0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda chystá konkurenta Loganu

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 23:26, RE: chachá
rohYpnol napsal:
Ano, jsou to pecky. Z minulé generace Superbu, který byl vždy až ten o kolo zpět je v jeho druhé generaci plnohodnotný zástupce, který dokonce nabízí položky a varianty, které prostě u konkurence nedostanete.
Yeti stejně jako Superb také veskrze kladně hodnocen, navíc v podstatě bez přímého konkurenta. Co víc byste chtěli? Krevety na zlatém podnosu?
Nechápu lidi jako vás. Automobilka představí modely, které jsou hodnoceny velmi kladně, po kterých je navíc také poptávka (a to nejen v čr). A stejn...
Mno.
Superb 2 je relativně solidní auto střední třídy, o tom žádná. Ty nastavuješ příliš pozitivní zrcadlo, já jsem schopen nastavit extrémně negativní, výsledek bude takový, že shodneme, že je superb2 relativně slušná nabídka. Ovšem žádná velká hitparáda a boření tříd a etalonů to taky není, jen prostě slušná prácička. Superb kombi se mi dokonce líbí a to je zatrsakr vizitka (škoda jen té debilní ďoury v benzínových motorech, nechci turbo!!!).
Yeti je podle mě věc,kterou běžný motorista, který netrpí pocitem chybějícího nástavce na penis, může v klidu ignorovat. K čemu je yeti dobrý?
1) metrosexuál- je boží, má uchvatně makatelnou palubofku, měkčené schránčičky a je to ofrout až na žižkov...
2) hajný, horal - sračka, se kterou se nedá vyjet ani k polomu na úpatí řípu a když dá člověk motorofku do kufru, tento nejde bez katastrofální destrukce umýt wapkou, ani omýt chrstnutím kýble vody...
3) běžný uživatel vozidel požadující určitý komfort řízení - proč mě kurva ta palubofka tlačí do holeně?
4) milovník dechtu - proč to kurva stojí sedm kil?
Jak vidno, yeti má minimálně čtyři problémy -metrosexuál je většinou chudé dítě, který si může yetiho dovolit jen na leasingovou smlouvou se splatností při dalším průletu haylleho komety. Profík marně bude hledat uzávěrku diferenciálu, pohodlí hledající uživatel musí jinam a dechtomilové za kompakt stěží vysolí 700 táců i kdyby tu naši kouli sjížděli do měsíce dvakrát. Podle mého bude yeti provar jako prase....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 23:28, RE: chachá
rohYpnol napsal:
Blbost. Škodu nedrží nad vodou nějaká zaprděná česká kotlina. Většina jde na export. Nesmyslné ceny u nás byly výsledkem setrvačnosti, to ano. Ale i tomu už je konec. Současné ceny Škodovek mi přijdou ve srovnání s konkurencí vcelku adekvátní.
Nejenom mě (viz stálá klesající prodejnost v CZ) ne
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 23:49, RE: rada
Pavlik napsal:
Jen bych nesouhlasil s tím "motorem z dob slávy". Do O I se už nějaký pátek montují 1,9 TDI PD 74 kw se všemi jejich nevýhodami. Takže o spolehlivosti tohoto dieselu a jeho provozních nákladech mám své pochyby. Stejný motor se montuje do O II jen s výkonem 77 kw. Staré a nezničitelné 1,9 TDI (rotační čerpadlo) s výkonem 66 a 81 kw vyřadili z výroby tuším v roce 2005-06. Nesplňovaly totiž emisní normy - stejně jako původní 1,8 turbo 110 kw. Jinak za tu cenu bych neváhal, jen bych do finančních k...
jj, o 1,9 tdi 81kW jsem slyšel docela dost dobrého a mnoho uživatelů na něj nedá dopustit (podle vyprávění a zkušeností jde snad o jeden z nejlepších dieselových motorů výkon/cena/spolehlivost z přelomu tisíciletí bez ohledu na značku). Ale spousta lidí si již zvykla na fakt, že pokud je u VW něco dobrého, je potřeba to přestat vyrábět
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 09:21, RE: chachá
rohYpnol napsal:
1) já se s tím nějak poperu - dál další rohYpnol :D
2) ze zbytku mi vyplývá, že přednosti Škody nevyužiješ, proto si klidně jezdi něčím jiným. Když ti Škoda nevyhovuje, tak o tom žádná. Já nepsal, že to je ideál pro všechny. Jinak poměr cena/výkon se u Škody hodně změnil. Dnes už bych označil za mírný nadprůměr, u Fabie dokonce za průměr.
3) Vepřové sedačky mi přijdou za naprostou zbytečnost. Osobně nic než solidní rádio, centrál, klimatizaci, el. přední okna a zrcátka nepotřebuji.
4) Co se Yeti...
