0
zpět
 

diskuze k tématu: Prvních 23 tis. km s novou Imprezou

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 02:24, Gratuluji k výběru!
Jakožto bývalá majitelka Subaru Legacy 2.5, natrvalo a navždy poznamenána filozofií značky, jsem velmi potěšena za každého jednotlivce (hlavně zde v česku), který místo "obvyklé" Škody Octavia volí alternativu, v tomto případě vskutku vynikající. I přes mírné komerční ústupky je Ipreza stále "svá" a přeji dalších minimálně 250.000 km "bez ztráty kytičky" - což ale u Subaru nebude problém.
Originální, skvělý výběr s nenapodobitelnými jízdními vlastnostmi (kdo neokusil, nepochopí ..)
PS: Nejsem fanynka nafty, ale nový diesel boxer subaru ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 05:21, Tak to je gól
Já ten článek nepsal! Pan Fišer zapomněl na křídlo. Octávie musí být s křídlem! Jinak ale dobrý. Neumím si takovou hlášku představit před 10 lety, kdy nám novináři tlačili do hlavy, jaká je to octávie nepřekonatelná střední třída. Zkušenostmi neposloužím, neznám nikoho, kdo má subaru.

Hýk, hýk
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 06:45, Pekna a dlooouhhaaa recenze
Mno pan uzivatel jezdi evidentne na srdicko a ne na spotrebu. Takze je to jasna volba. Az budu velky taky si koupim Subaru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 06:46, RE: Tak to je gól
Osel napsal:
Já ten článek nepsal! Pan Fišer zapomněl na křídlo. Octávie musí být s křídlem! Jinak ale dobrý. Neumím si takovou hlášku představit před 10 lety, kdy nám novináři tlačili do hlavy, jaká je to octávie nepřekonatelná střední třída. Zkušenostmi neposloužím, neznám nikoho, kdo má subaru.

Hýk, hýk
Ty jsi si nedal "křídlo a hlíny" patentovat, Oslíku? Bože to je mi líto...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 06:50, RE: Pekna a dlooouhhaaa recenze
Mazel napsal:
Mno pan uzivatel jezdi evidentne na srdicko a ne na spotrebu. Takze je to jasna volba. Az budu velky taky si koupim Subaru.
Rozumná volba! Hlavně ne Octavii na hlínách - bez žertů, dolar nízko, ceny Subaru v česku také nízko, už i (fantastický) diesel k dispozici (ve všech karoseriích a modelech - no je vůbec nějaká lepší (zaplatitelná) automobilka?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 07:42, RE: Gratuluji k výběru!
Kylie napsal:
Jakožto bývalá majitelka Subaru Legacy 2.5, natrvalo a navždy poznamenána filozofií značky, jsem velmi potěšena za každého jednotlivce (hlavně zde v česku), který místo "obvyklé" Škody Octavia volí alternativu, v tomto případě vskutku vynikající. I přes mírné komerční ústupky je Ipreza stále "svá" a přeji dalších minimálně 250.000 km "bez ztráty kytičky" - což ale u Subaru nebude problém.
Originální, skvělý výběr s nenapodobitelnými jízdními vlastnostmi (kdo neokusil, nepochopí .....
Zdravím Kylie,
reaguji ještě na včerejší diskuzi. Jsem velmi rád, že jste už trochu slevila (dalo to zabrat co) Protože ještě v úterý jste mě vyváděla z "omylu", že C5 je na tom hůře než Focus (mé tvrzení) a C5 byla na 17. místě (jedno číslo co se hodilo do krámu). Další den je C5 průměrně spolehlivá a dnes je možná na tom o chloupek lépe Focus než C5. A ještě k tomu zprůměrování, tak tedy ta C5 je na 51. místě a ten Focus byl nejhůře na 39., což ale není průměr ! Ten půměr vychází na 33. místo. Takže se dá říci, že Focus je v první třetině a C5 se pohybuje v polovině. Takže jsem rád, že se konečně shodneme, že jsem Vás vyvedl z omylu a Focus aspoň podle TUV je o chloupek spolehlivější než C5 a o velikost toho chlupu už se nebudeme hádat.
