0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Yeti oficiálně

kategorie zařazení tématu: automobilky, česká vozidla, česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.03.2009 14:36, RE: Milý cruise!
Kylie napsal:
Warum "bez urážky"? Na to (snad) NIC není ... (nebo?)
Já sice NErozumět co vy tím "...houpačky..." myslet, ale já tak nějak "vibrovat a cítit", že vy "na mysli mít" rok narození našeho "bumbrlíčka/děťátka", že?
To už náš DRUHÝ potomek (z tohoto rodu) a první já měla HNED jako "absolut novinku" s motorem 2.2 HDi a po faceliftu (a 150ti t. km) já ho (macešsky) "odvrhla" a NOVÉ třílitrové robátko si v roce ´05 pořídila.
PS: To "milý/NEmilý" - to vy OPSAL! Na to mám "copyrigh...
No mě jen zajímalo, jakýže "skvost" je pro vás modlou ? :o)) Je to samozřejmě každého věc,ale tenhle C5 opravdu není šálek mé kávy, i kdyby to mělo 5,0 dvanáctiválec. Abych byl ale objektivní, už jsem párkrát četl povídání o nové C5 a ta už věru-špatně nevypadá, ale chtě nechtě, až na malé Francouzko-Italské úchylky byly mé děti počaty u našich spolkových sousedů v dílách "Das Auto" u pana Forda a nejvíce z nich se narodilo kousek od dálnice Praha-Liberec :o) Aktuálně je to 02 2,0 TDi combi(všemi proklínaný PD a mnou tak vychvalovaný i přes jeho větší hlučnost), a na zahradě stojí (kéž by vše vydrželo s tak minimálními naáklady) srdeční záležitost(velké vzpomínky) Felicia 1,3 MPi combi r.v 1995 s 375 tis. km na tachometru :o) . To jsou radosti soukromé( brzo by je měl rozšířit nějaký young-timer (horký kandidát je BMW 7) :o) Radosti služební jsou VW Transporter 2.5 benzin syncro, 85kw, VW Transporter 2,5 TDI 4 motion 128kw, Octavia 1,8T 4x4 a Patrol GR 3,0TDi wagon :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.03.2009 14:38, RE: Milý cruise!
cruise napsal:
No mě jen zajímalo, jakýže "skvost" je pro vás modlou ? :o)) Je to samozřejmě každého věc,ale tenhle C5 opravdu není šálek mé kávy, i kdyby to mělo 5,0 dvanáctiválec. Abych byl ale objektivní, už jsem párkrát četl povídání o nové C5 a ta už věru-špatně nevypadá, ale chtě nechtě, až na malé Francouzko-Italské úchylky byly mé děti počaty u našich spolkových sousedů v dílách "Das Auto" u pana Forda a nejvíce z nich se narodilo kousek od dálnice Praha-Liberec :o) Aktuálně je to 02 2,0 TDi combi(vše...
jinak k papání...fakt jen značkové pumpy, Shell, OMV, Aral a pod... do nafty leju v zimě v létě super aditiv-diesel VIF a fakt je to znát...spotřeba nižší, tižší chod, zimní starty no-comment... Litr nafty to prodraží o cca 50 hal, což mi za to stojí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.03.2009 14:46, RE: Sranda
A4 napsal:
No, jestli není mnoha lidem k smíchu spíš ten, kdo má za ikonu hondu C-RV. Popřemýšlej o tom.
No milej A4,nevlastním a ani si nemyslím,že C-RV je nej auto na světě,to není žádné,každá automobilka je dobrá v něčem...Ale rohodně C-RV má nemalou historii a myslím,že za ikonu v tomhle segmentu se označit dá.Ale to je fuk a nemění to nic na faktu,že koncern bude vždy jen koncern,kt je tuctový a předražený...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.03.2009 14:16, RE: Milý cruise!
cruise napsal:
jinak k papání...fakt jen značkové pumpy, Shell, OMV, Aral a pod... do nafty leju v zimě v létě super aditiv-diesel VIF a fakt je to znát...spotřeba nižší, tižší chod, zimní starty no-comment... Litr nafty to prodraží o cca 50 hal, což mi za to stojí...
S těmi aditivy máte JEDNOZNAČNĚ pravdu (bůhvíproč a BOHUŽEL se to v česku moc "NEnosí" - i když vzhledem k "ověřené" kvalitě místních paliv, by se zde měla aditiva používat spíš VÍCE než kde jinde!) - já relativně ČASTO se mimo hranice republiky české podívám a při BĚŽNÉ jízdě "poznáte/cítíte" rozdíl v palivu - SMUTNÉ!
Docela mne "zamrzely" poslední výsledky testů, kdy i na Slovensku je "lepší/kvalitnější" palivo než v česku (o Deutschland NEmluvím) - to je již opravdu VÁŽNÝ problém.
Dle testů v česku až tak NEzáleží na značce paliva, jako na PODVODNÍCÍCH/zlodějích, kteří "ředí/podvádějí/okrádají" - opravdu NEJrozumnější je použít "originál" aditivum a "dolít si sám"
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.03.2009 15:16, RE: Milý cruise!
cruise napsal:
No mě jen zajímalo, jakýže "skvost" je pro vás modlou ? :o)) Je to samozřejmě každého věc,ale tenhle C5 opravdu není šálek mé kávy, i kdyby to mělo 5,0 dvanáctiválec. Abych byl ale objektivní, už jsem párkrát četl povídání o nové C5 a ta už věru-špatně nevypadá, ale chtě nechtě, až na malé Francouzko-Italské úchylky byly mé děti počaty u našich spolkových sousedů v dílách "Das Auto" u pana Forda a nejvíce z nich se narodilo kousek od dálnice Praha-Liberec :o) Aktuálně je to 02 2,0 TDi combi(vše...
