0
zpět
 

diskuze k tématu: Octavia, Passat B5, Alfa 156 - složitý výběr

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.12.2008 21:07, rada
Od tý doby, co tady neúnavně rozdává rady Kýlie mě to přijde dost únavný se dočíst něco stručnýho k věci.
Co se týče rady, který auto vybrat, tak se Petr musí nejdřív rozhodnout, jestli to bude výběr podle rozumu (Octávie) nebo strdce (Alfa) a ještě je tady kompromis (Passat).
Pokecat si o tom je zábavný a jednoduchý, ale rozhodnout se je nakonec dost těžký.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.12.2008 21:12, rada
Jo Kylie, mě taky bavíš. Takovej zápal jsem už dlouho neviděl. Jen by mě ještě zajímalo, jestli stíháš i něco jinýho než plkání na internetových diskuzích. Ale přečtu si tě rád, občas je to trochu od věci, ale aspoň není nuda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.12.2008 21:17, rada
Tedy opravdu nerozumím přehnané hysterii paní Kylie v reakci na příspěvek "maštění trika". Autor poskytl tazateli Petrovi svůj pohled na výběr vozu a má samozřejmě pravdu v tom, že psát o Bentley, něčím šéfovi,12-ti válcích apod. Petrovi v jeho výběru rozhodně nepomůže.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.12.2008 21:57, rada
Milý seky! Já tedy nach Dresden raději vozem (až česko dodělá těch 10 km vzdušnou čarou co stále chybí na kompletní trase Praha - Berlin .. bude to "paráda" - teď /když máte smůlu/ to po objížďce jedete klidně i třičvrtě hodiny - ten kousíček co jednou po dokončení těch pár km - prý se mají stavět tři roky - projedete za "chvilku"). Ale jednou jsem na tamním "Bahnhof" čekala a (tehdy, bylo to nedlouho po "revoluci") "nic-moc".
Jinak děkuji děkuji za vaše slova - autíčka já (moc) ráda..
K těm dálnicím .. také jsem bývala "mladší", ale už to chvilička je ... "osud" a "práce" mne "dotlačily/donutily" jezdit sama dálkové trasy a často, takže tam je volba dálnice docela jasným "závěrem" .. ale kdysi jsem vozy kategorie "hot-hatch" také mívala ráda ..
Ráda někomu doporučuji vůz, ale je to na trochu "delší" povídání (nejde o to, aby se líbilo mně, ale "uživateli"), takže to bude jen takové "orientační" ..
Nemám příliš přehled o aktuálních cenách v bazarech (ale další PROPAD cen očekávám, takže pro začátek - doporučuji tak na únor/březen - až se krize v česku "usadí" - s nákupem posečkat), ale pár autíček která mne začátkem tisíciletí "zaujala":
Málem vážně jsem kdysi zvažovala Alfu 147 GTA a moc se mi líbíla Alfa GTV - tenhle typ vozů bude mít VELKÝ propad na ceně (u GTA doporučuji verze po faceliftu - 02/03 - a fantastický šestiválec 3.2 - nic lepšího snad alfa nedělala - ten nový/současný je JEDNOZNAČNĚ horší!)
Opravdu zábavná autíčka typu Lotus v česku doporučovat asi nevhodno, takže "kašlete" na předsudky a zkuste nejsostřejší verzi Megane s názvem R26 (myslím), nebo dokonce i Clio (nepamatuji si přesné názvy těch nej- verzí, ale to se dá asi snadno dohledat - mimochodem do česka se NEdovážely) - vím že doporučovat "italská" a "francouzská" auta možná působí v danné kategorii až "překvapivě", ale nic "divoče-zábavnějšího" se mi nevybavuje (tedy já bych chtěla Porsche Cayman, ale to jsme cenově "jinde" - ti "italo-francouzi" budou za slušné ceny
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.12.2008 22:03, rada
A abych nezapomněla, za nejpodceňovanější vůz současnosti považuji Mazdu 3, která s motorem 2.3 ujede "uletí" doslova všemu (a bude asi levnější než "všem známé" subaru impera či mitsubishi lancer).
