0
zpět
 

diskuze k tématu: Focus, Octavia nebo Golf?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, česká vozidla, americká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 25.12.2006 19:01, O ničem
Tady se skutečně řeší neustále dokola, jestli koktávii nebo fóbii...Ubohost!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 25.12.2006 21:56, RE: 66kW,81kW vs. 74kW,96kW - co je lepsi???
anonym napsal:
Nejsem zrovna odborník, ale myslím ,že PD musí být lepší, ale motory se asi moc neliší, takže nevím
já by osobně bral tdi-66kw,81kw,tdi-pd do doho musíš lejt kvalitní naftu,jako u tdci a tomu podobně,a myslím si že to bude mít i větší spotřebu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.12.2006 15:54, Dotaz na Volkswagen Bora
Dobrý den,
velmi rád čtu Vaše komentáře k vozidlům a opravdu je to malá alchymie.
Každopádně mám prosbu k jakožto zkušenému automobilistovi. Mám zájem o Volkswagen Bora a je to TDI - 66 kw a má najeto 86 tis. km. Mohl by jste mi prosím říci, zda-li se vyplatí pořizovat toto vozidlo už vzhledem k stáří a počtu najetých kilometrů (není to mnoho). Cena tohoto automobilu je 189 000 kč.
Děkuji Vám velice, za jakkoukoliv snahu odepsat - nešetřte kritikou ani chválou Krásný a úspěšný den Radek Svoboda
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.12.2006 21:41,
Radek Svoboda napsal:
Dobrý den,
velmi rád čtu Vaše komentáře k vozidlům a opravdu je to malá alchymie.
Každopádně mám prosbu k jakožto zkušenému automobilistovi. Mám zájem o Volkswagen Bora a je to TDI - 66 kw a má najeto 86 tis. km. Mohl by jste mi prosím říci, zda-li se vyplatí pořizovat toto vozidlo už vzhledem k stáří a počtu najetých kilometrů (není to mnoho). Cena tohoto automobilu je 189 000 kč.
Děkuji Vám velice, za jakkoukoliv snahu odepsat - nešetřte kritikou ani chválou ...