0
zpět
 

diskuze k tématu: Prvních 23 tis. km s novou Imprezou

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 09:55, RE: Pochvala za recenzi
Muroň napsal:
Všichni tu chválíme kvality Imprezy, na tom se tu shodneme. Já chcu pochválit i recenzi. Je stylisticky vytříbená, čtivá, autor spojuje odborné termíny s hovorovými a je vidět, že si vůz oblíbil. Pochopitelně pro někoho může být malý kufr, výdechy zimy a špatný výhled vzad zásadní nedostatek, autor však vysvětlil, kvůli čemu si Imprezu koupil. Včera jsem si jednu z různých úhlů prohlížel a musím přiznat, že rozpaky z jejího designu ztrácím. Důležitější je pro mne, jaký je vůz vevnitř a interier ...
Souhlas, recenze je to moc pěkná, autor píše se zaujetím, ale přitom nikomu nic nevnucuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 11:07, SUBARU DIESEL
Už jste někdo jezdil s tim novým dieslem od subaru? Všude ho chválí ale já si to nedovedu představit , boxer diesel?!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 11:19, Subaru na hlinach?
Jenom spatne vidim nebo ma autor to Subaru v metle a na hlinach? :o) No a kdyz nebyl ten dehet... :o)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 11:46, RE: Spotřeba
figo napsal:
no, takže to plně odpovídá, s náhonem na všechna kola je spotřeba vždy cca o litr vyšší.
To je pravda. S náhonem na všechna čtyři kola bude spotřeba vyšší, bude líp sedět v zatáčkách a bude lepší na zimu. Na zrychlení a maximální rychlost bude pomalejší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 11:47, RE: Gratuluji k výběru!
Zdenda napsal:
Zdravím Kylie,
reaguji ještě na včerejší diskuzi. Jsem velmi rád, že jste už trochu slevila (dalo to zabrat co) Protože ještě v úterý jste mě vyváděla z "omylu", že C5 je na tom hůře než Focus (mé tvrzení) a C5 byla na 17. místě (jedno číslo co se hodilo do krámu). Další den je C5 průměrně spolehlivá a dnes je možná na tom o chloupek lépe Focus než C5. A ještě k tomu zprůměrování, tak tedy ta C5 je na 51. místě a ten Focus byl nejhůře na 39., což ale není průměr ! Ten půměr vychází na 33. mís...
Ano, Zdeněk má pravdu v několika věcech a rozvíjím tyto:
1. Praktické a užitečné informací pro kupce a uživatele aut (nových i ojetin) dostaneme více od mechaniků a přijímacích techniků, než od novinářů, kteří s autem najezdí pár set kilometrů. Od nich to jsou dojmy a hodnocení auta. Kdyby se auto roku a motor roku vyhlašovali mezi těmi, co mají za sebou 250tkm, prořadí by leckdy bylo jiné (u motorů BMW asi ne, ty budou na čele vždy).
2. Nebudu vyvracet tvrzení o prohlášení VW, že Tdi je slepá cesta vývoje. Jenže když si kupuju auto, tak mě až tak nezajímá, kam se budou ubírat nástupci mého motoru. Chci aby dobře sloužil, tj. táhl, nežral moc a neměl poruchy, které si vyžádají desetitisícové opravy. Takže když mé TDi nemá dvouhmoťák, variabilní naklápění lopatek, ani vysokotlaké čerpadlo (o citlivých vstřicích common railů nemluvě), tak mi až tak nevadí, že je to zastaralý motor, když se na něm prakticky nemá co rozbít. S Hdi zkušenost nemám a neznám mechaniky, které je opravují, takže nehodnotím. S TDCi se hodně známých natrápilo a dCi je poruchové velice velmi (vstřiky, turbodmychadla a EGR ventil), navíc mu nepomohl 30tkm interval výměny oleje doporučovaný výrobcem (i totální laik se nad tím musí pozastavit).
