0
zpět
 

diskuze k tématu: VW Golf 1,2 TSI DSG - neokázalý tradicionalista

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.01.2011 15:39, RE: Mein gott!
Petr S napsal:
Pokud se bavíme o Golfu za 592 tisíc. Tak se dá koupit snad jakékoliv jiné auto nižší střední třídy.<br>
Např. i hybridní Auris za 550 tisíc s výbavou na první pohled lepší než ten Golf. Příp. levnější klasický Auris s duální automatickou klimou, všemi airbagy včetně kolenního za 359 tisíc. <br>
Cena za ten Golf je fakt děsivá. Kdyby to byl Passat, tak by se to ještě dalo.
tak to respektujem, to je dobra alternativa, uz som myslel, ze budes jeden z tych co ponuknu nejakeho korejca alebo iny lowend
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.01.2011 18:18, RE: Mein gott!
nstar napsal:
tak to respektujem, to je dobra alternativa, uz som myslel, ze budes jeden z tych co ponuknu nejakeho korejca alebo iny lowend
Nebo Mazda 3 1.6, výbava TE. Duální automatická klima, 6 airbagů, ESP, 430 tisíc.<br>
Ale pokud máš 600 tisíc tak si v nižší střední třídě můžeš koupit jakoukoli značku a většinou ti ještě dost zbyde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.01.2011 22:09, RE: Mein gott!
nstar napsal:
tak to respektujem, to je dobra alternativa, uz som myslel, ze budes jeden z tych co ponuknu nejakeho korejca alebo iny lowend
ehrmmm. Copa je na Golfu übermensch proti například ceedu? nebo Vám skutečně připadne, že árijec skutečně nabízí uživateli kromě německého ega něco extra navíc funkčního za třetinu až polovinu ceny navíc? Přesvědčte mě a vynechte měkčené plasty, nedefinovatelnou uživatelskou příjemnost a padnoucí volant.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.01.2011 22:19, RE: Jak píší mnozí přede mnou......
Petr S napsal:
Aspoň že Toyota a Mazda ještě nezačali blbnout s turbem u běžných benzínových aut. Mazda má jen 2,3 DISI Turbo 191 kW, ale to aspoň není "maloobjemový"
Přesně tak. U jistých objemů a váhových kategorií je turbo vítaným kořením a roubem na zpestření zážitku z běžné cesty. Při kubatuře 1.2 a podobných a při váze dnešní nižší střední třídy je to podobné permanentní snaze dostat do komára velblouba...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.01.2011 23:24, RE: Mein gott!
typek napsal:
ehrmmm. Copa je na Golfu übermensch proti například ceedu? nebo Vám skutečně připadne, že árijec skutečně nabízí uživateli kromě německého ega něco extra navíc funkčního za třetinu až polovinu ceny navíc? Přesvědčte mě a vynechte měkčené plasty, nedefinovatelnou uživatelskou příjemnost a padnoucí volant.....
Sice s tebou souhlasím. Ale zkus se na věc podívat i zcela jinýma očima.
Golf nestojí v určitých výbavách a motorizacích tolik.
Navíc i drahé (či předražené) verze nacházejí své zákazníky. A ti jsou ochotni platit za onu přidanou hodnotu. A to nemusí být nutně jen nějaká materialistická vlastnost.
S vozem si chtě nechtě kupuješ i image (mir ist es absolut egal) a někomu na tom záleží. Někdo je ochoten platit za vyšší zůstatkovou hodnotu pro prodej (co na tom, že je nesrovnatelně vyšší riziko krádeže), někdo zase za onu nespecifikovatelnou uživatelskou přívětivost (já bych to nazval ergonomie a tou i podle mě Gof vyniká).
Zkrátka si nemyslím, že by Golf byl předražený ve smyslu napsaném výš, neboť prodává se dobře i se svojí cenou. Že v pojetí vozu value for money ztrácí, je věcí jinou.
