0
zpět
 

diskuze k tématu: Martin Vaculík: Nový Passat je převlečený Golf!

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, ostatní, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 14:29, RE: Pár dobře míněných slov autorovi
cruise napsal:
hm...tak konečně to někdo napsal rozumě.... ty nadsázky, jak tady píšete fakt nechápu a mám takový pocit, že nejsem sám...prostě to jsou od Vás pane Vaculíku rýpance a jízlivost proti koncernu vw a kdyby jste měl v sobě alespoň trochu cti a pokory, tak uznáte, že to tak je a nebudete se dodatečně vymlouvat, že to bylo s nadsázkou a že si z toho děláte sám legraci. Neděláte a ve vašich (jinak kvalitních) článcích to je vidět. jako správný novinář by jste měl umět i vyzdvihnout klady Vámi tolik ...
Souhlas s cruisem, jen bych doplnil ještě dva své postřehy:
1) nevím, proč tady p. Vaculík označuje motory TDI PD jako "věčně churavé", když v jedné recenzi jeden z nich označil jako "fenomenální" (konkrétně 1,9 TDI PD 110 kw např. v Seatu Toledo) a v dalším článku chválil spolehlivost vstřikovačů PD, které "na rozdíl od prvních common railů nepůsobí problémy".
Mám zkušenosti s oktávkou TDI PD 74 kw, kupovaná nová. Kromě běžné údržby si motor zatím "řekl" o dvě váhy vzduchu a jeden vstřikovač PD, který odešel při cca 215 tkm - toť vše, co se týče jeho závad, což mi na takovou porci km nepřipadá zrovna jako nějak zvlášť churavějící motor.....
2) jsem velmi zvědav, jak bude p. Vaculík hodnotit jím dnes tolik opěvované motory iCTDI od Hondy a nové diesely od Toyoty, až budou na trhu dlouhá léta a budou mít odježděno statisíce km. Proč na to narážím: kdysi jsem v motoristické příloze jednoho deníku četl pravidelné rubriky o autech, a právě v jedné z nich jistý M. Vaculík vychvaloval právě motor 2,5 TDI 110 kw jako jeden z nejlepších dieselů na trhu. Ano, tenhle motor byl tenkrát nový a o jeho slabých stránkách se nevědělo.
Nedopadnou diesely od Hondy a Toyoty za pár let v hodnocení p. Vaculíka podobně?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 14:39, RE: WV
figo napsal:
Článek pana Vaculíka je psán velice tendenčně, podobně se dá pohanit jakákoliv automobilka. Na druhou stranu vcelku chápu co ho k tomu vede. Je to v našich končinách nekritické obdivování výrobků koncernu WV od laické a bohužel někdy i odborné veřejnosti. Jeho přehánění kritiky WV tedy vnímám jako jakousi formu protestu. Vzhledem k tomu že jsme povéětšinou národ přikyvovačů, tak dle mého soudu, klady takovéhoto počinu převažují nad zápory. Navíc názor pana Vaculíka na dobrá auta mohu podpořit vl...
Jenže novinář, který své články používá k "jakési formě protestu", se stává "protestantem", demonstrantem, tedy aktivistou, a degraduje tím roli a funkci seriozního novináře.
Seriozní média si toto hlídají. Zde na to bohužel zjevně musí upozornit čtenáři.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 14:40, RE: Petr M.
David_Logins napsal:
Souhlasím s tím, že Kia ceed neni tak dobrá jak pan Vaculík popisuje...řízení je špatné a řazení taktéž. Design korejce taky nezapře. Srovnávat ho s Focusem druhé generace není ani možné. Teď byl ve světě motorů srovnávací test nové Fabie s ceedem a jak se avizovalo, že dostane Fábka na prdel se nepotvrdilo. Krom šířky interiéru a zmíněných motorů byla Fabka ve všech směrech o něco lepší, hlavně řízení, řazení, odhlučněním podvozku, sedadla, ergonomie, materiály i zpracování. Vnitřní prostor na ...