3. 2,0 TDi asi už byl krokem za možnosti TDi (jako když se fotbalista v 36 letech snaží udržet na vrcholové úrovni). Nevím, jestli 1,2 12V HTP vzniklo odříznutím válce od 1,6 (podobně jako 1,4 TDi je odřezek 1,9 TDi), ale ten motor opravdu nespolehlivý není. Jen je hlučný, líný a vzhledem k svému výkonu dost žere. Proto je úsměvné, jak obchodní cestující své HTP fabie honí a dostávají se do nebezpečnách situací (Nedavno jsme s manželkou jeli předpisovou 90 v mírném stoupání po silnici 1. třídy. Fabie nás začala předjíždět stylem kamionu - předjede metr za minutu. Manželka se podivila - proč vedle nás ten debil jede, co nám chce? Já pam: trochu uberu, to bude asi HTP. A taky bylo. Nechal jsem ho předjet, abych neriskoval jeho život a předjel jsem ho dynamicky až poté, co se před nás vítězoslavně zařadil). Pak dal pokoj.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 12:02, RE: Subaru na hlinach?
mikes napsal:
Jenom spatne vidim nebo ma autor to Subaru v metle a na hlinach? :o) No a kdyz nebyl ten dehet... :o)))
Dobrej postřeh, je to tak :o)) Dehet holt tehdá nebyl :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 12:10, Trochu drahý, ne?
Subaru neznám, takže ho nebudu hodnotit.Jenom mě zarazila cena 630 táců u HB nižší střední třídy. Za ty prachy se dá koupit určitě lepší brko ve střední třídě (např. Mazda 6 nebo nový Mondeo), hlavně nekupovat C 5, i když ta už má slevu 180 táců, páč ji nikdo, kromě Kylli nechce). jinak s recenzí si dal autor práci, takže O.K.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 12:27, RE: Trochu drahý, ne?
klobrch napsal:
Subaru neznám, takže ho nebudu hodnotit.Jenom mě zarazila cena 630 táců u HB nižší střední třídy. Za ty prachy se dá koupit určitě lepší brko ve střední třídě (např. Mazda 6 nebo nový Mondeo), hlavně nekupovat C 5, i když ta už má slevu 180 táců, páč ji nikdo, kromě Kylli nechce). jinak s recenzí si dal autor práci, takže O.K.
mondeo i mazdu možná za ten peníz seženeš, ale jak pán píše subaristé vědí proč toto auto kupují
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 12:32, RE: Gratuluji k výběru!
Muroň napsal:
Ano, Zdeněk má pravdu v několika věcech a rozvíjím tyto:
1. Praktické a užitečné informací pro kupce a uživatele aut (nových i ojetin) dostaneme více od mechaniků a přijímacích techniků, než od novinářů, kteří s autem najezdí pár set kilometrů. Od nich to jsou dojmy a hodnocení auta. Kdyby se auto roku a motor roku vyhlašovali mezi těmi, co mají za sebou 250tkm, prořadí by leckdy bylo jiné (u motorů BMW asi ne, ty budou na čele vždy).
2. Nebudu vyvracet tvrzení o prohlášení VW, že Tdi je slepá c...
2.0HDI nemá 2hmoťák, 2.2HDI má, opravy se řeší výměnou za obyč setrvák od valeo /opravná sada/ a je od něho na vždy pokoj. 2.2HDI nemá naklápění lopatek, ale lopatky jsou natvrdo, jen se mění /jak jen to napsat/ průřez turba, výsledek je stejný, jen se pohybuje u 2.2HDI jeden velký díl turba /něco jako stator u el. motoru/. lépe to neumím popsat, aniž bych koukl na stránky citroen.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 12:43, RE: Trochu drahý, ne?
klobrch napsal:
Subaru neznám, takže ho nebudu hodnotit.Jenom mě zarazila cena 630 táců u HB nižší střední třídy. Za ty prachy se dá koupit určitě lepší brko ve střední třídě (např. Mazda 6 nebo nový Mondeo), hlavně nekupovat C 5, i když ta už má slevu 180 táců, páč ji nikdo, kromě Kylli nechce). jinak s recenzí si dal autor práci, takže O.K.
