0
zpět
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis D4D - první dojmy uživatele

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.09.2008 20:50, RE: Nezbývá než C5!
anonym napsal:
Mám dojem, že Kylie myslela spíš Rolls-Royce, Range Rover rozhodně nepatří mezi etalony splehlivosti. Nevěřím ale tomu, že na RR se nic nekazí. Jen se o tom tolik nemluví. D.M.
Milý D.M.! Ty´s "fik-fik", ano já samozřejmě myslela výtvor pánů Rollse a Royce a on se opravdu moc "nekazí". Tedy nedávno dokonce byla taková malá svolávací akce, ale část té hříšné ceny je i za výrazně předimenzovanou konstrukci a část za ultrapečlivé nekonečné přezkoušení a v neposlední řadě, servisní technik firmy Rolls Royce se chová VÝRAZNĚ jinak, než my všichni ostatní známe z praxe...
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 08.09.2008 11:29, RE: Nokonecne
anonym napsal:
Dobrá změním formulaci. Zanášet mozkové závity zastaralými daty jako p-d apod. je už trošičku "out" a lépe hledět v budoucnost a "učit se, učit se, učit se" pojem COMMON RAIL.
Kylie
Ja nikomu nebranim aby se "ucil, ucil, ucil" co to je Common rail kdyz to potrebuje, i kdyz dle meho na to mel uz kazdy casu dost, na trhu je technologie pres 11 let. Kdyz chce nekdo ale argumentovat ohledne PD, mel by o tom neco vedet, v tom pripade velmi doporucuji si aspon trochu ty zavity starymi daty zanest :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 08.09.2008 11:36, RE: Nezbývá než C5!
anonym napsal:
Brouk Pytlík? Neměla bych být spíš Beruška? I když to byla ..., no tak dobře BP (tuhle jsem u BP tankovala, a jejich "jen" 95ti oktanová novinka Ultimate Super není špatná, rozhodně lepší než česká ředěná 100ka).
Nic ve zlém, vše v dobrém, zdraví
Kylie
Delas ochutnavky? ;o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 08.09.2008 22:25, RE: Nokonecne
mikes napsal:
Ja nikomu nebranim aby se "ucil, ucil, ucil" co to je Common rail kdyz to potrebuje, i kdyz dle meho na to mel uz kazdy casu dost, na trhu je technologie pres 11 let. Kdyz chce nekdo ale argumentovat ohledne PD, mel by o tom neco vedet, v tom pripade velmi doporucuji si aspon trochu ty zavity starymi daty zanest :o)
Ani nevím jak se mi to stalo, ale autem s PD jsem už párkrát v životě jela, a i když jsem blond tak jak pumpe-düse funguje dokonce maličko vím.
Je faktem, že v bazarech se s těmito motory ještě pár let setkávat budeme (v česku možná nejen pár), ale já osobně jsem ráda, že tato éra skončila a fandím moderním motorů s dvojitým přeplňováním a takové 123d od bmw se mi líbí dokonce moc (a důvodně se domnívám že taková nás čeká již brzká budoucnost) a kdo byť jednou takový motor ozkouší (nebo třeba Biturbo 2.2 HDi v současné C5), vztah k čerpadlu a trysce mu to zcela jistě velmi silně naruší (na lepší se zvyká taaaak snadno, a naopak...)
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 08.09.2008 22:29, ad OCHUTNÁVKY
mikes napsal:
Delas ochutnavky? ;o)
Ano dělám a jednak jsem za těch pár kilometrů a typů vozů poznala, že různým motorům chutná různý benzín a ano vyzkoušela jsem již mnoho benzínů a konkrétně třílitřík v C5 je "zmusaná" vybíravá "mucha", která dá vědět zda spaluje standard, ředěnou hrůzu, nebo naopak víceoktanový aditivovaný superbenzín (a vůbec se neřídí popisy na stojanech!).
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 08.09.2008 23:11, RE: Nokonecne
anonym napsal:
Ani nevím jak se mi to stalo, ale autem s PD jsem už párkrát v životě jela, a i když jsem blond tak jak pumpe-düse funguje dokonce maličko vím.
Je faktem, že v bazarech se s těmito motory ještě pár let setkávat budeme (v česku možná nejen pár), ale já osobně jsem ráda, že tato éra skončila a fandím moderním motorů s dvojitým přeplňováním a takové 123d od bmw se mi líbí dokonce moc (a důvodně se domnívám že taková nás čeká již brzká budoucnost) a kdo byť jednou takový motor ozkouší (nebo...
No, on ten tvůj 3,0 V6 taky není žádný HI Tech a jeho stáří sahá do doby vzniku prvních motorů PD a jeho kořeny ještě mnohem dál a od té doby byl již mnohými dávno překonán a technologie benzinových šestiválců je dnes už mnohem dál.
Takže pokud fandíš moderním motorům,tak.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.09.2008 01:51, RE: Nokonecne
anonym napsal:
No, on ten tvůj 3,0 V6 taky není žádný HI Tech a jeho stáří sahá do doby vzniku prvních motorů PD a jeho kořeny ještě mnohem dál a od té doby byl již mnohými dávno překonán a technologie benzinových šestiválců je dnes už mnohem dál.
Takže pokud fandíš moderním motorům,tak.....
Nemluvila jsem o svém třílitříku, ale vřele doporučovala 2.2 HDi Biturbo.
Svůj motůrek jsem si vybrala z praktických důvodů (jezdím dlouhé dálniční trasy, velmi často přes nebo po německu). Nový vůz jsem kupovala po návratu do česka a Biturbo mělo dorazit až za půl roku (a C5 jsem chtěla, neb s tou první s motorem 2.2 HDi jsem byla VELMI spokojena).
