0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW, Audi, nebo Subaru na LPG?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 18:19, LPG ... polopravdy....
Dovoluji si podotknout že v článku jsou především co se týče informací o LPG uvedeny zavádějící polopravdivé tvrzení.Článek se mi zase tak nelíbil protože autorovi antipatie nekorespondují s mými sympatiemi k LPG. Doporučuji četbu Vladimír Matějovský automobilová paliva.
Jde vidět že autor článku se pěkně povozil v BMW 535d (jako novinář zadarmo) Pro prvního majitele je takové povožení vždy příjemné. Chtěl bych vidět jak jde autor článku do bazaru a koupí si olítanou 535d (s možná 150-200 tisícema) za svejch půl mega.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 20:37, RE: BMW
mufik.martin napsal:
Ja bych to videl bud na klasickou Audi s nenejakym klasickym V6 motorem FSI nebo to BMW 545 a koupil holtt o rok starsi 2004 nebo priplatil na 550. Subaru, ac se mi ty nove libi, bych asi z teto konkurence vynechal, je to preci jen absolutne jinak zamerene auto.
Zdravím
Ano, Subaru je "jinak zaměřené auto", ale takový Forester 2.5 Turbo (tedy model XT), dovede parádně zatopit namachrovaným gelouškům s muzikou na plný kule, v rádoby sporťáčcích na sprintu... :o) To auto nejede, ale letí... obzvlášť, když by to člověk od auta určeného do terénu nečekal ;o) Takže pokud chce tazatel "raketu", doporučuju.
Nebo pak dotáhnout Legacy 2.5T, u nás se tuším neprodávalo - když tak mě opravte, pokud se mýlím, nerad bych kecal. Jen jsem na něj před časem narazil na netu, shlédl pár videí apod., myslím, že se nazývalo GT.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 20:47, RE: LPG ... polopravdy....
vasapasa napsal:
Dovoluji si podotknout že v článku jsou především co se týče informací o LPG uvedeny zavádějící polopravdivé tvrzení.Článek se mi zase tak nelíbil protože autorovi antipatie nekorespondují s mými sympatiemi k LPG. Doporučuji četbu Vladimír Matějovský automobilová paliva.
Jde vidět že autor článku se pěkně povozil v BMW 535d (jako novinář zadarmo) Pro prvního majitele je takové povožení vždy příjemné. Chtěl bych vidět jak jde autor článku do bazaru a koupí si olítanou 535d (s možná 150-200 tisí...
Dobrý večer,
Vaše narážka na polopravdy mě docela zajímá, proto bych se s dovolením rád dozvěděl podrobnosti. Myšenka že jsem proti LPG zaujatý je přímo fatálním omylem, neboť Vám mohu dát jednoduše nahlédnout pod kapotu mého auta... Víte, mám s LPG najeto násobně víc (a to doslova) než drtivá většina fanatických zastánců tohoto pohonu, kterým se pod pojmem LPG obvykle vybaví pouze sugestivní tabulka s rozpisem návratnosti investice do něj. Knihu na kterou odkazujete jsem bohužel nečetl. Je jistě plná zajímavých informací, jenom si nejsem jistý, jestli bude mě nebo ještě lépe člověku bažícímu po nízkonákladovém jezdění v něčem opravdu konkrétně platná. Ve světě automobilů více než kde jinde totiž platí stav, že teorie nemusí být zopakována v praxi. Teorie živí vědce, konstruktéry, vizionáře a prodejce, praxe pak živí servisy...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 06.02.2010 10:14, RE: Jen tak pro zajímavost
Reno napsal:
a toto je snad ještě lepší by mně zajímalo, kam dá lyžáky
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/printView.html?lang=de&id=126457183&pageNumber=1
Ten první beru, porsche na lpg je dobrý zvěrstvo, ale ten druhej inzoš v tý souvislosti nechápu, normál porsche na benzín, jestli tě zmátla visačka euro 4, nebo co
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 06.02.2010 10:20, Auta se silnými benzíny
Myslím, že je to vcelku nesmysl, holt se musí obětovat ta spotřeba a nenechat si ničit kvalitní benzínový motor, si myslím, u náš nedokonalou montáží a následnou údržbou lpg (spíš asi ty následné servisy, budou pěkně odfláklé), raději bych koupil benzín, ne který mám a pořádně ho užil, v bmw určitě i dvoulitrový benzín udělá dobrou službu a pojede dost svižně (mám dojem že těch 200 to hravě dá ne?, a kolem těch 9 litrů spotřeba bude), tak neblázněte s lpg a kupte menší benzín, o naftu bych se u nás asi bál (common rail a výměna vstřiků), ale benzín je věčný
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 06.02.2010 11:35, RE: LPG ... polopravdy....
-MO- napsal:
Dobrý večer,
Vaše narážka na polopravdy mě docela zajímá, proto bych se s dovolením rád dozvěděl podrobnosti. Myšenka že jsem proti LPG zaujatý je přímo fatálním omylem, neboť Vám mohu dát jednoduše nahlédnout pod kapotu mého auta... Víte, mám s LPG najeto násobně víc (a to doslova) než drtivá většina fanatických zastánců tohoto pohonu, kterým se pod pojmem LPG obvykle vybaví pouze sugestivní tabulka s rozpisem návratnosti investice do něj. Knihu na kterou odkazujete jsem bohužel nečetl. Je ji...
Jak sám píšete při provozu na plyn nevzniká karbon (jste-li autor) a právě v tomto důsledku naopak se může zachovat stávající interval výměny ba naopak prodloužit a nikoliv zkrátit - je nutno posoudit konkrétní případ podle režimu provozu (městský provoz - zachovat interval, dálkové trasy - "možno prodlouži"). Netvrdím že mám já pravdu ale píšu zde stanovisko odpborníků na danou támatiku kteří se celý život zajímají o paliva a jejich spalování a jsou autoři publikací a mají 2 a bvíce akademické tituly. Tyto informace jsem získal studiem a práci na baklářské práci kterou jsem zpracovával a úspěšně obhajoval v loňském roce (hodnocení vedoucí 1 ; opponent 1 ; obhajoba 1)