NEmám ráda kabriolety, ale jeden VELMi povedený zábavný živý jízdně zábavný mne napadá ... ještě jednou MMMazda - MX 5
Vím že to jsou všechno vozy docela dost "rozdílné", ale to je to o čem jsem mluvila - chtělo by to delší "vstupní" pohovor ... tohle jsou vozy "různé", ale všechny "zábavné"
PS: Napište co jste "zvolil", co vás "zaujalo"
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.12.2008 22:14, rada
Milý jmenovče! Děkuji ,-)
PS: Jsem trošičku (úplně maličko) "hyperaktivní" a opavdu někdy něco maličko krom pár písmenek tady stihnu ..
Milý Radku! Tohle přeci není hysterie (pokud vy takhle mluvíte s dámami středního věku ... je mi jich líto ,-)
PS: Chviličku jsem tu nebyla a jen jsem se o zajímavém autě co jsem možnost ozkoušet měla, zmínila (opravdu je to "takový" problém?) - četla jsem tu stovky NEautomobilových příspěvků (třeba že já pracovala jako vrátná u Trabant, nebo že já taková "horší" méně úspěšná Dolly Buster, popř. že na provoz Brumly tančením u tyče si přivydělávám) - kdepak jste byl? Že jste si "nestěžoval"?
Takže (prosím) všem "stejně" - pokud jste to jako "nevhodné" tisíckrát předtím neviděl - warum jetzt?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.12.2008 22:20, rada
Milá Neunavná jmenovkyně!
Přeci stačí můj příspěveček "přeskočit" "nečíst" očima "přejet" - to je takový problém?
PS: S tím rozumem a octavia nějak nevím nevím (CO je na tom "rozumného" jezdit desetitisíce kilometrů ročně octavií? - otázku myslím VÁŽNĚ! Opravdu bych prosila o vysvětení v ČEM je octavia na takový nájezd "rozum(nou)" volbou - já naopak na takovové "porce" km JEDNOZNAČNĚ doporučuji vůz střední třídy! Tolik alespoň má praxe.)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.12.2008 08:51, rada
Nikdo na tovje chytrosti není zvědavej, řekla sis svoje tak už bys mohla zavřít zobák, kdyby sem každej rval 20 příspěvků za ten týden tak je tato rubrika "Poraďte si" uplně k ničemu.A dle tvojí super chytré rady neděláme mi co si to tu chce číst nic jinýho než že přeskakujeme. A pokud někdo shání dle daného výběru tak jde vidět že to je asi trochu i o penězích..... nebo proč jinak nechtít BMW 760i ??? Takže se už konečně zamysli!!!!Každej by bral.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.12.2008 09:03, rada
No octavia má bezesporu svoje kvality a Kylie věř tomu nebo ne, pro někoho je auto jen prostředek a cílem je na něm nechat co nejmíň prostředků, byť s určitým kompromisem. Já na výběru octavie nevidím nic špatného. Spolehlivost TDI je řekl bych přinejhorším průměrná, spíš i nadprůměr. Speciálně ta 66kW varianta je výkonově poddimenzovaná a díky tomu není tak namáhaná. Spotřeba u ní je v pohodě pod 5 litrů, což je taky dle mě velký plus. Takže pro defenzivního řidiče pohoda. Jsou lidé, kteří řeší i tu spotřebu...