No a věřte mi, když už jsme u tý praxe, tak HDi ani TDCi bych si nekoupil ani jedno kvůili spolehlivosti.
A asi si to tedy uvědomuji, ale fakt nikdo HDi motorům nekonkuruje, co se týče spolehlivosti (naštěstí). A fakt budu nadšenej, že mám motor HDi, vítěze motoru roku 2002, ale za výměnu vstřikovačů dám třeba 80 tisíc. To je asi to samý, jako když budu mít Fiata UNO - auto roku nevím kolikátýho a dvojkovýho Golfa, kterej tu anketu nevyhrál, ale narozdíl od toho Fiatu ten Golf bude ještě dneska jezdit. Na toho Golfa jsem se musel teď podívat a byl třetí (a je mi to úplně jedno).
A že jeden čas ty motory vyhrávali, to VW taky, ale jak říkám a říkate i vy za poslední roky tam je jen ta 1,6 ze spolupráce s BMW.
A co říkám tomu hodnocení v autobildu, bohužel tyto testy neznám, ale jedním dechem dodám, že VW už dávno není co býval, což se týká i ostatních značek, jako je volvo, mercedes apod. Motor 2,0 TDi se prý moc nepovedl a co se týká 1,2 HTP, tak určitě bych si takové auto nekoupil, ale myslím, že jako popjíždědlo do města to auto udělá svou službu a s tou poruchovostí to u něj není nějak hrozný, až na to že vám občas skočí řetěz na rozvodech o zoubek (což teda soudruzi udělali dost velkou chybu). A jednak nejsem moc příznivcem těchto testů, kdy někdo vezme jedno auto najede s ním 100 tisíc a pak ho soudí, tady už je to velká otázka štěstí.
A když už jsme u té praxe, tak nebudu tady rejpat do nákých ostřikovačů. Tady se lidi ptají hlavně na spolehlivost. a kolik to bude stát. Ale tak klasické české srovnání: ta slavná Octávka a C5 tak se třemi sty tisíci najetými km. Co se týče Octávky dieselový a nemám motor roku( což mi je úplně jedno), tak mi odejde u dieselu - váha vzduchu (obehraná písnička) za tři tisíce, dvouhmotovej setrvačník, kterej je dnes asi za 15 tisíc i se spojkou, která by se stějně musela dát a turbo pokud mám stavitelné lopatky, jehož repase je za 5-10 tisíc a nové je za 20. Tyto věci se většinou nesejdou najednou a oprava do 20. tisíc je pro většinu lidí ještě jakž takž únosná. Ale když někomu řeknete u Fordu, nebo Citroenu, připrav si 50 tis. na čerpadlo a nebo ještě víc na vstřikovače u auta co má hodnotu 150 tis., tak se Vám tam málem složí.
A jedna věc jsou statistiky a jedna praxe, s tím s vámi souhlasím a nepotřebuji známého novinaře, stačí mi známi automechanici.
A samozřejmě se tady nedá napsat všechno, bylo by to na kafe a dlouhý povídání.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 07:46, Mimo mísu
jeden dotaz mimo diskusi:
Máte někdo zkušenost s automatickou převodovkou ve Vectře C? Konkrétně se jedná o motor 1,9 CDTi 110kw
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 07:48, RE: Pekna a dlooouhhaaa recenze
Kylie napsal:
Rozumná volba! Hlavně ne Octavii na hlínách - bez žertů, dolar nízko, ceny Subaru v česku také nízko, už i (fantastický) diesel k dispozici (ve všech karoseriích a modelech - no je vůbec nějaká lepší (zaplatitelná) automobilka?