Dle toho jakým vozem jezdím se přeci (tedy většinou) NEpozná má "auto-modla" (auto-sen).
Tou je "kdyžtak" britský Bristol Fighter - když už ...
V posledním desetiletí(no vlastně ještě "maličko" více - odkdy mám řidičák vám raději NEprozradím ,-) jsem ve voze(ch) strávila VELKÉ množství času a relativně často jezdím (-la) dost DLOUHÉ mnohasetkilometrové (dálniční) trasy a v této "dispiclíně" je /ze "zaplatitelných" vozů/ Citroën C5 téměř NEpřekonatelný/NEporazitelný. Mám maličké zkušenosti s vozy skoro všech kategorií/tříd a NEvybírám si vůz dle "tvaru plechů karoserie" - jinakasi nejčastější to "způsob" výběru, NEvybírám si vůz /jen/ dle "těžkopopsatelných" OSOBNÍCH "sympatií" - NEříkám že jsem "imunní" - takové SL63AMG má mé "skoromaximální" sympatie ... ,-) , ale vybírám vůz pro MÉ podmínky a na co JÁ potřebuji - na to má docela "vliv" i věk (a zkušenosti) - NEtuším jaké "zkušenosti/věk" máte vy, ale mne by k 18tinám ZCELA jistě C5ka TAKÉ "nezaujala/NEpotěšila" (dostala jsem malou hondu 1.3) ...ale pár (settisíc - asi tak cca 7 a půl) km za sebou již mám a - asi "logicky" nebo "NEpřekvapivě" - dnes JINÁ auta než kdysi "vyhledávám" - "tipla" bych si, že až třeba za 15 let pohlédnete zpět, tak TAKÉ svůj "budoucí" (dvouturbový 1.6 HDi ,-) byste za TDi PD NEvyměnil "ani za nic" (ten příklad byl trochu "vtip", ale ten TDun-TDun-TDun- ííí zvku "ovlivňuje" více než byste si připouštěl - NEní náhoda že ve "vyšších" modelech koncernu vw SKONČIL již DÁVNO, (dnes je již v nabídce jen pro ..... doplňte si sám .... modely). Ale jsem ráda že vám "ku spokojenosti" slouží ... a nízkou spotřebu bych klidně ocenila i já).
NEmohu v této souvislosti upozornit, že na TDi je DOMA pohlíženo MNOHEM "kritičtěji" než zde - což TAKÉ není "náhoda" - ale i v česku zaznamenávám konečně trochu "zreálnění" trhu a i když tu jistě "navždy" zůstanou prodeje škoda "silné" - to je ostatně "normální" - ale ta "absurdní" až "NEsmyslná" NADvláda nad tisíci modely/motory z celého světa (pomocí dvou modelů a několika zastaralých motorů) asi přeci jen "končí/skončila" - ze slovenska z moravy bude PŘIBÝVAT NE-špatných "takéskorodomácích" modelů, často s NE tak "přehnanou" cenou, jakou se ROKY dařilo držet "domácí" škodě auto (myslím že výrobky škoda byly v česku téměř NEJdražší z celé evropy).
Ale (NEtuším "proč" - to asi ty "osobní" NE-RACiONÁLNÍ "sympatie") vozy s hydropneumatický odpružením mi "skoroodvěků" SYMPATiCKÉ byly - ať už staré SM (v době kdy Citroën vlastnil Maserati - tedy cupka od Citroën s motorem Maserati) přes GS až po dnešní technicky "skvělé" - a slovo "skvělé" dokonce NEvystihuje sofistikovanost konstrukce podvozku (na mne BOHUŽEL trošičku trošičku "drahé") C6 .. a docela se "těším/zvědava jsem" na budoucí DS5 - tento typ vozů mi VYHOVUJE (to je asi to pravé slovo) na řízení/ovládání a v česku jsou tyto "vyšší" modely citroën (bůhvíproč) až VÝRAZNĚ podceňován y (někdy mám pocit že češké zastoupení značky až "sabotuje" některé modely/motory - to že je na Slovensku "větší/širší" nabídka motorů/příslušenství považuji za VELMi smutné - např. NEuvěřitelně mne "znechutilo", že nová C5 se v česku NEprodává s příplatkovými 19ti palcovými koly - to jsou ta co jsou vyfocena na VĚTŠINĚ reklamních materiálů - pro čechy je to prý "škoda" - stejně by si je koupilo jen pár lidí - TAKový přístup mne prostě URÁŽÍ, stejné je to s motorizacemi - skvělý nový 1.6 150 PS od bmw si pořídíte v mini, v peugeot, na slovensku - pochopitelně i VŠUDE
jinde - i v citroen - pro česko je to opět prý "škoda" práce - pro těch "pár" lidí kteří by ho chtěli - TĚŽKO pochopitelné ...
Ze "služebních" vozů občas jezdím s Bentley Continental GT a Mercedes ML (a v létě snad tím SL) 63 AMG - kterýžto motor bych za SKVĚLÝ/famózní/fantastický označila - a i PROTO "vím", že Citroën C5 (až "hrubě") PODceňovaný vůz v česku je ...
PS: Felicia s 375 t. km? Skoro NEuvěritelné!!
PPS: Já v rodině strýčka "znovuaznovugolfTDi" mám (když byl před 3mi lety v česku tak kousek od centra mu vůz KOMPLETNĚ vykradli - včetně kusů motoru - takže na odtahovce domů cestoval - SKVĚLÁ "vizitka"), takže celkem "znám" (a octavia asi LEPŠí NEbude) a já ve vozech (dnes i dříve) něco maličko "jiného" hledám ..
Pěkný den
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.