0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW, Audi, nebo Subaru na LPG?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 07:57, BMW
Ja bych to videl bud na klasickou Audi s nenejakym klasickym V6 motorem FSI nebo to BMW 545 a koupil holtt o rok starsi 2004 nebo priplatil na 550. Subaru, ac se mi ty nove libi, bych asi z teto konkurence vynechal, je to preci jen absolutne jinak zamerene auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 08:07, Mhm
Dobrý článek, trochu mi sklaplo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 08:15, RE: Mhm
Reno napsal:
Dobrý článek, trochu mi sklaplo
souhlasim, dobre napsany clanek, davam palec nahoru.
jen vyrazeny outback muzete nahradit modelem legaci a mate vystarano. popr i 2,5 verze mi prijde dostatecna, a i kdyz ji budete nakladat, v plynu vas nesezere
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 08:28, Hyundai nevhodné na LPG???
ladis napsal:
souhlasim, dobre napsany clanek, davam palec nahoru.
jen vyrazeny outback muzete nahradit modelem legaci a mate vystarano. popr i 2,5 verze mi prijde dostatecna, a i kdyz ji budete nakladat, v plynu vas nesezere
S článkem vcelku souhlasím, kromě jedné věci Hyundaie jsou na přestvabu na LPG velmi vhodné, k poškození motoru zcela určitě nedochází. Na východních trzích se Hyundaie na LPG prodávají už od výrobce. Je to situace úplně stejná jako s tím Subaru. Sám mám se Sonatou na LPG najeto za dva roky 100 000 km (samozřejmě bez nejmenšího problému) a rád bych to dotáhnul přes 400 něž se jí zbavím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 08:30, naprostý souhlas
pěkný článek,zaznělo tam to, co mělo. Pokud se někdo ve svojí hlavě přenese přes to, že pro pár neználků bude blázen, pro ně je 530i LPG, 550i LPG nesmysl, tak je to způsob jak si užít silné auto se vším všudy s náklady teoreticky nižšími než diesel se stejným objemem (530D/535D).
Šel bych do toho.

Jo a s tím servisováním, pokud člověk nemusí nutně jezdit do značkového, jsou servisy specializující se mimo jiné i na opravy LPG a, že jich není zas tak málo. Ono totiž velmi důležité je mít LPG od výrobce,kterého tady v ČR servisy znají, potom nic není problém. Takže bych si dal práci a zjistil jaké systémy se běžně vyskytují a podle toho volil, kdo mi to nainstaluje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 08:41, Jen tak pro zajímavost
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/printView.html?lang=de&id=125457752&pageNumber=1
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 08:52, RE: Jen tak pro zajímavost
Reno napsal:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/printView.html?lang=de&id=125457752&pageNumber=1
a toto je snad ještě lepší by mně zajímalo, kam dá lyžáky
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/printView.html?lang=de&id=126457183&pageNumber=1
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 08:52, RE: Jen tak pro zajímavost
Reno napsal:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/printView.html?lang=de&id=125457752&pageNumber=1
Pán asi ví proč napsal Einzelstuck. Zapamatoval bych si cenu a mrknul bych na inzerát za měsíc dva. Jen tak pro zajímavost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 08:54, Legacy ANO
Vynechte Outback a vložte k porovnání Legacy 3.0R a je se o čem bavit!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 10:25, RE: Hyundai nevhodné na LPG???
MiraXJ napsal:
S článkem vcelku souhlasím, kromě jedné věci Hyundaie jsou na přestvabu na LPG velmi vhodné, k poškození motoru zcela určitě nedochází. Na východních trzích se Hyundaie na LPG prodávají už od výrobce. Je to situace úplně stejná jako s tím Subaru. Sám mám se Sonatou na LPG najeto za dva roky 100 000 km (samozřejmě bez nejmenšího problému) a rád bych to dotáhnul přes 400 něž se jí zbavím.
Źe se jeden Hyundai nepodělal není měřítko. Když to dotáhne v té samé formě na těch 400 pak se mu pokloním .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 11:13, Dynamika Subaru Outback 3,O s automatem
Nedávno jsem měl tu čest se Subaru Legacy 3,0 180kW s automatem. Chci jen doplnit, že mám rád velké zrychlení silného benzínu a zde jsem nečekal nic brutálního, ale opak byl pravdou. Lehké zaváhání automatu při rozjezdu, to ano. Ale na mokré vozovce jsem byl poté úžasně vmáčklý do sedačky a plyn jsem povolil poměrně brzy jen kvůli pudu sebezáchovy a protože body jsou body.. Tak to jen k té slabší dynamice Subaru 3,0 S motorem 2,5i byť s manuálem se to nedá vůbec porovnávat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 11:17, Výběr
Pominu otázku zástavby LPG,ale když se podívám na samotná předvybraná auta-jedná se o velmi nesourodou skupinu. A to ani nemluvím o tom, že S4 nebo S6 od roku 2005 v podstatě nelze za 400tis ani podobnou částku sehnat.
Když tazatel zvažuje Outback-znamená to, že chce 4x4? I tak i BMW nabízí 4x4, ikdyž jinak koncipovaný. Otázka je, zda ho fakt potřebuje a na co.