Prostě z pohledu prodávajícího předražený rozhodně není, z pohledu kupujícího v některých motorizacích a výbavách notně předražený je.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.01.2011 00:27, RE: Mein gott!
rohYpnol napsal:
Sice s tebou souhlasím. Ale zkus se na věc podívat i zcela jinýma očima.
Golf nestojí v určitých výbavách a motorizacích tolik.
Navíc i drahé (či předražené) verze nacházejí své zákazníky. A ti jsou ochotni platit za onu přidanou hodnotu. A to nemusí být nutně jen nějaká materialistická vlastnost.
S vozem si chtě nechtě kupuješ i image (mir ist es absolut egal) a někomu na tom záleží. Někdo je ochoten platit za vyšší zůstatkovou hodnotu pro prodej (co na tom, že je nesrovnatelně vyšší riziko krá...
OK, reagoval jsem na to, že: jaké jiné auto se za ty prachy dá koupit. A pokud je ve hře částka skoro 600 tisíc, tak to byla opravdu lehká úloha.<br>
Jinak kdysi jsem četl že Fábie šla v plné palbě dovybavit tak, že byla dražší než ještě lépe vybavený Superb. Fábia byla tuším za 700 tisíc a Superb byl levnější. A mám obavu že tenhle Golf svou cenou už atakuje Passata co má o řád lepší výbavu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.01.2011 00:36, RE: Mein gott!
rohYpnol napsal:
Sice s tebou souhlasím. Ale zkus se na věc podívat i zcela jinýma očima.
Golf nestojí v určitých výbavách a motorizacích tolik.
Navíc i drahé (či předražené) verze nacházejí své zákazníky. A ti jsou ochotni platit za onu přidanou hodnotu. A to nemusí být nutně jen nějaká materialistická vlastnost.
S vozem si chtě nechtě kupuješ i image (mir ist es absolut egal) a někomu na tom záleží. Někdo je ochoten platit za vyšší zůstatkovou hodnotu pro prodej (co na tom, že je nesrovnatelně vyšší riziko krá...
Jinak k té zůstatkové ceně. Ojetého Golfa se podaří prodat spíš za méně než stejně starého Passata (bez ohledu kolik stály na začátku). V tomhle případě by Passat byl asi lepší volba. O společenské prestiži nemluvě
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.01.2011 00:56, RE: Mein gott!
rohYpnol napsal:
Sice s tebou souhlasím. Ale zkus se na věc podívat i zcela jinýma očima.
Golf nestojí v určitých výbavách a motorizacích tolik.
Navíc i drahé (či předražené) verze nacházejí své zákazníky. A ti jsou ochotni platit za onu přidanou hodnotu. A to nemusí být nutně jen nějaká materialistická vlastnost.
S vozem si chtě nechtě kupuješ i image (mir ist es absolut egal) a někomu na tom záleží. Někdo je ochoten platit za vyšší zůstatkovou hodnotu pro prodej (co na tom, že je nesrovnatelně vyšší riziko krá...
jeden argument za vsetky - o ostatnom sa nema zmysel bavit a francuzka bageta z lydlu je taka ista ako z pekarne pri pezote, ale prever si kolko ti da poistovna s povinnej poistky vinnika ked ti rozjebe trojrocnu korejsku karicku s desattisic kilometrami - taky ubohy vysledok ti Golf nikdy nedopusti
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.01.2011 09:46, RE: Mein gott!
nstar napsal:
jeden argument za vsetky - o ostatnom sa nema zmysel bavit a francuzka bageta z lydlu je taka ista ako z pekarne pri pezote, ale prever si kolko ti da poistovna s povinnej poistky vinnika ked ti rozjebe trojrocnu korejsku karicku s desattisic kilometrami - taky ubohy vysledok ti Golf nikdy nedopusti
Ač se snažím proniknout do tvého souvětí, mám obavu, že srozumitelnost slovenčiny mi začíná unikat. Chceš říct, že argumentem pro koupi golfa za 600 tisíc má být moje obava z toho, kolik mi vyplatí pojišťovna viníka při nehodě, která se hypoteticky může stát za tři roky v případě, že bych provozoval jiný střep a ne VW? Argumenty koncernistů se začínají hledat v bizarních souvislostech. Hele, co takhle kartářka? nemám si nechat vyložit karty?