Nechápu jaké přednosti, 4x4 prostě potřebuje tak 3% populace a motor V6 s objemem 3,6 ještě méně. To má být přednost? Já trávím v autě nejméně 3 hodiny denně a najedu 35-40 tisíc ročně, proto kupuji nová dieselová auta každé 4 roky a s výbavou kterou chci. To je ESP, aut. klima, polokožený interiér + vyhřívaná sedadla, min 6x airbag, atd. S touto výbavou je prostě škodovka drahá - chápu, že je zaměřena jako "chudší" značka, ale tuto výbavu já chápu jako standart pro svou potřebu. Chápu i to, že ty výbavu nepotřebuješ - proto ti stačí asi fabia - já jsem zvyklý i na bezlíčový přístup a startování vozu ( klíč mám v kapse) takže tebou zmíněná výbava je pro mne naprosto navyhovující. Ale rozumím tomu dobrému rádiu - nechceš slyšet ten příšerný motor před sebou - ani se nedivím . A o Yetim se ani bavit nebudu, myslím si, že při mém nájezdu kilometrů pochopíš, proč nemám zájem o motorizaci "rozumného člověka". 1,2 turbo mě opravdu neoslovila, projel jsem se - spotřeba 9,5 reálná - no prostě krása. I kdyby klesla po zajetí (měl 3 tis. km) o litr, je to pořád na produkovaný výkon nepřijatelné - stejně mi konzumovala 1,8 TSI se 118kw. Vůbec nezmiňuji, že s rozumnou motorizací je Yeti pouze předokolka - potom nechápu proč bych ho kupoval jako rádoby SUV.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 09:45, RE: chachá
typek napsal:
Mno.
Superb 2 je relativně solidní auto střední třídy, o tom žádná. Ty nastavuješ příliš pozitivní zrcadlo, já jsem schopen nastavit extrémně negativní, výsledek bude takový, že shodneme, že je superb2 relativně slušná nabídka. Ovšem žádná velká hitparáda a boření tříd a etalonů to taky není, jen prostě slušná prácička. Superb kombi se mi dokonce líbí a to je zatrsakr vizitka (škoda jen té debilní ďoury v benzínových motorech, nechci turbo!!!).
Yeti je podle mě věc,kterou běžný motorista, který...
Ano, já psal o pozitivech Superbu. Jen je dobré si uvědomit, že téměř všechna poyitiva se dají vyložit jako negativa, což si tady výše předvedl. Místo toho, abych byl rád za 4x4, tak jej sepsuju, že je k ničemu. Až se v zimě nevyškrábeš po zledovatělé cestě, pak si možná vypomeneš...
Ty nechápeš Yetiho, já zas nechápu požadavek na (polo)kožené sedačky. K čemu je to dobré??? V yimě studí, v létě lepí, musí se o ně pečovat přípravkem, aby kůže nevyschla... Takže vyhřívání a nejlépe i odvětrávání nutnost. U textilie tohle prostě odpadá. Takže mi u kůže yůstává jako plus jen naivní dojem exkluzivity.
Co se Yetiho týká Např. 1.8 TSI 4x4/118 kW 6st. mech. 539 800,- ceníková cena. Nějaká ta sleva a jsme na cca půl mega, jak jsem psal. K čemu je Yeti? pokud budu chtít jeyzdit po městě, pak se bez 4x4 klidně obejdu. Prostornost a variabilita jako malé MPV, lepší výhled a hlavně yaparkuješ kdekoliv. Rantly, díry apod. tě netankují. Obyč, auto tímhle často dobiješ, pak vypadá jak ostrouhaná slepice (utržený nárazník, promáčklý práh...) a nebo dokonce někam prostě nezaparkuješ. S 4x4 ideální na zpevněné komunikace (příjezdy k chatám, zahrádkář. koloniím, v zimě na vesnici, kde projede traktor 1x za 4 dny ideál. K tomu je dobrý Yeti. Na 40 tis./rok by ho kupoval pako, ale na tento nájezd je na palici asi kažeé SUV.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 11:10, RE: chachá
rohYpnol napsal:
1) já se s tím nějak poperu - dál další rohYpnol :D
2) ze zbytku mi vyplývá, že přednosti Škody nevyužiješ, proto si klidně jezdi něčím jiným. Když ti Škoda nevyhovuje, tak o tom žádná. Já nepsal, že to je ideál pro všechny. Jinak poměr cena/výkon se u Škody hodně změnil. Dnes už bych označil za mírný nadprůměr, u Fabie dokonce za průměr.
3) Vepřové sedačky mi přijdou za naprostou zbytečnost. Osobně nic než solidní rádio, centrál, klimatizaci, el. přední okna a zrcátka nepotřebuji.
4) Co se Yeti...
Jen ještě upozorním, ty sedačky se nepotahují vepřem, ale hověží případně telecí kůží...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 12:02, RE: chachá
rohYpnol napsal:
Ano, já psal o pozitivech Superbu. Jen je dobré si uvědomit, že téměř všechna poyitiva se dají vyložit jako negativa, což si tady výše předvedl. Místo toho, abych byl rád za 4x4, tak jej sepsuju, že je k ničemu. Až se v zimě nevyškrábeš po zledovatělé cestě, pak si možná vypomeneš...