Samozřejmě jsou i lepší auta a na dlouhé štreky vhodnější, ale octavia rozhodně není až tak špatná volba jak tu propaguješ. Jinak citroen na plavání po dálnici může být...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.12.2008 09:22, rada
Tak tady pořád čtu jak na nějakých 60.000-80.000 km za rok je potřeba nejmíň C5 Mondeo.... Nenechte se zblbnout. Pokud budete jezdit po Česku, tak si těch dálnic zas tak moc neužijete. S velkou těžkou mrchou zdolávat naše okresky není žádná sláva. Znám podnikatele co najezdí 80.000km/rok a odjezdí to Oplem Astrou v základu. Říká: "při tomhle nájezdu je holý šílenství kupovat drahý auto". Shánějte hlavně SPOLEHLIVÉ auto, což je dneska rada k nezaplacení. Asi něco s 1,6HDI/80kW, který se dneska montuje do kde čeho. Hlavním zdrojem únavy při delších cestách je hluk, takže bych se TDI asi vyhnul. A pokud možno co nejnižší výbavu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.12.2008 10:20, rada
Tak jsem se pobavil. Jedna zena, ke vsemu blondata, dokazala rozhodit par chlapu, jestli je vubec chlapama nazvat. Protoze nektere jejich prispevky zavanejici vulgaritou jsou stejne na urovni, jako dloubani se v nose na semaforech - drtiva vetsina muzu si ted rekla, to nedelam :)
A abych nebyl OT. Sam jsem najezdil jak po nasich, N, Fr, R dalnicich dost km abych nerekl nic jineho, nez velke (nebo alespon vetsi) auto s pohodlim, silnym kultivovanym motorem, ktere vydrzi velkou porci km nema opravdu smysl. Resp. ano muzete si vybrat i jine, ale vzdy budete trpet primou umerou urovni auta. Kdo zkusil 1300km s felicii v kuse vi, co uz nikdy zkusit nechce. Pokud mu neni 20 a v ocich jiskry z potencionalnich zazitku.
Otazka je, kde uzivatel tech 200km za den chce najezdit. Ale je opravdu takovy rozdil mezi dalnici a okreskou? Proc teda vetsina taxikaru ma MB, superby apod velka auta, kdyz v tom meste je ta velikost a tezkopadnost uplne, ale uplne. A ty kufry odveze kdejaky kombik za 100k. Neni to nahodou tim, ze si uvedomi, ze bez toho pohodli, by toho taxikare delali tak max mesic? ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.12.2008 10:51, rada
Jasně, doporučuju nejlíp BMW 530d, tak do 150 tis. km najeto a 5 let stáří. Kupte si ho raděj přímo v Německu a budete spokojen. Akorát nění Za 200 tisíc:)
Za 200 tisíc je z větších aut možná nějaký ojetý Francouz s "brumlomotorem", kterýho neviditelná ruka trhu, bůhví proč, nespravedlivě handicapuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.12.2008 11:21, rada
kylie díky tvuj přehled je važne ohromnej...memu srdci bije nejblize type-r...vsem mnoho stastnych km a hezke svatky :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.12.2008 11:23, rada
a nenech se odradit a kdyz budes mit cas tak pis věř že se na tve prispevky tesime :) ahooooj
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.12.2008 11:28, rada
Milý velké auto! Pravdu díte! Důvodně se domnívám, že budoucí majitel Brumly, bude "vrnět blahem" CO všechno a JAK jezdící si "za pár korun" koupil.
O tom že některé vozy mají v bazarech až absurdě NADsazenou cenu a některé právě naopak jsem již psala, NEmá to co dělat s reálnou kvalitou poruchovostí - s ničím - je to JEN ... vnímání vozu a motoru lidmi, které vzniká "buhvíjak" - stokrát jsem se na to různě ptala a vlastně mi nikdo neodpověděl ODKUD bere to své "přesvědčení", že to a to je lepší kvalitnější atd. Já se snažím pracovat s "fakty" se statistikami apod. (a docela často jsem za "bubku", neb mám úplně "jiné" názory).
