0
zpět
 

diskuze k tématu: Šestiválcové Audi A6, VW Passat nebo Peugeot 607?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 13:01, RE: mrdky
M. Oborník napsal:
Neviděl bych to tak dramaticky. Díky totálnímu přebytku ojetin lze dnes získat za uvedené peníze solidně fungující vůz vyšší střední i vyšší třídy. Samotné stáří ještě také nemusí vypovídat o stavu auta zhola nic. Klidně může být lepší investicí koupit 10 let starý vůz vyšší třídy, jehož konstrukce nebyla primárně podřízena redukci veškerých výrobních nákladů (rozuměj kvality), než o pět let mladší a možná jen trochu méně používaný vůz nižší střední. Možná by se leckdo divil, jak závratné invest...
Souhlas s p. Oborníkem. Jako typického zástupce pro koupi relativně starého, ale kvalitního auta s abnormální životností bych viděl Audi A6 2,5 TDI R5. Nejmladší kusy jsou sice už 10 let staré, ale kdo si dá práci a obrní se trpělivostí, určitě časem nejde kousek, který se vyplatí si pořídit (teda spíše v D nebo v A, u nás už moc kvalitních kousků asi nebude...).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 13:12, RE: mrdky
M. Oborník napsal:
Neviděl bych to tak dramaticky. Díky totálnímu přebytku ojetin lze dnes získat za uvedené peníze solidně fungující vůz vyšší střední i vyšší třídy. Samotné stáří ještě také nemusí vypovídat o stavu auta zhola nic. Klidně může být lepší investicí koupit 10 let starý vůz vyšší třídy, jehož konstrukce nebyla primárně podřízena redukci veškerých výrobních nákladů (rozuměj kvality), než o pět let mladší a možná jen trochu méně používaný vůz nižší střední. Možná by se leckdo divil, jak závratné invest...
Nevím podle čeho někteří pojmenovávají tyto auta mrdakami???že by podle svých felicií!!!Asi to bude tím,že každý 8-10letý diesel má na tachu 120-130tis,ce skutečnosti 300-400tis km,jinak volba Audi A6 2,5tdi je asi nejhorší z uvedených aut,myslím si,že pro pána nejlepší volby BMW E39 528i či 530i,při dobré koupi udržovaného kusu nesmrtelné auto,žadné rozvody řemenem a super svezení,je to etalon třídy a dá se koupit v cenové relaci fóbie 2005,bez ničeho!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 13:25, RE: mrdky
anonym napsal:
Nevím podle čeho někteří pojmenovávají tyto auta mrdakami???že by podle svých felicií!!!Asi to bude tím,že každý 8-10letý diesel má na tachu 120-130tis,ce skutečnosti 300-400tis km,jinak volba Audi A6 2,5tdi je asi nejhorší z uvedených aut,myslím si,že pro pána nejlepší volby BMW E39 528i či 530i,při dobré koupi udržovaného kusu nesmrtelné auto,žadné rozvody řemenem a super svezení,je to etalon třídy a dá se koupit v cenové relaci fóbie 2005,bez ničeho!!
Jsem moc zvědav, jaký argumenty milý anonyme uvedeš pro svoje tvrzení, že volba Audi A6 2,5 TDI R5 je asi nejhorší z uvedených aut. Možná máš na mysli novější motor 2,5 TDI V6, tam bych s tebou možná i lehce souhlasil. Ale stará dobrá A6, model C4 s nesmrtelným řadovým pětiválcem R5? Vždy mě dokáže pobavit, když tady někdo rozumuje o něčem, o čem ví velký kulový.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 13:39, M-B + BMW forever
Redakce stručně řekla toto, VW grup ne, frantíka ne. M-B+ BMW forever Nich wahr?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 13:49, RE: mrdky
A4 napsal:
Jsem moc zvědav, jaký argumenty milý anonyme uvedeš pro svoje tvrzení, že volba Audi A6 2,5 TDI R5 je asi nejhorší z uvedených aut. Možná máš na mysli novější motor 2,5 TDI V6, tam bych s tebou možná i lehce souhlasil. Ale stará dobrá A6, model C4 s nesmrtelným řadovým pětiválcem R5? Vždy mě dokáže pobavit, když tady někdo rozumuje o něčem, o čem ví velký kulový.