Taky to nepochopim, takovejch penez, a to jsem subaru ridil. 4x4 je fajn, ale nejak me to nepoblaznilo. Když se clovek zamysli nad tou cenou 630.000.- tak je to dost....za spetku korejskeho designu, papundekl interier. Radeji bych ozelil 4x4 a vzal neco co vypadá ne jako i30 ale trochu dospele, právě mazdu 6, mondeo nebo BMW3/A3. Tímhle modelem jsem nejel, ale je mi jasne, za na kostkach to bude za 3 roky vrzat jak zebrinak a az se trochu ojede podvozek, bude to rumpal. Kamarad mel pujcene Subaru a chlubil se, jak to drzi v nasi vlasence pod kopcem (takove esicko, 70 st. prava, prudka otocka a hned leva - potom¨malej kruhac a rovne) ze to projel v 70km/h a auto se ani nehlo. Ridi dost zensky. Tak jsem si to zkusil v "popojizdecim" aute jak jsem jiz zminoval ve Feline....v te 70km/h jsem to dal taky, ikdyz s mensi pomoci na rucni brzde a bylo to zabavnejsi nez v subaru, protoze spolujedkyne pisteli a kamos jenom...ty vole....ty vole...zábava a radost je umet jezdit i v popelnici, ne v aute s ESP a ja nevim s cim dalsim......u mě na chalupě se jezdi erzetka pro amatery, kdo prijede, zapise se a jede. Jezdim zasadne ve feline a jsem v první desítce ze 40-50 aut. A to tam maji nadupanejsi auta. Bohuzel tam je jeden asi dvou kilometrovej usek totalni rovinky, takze mě Jardové se starou 540 v automatu proste casove peredezenou, ale pride zatacka a lepim se jim na prdel, kdo má zájem, pošlu mail ! ! ! Kylie nechces?? Brumla by byl poražem od Felicie čipnutý Felice 60kW s ostrou vačkou:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 12:45, RE: Trochu drahý, ne?
klobrch napsal:
Subaru neznám, takže ho nebudu hodnotit.Jenom mě zarazila cena 630 táců u HB nižší střední třídy. Za ty prachy se dá koupit určitě lepší brko ve střední třídě (např. Mazda 6 nebo nový Mondeo), hlavně nekupovat C 5, i když ta už má slevu 180 táců, páč ji nikdo, kromě Kylli nechce). jinak s recenzí si dal autor práci, takže O.K.
To je jak s foťákama. 10tis. je dost za foťák, který má třeba 11 Mpix a 10x zoom, ale málo za zrcadlovku. Tu si koupí ten, kdo s tím umí fotit a využije ji (já ne). Podobně si Subaru koupí ten, který využije jízdní vlastnosti a líbí se mu boxery.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 12:50, RE: Trochu drahý, ne?
klobrch napsal:
Subaru neznám, takže ho nebudu hodnotit.Jenom mě zarazila cena 630 táců u HB nižší střední třídy. Za ty prachy se dá koupit určitě lepší brko ve střední třídě (např. Mazda 6 nebo nový Mondeo), hlavně nekupovat C 5, i když ta už má slevu 180 táců, páč ji nikdo, kromě Kylli nechce). jinak s recenzí si dal autor práci, takže O.K.
Za HB to je palka (nevim proc autor cenu srovnava s liftbackem), ale ty ceny jsou obdobne u techto aut i u jinych vyrobcu, viz VW Golf 4x4 s dvoulitrem 110kW, 200Nm. Ten ma aspon pouzitelnou klimu, nehodnotim o kolik mene nebo vice vytlemeny bude ridic v zatackach. Faktem je ze se da poridit uz vetsi auto za ty penize, ale to asi nebylo hlavni kriterium autora recenze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 12:54, RE: Trochu drahý, ne?
klobrch napsal:
Subaru neznám, takže ho nebudu hodnotit.Jenom mě zarazila cena 630 táců u HB nižší střední třídy. Za ty prachy se dá koupit určitě lepší brko ve střední třídě (např. Mazda 6 nebo nový Mondeo), hlavně nekupovat C 5, i když ta už má slevu 180 táců, páč ji nikdo, kromě Kylli nechce). jinak s recenzí si dal autor práci, takže O.K.
Ach jo, to je teda opravdu povedený názor. Zkusil jsi se s novou C5 svézt? Viděl jsi jí vůbec naživo? Opravdu nechápu jak z tebe může vypadnou takový blábol jaký jsi napsal. Mám možnost profesně jezdit s podstatnou většinou vozidel, které se na našem trhu pohybujou a nová C5 je jedna z nejlepších. Kriticky bych hodnotil snad jen některé neergonomičnosti v interiéru, ale jinak.....
