0
zpět
 

diskuze k tématu: 1.2 TSI 77 kW - vše o konstrukci rozvodů

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 04:54, ozubený řetěz??
Buď je ozubený řemen a nebo řetěz. Prosím o vysvětlení, co je OZUBENÝ ŘETĚZ. Dík.

PS: dál jsem to nečetl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 07:24, RE: ozubený řetěz??
Zdeny60 napsal:
Buď je ozubený řemen a nebo řetěz. Prosím o vysvětlení, co je OZUBENÝ ŘETĚZ. Dík.

PS: dál jsem to nečetl.
Zdeny, viděl jsi někdy řetěz k motorové pile? Ten je také ozubený, dokonce z obou stran (vnější je řezná a vnitřní je vodící).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 07:57, RE: ozubený řetěz??
Pavlik napsal:
Zdeny, viděl jsi někdy řetěz k motorové pile? Ten je také ozubený, dokonce z obou stran (vnější je řezná a vnitřní je vodící).
Čili auta osazená tímto motorem jedou jako pila a dokonce mohou i řezat zatáčky...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 08:13, Koncern
Přiznávám narovinu, že nejsem zrovna velký fanda koncernu. Máme doma starou Fabii a imrvere něco posrané. A přitom je to auto, co jezdí max 10000 km/rok. Ale skutečnost, že někdo dokáže vyrobit věc, která je jinde považována za etalon spolehlivosti ( rozvody řetězem) poruchovou.... tak to už o něčem svědčí. Simply never...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 08:23, RE: ozubený řetěz??
Pepe napsal:
Čili auta osazená tímto motorem jedou jako pila a dokonce mohou i řezat zatáčky...
Přesně tak - až to dají do superbu, bude to pila největší ).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 08:30, Spolehlivost
Spolehlivost či nespolehlivost těchto motorů 1.2 TSI a 1.4TSI se ukáže až léty. Ještě je brzy. Teď se vychytávají dětské nemoci - bohužel. Většina výrobců motorů s 2 a více termostaty od nich časem ustoupila.

Chtěl bych poprosit redakci, aby napsala článek o motoru 1.0MPI EA211 (Up, Citigo), kde je spousta zajímavých a nových řešení. A hlavně je to konečně něco jednoduchého!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 08:54, RE: Spolehlivost
Uboo napsal:
Spolehlivost či nespolehlivost těchto motorů 1.2 TSI a 1.4TSI se ukáže až léty. Ještě je brzy. Teď se vychytávají dětské nemoci - bohužel. Většina výrobců motorů s 2 a více termostaty od nich časem ustoupila.

Chtěl bych poprosit redakci, aby napsala článek o motoru 1.0MPI EA211 (Up, Citigo), kde je spousta zajímavých a nových řešení. A hlavně je to konečně něco jednoduchého!
tak, tak, detske nemoci, jako skocene rozvody, dekuji, ale VW group nee
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 09:11, RE: Spolehlivost
Uboo napsal:
Spolehlivost či nespolehlivost těchto motorů 1.2 TSI a 1.4TSI se ukáže až léty. Ještě je brzy. Teď se vychytávají dětské nemoci - bohužel. Většina výrobců motorů s 2 a více termostaty od nich časem ustoupila.

Chtěl bych poprosit redakci, aby napsala článek o motoru 1.0MPI EA211 (Up, Citigo), kde je spousta zajímavých a nových řešení. A hlavně je to konečně něco jednoduchého!
Dětská nemoc = problém mající fatální následky? To může napsat jenom škodovkář.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 10:43, RE: Spolehlivost
Pavlik napsal:
Dětská nemoc = problém mající fatální následky? To může napsat jenom škodovkář.
Přesně tak. Jak napsal v radách jeden přispivatel: "Nové řetězy jsou lépe poskládané, doufejme ". Úžasný. Koupím si nový auto, a budu doufat. Tohle jesli myslí vážně, tak jsou další slova zbytečný...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 10:55, Ještě pár dotazů
Určitě děkuji za zajímavý článek. S motory 1.8 a 2.0 TSI mám zatím dobré zkušenosti. Malé motory TSI mě zaujaly svým principem, ale jelikož výskyt těchto motorů (1.4 a 1.2) je zatím nízký, stejně jako kilometry které mají najeto, neměl jsem o nich detailnější informace.