tak to jsme si nerozuměli!!!R5 jako stará Audi do r.v.1997 je opravdu super motor a můžu tě ujistit,že tomu opravdu rozumím!!!ale troufnu si tvrdit,že ani venku nebudou auta pod 250.tis km a když ano tak za nesmysli,u nás to budou z 90% opravdu mrdky, a V6 tdi je opravdu bída,spolehlivost nic moc,pořád z toho někde sere olej a jetě to jezdí okolo 10L/100Km,
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 14:19, RE: M-B + BMW forever
anonym napsal:
Redakce stručně řekla toto, VW grup ne, frantíka ne. M-B+ BMW forever Nich wahr?
to si asi zle rozumel. Ja som sa o vyluceni Audi ani Pasatu nic necital, ty ano? Brano
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 14:48, RE: mrdky
anonym napsal:
tak to jsme si nerozuměli!!!R5 jako stará Audi do r.v.1997 je opravdu super motor a můžu tě ujistit,že tomu opravdu rozumím!!!ale troufnu si tvrdit,že ani venku nebudou auta pod 250.tis km a když ano tak za nesmysli,u nás to budou z 90% opravdu mrdky, a V6 tdi je opravdu bída,spolehlivost nic moc,pořád z toho někde sere olej a jetě to jezdí okolo 10L/100Km,
Máš recht, i venku mají tyhle auta většinou hodně nalítáno, bohužel, čím míň najeto, tím rapidně vzrůstá cena. I když radši koupit auto s poctivými 250 tkm než u nás se 120 tkm na tacho (a s 450 tkm ve skutečnosti). Souhlasím, V6 TDi není moc povedený motor. Ale asi taky záleží na konkrétním kousku, já ho mám tři roky - největší problém, kleklo vstřikovací čerpadlo, jinak zatím pohodička, nikde nic neteče, spotřeba kolem 7 litrů...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 15:32, RE: mrdky
A4 napsal:
Máš recht, i venku mají tyhle auta většinou hodně nalítáno, bohužel, čím míň najeto, tím rapidně vzrůstá cena. I když radši koupit auto s poctivými 250 tkm než u nás se 120 tkm na tacho (a s 450 tkm ve skutečnosti). Souhlasím, V6 TDi není moc povedený motor. Ale asi taky záleží na konkrétním kousku, já ho mám tři roky - největší problém, kleklo vstřikovací čerpadlo, jinak zatím pohodička, nikde nic neteče, spotřeba kolem 7 litrů...
Ale asi máš pravdu,že ten motor není tak špatný,když má najeto tak okolo 200.tis,tak o.k.,teče to pod víkem ventilů a drahá výměna rozvo´dáku,srovnávám to trochu s 3,0d od BMW,což je opravdu jiná liga!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 16:24, BOHUZEL JE TO TAK!!!
Z VLASTNI ZKUSENOSTI MUZU POTVRDIT ZE PEUGEOT 607 JE TOTALNE SHIT, CO SE TYKA ELEKTRONIKY! LONI JSEM SE ZBAVIL 607 2.2 HDI, TA BYLA V JEDNOM KUSE NA HROMADE. PRESTALY SE POSOUVAT ELEKTRICKE SEDACKY, ODESEL DISPLEJ NAVIGACE A KLIMY, XENONY, IMOBILIZER!!!!, RADIO PRESTAVALO DRZET STANICE A MNOHO DALSICH CHUTOVEK! TO ANI NEMLUVIM O TOM SLAVNEM CISTICI VYFUKOVYCH SAZI, KTERY PORAD HLASIL NA DIAGNOSTICE NEJAKY PROBLEM, I SERVIS BYL Z TOHO ZOUFALY! VELKE, VELKE ZKLAMANI, PANOVE! JINAK JE PRAVDA, ZE SVEZENI JE JAK NA POLSTARI, ALE CO JE TO PLATNE.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 16:30, RE: mrdky
M. Oborník napsal:
Neviděl bych to tak dramaticky. Díky totálnímu přebytku ojetin lze dnes získat za uvedené peníze solidně fungující vůz vyšší střední i vyšší třídy. Samotné stáří ještě také nemusí vypovídat o stavu auta zhola nic. Klidně může být lepší investicí koupit 10 let starý vůz vyšší třídy, jehož konstrukce nebyla primárně podřízena redukci veškerých výrobních nákladů (rozuměj kvality), než o pět let mladší a možná jen trochu méně používaný vůz nižší střední. Možná by se leckdo divil, jak závratné invest...