PS: omlouvám se za reakci, ale tahle stupidita už mě nenechala v klidu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 12:55, RE: Trochu drahý, ne?
dpwagen napsal:
Taky to nepochopim, takovejch penez, a to jsem subaru ridil. 4x4 je fajn, ale nejak me to nepoblaznilo. Když se clovek zamysli nad tou cenou 630.000.- tak je to dost....za spetku korejskeho designu, papundekl interier. Radeji bych ozelil 4x4 a vzal neco co vypadá ne jako i30 ale trochu dospele, právě mazdu 6, mondeo nebo BMW3/A3. Tímhle modelem jsem nejel, ale je mi jasne, za na kostkach to bude za 3 roky vrzat jak zebrinak a az se trochu ojede podvozek, bude to rumpal. Kamarad mel pujcene Subar...
Hele, napis kde to je ta RZ, to musi byt docela prdel, rad bych se tam podival :o)

Do Kylie radsi moc neryj, at vas tam se svoji C5 nerozdrti na prasek :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 13:25, RE: Trochu drahý, ne?
Michal napsal:
Ach jo, to je teda opravdu povedený názor. Zkusil jsi se s novou C5 svézt? Viděl jsi jí vůbec naživo? Opravdu nechápu jak z tebe může vypadnou takový blábol jaký jsi napsal. Mám možnost profesně jezdit s podstatnou většinou vozidel, které se na našem trhu pohybujou a nová C5 je jedna z nejlepších. Kriticky bych hodnotil snad jen některé neergonomičnosti v interiéru, ale jinak.....
PS: omlouvám se za reakci, ale tahle stupidita už mě nenechala v klidu.
Klobrcův příspěvěk typu 2 z typologie příspěvků k článkům o autech, kterou jsem teď ad hoc vytvořil (netvrdím, že je vyčerpávající):

1. Výkřiky opakující stereotypy (Francouze nikdy, italský auto rezne už v katalogu, japonci maj drahý náhradní díly, VW má starou techniku, ojetý diesel je past atd.). které leckdy odráží realitu, ale jejich věcná přínosnost je nulová.
2. Kritici kritizující všechno aniž s tím mají sebemenší zkušenost, ke každému hodnocenému vozu navrhují lepší alternativu.
3. Majitelé vozu, kteří jej obhajují a srovnávají se všemi možnými (ať je to Fabia HTP, C5 nebo Maybach).
4. Stoupenci nějakých značek či technologie, kteří argumentují proti konkurenční (VW versus Renault, korejci vs. japonci, zážehový vs. vznětový, common rail vs.tdi, OHC vs. OHV )).
5. Odborníci (teoretici nebo praktici, či alespoň poučení laici), kteří reagují fakticky, věcně, odborně a pokud možno na základě vlastní zkušenosti.

Přínosnost těchto typů příspěvků:
ad. 1 - žádná
ad. 2 - minimální (stimuluje diskusi)
ad. 3 - částečná (alespoň se dozvíme něco o voze, se kterým má diskutér zkušenost)
ad. 4 - Dozvíme se něco o té značce či technologii (byť v idealizované podobě) a o slabinách té konkurenční (byť jsou příliš zveličené)
ad. 5. - Tyto příspěvky mají smysl, je jich bohužel nejméně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 13:27, RE: Trochu drahý, ne?
dpwagen napsal:
Taky to nepochopim, takovejch penez, a to jsem subaru ridil. 4x4 je fajn, ale nejak me to nepoblaznilo. Když se clovek zamysli nad tou cenou 630.000.- tak je to dost....za spetku korejskeho designu, papundekl interier. Radeji bych ozelil 4x4 a vzal neco co vypadá ne jako i30 ale trochu dospele, právě mazdu 6, mondeo nebo BMW3/A3. Tímhle modelem jsem nejel, ale je mi jasne, za na kostkach to bude za 3 roky vrzat jak zebrinak a az se trochu ojede podvozek, bude to rumpal. Kamarad mel pujcene Subar...