Nicméně jako ideální kompromis této nesourodé skupiny vidím právě 530i (535i se fakt nedělala). Výkon dostatečný, spotřeba v porovnání s S4 a S6 vynikající-reálně -rozumná. Já bych tedy dooručil BMW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 11:24, RE: Dynamika Subaru Outback 3,O s automatem
AutoAZ napsal:
Nedávno jsem měl tu čest se Subaru Legacy 3,0 180kW s automatem. Chci jen doplnit, že mám rád velké zrychlení silného benzínu a zde jsem nečekal nic brutálního, ale opak byl pravdou. Lehké zaváhání automatu při rozjezdu, to ano. Ale na mokré vozovce jsem byl poté úžasně vmáčklý do sedačky a plyn jsem povolil poměrně brzy jen kvůli pudu sebezáchovy a protože body jsou body.. Tak to jen k té slabší dynamice Subaru 3,0 S motorem 2,5i byť s manuálem se to nedá vůbec porovnávat.
ale asi to nepojede tak jak to asi chce pán pokukující po Audi S6 že?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 11:33, RE: Dynamika Subaru Outback 3,O s automatem
Matka Kr napsal:
ale asi to nepojede tak jak to asi chce pán pokukující po Audi S6 že?
Audi S6 je pro běžného člověka podle mého názoru opravdu nesmysl narozdíl od Subaru. S6 vás sežere i s kalhotama a to nemluvím o spotřebě pohonných hmot, ale třeba jen o výměně kotoučů s destičkama, oleje a filtrů... A tím zcela jistě neskončíte
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 11:45, RE: Hyundai nevhodné na LPG???
Valnoha napsal:
Źe se jeden Hyundai nepodělal není měřítko. Když to dotáhne v té samé formě na těch 400 pak se mu pokloním .
Čtěte pořádně: do Hyundaie dává LPG přímo výrobce. Ten motor je na to dělaný. Jen se to u nás neprodává. 400 tkm by neměl být problém, nebude první ani poslední co to vydržela.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 12:03, RE: Hyundai nevhodné na LPG???
MiraXJ napsal:
Čtěte pořádně: do Hyundaie dává LPG přímo výrobce. Ten motor je na to dělaný. Jen se to u nás neprodává. 400 tkm by neměl být problém, nebude první ani poslední co to vydržela.
LPG od výrobce a LPG přestavba může být rozdíl. Jsi si na 100procent jistý že ten ofiko od výrobce třeba nemá speciálně tvrzený ventilový sedla? Tedkom nová oktávia LPG má taky upravený některý věci. Tak jednoduchý to asi nebude
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 13:25, RE: Výběr
TOM napsal:
Pominu otázku zástavby LPG,ale když se podívám na samotná předvybraná auta-jedná se o velmi nesourodou skupinu. A to ani nemluvím o tom, že S4 nebo S6 od roku 2005 v podstatě nelze za 400tis ani podobnou částku sehnat.
Když tazatel zvažuje Outback-znamená to, že chce 4x4? I tak i BMW nabízí 4x4, ikdyž jinak koncipovaný. Otázka je, zda ho fakt potřebuje a na co.
Nicméně jako ideální kompromis této nesourodé skupiny vidím právě 530i (535i se fakt nedělala). Výkon dostatečný, spotřeba v porovnání s...
Trochu až moc český, nezdá se vám? Pán chce jezdit jako hochklasse a Schumacher v jednom, a provozně se chce vejít do lítačky na mastnou tyč. Pokud auto s LPG, tak snad jedině "originál" montáž v Subaru, do BMW nebo Audi bych se nerochal. Nebo vzít šáde 120(alt. forman), bude jich mraky už po přestavbě. Sice bude scházet ten brutální zátah, ale nd a celkový provoz bude tazateli cenově dostupný. Mě by limitovala nádrž - velká=obětovat místo, malá (toroid v rezervě) zase krátký dojezd. Nemluvě o vjezdu do podz. garáží, STK, revize atd...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 13:27, RE: Hyundai nevhodné na LPG???
Matka Kr napsal:
LPG od výrobce a LPG přestavba může být rozdíl. Jsi si na 100procent jistý že ten ofiko od výrobce třeba nemá speciálně tvrzený ventilový sedla? Tedkom nová oktávia LPG má taky upravený některý věci. Tak jednoduchý to asi nebude
Informaci o vhodnosti motoru na LPG mám od autosalonu, kde jsem auto kupoval. Navíc o tom začali mluvit prodejce sám, aniž by věděl co s autem v budoucnu plánuju. Vím o Sonatě (starší generace) co má na LPG najeto přes 350 000 Km. Pokud někomu na staré Hyundai odešel motor..nevím.. já se mluvím o posledních dvou generacích. Myslím si, že se ale bavíme o ničem. Nemám důvod někoho přesvědčovat.. kontaktujte prodejce, nebo výhradního dovozce většiny LPG systémů v ČR (Strakonice) a dozvíte se co potřebujete u konkrétní značky/typu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 16:15, RE: Výběr
Pepe napsal:
Trochu až moc český, nezdá se vám? Pán chce jezdit jako hochklasse a Schumacher v jednom, a provozně se chce vejít do lítačky na mastnou tyč. Pokud auto s LPG, tak snad jedině "originál" montáž v Subaru, do BMW nebo Audi bych se nerochal. Nebo vzít šáde 120(alt. forman), bude jich mraky už po přestavbě. Sice bude scházet ten brutální zátah, ale nd a celkový provoz bude tazateli cenově dostupný. Mě by limitovala nádrž - velká=obětovat místo, malá (toroid v rezervě) zase krátký dojezd. Nemluvě o v...
Mám BMW 530i na butan a nadrž je toroidní 70litru takže zas tak malá není.. Jinak naprosta spokojenost
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.02.2010 17:39, RE: Výběr
doctorwamp napsal:
Mám BMW 530i na butan a nadrž je toroidní 70litru takže zas tak malá není.. Jinak naprosta spokojenost
Když chce někdo silný benzín. auto, tak předpokládám, že kvůli tomu, že chce ten potenciál využívat. Když k tomu chce plyn, tak předpokládám, že asi bude jezdit hodně. V součtu mi to vychází na návštěvu tankstelle tak obden...
reagovat
  1 ... 7 8 9




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.