Ve světě motorů vyhraje téměř vždy škodovka! Ani nemusím otevřít časopis a vím kdo je vítěz. A když už je nějaké auto evidentně lepší, je to remíza(Grande Punto).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 14:54, RE: Vrakoviště
anonym napsal:
Vážený pane Vaculíku,
nedělejte z nepodložených úvah fakta. Můžete nějakým způsobem dokázat Vaši větu :"kde s tichým souhlasem policie ČR denně rozřežou několik kradených aut, a tam jí koupí za peníze, o kterých se nám poctivým uživatelům nezdá" (mezi námi Policie ČR se píše s velkým P) Opravdu by mě zajímalo, kde berete jistotu, že by se na kladenských vrakovištích řezala kradená auta. Provozovatelé vrakovišť jsou také obchodníci a většina dílů skutečně pochází z havarovaných vozů. Samozřejmě n...
Ale jo, já jsem taky jel do kladna pro nějaké díly, které jsem zaboha nikde nemohl sehnat za rozumnou cenu. V Kladně na autobusáku všechno za 500,- chlapík s černýma brýlema a kožené bundě to přinesl v igelitce...
Nevěděl jsem, že to je ráj zlodějů, už bych tam nejel ... (jinak s díly spokojenost)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 15:03, RE: Petr M.
David_Logins napsal:
Souhlasím s tím, že Kia ceed neni tak dobrá jak pan Vaculík popisuje...řízení je špatné a řazení taktéž. Design korejce taky nezapře. Srovnávat ho s Focusem druhé generace není ani možné. Teď byl ve světě motorů srovnávací test nové Fabie s ceedem a jak se avizovalo, že dostane Fábka na prdel se nepotvrdilo. Krom šířky interiéru a zmíněných motorů byla Fabka ve všech směrech o něco lepší, hlavně řízení, řazení, odhlučněním podvozku, sedadla, ergonomie, materiály i zpracování. Vnitřní prostor na ...
Ja zas moc na tyhle testy novych aut moc nedam! Co je mi po vinikajicim drzeni stopy atd. stejne slalomy jezdit nezamyslym a stejne je to vyvazeno drahou,komplikovanou a nezivotnou napravou. Kazdy z nas by si mel nejdrive ujasnit svoje priority.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 15:12, RE: bravo? snad ne VW?
anonym napsal:
zadni naprava?...tak uz dva roky??? - no treba Carisma uz 10 let a je to stejna trida jako golf/ochcavka, a primy vstrik benzinu taky- motor 1.8GDi....ale zazrak je preci FSI-( a hlavne to TDI - PD....se muzou u PSA ucit,ze-)))

-ale jinak s tim "chvalenim" domaciho(sveho) to sedi - i kdyz neni ochcavka kdovi jaky zazrak po evrope a anglii jich jezdi dost a to potesi nebot to zivi radu z nas - tak jen doufam ze "koncern" zacne ve skodovce vyrabet lepsi motory nez 3valce!
S tím víceprvkem vzadu to sedí.... Japonská auta je využívají od 90. let, má jí i taková 406 z roku 1996.... Takže opravdu objev Ameriky... A jaká je PD skvělá věc, až na ty náklady, že... a na ten kravál a vibrace. Hlavně, že to žere 4,5 litru, co. To bych radši jezdil v 406 2,2 HDi za 7-8, zato s poloviční investicí při nákupu ojetiny (při srovnání s Passatem 96 kW). S panem Vaculíkem jsem sice nesouhlasil v diskuzi o Alfě (přišla mě psaná s velkým naštváním), v případě VW to ale cítím podobně... Dost jsem toho odjezdil v O1 66 kW, v roce 2001 mi taky přišla jako bezva kára (samosebou byla f kombajnu, v metle, na hlínách a pocitově táhla super odspodu - teď si nedělám legraci, byl jsem na větvi). Na zem jsem spadl po projížďce s BMW 330d. Prostě občas není od věci brát věci s nadhledem a netvářit se, že vám někdo ukradl hračku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 15:15, RE: Petr M.
anonym napsal:
Dobře napsáno, ale u Kie Ceed bych nesouhlasil se skvělým řazením. Naopak bych napsal gumovým, jízdní vlastnosti průměrné, řízení absolutně nekomunikativní a přední světla svítí jak např. Fabie na jednu žárovku.