Ty hele, dpwagen,ty musíš být docela borec ne? To, že si pleteš V6 a R5 jsem ti už odpustil, ale že bys s Felicii ( ikdyž čiplou na celých 60kW) stačil BMW 540i ( pro neznalé - 210 kW) to nám tady nevyprávěj. A nemluvím vůbec o výkonech těch vozů,ale o podvozku,brzdách...
A nebo je tu ještě jedna možnost - "mezi slepými jednooký král !"..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 13:49, RE: Trochu drahý, ne?
TOM napsal:
Ty hele, dpwagen,ty musíš být docela borec ne? To, že si pleteš V6 a R5 jsem ti už odpustil, ale že bys s Felicii ( ikdyž čiplou na celých 60kW) stačil BMW 540i ( pro neznalé - 210 kW) to nám tady nevyprávěj. A nemluvím vůbec o výkonech těch vozů,ale o podvozku,brzdách...
A nebo je tu ještě jedna možnost - "mezi slepými jednooký král !"..
Nechci se dpwagena zastávat, ona amatérská jízda do vrchu je možná jiná kategorie, ale moji kamarádi svého času jezdili takové ty amatérské závody mezi kužely. Velmi často to nevyhrávali rozjaření mladíci se super nadupanými auty s vynikající trakcí, ale zkušení jezdci byť jen třeba v lehce poladěné obouchané Škodě 100. Oni možná s tímto vozem tu trať neprojeli nejrychleji, ale neporáželi ty kužely, za které se připočítavají trestné minuty.
Já jen, abychom si dávali bacha na rychlé soudy. Tu trať neznáme a může být natolik technická, že pravidelný návštěvník všech ročníků má s výrazně slabším autem větší naději na úspěch než nováček na přemotorovaném stroji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 13:58, RE: Trochu drahý, ne?
David V napsal:
Nechci se dpwagena zastávat, ona amatérská jízda do vrchu je možná jiná kategorie, ale moji kamarádi svého času jezdili takové ty amatérské závody mezi kužely. Velmi často to nevyhrávali rozjaření mladíci se super nadupanými auty s vynikající trakcí, ale zkušení jezdci byť jen třeba v lehce poladěné obouchané Škodě 100. Oni možná s tímto vozem tu trať neprojeli nejrychleji, ale neporáželi ty kužely, za které se připočítavají trestné minuty.
Já jen, abychom si dávali bacha na rychlé soudy. Tu tra...
To jen potvrzuje co jsem napsal - mezi slepými....
Nezapomeň,že dpwagenovi je jen 23 let,tak zas tak moc vyjěžděný nebude.
máš ale pravdu,určitě by bylo lepší vědět kde,po čem a jak dlouhou trasu jezdí a jaké tam mají časy.
Když mi ale někdo napíše,že se v zatáčkách tlačí s Felicii na BMW 540i,musím se jen tak lehce usmát...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 14:19, RE: Trochu drahý, ne?
TOM napsal:
To jen potvrzuje co jsem napsal - mezi slepými....
Nezapomeň,že dpwagenovi je jen 23 let,tak zas tak moc vyjěžděný nebude.
máš ale pravdu,určitě by bylo lepší vědět kde,po čem a jak dlouhou trasu jezdí a jaké tam mají časy.
Když mi ale někdo napíše,že se v zatáčkách tlačí s Felicii na BMW 540i,musím se jen tak lehce usmát...
Nechci vám oponovat, ale znalost auta (resp. jeho možností) a trati může navzdory věku řidiče roli hrát. Když mi bylo 23, měl jsem Ladu 2104, což je auto s opravdu mizernými jídzními vlastnostmi. Ale měl jsem oblíbenou trať, kde jsem věděl, co auto snese a novějším, silnějším a mnohem lépe sedícím autům jsem na ní také ujížděl (ovšem BMW 540 ne).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 14:21, RE: Trochu drahý, ne?
mikes napsal:
Hele, napis kde to je ta RZ, to musi byt docela prdel, rad bych se tam podival :o)

Do Kylie radsi moc neryj, at vas tam se svoji C5 nerozdrti na prasek :o)
to bych chtel videt, lojza by ji v první vlásence svým embéčkem vyhodil airbagy a soutěž by pro ni skončila :o)
reagovat
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.