Tak koukám, že tady máme nákou falešnou Kylie, jednak nevstává brzo ráno a měl bys trochu (nebo spíš hodně) zlepšit sloh.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 07:59, Asistenti
Nedokážu si nic přiřadit pod VDC. Prosím, co se tou zkratkou označuje? BDA si myslím, že je rozdělení brzdného účinku pro maximální zpomalení bez ztráty stability, ale znám jej spíše pod zkratkou EDB (snad electronic brake distribution).
Subaru se mi zamlouvá díky své pověsti o spolehlivosti a kvalitě jízdy. Ale mně na něm vadí 3 věci. Zvuk 4-válcového boxeru mi neimponuje, ale opravdu vůbec. Design mě též neoslovuje, ale to bych ještě překous. A pověsti o žravosti mi taky trochu vadí, i když s tím bych se vyrovnal asi nejlíp.
Na závěr příspěvku doufám, že se tady zase nerozvine taková hrůza, jako v několika posledních diskuzích, kdy už se diskutující jsou schopni točit na jednom špatném písmenku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 08:02, RE: Asistenti
David V napsal:
Nedokážu si nic přiřadit pod VDC. Prosím, co se tou zkratkou označuje? BDA si myslím, že je rozdělení brzdného účinku pro maximální zpomalení bez ztráty stability, ale znám jej spíše pod zkratkou EDB (snad electronic brake distribution).
Subaru se mi zamlouvá díky své pověsti o spolehlivosti a kvalitě jízdy. Ale mně na něm vadí 3 věci. Zvuk 4-válcového boxeru mi neimponuje, ale opravdu vůbec. Design mě též neoslovuje, ale to bych ještě překous. A pověsti o žravosti mi taky trochu vadí, i když s ...
VDC u Subaru znamená Vehicle dynamic control a je to ESP ve spojení s kontrolou trakce (protiprokluz) BDA jste odhadl správně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 08:18, RE: Gratuluji k výběru!
Kylie napsal:
Jakožto bývalá majitelka Subaru Legacy 2.5, natrvalo a navždy poznamenána filozofií značky, jsem velmi potěšena za každého jednotlivce (hlavně zde v česku), který místo "obvyklé" Škody Octavia volí alternativu, v tomto případě vskutku vynikající. I přes mírné komerční ústupky je Ipreza stále "svá" a přeji dalších minimálně 250.000 km "bez ztráty kytičky" - což ale u Subaru nebude problém.
Originální, skvělý výběr s nenapodobitelnými jízdními vlastnostmi (kdo neokusil, nepochopí .....
BMW má lepší jízdní vlastnosti
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 08:19, RE: Asistenti
figo napsal:
VDC u Subaru znamená Vehicle dynamic control a je to ESP ve spojení s kontrolou trakce (protiprokluz) BDA jste odhadl správně.
ještě k tomu VDC - teď když jsem si svůj příspěvek přečetl, tak vidím že jsem to asi moc nevysvětlil... ESP přibržďuje, při potřebě, jednotlivá kola. VDC rozděluje aktuální točivý moment na ta kola která mají nejlepší trakci.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 08:19, RE: Pekna a dlooouhhaaa recenze
Kylie napsal:
Rozumná volba! Hlavně ne Octavii na hlínách - bez žertů, dolar nízko, ceny Subaru v česku také nízko, už i (fantastický) diesel k dispozici (ve všech karoseriích a modelech - no je vůbec nějaká lepší (zaplatitelná) automobilka?
Říkám to dokola, BMW, ušlechtilé auto od našich hrdých sousedů....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 08:21, RE: Asistenti
figo napsal:
VDC u Subaru znamená Vehicle dynamic control a je to ESP ve spojení s kontrolou trakce (protiprokluz) BDA jste odhadl správně.