Jinak fakt dobrý článek.
PS: Jak se stát automobilovým novinářem?
Jak se stát novinářem? Prosté, milý Watsone.
Musíte umět česky a být nestranný. Panu Vaculíkovi chybějí obě tyto kvality.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 15:18, Mentalita stada !
Takovy clanek p. Vaculika uz byl davno na case! Nazory na kvalitu a ceny ojetych automobilu jsou urcovany statisici laiku, podle toho, jak kde, co zaslechli. Nejvice jsem si to uvedomil pred lety v USA, kde jsem chodival jako divak na aukce zabavenych aut. U aut s dobrou povesti cena vyleti az prehnane vysoko a zas u aut jen mene znamych se cena skoro nehne. Cili disproporcni reakce! Pritom rozdil v kvalite je zanedbatelny! U nas ma takovou smulu Fiat. Ono to zas tak spatne auto neni, aby se prodavalo za polovicni cenu !!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 15:30, Ah tak
Takže pokud je označováno za objektivní hodnocení s přídavkem satiry dílo pana Vaculíka, ve kterém povětšinou ( a může se týkat jakéhokoli auta jakékoli značky ) uráží vše koncernové a majitele koncernových vozů vysloveně a to doslova zesměšňuje, tak to pak jo. Ono by to i zábavné bylo ( neboť mu opravdu VW leží v žaludku tak, že se může psát klidně o tříkolce Velamos a p. Vaculík začne o VW ), ale jelikož se p. Vaculík obouvá i dost osobně do majitelů koncernových vozů ( viz. ironické: inteligenti apod ), spíše to připomíná ony klasické kyselé hrozny. Čili: objektivní to není a směšné už vůbec ne. Ale znalosti, zkušenosti a umění psát pan Vaculík má. Jen to degradujesvojí potřebou konfrontace. Ale řekněme si to narovinu: je zde nejznámější z redakce TipCars.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 15:58, RE: bravo? snad ne VW?
Pepe napsal:
S tím víceprvkem vzadu to sedí.... Japonská auta je využívají od 90. let, má jí i taková 406 z roku 1996.... Takže opravdu objev Ameriky... A jaká je PD skvělá věc, až na ty náklady, že... a na ten kravál a vibrace. Hlavně, že to žere 4,5 litru, co. To bych radši jezdil v 406 2,2 HDi za 7-8, zato s poloviční investicí při nákupu ojetiny (při srovnání s Passatem 96 kW). S panem Vaculíkem jsem sice nesouhlasil v diskuzi o Alfě (přišla mě psaná s velkým naštváním), v případě VW to ale cítím podobně...
To Pepe: Ano mas pravdu, ze viceprvek mel uz i stary peugeot 406 v roce 1996 kdy prisel na trh, ale napriklad kvalitni naftak dostal az HDI. 1.9TD nebyl spatny motor, ale na TDI tehdy jeste nedosahl. Jinak PD neni urcite super motor, ale pokud se bavime o nakladech na provoz, asi bych radeji PD nez 2.2 HDI, preci jen vstriky, filtr pevnych castic, o hodne vyssi spotreba. Ale na druhou stranu perfektni zatah ma taky a je klidny a neybruje. Jinak cena 406 je opravdu pomerne nizka, ale ne s 2.2 HDI. Jinak peugeot i Passat maji oba zaklad dosti daleko nekde v roce 1995, preci jen jsou to jen facelifty co ty de auta delaji mladsi, nez ve skutecnosti jsou. Jinak v rodine mame TOLEDO stare TDI a tomu rikam hluk a traktor, myslel jsem si, ze jsou vsechny TDI takove, ale kdyz jsem pak jel Golfem 3 TDI tak jsem se divil, jak je vyborn eproti toledu odhlucnen. To same Octavia 2003 TDI. Pro bezneho motoristu si myslim, ze takove TDI v octavii neni hlucne, pokud neni zvykly na tichy benzinek nejakeho lepsiho auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 15:58, RE: Ah tak
edmund napsal:
Takže pokud je označováno za objektivní hodnocení s přídavkem satiry dílo pana Vaculíka, ve kterém povětšinou ( a může se týkat jakéhokoli auta jakékoli značky ) uráží vše koncernové a majitele koncernových vozů vysloveně a to doslova zesměšňuje, tak to pak jo. Ono by to i zábavné bylo ( neboť mu opravdu VW leží v žaludku tak, že se může psát klidně o tříkolce Velamos a p. Vaculík začne o VW ), ale jelikož se p. Vaculík obouvá i dost osobně do majitelů koncernových vozů ( viz. ironické: intelig...