Hlavně mě zajímaly z důvodu využití pro služební vozy (reálná spotřeba a servisní náklady). Osobně bych raději jezdil s 1.2 TSI než 1.6TDI s DPF. Spotřeba při plynulé jízdě už není tak rozdílná.
Ovšem po tom co jsem si přečetl, mi přijde výhodnější diesel s filtrem a dvouhmoťákem

Jak často by se měly měnit rozvody u 1.2 TSI a na kolik přijde výměna?

Jak jsou na tom se spolehlivostí 1.4 TSI (normál bez kompresoru) a nové 1.6TDI?

Pokud někdo víte, tak to sem prosím napiště. Díky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 11:05, 1.2 TSI rozhodne nebrat!!
Rozvody reseny o tridu hure nez v 1.2 HTP, tady to odchazi klidne po 25tkm, v 1.2 HTP vydrzi i pres 200tkm. Je to smejd, vyrobce u 1.2 HTP uvadi predpokladanou zivotnost 350 tkm pro motor, u 1.2TSI uvadi 300 tkm, ale jsem zvedav na realitu....Ve skutecnosti neni problem najet s 1.2 HTP 450tkm, tak uvidime co 1.2 TSI. Kazdopadne nez se vychytaji mouchy tak rozhodne nebrat!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 11:20, RE: Ještě pár dotazů
Paul napsal:
Určitě děkuji za zajímavý článek. S motory 1.8 a 2.0 TSI mám zatím dobré zkušenosti. Malé motory TSI mě zaujaly svým principem, ale jelikož výskyt těchto motorů (1.4 a 1.2) je zatím nízký, stejně jako kilometry které mají najeto, neměl jsem o nich detailnější informace.

Hlavně mě zajímaly z důvodu využití pro služební vozy (reálná spotřeba a servisní náklady). Osobně bych raději jezdil s 1.2 TSI než 1.6TDI s DPF. Spotřeba při plynulé jízdě už není tak rozdílná.
Ovšem po tom co jsem si přečetl, ...
Motory 1,6 TDI DPF máme ve firmě něco přes rok (16 ks octavie) a na rozdíl od předešlých 1,9 TDI bez DPF s nimi zatím nejsou problémy. U 1,9 TDI se neustále něco řešilo a s nájezdem 250 tisíc za 4 roky jsme se jich rádi zbavili. Té 1,6 TDI bych se nebál ani s DPF, pokud nejezdíte pouze nebo převážně ve městě. Jako bonus je u tohoto motoru mnoooohem lepší kultura chodu (otřesy) i zvuková izolace kabiny - pro mne osobně je to jediný motor který bych od koncernu koupil. Trochu škoda, že mu nedopřáli 6°převodovku - v Octavii jsou rychlosti dlouhé s poměrně velkými odstupy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 11:23, RE: Ještě pár dotazů
Paul napsal:
Určitě děkuji za zajímavý článek. S motory 1.8 a 2.0 TSI mám zatím dobré zkušenosti. Malé motory TSI mě zaujaly svým principem, ale jelikož výskyt těchto motorů (1.4 a 1.2) je zatím nízký, stejně jako kilometry které mají najeto, neměl jsem o nich detailnější informace.

Hlavně mě zajímaly z důvodu využití pro služební vozy (reálná spotřeba a servisní náklady). Osobně bych raději jezdil s 1.2 TSI než 1.6TDI s DPF. Spotřeba při plynulé jízdě už není tak rozdílná.
Ovšem po tom co jsem si přečetl, ...
Jen doplním, že za dobu používání (14 měsíců) mají auta průměrně 75 tisíc km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 11:25, RE: Ještě pár dotazů
Pavlik napsal:
Motory 1,6 TDI DPF máme ve firmě něco přes rok (16 ks octavie) a na rozdíl od předešlých 1,9 TDI bez DPF s nimi zatím nejsou problémy. U 1,9 TDI se neustále něco řešilo a s nájezdem 250 tisíc za 4 roky jsme se jich rádi zbavili. Té 1,6 TDI bych se nebál ani s DPF, pokud nejezdíte pouze nebo převážně ve městě. Jako bonus je u tohoto motoru mnoooohem lepší kultura chodu (otřesy) i zvuková izolace kabiny - pro mne osobně je to jediný motor který bych od koncernu koupil. Trochu škoda, že mu nedopřál...
A co spotreba 1,9TDI vs. 1,6 TDI???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 11:43, RE: Ještě pár dotazů
Paul napsal:
Určitě děkuji za zajímavý článek. S motory 1.8 a 2.0 TSI mám zatím dobré zkušenosti. Malé motory TSI mě zaujaly svým principem, ale jelikož výskyt těchto motorů (1.4 a 1.2) je zatím nízký, stejně jako kilometry které mají najeto, neměl jsem o nich detailnější informace.