Jak s oblibou říkám pravda je relativní a ikdyž každý z nás může vycházet z tvrzení někoho fundovaného nemusíme mít pravdu. Třeba se pletu já a x odborníků kteří tuto svou mílku publikovali....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 06.02.2010 11:43, Technicko - ekonomická analýza
vasapasa napsal:
Jak sám píšete při provozu na plyn nevzniká karbon (jste-li autor) a právě v tomto důsledku naopak se může zachovat stávající interval výměny ba naopak prodloužit a nikoliv zkrátit - je nutno posoudit konkrétní případ podle režimu provozu (městský provoz - zachovat interval, dálkové trasy - "možno prodlouži"). Netvrdím že mám já pravdu ale píšu zde stanovisko odpborníků na danou támatiku kteří se celý život zajímají o paliva a jejich spalování a jsou autoři publikací a mají 2 a bvíce akademic...
Má-li někdo z vás zájem něco si přečíst o alternativních palivech
doporučuji toto (je to sice už "starší materiál" (pár let) ale co do rzsahu asi nic obsáhlejšího v čěštině o alternativních palivech neexistuje.

http://www.mdcr.cz/cs/Strategie/Zivotni_prostredi/Alternativni_paliva.htm
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 06.02.2010 14:11, RE: LPG ... polopravdy....
vasapasa napsal:
Jak sám píšete při provozu na plyn nevzniká karbon (jste-li autor) a právě v tomto důsledku naopak se může zachovat stávající interval výměny ba naopak prodloužit a nikoliv zkrátit - je nutno posoudit konkrétní případ podle režimu provozu (městský provoz - zachovat interval, dálkové trasy - "možno prodlouži"). Netvrdím že mám já pravdu ale píšu zde stanovisko odpborníků na danou támatiku kteří se celý život zajímají o paliva a jejich spalování a jsou autoři publikací a mají 2 a bvíce akademic...
Tak schválně jsem čekal jaké polopravdy jste v mém článku objevil a vy místo toho argumentujete svou bakalářskou prací a tvrzením, že když je olej prostý karbonu - tak se může interval jeho výměny naopak prodloužit... Já opravdu nevím co k tomu víc napsat než je v článku samotném. Tam jsem už vysvětlil důvody proč i navzdory opticky čistému oleji je dobré interval zkrátit.