Hmmm. Zrovna včera jsem si na Auto.cz přečetl pár článků o Peugeotech, neb mě to zajímá. Udiven jsem byl hlavně četbou příspěvků v diskuzi pod článkem, neboť jsem nenašel jedinou nadávku do žabožroutů a kdovíco ještě, tak, jak je obvyklé zde na Tipcars. Je smutné, ža každý, kdo napíše, jaké má auto (a není to zrovna Lambo), tak ho tady chumel duševních impotentů roztrhá zaživa. Já jsem taky občas nedůtklivej, ale když někdo napíše, že 307 má hliníkovou kapotu proto, aby majitele tolik nebolely ruce od toho, jak ji pořád zvedá, tak se zasměju, řeknu si : super fór a jdu dál. A o tom to je. Leasing za mě nikdo neplatí, tak si taky nenechám kecat do toho, co si pořídím, ne? Spousta věcí se vyřešila (nebo vyřeší) registrací. M. Vaculík spíš útočí na nesmyslně fetišistický vztah některých motoristů ke svým vozům - tak to vidím já...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 16:06, RE: WV
figo napsal:
Článek pana Vaculíka je psán velice tendenčně, podobně se dá pohanit jakákoliv automobilka. Na druhou stranu vcelku chápu co ho k tomu vede. Je to v našich končinách nekritické obdivování výrobků koncernu WV od laické a bohužel někdy i odborné veřejnosti. Jeho přehánění kritiky WV tedy vnímám jako jakousi formu protestu. Vzhledem k tomu že jsme povéětšinou národ přikyvovačů, tak dle mého soudu, klady takovéhoto počinu převažují nad zápory. Navíc názor pana Vaculíka na dobrá auta mohu podpořit vl...
Já mám pocit, že kromě národa přikyvovačů je zde taky velmi mnoho těch, pro něž je jakékoliv auto z koncernu VW jak červený hadr na býka (i když ho třeba znají z parkovišt před *marketem) a mají potřebu se s tímto názorem podělit s ostatními.



reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 16:12, W123 a W124, srovnání s S210
Také nejsem milionář, mé auto ale musí něco také transportovat na moji hájenku, nesmí moc žrát a také návětěvy dílen nejsou žádoucí.
W123 jsem měl mnoho let, mé piáno jsem prodal s 398 tisíci kilometry do Albánie, tam jezdí jistě dodnes. Jednou se do něj naprala alkoholizovaná pošťačka s Fordem Escortem, na druhé straně křižovatky stál Renault 19, Escort byl o dobrých 1/2 metru kratší, samozřejmě dojel, moje piáno bylo vrženo za křižovatkou na toho Renaulta, pod ním se tvořila louže oleje, jeho přední poloosa byla vražena do převodovky, která praskla. Pouze mé piáno, pouze s netěsnými zadními dveřmi, pokračovalo v jízdě a vrátilo se s námi domů.