prosím te Obroníku, kde jsi slyšel že Acord ma od výrobce životnost motoru 200 000km?????? Díky, Krakatit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 16:42, RE: mrdky
anonym napsal:
prosím te Obroníku, kde jsi slyšel že Acord ma od výrobce životnost motoru 200 000km?????? Díky, Krakatit
Obecně z hlediska životních fází motoru jsou "nejlepší léta" mezi 70 - 150 tkm. No a potom to lepší nebude, spíš horší a horší, pak už záleží jenom na materiálech a technologiích, jakým tempem bude křivka klesat... Samozřejmě motor poběží dál, jen za cenu nižšího výkonu, větší spotřeby PHM a oleje atd,atd. 200 tkm se mi zdá taky málo, přeci jemom to není F1
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 16:54, RE: mrdky
M. Oborník napsal:
Neviděl bych to tak dramaticky. Díky totálnímu přebytku ojetin lze dnes získat za uvedené peníze solidně fungující vůz vyšší střední i vyšší třídy. Samotné stáří ještě také nemusí vypovídat o stavu auta zhola nic. Klidně může být lepší investicí koupit 10 let starý vůz vyšší třídy, jehož konstrukce nebyla primárně podřízena redukci veškerých výrobních nákladů (rozuměj kvality), než o pět let mladší a možná jen trochu méně používaný vůz nižší střední. Možná by se leckdo divil, jak závratné invest...
Odborníku, odborníku, ty seš teda odborník.Jo koupit si takové S500 z roku 2003 je výborná koupě, dáš za něj melcek., ale ne např. za 200 litrů esko z roku 93!, to aby jsi měl dalších 200 na opravy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 17:46, RE: mrdky
anonym napsal:
prosím te Obroníku, kde jsi slyšel že Acord ma od výrobce životnost motoru 200 000km?????? Díky, Krakatit
Krakatit: Čtěte pozorněji, co jsem psal: „má projektovanou životnost“. A kde jsem to slyšel? Nebojte se, není to výmysl nějakého blázna, který se rozhodl zašlapat Hondu do země, nýbrž je to údaj samotného výrobce tohoto motoru. Občas se totiž stává, že výrobce při prezentaci nového motoru odhalí z přípravné fáze výroby více, než bývá běžně zvykem. A Honda uvedla při představení onoho dieselu i to, co možná někteří budou těžce rozdýchávat. Projektová životnost motoru je důležitý údaj, protože podle něj se laicky řečeno vypočítává potřebné (spíše nezbytně nutné) množství materiálu a věci s životností motoru související, zátěžové testy prototypů by měly zajistit fungování motoru po tuhle stanovenou dobu. Výrobce nemá v úmyslu vyrábět motory na pět lidských generací. Musí si stanovit určitou rozumnou hranici, která by měla zajistit fungování motoru po stanovenou dobu, a zároveň únosné náklady na výrobu. Je přece jasné, že motor lokomotivy jak tak velký a těžký nikoliv proto, aby lokomotiva lépe seděla na kolejích, ale proto, že její motor je konstruován s ohledem na určitou životnost. I motor pro F1 má svou projektovou životnost. Nároky na výkony stále rostou, stejně tak se výrobci pokoušejí udržet hmotnost vozů i náklady na výrobu v rozumných mezích. Nemusíte se ovšem obávat, jedna věc je výrobcem předpokládaná hranice životnosti, a druhá věc je životnost reálná. Ta pak za příznivých podmínek může dosahovat i násobku výrobcem předpokládané hodnoty. A také nemusí. Musíme si uvědomit, že z automobilu se stalo spotřební zboží, výrobci by nejraději chtěli, aby po 5 letech šel vůz do ekologické likvidace a zákazník si opět přišel pro nový vůz (do jejich showroomu). I výroba aut je byznys, ve kterém jde o to hlavní: minimalizovat náklady, zvyšovat produkci, zvyšovat zisky. Z jakého důvodu by tedy výrobce měl zaplavovat trh vozy s projektovou životností milion km, těžko to bude dělat proto, aby se zavděčil hrstce skalních fanoušků značky. Je hektická doba, výrobci chtějí především prodávat a tržit. My se chtě nechtě tomu musíme přispůsobit...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 17:52, RE: mrdky
M. Oborník napsal:
Krakatit: Čtěte pozorněji, co jsem psal: „má projektovanou životnost“. A kde jsem to slyšel? Nebojte se, není to výmysl nějakého blázna, který se rozhodl zašlapat Hondu do země, nýbrž je to údaj samotného výrobce tohoto motoru. Občas se totiž stává, že výrobce při prezentaci nového motoru odhalí z přípravné fáze výroby více, než bývá běžně zvykem. A Honda uvedla při představení onoho dieselu i to, co možná někteří budou těžce rozdýchávat. Projektová životnost motoru je důležitý údaj, protože p...