Viděl jste někdy motor jezdící na LPG a dvojnásobně přetahující interval výměny toho „čistého“ oleje zevnitř? Já už ano, a ten pohled bych rád dopřál každému bez ohledu na počet jím vydaných knih nebo akademických titulů... Ale to je zbytečná debata, kterou oba marníme svůj čas. Jestli dáte na to, co si kde přečtete, přečtěte si třeba tento článek o olejích, který jsem speciálně pro vás našel asi po 5 vteřinách „googlování“. Speciálně stať o olejích pro motory spalující LPG, která je zhruba v polovině toho článku:
http://www.mjauto.cz/newdocs/oleje.htm

Tak zatím se mějte a ať (i LPG) slouží. MO

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 07.02.2010 12:47, RE: LPG ... polopravdy....
-MO- napsal:
Tak schválně jsem čekal jaké polopravdy jste v mém článku objevil a vy místo toho argumentujete svou bakalářskou prací a tvrzením, že když je olej prostý karbonu - tak se může interval jeho výměny naopak prodloužit... Já opravdu nevím co k tomu víc napsat než je v článku samotném. Tam jsem už vysvětlil důvody proč i navzdory opticky čistému oleji je dobré interval zkrátit.

Viděl jste někdy motor jezdící na LPG a dvojnásobně přetahující interval výměny toho „čistého“ oleje zevnitř? Já už ano, a...
O vaší zkušenosti s LPG nepochybuji ale nevěřím že jste v tom tak moc honěný když píšete "tuším Flashlube" ano je to Flashlube ale lidi co se motají kolem LPG ti to netuší ale vědí. Navíc dnes jsou již programy do řídicich jednotek pro LPG kdy tato řídici jednotka je spojená s jednotkou která řídi klasické palivo a v zátěži motoru umí přivstřikovat benzín a tudíž tam kde nejvíc hrozí zaklepání ventilu do sedel a to je ve vyších otáčkách pod plynem je vlastně motor opečovávan benzínem což je lepší než Flashlube. Doporučuji si zjistit jak Flashlube funguje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.02.2010 06:11, RE: LPG ... polopravdy....
vasapasa napsal:
Dovoluji si podotknout že v článku jsou především co se týče informací o LPG uvedeny zavádějící polopravdivé tvrzení.Článek se mi zase tak nelíbil protože autorovi antipatie nekorespondují s mými sympatiemi k LPG. Doporučuji četbu Vladimír Matějovský automobilová paliva.
Jde vidět že autor článku se pěkně povozil v BMW 535d (jako novinář zadarmo) Pro prvního majitele je takové povožení vždy příjemné. Chtěl bych vidět jak jde autor článku do bazaru a koupí si olítanou 535d (s možná 150-200 tisí...
Pokud jste bakalář, mohl byste se popřípadě doučit psát bez chyb, viz: "autorovi"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.02.2010 13:54, další spekulant
Audi S6 LPG ... tady někdo chce očividně opici, ale nemá na banány
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 27.02.2011 13:11, RE: LPG ... polopravdy....
-MO- napsal:
Dobrý večer,
Vaše narážka na polopravdy mě docela zajímá, proto bych se s dovolením rád dozvěděl podrobnosti. Myšenka že jsem proti LPG zaujatý je přímo fatálním omylem, neboť Vám mohu dát jednoduše nahlédnout pod kapotu mého auta... Víte, mám s LPG najeto násobně víc (a to doslova) než drtivá většina fanatických zastánců tohoto pohonu, kterým se pod pojmem LPG obvykle vybaví pouze sugestivní tabulka s rozpisem návratnosti investice do něj. Knihu na kterou odkazujete jsem bohužel nečetl. Je ji...
Dobrý den,
mám již třetí vůz na LPG. Nyní je to nový Outback, předtím dvě Škody, na obou naběháno přes 100.000 km a žádné problémy s gumovým těsněním, popř. jinými díly, jsem nikdy neměl. Nyní ale u Outbacku nechci mít nečekané výdaje.
Myslíte si tedy, že pomůže, když se přepne 2 km před dojezdem na benzín a bude se dojíždět pouze na benzín? Narážím na Vaši poznámku o agresivitě LPG. Myslíte, že toto "dočištění" sání a motorového prostoru by mohlo pomoci?
Nebo jsou tam již mastné usazeniny a nepomůže nic?
Nyní mám systém Vialle, kdy se tlačí kapalné skupenství až do motoru.
Děkuji Mirek
reagovat
mr.davis
počet příspěvků2
datum registrace27.12.2013
Pátek 27.12.2013 01:06, RE: rada
MAREK KŘÍŽ - FRYDEK- MISTEK napsal:
BMW a LPG ???????????????? cože???????????? Tak to mám nervy. DO bmw dát LPG může dat jen nějaký šetřílek a blbeček. Jak nemáte penize na provoz kupte si obsah 1,2 Fabiu a vůbec tady neplette značku BMW. Chcete silné auto a v zadu bude mít napsano LPG až vas potkam, tak se Vám vysměju že jste TRALALÁK. Kdo to kdy viděl, davat do BMW LPG , jak nemáte na provoz a na servis neberte si takovou značku do pusy, berte si české auto a nemějte tady debilni dotazy na LPG do BMW.