Tvé tvrzení vyvrátím snadno. Zbytková hodnota GOLF za tři roky provozu a ceedu za 3 roky provozu řekněme nových za 600 vs 400 tis bude cca 350 vs 250 tis (ano, ceed dávno neklesá na ceně tak rychle, jestli ono to nebude třeba 7 letou zárukou) golf za tu dobu ztratí 250 a ceed 150 tis. Budu mít po bouračce na 3letém autě řekněme bratru za 150 tis (to už je slušná řepa). Pojišťovna mě zaplatí za opravu ceedu 100 tis a za opravu golfa 150 tis (pokud bys měl samozřejmě pravdu). No ať počítám jak počítám pořád mám i po zápočtu o padesát víc, než ten golfista. Nebo mají fans koncernu jiné tarotové tabulky?
Poznámku z bagetami jsem naprosto nepochopil, co je s lídlovskou bagetou a jak souvisí s automobily?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.01.2011 11:22, RE: Mein gott!
Petr S napsal:
OK, reagoval jsem na to, že: jaké jiné auto se za ty prachy dá koupit. A pokud je ve hře částka skoro 600 tisíc, tak to byla opravdu lehká úloha.<br>
Jinak kdysi jsem četl že Fábie šla v plné palbě dovybavit tak, že byla dražší než ještě lépe vybavený Superb. Fábia byla tuším za 700 tisíc a Superb byl levnější. A mám obavu že tenhle Golf svou cenou už atakuje Passata co má o řád lepší výbavu.
To věřím. Ale ono se najdou i zákazníci, kteří NEchtějí velký vůz. Prostě chce B-segment v plné palbě. Řekněme, že ano - racionální zákazník uvažuje v mantinelech proč kupovat plně vybavený malý vozík, když za stejnou cenu můžu mít i pořádný kočár.
Jsou zkrátka různé typy zákazníků. A myslím, že VW se snaží cílit hooodně zeširoka.
Zatímco levným verzím Golfu ten Ceed konkuruje, pak na drahé a vybavené verze zatím korea nemá odpověď.
Prostě na DSG, xenony, sportovní sedadla, kožené interiéry, LED osvětlení, haldexy apod. můžeme zatím u Kie/Hyundai zapomenout.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.01.2011 11:26, RE: Mein gott!
nstar napsal:
jeden argument za vsetky - o ostatnom sa nema zmysel bavit a francuzka bageta z lydlu je taka ista ako z pekarne pri pezote, ale prever si kolko ti da poistovna s povinnej poistky vinnika ked ti rozjebe trojrocnu korejsku karicku s desattisic kilometrami - taky ubohy vysledok ti Golf nikdy nedopusti
taky se přiznám, že bagety jsem nepobral. A pojišťovna snad vychází z tabulek typu eurotax, kde se vychází ze zůstatkové ceny vozu na trhu a samozřejmě výše krytí při pojištění.
A cena jetých Golfů je zatím vyšší než u Cédéčka apod.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.01.2011 12:06, RE: Mein gott!
rohYpnol napsal:
taky se přiznám, že bagety jsem nepobral. A pojišťovna snad vychází z tabulek typu eurotax, kde se vychází ze zůstatkové ceny vozu na trhu a samozřejmě výše krytí při pojištění.
A cena jetých Golfů je zatím vyšší než u Cédéčka apod.