...přizpůsobit samozřejmě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 18:00, RE: mrdky
anonym napsal:
Odborníku, odborníku, ty seš teda odborník.Jo koupit si takové S500 z roku 2003 je výborná koupě, dáš za něj melcek., ale ne např. za 200 litrů esko z roku 93!, to aby jsi měl dalších 200 na opravy.
pane anonyme, jaksi vytrháváte věci z kontextu. Nevzpomínám si, že bych zde uváděl Mercedes S500 v souvislosti s cenou 200 tis Kč... Možná by bylo lépe věnovat méně pozornosti vytváření slovních hříček, a naopak více ji věnovat čtenému textu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 18:21, RE: mrdky
anonym napsal:
Za ty prachy koupíš 10 let starou mrdku, být tebou, seru na to, protože do takovýho auta není problém nasypat stovku ani nevíš jak a pořád máš starou mrdku. Takže zásadně nekupovat.
Mňa by zaujímala, na čo to pre Boha pýtajucemu sa bude. Nevidím absolútne dôvod kupovať si na súkromné účely také staré hovado. Končil by som tak maximálne u dvojlitra.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 18:27, RE: mrdky
mufik.martin napsal:
Ono ani tak nezalezi jestli je auto stare 4 roky nebo 10 let, zalezi, jak se o auto kdo stara, jak s tim jezdil a jaky melo servis. Kolikrat i to 10 let stare auto muze jezdi s mene problem nez nove auto, ktere musi casto do servisu, a nebal bych se tvrdit, ze treba BMW 540 pokud bude v dobrem stavu bude v servise mene casto jak treba i uplne novy Peugeot. Jinak jak mam rad VW tak kvuli te predni naprave a preci jen horsim jizdnim vlastnostem bych sel do BMW 528 nebo jak bylo zmineno BMW 5 s 8mi...
A bude to dobře ošetřované a servisované auto v dobrém stavu za 200 000 ? Obávám se, že ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 18:48, RE: Jeste jeden vuz
Miky napsal:
Presne tak, jinak Kappa je auto postavy na uplne stejne platforme :) a 3.0 V6 je ten stejny motor jako v Alfe.
Problem u techle motoru je ve spotrebe. Clovek pocita s tim, ze velke auto s benzinovym sestivalem nepojede jako TDIcko, ale jezdit s timhle velmi prumernym sestivalem za vyssi spotrebu nez ma soused s BMW 540 trosku zamrzi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 18:50, Vyhoda P607
Vyhodou Peugeota proti konkurenci jsou velice lacine nahradni dily a pokud clovek sezene slusny neorigo servis (neni pravda ze je potreba opravovat 607 u autorizaku), tak servisni naklady jsou zdaleka nejnizsi. Problemem muze byt cetnost techto oprav, ktera cloveka opravdu muze otravit. Co je platne, ze servis stoji babku kdyz tam musite jezdit kazdy mesic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2007 19:25, Vyhoda BMW
anonym napsal:
Vyhodou Peugeota proti konkurenci jsou velice lacine nahradni dily a pokud clovek sezene slusny neorigo servis (neni pravda ze je potreba opravovat 607 u autorizaku), tak servisni naklady jsou zdaleka nejnizsi. Problemem muze byt cetnost techto oprav, ktera cloveka opravdu muze otravit. Co je platne, ze servis stoji babku kdyz tam musite jezdit kazdy mesic.
BMW je BMW. Peugeot 607 je tichy, ale BMW take. Narozdil od peugeota navyletite ze zatacky a muzete si dovolit sportovni jizdu- neni misto podvozku zvejkacka:) Zaroven je BMW 5 velmi pohodlne. Audi A6 ma vyhodu v krasny palubni desce, palubka 607 je jak z nejake atrakce. Kazdopadne byt je petka o neco starsi, stava se z ni nejlepsi volba. ve vsech smerech.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.