Jsem si vědoma co V6 v C5 umí i neumí (porovnávala jsem ho s bmw kupé řady 3). Vím že teoreticky JE zastaralý (a jsem zvědava jestli do sériové produkce dorazí testované varianty s turbem), ale po společných 90 000 km mohu říci, že to není špatný společník a že je dokonce trochu podceňovaný (což je doporučení pro kupce v bazarech - takovýhle vůz s takovýmhle motorem a doslova za pár korun ...!).
Doslova nadšená jsem byla z C6 a motoru V6 2.7 HDi a celkového chování vozu i třeba jen chování plynového pedálu (jako když zaboříš lžíci do medu) a reakcí a chodu motoru. Bohužel cena je trošičku nad mé limity (holčičky mají menší plat než chlapečci ve stejném postavení).
Jinak k mým motorovým favoritům patří kupé bmw 6 ve verzi od Alpine (motor V8 4.4 s kompresorem patentovaným právě Alpinou), to jsme ale opravdu cenově dost jinde.
Jsem si vědoma jakou má třílitřík v C5 pověst, ale pokud je slušně zajetý a v pořádku, myslím že by vás docela překvapil (vím o čem mluvím, mám drobné zkušenosti i s mnohem dražšími vozy s mnohem většími motory).
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 09:38, RE: ad OCHUTNÁVKY
anonym napsal:
Ano dělám a jednak jsem za těch pár kilometrů a typů vozů poznala, že různým motorům chutná různý benzín a ano vyzkoušela jsem již mnoho benzínů a konkrétně třílitřík v C5 je "zmusaná" vybíravá "mucha", která dá vědět zda spaluje standard, ředěnou hrůzu, nebo naopak víceoktanový aditivovaný superbenzín (a vůbec se neřídí popisy na stojanech!).
Kylie
U ktere firmy prodavaji ten redeny 100oktan? Nerikam ze jsou vsichni svati, ale ze by poznal rozdil v palivu treba Shell mezi nemeckou a ceskou pumpou, tak to ne. Nerikam ze nejake auto nemuze byt na to extremne citlive, ale ja nic podobneho nepozoroval (ne ze bych jeste spatne palivo nenabral, vyjimecne ano, ale v zahranici netankuju tak casto abych mohl porovnat. Otazka je, jestli tim redenim je myslena standardni kvalita paliva nebo se clovek zrvona trefil na "nepovedenou" varku :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 01:07, RE: ad OCHUTNÁVKY
mikes napsal:
U ktere firmy prodavaji ten redeny 100oktan? Nerikam ze jsou vsichni svati, ale ze by poznal rozdil v palivu treba Shell mezi nemeckou a ceskou pumpou, tak to ne. Nerikam ze nejake auto nemuze byt na to extremne citlive, ale ja nic podobneho nepozoroval (ne ze bych jeste spatne palivo nenabral, vyjimecne ano, ale v zahranici netankuju tak casto abych mohl porovnat. Otazka je, jestli tim redenim je myslena standardni kvalita paliva nebo se clovek zrvona trefil na "nepovedenou" varku :o)
Za nejhorší považuji Shellku hned za Prahou na D1. Proto jsem dříve tankovala u té další (cca 30? km), ale "vydělávací" metody zavedli už i tam. Samozřejmě nepoznám, CO je problémem benzínu který jsem natankovala, ale kvalitu lze "snadno" poznat při důraznější akcelaraci a i podle zvuku motoru (to když to opravdu přehnali). Jsem dokonce tak důsledná, že natankuju-li někde a jsem spokojena, snažím se příště zajet i ke stejnému stojanu. Nicméně rozdíl v kvalitě paliv v česku a zahraničí není žádným tajemstvím, bylo o tom napsáno i dost písmenek v tisku a smutnou zkušenost s tím mají servisní technici víceméně všech značek (to že KVŮLI nekvalitnímu palivu se do česka přeslaly dovážet některé motory NENÍ vtip). Můj třílitřík je na kvalitu paliva nadprůměrně náročný, ale stejné zkušenosti mám i z předchozích naftových i benzínových vozů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 20:56, zkušenosti
poprosil bych pána recenzenta, jestli by mi mohl napsat na e-mail R07140@student.osu.cz
před 2 měsíci jsem koupil v podstatě téměř totožné auto, diesel, najeto 140 tis km a rád bych se podělil o širší zkušenosti, je zde spoustu věcí na které bych se rád zeptal, at už se jedná o přesnost řazení, spotřebu oleje, zvuky od kol, podvozku a zevnitř a tak dále a tak dále. A shodou okolností jsem z Bašky takže od Frýdlantu kousek, mám takový dojem že Vaše auto občas vídám jezdit v Místku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 14.03.2009 16:11, RE: avensis
snuffik napsal:
Souhlasím. Hecnul jsem se, provedl reset PP a jezdil týden jak milius, ale abych nebrzdil provoz - spotřeba vykázala 6,2 . Teď se mi dlouhodobě ustálila na 6,7. Je to motor se kterým se asi člověk musí naučit jezdit.
já to mám taky 2.0 D4D rok 5/2001 a jezdil sem s ním v létě za 5,6 (hlavní silnice ale bez dálnic) a teď v zimě za 6,3 l/100 Km. Jo a palubnímu PC neradno věřit, trochu kecá, někdy přidá, někdy ubere (průměrně mi tak půl litru přidává). Měřim to dle tankování. Hodně to závisí na stylu jízdy, ale myslím, že přes sedm bych se dostal snad jen kdybych jezdil plně naloženej a moc se s tím nemazlil.
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.