Na návštěvy dílen si nevzpomenu vůbec, u následovníka, W124 také nic, ten udělal místo S210 kombíkovi s 170 PS, s kterým jezdím dosud, najel jsem s ním už 55 tisíc km bez jediné návštěvy v dílně. Bohužel je však jeho lak ze všech jmenovaných typů nejhorší, občas musím opravovat a kontrolovat korozi. Díky stálé péči je vůz ve velmi dobrém stavu, Mercedesovi ale nelze upřít nepřiměřenou šetrnost, za tu cenu by vůz měl mít perfektní lak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 16:18, RE: Pár dobře míněných slov autorovi
cruise napsal:
hm...tak konečně to někdo napsal rozumě.... ty nadsázky, jak tady píšete fakt nechápu a mám takový pocit, že nejsem sám...prostě to jsou od Vás pane Vaculíku rýpance a jízlivost proti koncernu vw a kdyby jste měl v sobě alespoň trochu cti a pokory, tak uznáte, že to tak je a nebudete se dodatečně vymlouvat, že to bylo s nadsázkou a že si z toho děláte sám legraci. Neděláte a ve vašich (jinak kvalitních) článcích to je vidět. jako správný novinář by jste měl umět i vyzdvihnout klady Vámi tolik ...
Jde vidět , že jste pana Vaculíka absolutně nepochopil. Novější golfy než III. a Audiny A6 - jelikož už nejsou tak dobré , jak předešlé - jsou horší z jednoho prostého důvodu - v poměru ceny a spolehlivosti a jízdních vlastností !!! To , že se koncern VW tak prodává VŮBEC nesvědčí o kvalitě. je to Image, na které se vezou z dob minulých. a lidí co vyhazují hříšné prachy za předražené Ochcávky a Passaty - si bohužel - myslí co nemají, když to stálo tolik peněz. Ale pokud se to porovná se zbytkem světa - tak je tosakra drahé, a za ty peníze horší než konkurence. O tom to je. O poměru kvality, spolehlivosti a ceny - v tom jsou Audi a VW vzadu za konkurencí. Ale kdo to nechce slyšet. ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 16:24, RE: Ah tak
Pepe napsal:
Hmmm. Zrovna včera jsem si na Auto.cz přečetl pár článků o Peugeotech, neb mě to zajímá. Udiven jsem byl hlavně četbou příspěvků v diskuzi pod článkem, neboť jsem nenašel jedinou nadávku do žabožroutů a kdovíco ještě, tak, jak je obvyklé zde na Tipcars. Je smutné, ža každý, kdo napíše, jaké má auto (a není to zrovna Lambo), tak ho tady chumel duševních impotentů roztrhá zaživa. Já jsem taky občas nedůtklivej, ale když někdo napíše, že 307 má hliníkovou kapotu proto, aby majitele tolik nebolely r...
A má objektivně a kvalitně píšící novinář ve věcných RECENZÍCH "konkrétních vozů útočit" na "fetišistický" vztah motorista - vůz? Nebo by taková kritika měla být, když už ji považuje za nutnou, vhodnou apod., být předmětem jiných článků?
Tím jsme zase u toho AKTIVISTY. Existuje sice i tzv. aktivistická žurnalistika, ale ta má - pokud vůbec - co dělat v oblasti názorové. "Bojování", "útočení" apod. prostě v určitých žánrech nemá co dělat.
A samotná skutečnost, že to takový autor provozuje třeba i vtipně a čtivě, na tom nic nemění. To, že někdo relativně slušně umí psát (byť v případě M.V. poněkud neučesaně a poloamatérsky), z něj ještě kvalitního novináře nedělá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 16:28, RE: Ah tak
Pepe napsal:
Hmmm. Zrovna včera jsem si na Auto.cz přečetl pár článků o Peugeotech, neb mě to zajímá. Udiven jsem byl hlavně četbou příspěvků v diskuzi pod článkem, neboť jsem nenašel jedinou nadávku do žabožroutů a kdovíco ještě, tak, jak je obvyklé zde na Tipcars. Je smutné, ža každý, kdo napíše, jaké má auto (a není to zrovna Lambo), tak ho tady chumel duševních impotentů roztrhá zaživa. Já jsem taky občas nedůtklivej, ale když někdo napíše, že 307 má hliníkovou kapotu proto, aby majitele tolik nebolely r...