Hlavně mě zajímaly z důvodu využití pro služební vozy (reálná spotřeba a servisní náklady). Osobně bych raději jezdil s 1.2 TSI než 1.6TDI s DPF. Spotřeba při plynulé jízdě už není tak rozdílná.
Ovšem po tom co jsem si přečetl, ...
Slyšel jsem už hodně negativního o 1.2TSi, naopak o 1.4TSi 90kw ( bez kompresoru ) jen samou chválu a je doporučován i do vozů jako je Passat, takže 1.4TSi 90kw doporučuji!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 11:51, preskoceni rozvodu pri parkovani s kvaltem
Kde se probůh vzala pověra o neparkování se zařazeným kvaltem kvůli přeskočení rozvodu? Není to náhodou technicky naprostý nesmysl?
Jednak rozvodový mechanismus klade minimální odpor a druhak při obyčejném startování motoru elektrickým startérem působí na rozvody řádově větší zrychlení než při zaparkování se zařazenou rychlostí a nepatrným pootočením motoru.
Takže pokud by byl rozvod ve stavu, kdy by měl přeskočit při zaparkování, tak najisto přeskočí při prvním nastartování.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 11:54, Koncern
A to se chce VW řadit mezi nej automobilky světa, když neumí ani vyrobit ubohý mini motůrek o obsahu 1.2??? Směšné když se počítá rok 2012!!! A označit špatné rozvody jako dětskou nemoc může opět jen dementní čech a ještě k tomu tupý škodovkář....Hawk
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 12:18, RE: Ještě pár dotazů
Pavlik napsal:
Motory 1,6 TDI DPF máme ve firmě něco přes rok (16 ks octavie) a na rozdíl od předešlých 1,9 TDI bez DPF s nimi zatím nejsou problémy. U 1,9 TDI se neustále něco řešilo a s nájezdem 250 tisíc za 4 roky jsme se jich rádi zbavili. Té 1,6 TDI bych se nebál ani s DPF, pokud nejezdíte pouze nebo převážně ve městě. Jako bonus je u tohoto motoru mnoooohem lepší kultura chodu (otřesy) i zvuková izolace kabiny - pro mne osobně je to jediný motor který bych od koncernu koupil. Trochu škoda, že mu nedopřál...
Díky za odpověď. S 1.9 bez DPF máme dobré zkušenosti (i s nájezdem přes 250 a 300 tkm) ale jde o O1, Audi a Passaty B5, takže již starší a možná poctivější kousky, výměna oleje a fitrů po 15 tkm. PD jsou trochu žravější a hlučnější.

Právě OII s 1.6TDI jsem si vyzkoušel a oproti 1.9 mi přišel líný s nešťastně nastavenou převodovkou. Ale radši trochu líné a spolehlivé auto...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 12:30, RE: Koncern
V-tec napsal:
A to se chce VW řadit mezi nej automobilky světa, když neumí ani vyrobit ubohý mini motůrek o obsahu 1.2??? Směšné když se počítá rok 2012!!! A označit špatné rozvody jako dětskou nemoc může opět jen dementní čech a ještě k tomu tupý škodovkář....Hawk
No tak urážky ti jdou dobře, a co takhle nějaký argumenty?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.01.2012 12:39, RE: Ještě pár dotazů
gottak napsal:
A co spotreba 1,9TDI vs. 1,6 TDI???
1,9 TDI bez DPF jezdily v průměru za 6,43 litru, 1,6 TDI s DPF jezdí v průměru za 6,22 litru (el. kniha jízd a ccs). V obou případech dominuje dálnice a první třída, při rychlostech limit +20 km/h dle tacho. Spíše než ve spotřebě vidím přínos v kultuře cestování - z 1,6 TDI je opravdu mnohem dál.
reagovat
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.