Milý Honzo 42! Ve voze střední třídy (jakémkoliv, třeba C5) se budete při nájezdu třeba těch 80.000 za rok cítit mnohem mnohem lépe a budete mnohem mnohem mnohem méně "unavený", než ve voze nižší střední třídy (jakémkoliv, třeba octavia). NEplatí to samozřejmě jen pro dálnice, ale pro normální silnice I. tříd. Pokud chcete jezdit jen a jen po polních cestách a silničkách 3. tříd - pak snad raději nějaké SUV či něco takového (docela pohodlný a skvělým motorem vybavený je C-Crosser ,-)
Ale s tím motorem máte NAPROSTOU pravdu - lidé si to asi spíše NEuvědomují, ale jak se motore "chová", jak "zní" je v praxi VELMi důležité a nás to ovlivňuje (také PROTO já taková "bojovnice" proti TDi) a také PROTO já trochu "nesmyslný" V6 3.0 před sebou ve voze vozím, neb ten je v tomto směru "k nezaplacení")
Milý Vywern(e)! Děkuji za vaše slova, můj kadeřník přišel s novou barvou, tak teď jsem snad (dokonce) "platinová" blond ,-)
Milý Franco! S tou spolehlivostí TDi to je trošičku "jinak" - nevím PROČ se o tom v česku NEpíše, ale v německých autočasopisech se "pravidelně" dočtete, že TDi (v tomto tisíciletí) patří místy až k "problémovým" pohonným jednotkám (nedávno něco málo vyšlo i v české mutaci AutoTip) - zhruba do konce minulého tisíceletí byly motory TDi ok a VELMi zajímavé, pak .. až "flop"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.12.2008 11:32, rada
Milý seky! Děkuji děkuji a odradit se nedám (jen toho času bude asi-možná v budoucnu méně)
PS: Dobrý až VELMi dobrý vkus - chválím! Nerada bych aby to působilo "urážlivě", ale s Type R zpočátku "pozor" může být trošičku "divočejší" než ... a silnice jsou tak úzké (a momentálně kluzké ,-)
Pěkný den, pěkné svátky a kvalitní auta všem (kdo si to zaslouží)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.12.2008 11:33, rada
Kylie, klidně nějakou tu fotečku "zřiď a na stránku přidej", ale někam, kde o to stojí, resp. někam, kde to bude o tom, nebo o tobě.
Některé tvé články sice občas jsou "k tématu", ale nezlob se, někdy méně znamená víc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.12.2008 11:40, rada
Milé mastné triko! Já (moc dobře) vím, že jsem maličko "hyperaktivní" (a "hlásila" jsem to .-) Ale v naprosté většině případů se snažím mluvit/psát "k věci", tedy o autech. Měla jsem teď po maličké pauze jen trošičku "abstinenční příznaky". Ale stránečku opravdu mám:
http://www.flickr.com/photos/30642098@N08
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.12.2008 11:47, rada
Já jsem na ty italy,tak určitě Alfu,ale neé 24.jtd,ale 1.9 !!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.12.2008 13:33, rada
I ten 2.4 JTD lze doporučit, ale až PO roce 2002/2003 (nevím přesně), kdy proběhl facelift a "modernizace" motoru (poté se motor "jmenoval" 2.4 JTD 20V - tak TEN už ANO).
PS: Já bych si stejně na tak časté denní stokilometrové ježdění vybrala C5 2.2 HDi - neb "jezdí samo" - což mi při takové porci kilometrů přijde důležité, a verzi s vrstvenými skly - což je "super" a tichý kultivovaný motor v kombinaci s touto "dokonalou drobností" přinesou opravdu "bezúnavové" polykání kilometrů (a Petr Š. jich plánuje věru "požehnaně") - a klidně verzi v automatu, je bezproblémový a vůz pak jezdí opravdu "sám" = řidič je opravdu NEunaven, resp. méně unaven (což je, musíte-li ujet 200 km den co den a znovu a znovu a musíte a musíte - příjemné). Trochu "strach" z automatů je v dnešní době spíše zbytečný, myslím že klady už jasně převyšují (ostatně JAKÝ že to vlastně má moderní automat záporf?).
reagovat
  1 2 3 4 ... 10




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.