Ale vzhledem k tomu, že útočí pouze na jednu skupinu, nedá se o objektivitě ani humoru mluvit. Prostě vzhledem k tomu, že Čechy jsou státem ojetin a VW si drží jako ojetina cenu, tak si ho spousta řidičů odpustí a koupí si něco jiného, levnějšího. No a když už to tedy nemají, alespoň to pomluví. Na tuto notu to pan Vaculík poměrně úspěšně hraje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 16:33, RE: Pár dobře míněných slov autorovi
anonym napsal:
Jde vidět , že jste pana Vaculíka absolutně nepochopil. Novější golfy než III. a Audiny A6 - jelikož už nejsou tak dobré , jak předešlé - jsou horší z jednoho prostého důvodu - v poměru ceny a spolehlivosti a jízdních vlastností !!! To , že se koncern VW tak prodává VŮBEC nesvědčí o kvalitě. je to Image, na které se vezou z dob minulých. a lidí co vyhazují hříšné prachy za předražené Ochcávky a Passaty - si bohužel - myslí co nemají, když to stálo tolik peněz. Ale pokud se to porovná se zbytkem...
Měním jedno auto. beru opět funglovku, takže cenu určuje fabrika a jedno vím: koncern zdaleka není nejdražší. Srovnání právě vychází u takřka všech podobně. rozhoduje čistě sympatie ke značce. A cenu ojetin si vytváří trh, což je nejlepší měřítko. Takže zase kyselé hrozny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 16:41, Náprava
Co je to ta "náprava s proměnným poloměrem rejdu"? Mohl byste to nějak vysvětlit?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 16:42, RE: CSR
anonym napsal:
Pro koho pane Vaculíku pracujete (jako novinář) - pro Tipcars.com? Článek velmi čtivý. Osobně čtu převážně Carauto (zajímavé zahraniční převzaté články) ale občas jsem znechucen stylem a neznalostí jejich českých novinářů.
Psani pana Vaculika o autech na TipCars.com je pouze jeho hobby, ktere mu jeho "blahoreceny zamestnavatel" toleruje. Tim je vydavatelstvi, ve kterem vychazeji casopisy AUTO-MOTO speciál, AutoDiesel a zcela aktualne take AutoOjetiny (novy mesicnik o ojetych autech - profily, testy, analyzy apod.). Redakce TipCarsu se jen snazi delat dojem, ze je to "jejich" clovek. Navic jsou zde se svolenim vydavatele zminenych casopisu publikovány vetsinou starsi clanky (az na par vyjimek), ktere uz vysly tiskem a souborne treba v katalogu Ojetiny od A do Z.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2007 16:57, RE: bravo
anonym napsal:
1) Lidé obvykle pějí ódy na to, co právě mají v garáži - to platí pro jakoukoliv značku a VW koncern není vyjímkou.

2) Vystupování pana Vaculíka byl už zřejmě průšvih, proto se to rozhodli uvést na pravou míru.

3) Víceprvkové nápravy mají koncernová auta (Octavia, Golf, Passat -vše bez pohonu zadních kol) už asi 2 roky a o špatných jízdních vlatnostech lze sotva hovořit. Zkuste se taky zamyset, kolika lidem v rállu doopravdy v reálu vadí, že starý Passat/A6 byl objektivně nedotáčivý, když jd...
Mno, to ze VW ma viceprvkovou zadni napravu UZ dva roky bych nebral jako vyhru. Napr. Ford ji montoval uspesne uz pred deseti lety a to nejen do Mondea ale i do nizsi tridy nez je trebas Octavia nebo Pasat. Tomu bude odpovidat i kvalita. Pri konstrukci zadni napravy pro Focus II uz maji za sebou 10let zkusenosti, U VW ty zkusenosti zacinaji tak akorat sbirat...
reagovat
  1 2 3 4 ... 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.