Vážený p.Marku
nervy mám akorád z Vás !!! stačí se podívat k soudedům do Polska Německa.Celkem dost obyvatel má BMW s 8valcovýma motorama předělané do plynu a nejen BMW ale i AUDI a plno ostatních značek jak už i Vámi zmiňované fábie 1.2 HTP.Nic na tom není pokud jsi majitel chce užít srandu a nemá na provoz hledá alternativy tak se tu zbytečně nerozčilujte Davis
reagovat
mr.davis
počet příspěvků2
datum registrace27.12.2013
Pátek 27.12.2013 02:43, RE: rada
Jürgen napsal:
Vite co? Jestli najdete nekoho, kdo ma S4/S6/550i/M3 od roku 2005, takze rekneme auta od 25000EUR nahoru a necha si dobrovolne vuz predelat na LPG, tak mu tu prestavbu zaplatim. Myslim to naprosto vazne. Mam jedinou podminku, majitele i auto si vyfotim a budu se minimalne rok divit, ze i clovek muze byt vul. Jinak ale vyhodna nabidka, ne? Doufam, ze vetsina rozumnych lidi chape absurditu tehle diskuze...


p.Jurgen auta typu S4,S6, z roku výroby 2005 a výše se do plynu nevyplatí dávat a to proto že je to FSI vztřikování ale do roku 2005 motoru 4.2 a to buď 299/340/360 koní se to vyplatí viz mbile.de auta tam s kombinací benzín plyn mizí celkem rychle David
reagovat
fantomassk
počet příspěvků3
datum registrace22.07.2013
Středa 16.04.2014 08:30, RE: rada
Subaru Fan napsal:
H6 na plyn nejde predelat ! Konstrukce boxeru neumoznuje montaz dilu do hlav valcu, ktere se pouzivaji u 2.5i pri prestavbe na LPG. Proste tam neni misto a pri kazdem zasahu by se musel vyndat cely motor. Stejne tak Tribeca. O jedne experimentalni 3.0 na LPG jsem slysel, ale je to pruser. 2.5i v turbu by asi nebyl problem.

Ja mam Outback H6 v LPG takze to ide a legalne
reagovat
Andreas Lapp
počet příspěvků5
datum registrace24.04.2014
Čtvrtek 24.04.2014 21:41, - text byl skryt administrátorem -
- text byl skryt administrátorem -
reagovat
  1 ... 7 8 9




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.