsal:
Tak a teď konkrétně - tento motor mě velmi zajímá, protože co do jízdního projevu je podle mě naprotsto bez konkurence v daném objemu.
A co se spolehlivosti týká - zaznamenal někdo z vás konkrétní zkušenost s přeskočením a fatální škodou? Pokud ano, který MY?
Já všude jen čtu o této hrozbě ale ještě jsem nepotkal majitele, kterému by se to reálně stalo. Dokonce ani servisy VW či Škoda v Brně o ničem neví, alespoň oficiálně. Tedy ví o té teorii závady, ale prakticky se s ní ještě nesetkaly (sam...
Ty fole, hledat nespokojenýho škodofkáře i kdyby mu jeho stroj žral 60litrů na deset kilometrů a měnil ve svém tříválci patnáct válců i s pěti klikovými hřídeli za rok je zbytečná práce. Každý škodovkář přece ví, že je to mechanika fauvé a ta se nesere a když se něco posere, tak je to tou věcí za volantem a jako untermensch schofeur může bejt rád, že to nedopadlo hůř a nikdo jiný za to nemůže, proto popel na hlavu a zámek na hubu... jen japonci hnijou a maj drahý díly a francouzi jsou mrdky od vivíněnejch hlav a stojí za prd. Jedině přeplňovaný jednadvojky od fauvé jsou nejrychlejší a nejspolehlivější stroje na svjetě, vyrábějí benzín a pohlcují CO2 a jsou naprosto spolehlivé protože v Brně žádnej mechoš neviděl přeskočenej řeťaz a to se to vyrábí už půldruhýho roku a to už se pozná qvalitka, no ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 15.01.2012 02:44, RE: Koncern
V-tec napsal:
No tak to si mě teda ted překvapil. Bral jsem tě jako koncernistu podle nicku :) Nepříspívam tady na tipcars často, ale občas jsem tvůj nick zahlédl. Pokud máš rok 05 tak bys měl PC mít, pr po FL ho už měly všechny verze?? Acco 7g jsem měl také v plánu, ale po FL 2005-2008 2.4 i-Vtec. Ale nakonec jsem se z určitých důvodů rozhodl pro Civic a jsem spokojen, hlavně tedy s motorem, to Honda opravdu umí na jedničku, oprtoti veškeré konkurenci. Vykon vs spotřeba je vynikající! A jako celek jsou to ve...
Máš recht s těmi motory od Hondy,hlavně ta 1.8 se 103 kW,úplný skvost.....taky vlastním civica,rv.2008 ale sedan,a jezdím kombinovanou spotřebu 6 l/100 km,v létě v zimě.....výrobce udává 6,6 l,.....dostat se pod tento údaj,je nadmíru dobré.....a to jezdím svižně......za kolik ti jezdí tvoje 1.8?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 15.01.2012 11:39, RE: Chiméra
typek napsal:
Ty fole, hledat nespokojenýho škodofkáře i kdyby mu jeho stroj žral 60litrů na deset kilometrů a měnil ve svém tříválci patnáct válců i s pěti klikovými hřídeli za rok je zbytečná práce. Každý škodovkář přece ví, že je to mechanika fauvé a ta se nesere a když se něco posere, tak je to tou věcí za volantem a jako untermensch schofeur může bejt rád, že to nedopadlo hůř a nikdo jiný za to nemůže, proto popel na hlavu a zámek na hubu... jen japonci hnijou a maj drahý díly a francouzi jsou mrdky od...
1. nejedná se pouze o Škodu, 1.2 TSi je v celém koncernu, Audi nevyjímaje
2. tvůj příspěvek je opravdu "konkrétní"
3. když máš tak chytrý příspěvek, kolik nešťastných majitelů s 1.2TSI/TFSI znáš???
4. netvrdím, že problém neexistuje, jen jsem ještě nepotkal ty, kteří poruchu měli
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 15.01.2012 12:01, RE: Chiméra
rohYpnol napsal:
1. nejedná se pouze o Škodu, 1.2 TSi je v celém koncernu, Audi nevyjímaje
2. tvůj příspěvek je opravdu "konkrétní"
3. když máš tak chytrý příspěvek, kolik nešťastných majitelů s 1.2TSI/TFSI znáš???
4. netvrdím, že problém neexistuje, jen jsem ještě nepotkal ty, kteří poruchu měli
1.Ano je, no a? (neboli co tedy dělá z audi prémiovku?)
2.Není, no a?
3.Neznám nikoho s touto motorizací.
4.Kdyby problém neexistoval, sám výrobce by neposiloval a nepřepracovával některé celky a dokonce nevrátil "osvědčený" typ motoru zpět (1.4 63kW). To by bylo ve stylu "žádný problém neexistuje a proto pracujeme na jeho odstranění".
Moje reakce byla ve stylu průměrně fanatického uctivatele produktů VW. Už jsem slyšel mnohem horší a nebyla to ironie
reagovat
1 2 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.