Jo díky za odhalení zkratky. Principielně mi to ovšem jasné není. Buď to vnímám jako ESP, které Subaru označuje svou zkratkou (VDC) a pak mi přijde nesmyslné uvádět obě zkratky. Teda předpokládám, že ESP pracuje jak při rozjezdu, tak při jízdě konstantní rychlostí, tak při brždění. Přičemž se domnívám, že ESP v sobě integruje všechny asistenty týkající se trakce (ABS respektive EBD + ASR + TC). Nebo je to ještě něco mimo ESP, a to mi stále ani podle plného názvu není jasné, co se pod tím skrývá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 08:22, RE: Asistenti
figo napsal:
ještě k tomu VDC - teď když jsem si svůj příspěvek přečetl, tak vidím že jsem to asi moc nevysvětlil... ESP přibržďuje, při potřebě, jednotlivá kola. VDC rozděluje aktuální točivý moment na ta kola která mají nejlepší trakci.
Jo, perfektní a naprosto srozumitelné - díky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 08:38, RE: Mimo mísu
Valnoha napsal:
jeden dotaz mimo diskusi:
Máte někdo zkušenost s automatickou převodovkou ve Vectře C? Konkrétně se jedná o motor 1,9 CDTi 110kw
Opel měl vždy vcelku slušné automaty, stejně tomu bude i dnes. I ve staré astře F, která nevynikala spolehlivostí automat držel - vlastní zkušenost. Ze začátku se vycházelo z amerických převodovek (měli praxi), auta sice měla větší spotřebu, ale mechanická odolnost těchto jednotek byla vysoká. Dnes tomu bude podobně. Vůbec se dá říci, že dnešní automatická převodovka Vám přežije motor i auto. Za pár let bude mechanické řazení za příplatek a automat v základu :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 09:03, Spotřeba
Ta spotřeba není zase tak valná. Já mám teď na svém palubním PC myslím 7,9 l/100 km a najeto při téhle sptřebě mám asi 3000 km město, mimo město, dálnice zřídka. Pod kapotou mám 150 koňku při 5700 ot/min s 210 Nm už při 2000 ot/min.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 09:04, RE: Mimo mísu
dpwagen napsal:
Opel měl vždy vcelku slušné automaty, stejně tomu bude i dnes. I ve staré astře F, která nevynikala spolehlivostí automat držel - vlastní zkušenost. Ze začátku se vycházelo z amerických převodovek (měli praxi), auta sice měla větší spotřebu, ale mechanická odolnost těchto jednotek byla vysoká. Dnes tomu bude podobně. Vůbec se dá říci, že dnešní automatická převodovka Vám přežije motor i auto. Za pár let bude mechanické řazení za příplatek a automat v základu :)
Na tom se vícemeně shodneme. Myslel jsem jestli se neozve někdo kdo s tímto přímo jezdil nebo přímo majitel. Jsem pro toto auto rozhodnut a koupě proběhne na 99% v D kde jich je v nabídce s automatem celkem dost. Osobně bych automat preferoval, ale s opeláckym nemám zkušenost a nechci udělat krok do neznáma.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 09:23, RE: Spotřeba
1.8 Turbo napsal:
Ta spotřeba není zase tak valná. Já mám teď na svém palubním PC myslím 7,9 l/100 km a najeto při téhle sptřebě mám asi 3000 km město, mimo město, dálnice zřídka. Pod kapotou mám 150 koňku při 5700 ot/min s 210 Nm už při 2000 ot/min.
no, takže to plně odpovídá, s náhonem na všechna kola je spotřeba vždy cca o litr vyšší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 09:48, Pochvala za recenzi
Všichni tu chválíme kvality Imprezy, na tom se tu shodneme. Já chcu pochválit i recenzi. Je stylisticky vytříbená, čtivá, autor spojuje odborné termíny s hovorovými a je vidět, že si vůz oblíbil. Pochopitelně pro někoho může být malý kufr, výdechy zimy a špatný výhled vzad zásadní nedostatek, autor však vysvětlil, kvůli čemu si Imprezu koupil. Včera jsem si jednu z různých úhlů prohlížel a musím přiznat, že rozpaky z jejího designu ztrácím. Důležitější je pro mne, jaký je vůz vevnitř a interier Imprezy je opravdu povedený.
reagovat
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.