Vyšší zbytková cena auta je samozřejmě u golfu, ale z toho hodnotu opravy tříletého auta a konkrétnho poškození nevyčtu. Navíc dost pochybuju, že by jakákoli bouračka byla pro někoho vůbec výhodná - v jeho argumentech je to skoro spekulace na zisk, což je u spotřebního zboží skutečně fatální naivita. Mě jako kupujícího by víc sral rozdíl zbytkové hodnoty po třech letech provozu (rozdíl ve ztrátě je vždy u levnějšího auta menší, než u dražšího) než kalkulace na hypotetickou bouračku u tříletého vozu. Ale třeba to mají zarytí koncernisti jinak
Jinak osobně taky korejce nemusím, ale na dogmata typu "taliáni se serou, korejci sou na hovno a smrdí, fordem tam a vlakem zpět, auta s píčou... atd" ze kterých smrdí akorát pivo a startky ze čtvrté cenové a argumenty typu "je to tak protože to říkal Franta/Pepa/Štefan/Vlado říkal, že to tak je.." prostě musím reagovat, obzvláště když nemají skutečný objektivní a racionální základ....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.01.2011 12:14, RE: Mein gott!
rohYpnol napsal:
To věřím. Ale ono se najdou i zákazníci, kteří NEchtějí velký vůz. Prostě chce B-segment v plné palbě. Řekněme, že ano - racionální zákazník uvažuje v mantinelech proč kupovat plně vybavený malý vozík, když za stejnou cenu můžu mít i pořádný kočár.
Jsou zkrátka různé typy zákazníků. A myslím, že VW se snaží cílit hooodně zeširoka.
Zatímco levným verzím Golfu ten Ceed konkuruje, pak na drahé a vybavené verze zatím korea nemá odpověď.
Prostě na DSG, xenony, sportovní sedadla, kožené interiéry, LED...
Ano, to je pravda. A jen doplňuješ mou teorii o tom, že koncernisti jsou největší "srdcaři" a nehrozí u nich jakýkoli stín pochybností o tom, že by se ve vztahu ke koupi nebo kvalitě mohli jen malilinkato mýlit. Tyhle "speciály" s sedmistupňovou trhavou spojkou, mikromotorem přeplňovaným turbem větším než motor, se spotřebou 2,5 litrového šestiválce z vyšší střední třídy mě ani na chvilku nenechává na pochybách o tom, že kupující takového skvostu to nekupuje hlavou, ale srdcem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 23.01.2011 23:15, RE: Mein gott!
rohYpnol napsal:
Sice s tebou souhlasím. Ale zkus se na věc podívat i zcela jinýma očima.
Golf nestojí v určitých výbavách a motorizacích tolik.
Navíc i drahé (či předražené) verze nacházejí své zákazníky. A ti jsou ochotni platit za onu přidanou hodnotu. A to nemusí být nutně jen nějaká materialistická vlastnost.
S vozem si chtě nechtě kupuješ i image (mir ist es absolut egal) a někomu na tom záleží. Někdo je ochoten platit za vyšší zůstatkovou hodnotu pro prodej (co na tom, že je nesrovnatelně vyšší riziko krá...
Na zaklade mojej niekolkorocnej skusenosti s golfom IV a civicom ( golf je z 1999 a civic 1995) si myslim, ze kvalita auta sa da posudit s pribudajucim vekom. Obidve auta boli pouzivane rovnako.... a vysledok? na golfe sa kazi jedna suciastka za druhou (co som sa napocuval v servisoch ze "to je normalne u golfa, octavky aj leona, to odchadza"). civic nemal za cely ten cas snad ani jednu vadu, doteraz bez problemov. Samozrejme nemyslim teraz na spotrebny material, ale na zavady - golf sa rozpadava. Ale ako novy golf bol urcite fajn, ibaze zivotnost materialu naplanovali inzinieri z vw asi tak na 5 rokov. Dnes ma uz na vw nepresvedci nikto, jedna skusenost stacila doteraz lutujem ze som do golfa siel, v danej cene su URCITE lepsie auta.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.