Ty nechápeš Yetiho, já zas nechápu požadavek na (polo)kožené sedačky. K čemu je to dobré??? V yimě studí, v létě lepí, musí se o ně pečovat přípravkem, aby kůže nevyschla... Takže vyhřívání a nejlépe i odvětrávání ...
Aby nedošlo k nedorozumění, pro mě je nepochopitelná celá kategorie SUV. O 4x4 u yetiho ( i ostatních podobných krámech) nemůže být ani řeči, na ledovce dopadne tahle halabaladex pseudočtyřkolka stejně jako dvoukolka s ASR (tedy pod kopcem, nebo ve škarpě). Yeti má světlou výšku 18,5 cm, takže si sedne na pupek zhruba ve stejném místě, jako polovina dvoukolových aut. Pokud chofeur nebude vool, dojede s dvoukolkou se slušným obutím do stejných míst jako yeti (nebo podobnej SUV sajrajt). Haldex může za určitých podmínek pomoci při vyjíždění terénu na relativně slušně zpevněném terénu (šotolina, tužší bahno), kde nepovede ke ztrátě trakce škubnutím skokově připojené zadní nápravy. Ohledně kůže jsme za jedno, nechápu co na tom lidi mají, mě to vždycky přišlo jako nějaká úchylka. Kdyby byla vedle šajtpáky strčená ještě devítiocasá kočka chápal bych lépe. Mj. ten yeti za 539 je bez klimy, bez rádia, se švihadly......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 12:43, RE: chachá
typek napsal:
Aby nedošlo k nedorozumění, pro mě je nepochopitelná celá kategorie SUV. O 4x4 u yetiho ( i ostatních podobných krámech) nemůže být ani řeči, na ledovce dopadne tahle halabaladex pseudočtyřkolka stejně jako dvoukolka s ASR (tedy pod kopcem, nebo ve škarpě). Yeti má světlou výšku 18,5 cm, takže si sedne na pupek zhruba ve stejném místě, jako polovina dvoukolových aut. Pokud chofeur nebude vool, dojede s dvoukolkou se slušným obutím do stejných míst jako yeti (nebo podobnej SUV sajrajt). Haldex mů...
Já tedy SUV kategorii chápu. I Yeti 1.2l mi dává smysl. ěsta, kam je určen, jsou v zimě udržována priorotně a co se trakce týká, tak s tou ve městě také není problém. Pro mnoho lidí tedy 4x4 pohon celkem k ničemu. S průchodností nesouhlasím. Kolik osobních vozů má světlou výšku 18,5 cm? Zažil jsem nespočet situací, kdy jsem si říkal - kdybych tak měl SUVčko... Do města mi prostě přijde mnohem praktičtější.
Pravda, pokud nebude 4x4, pak je na tom s trakcí stejně jako Octavia... Uznávám také, že pro mnohé by byl vhodnější např. Roomster s Haldexem. Ale jak jsem psal - ta světlá výška se prostě hlavně ve městě hodí. Já mít možnost volby, tak beru SUV. Ti mě tu třeba ukamenujte a klidně na mě pošlete všechny zvířátka z lesa:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 12:48, RE: chachá
typek napsal:
Aby nedošlo k nedorozumění, pro mě je nepochopitelná celá kategorie SUV. O 4x4 u yetiho ( i ostatních podobných krámech) nemůže být ani řeči, na ledovce dopadne tahle halabaladex pseudočtyřkolka stejně jako dvoukolka s ASR (tedy pod kopcem, nebo ve škarpě). Yeti má světlou výšku 18,5 cm, takže si sedne na pupek zhruba ve stejném místě, jako polovina dvoukolových aut. Pokud chofeur nebude vool, dojede s dvoukolkou se slušným obutím do stejných míst jako yeti (nebo podobnej SUV sajrajt). Haldex mů...
A nechci tu vypadat jako nějaký Škodafil, ale Yeti Active samozřejmě klimatizaci s automatickou regulací má...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 16:59, RE: chachá
rohYpnol napsal:
Ano, já psal o pozitivech Superbu. Jen je dobré si uvědomit, že téměř všechna poyitiva se dají vyložit jako negativa, což si tady výše předvedl. Místo toho, abych byl rád za 4x4, tak jej sepsuju, že je k ničemu. Až se v zimě nevyškrábeš po zledovatělé cestě, pak si možná vypomeneš...
Ty nechápeš Yetiho, já zas nechápu požadavek na (polo)kožené sedačky. K čemu je to dobré??? V yimě studí, v létě lepí, musí se o ně pečovat přípravkem, aby kůže nevyschla... Takže vyhřívání a nejlépe i odvětrávání ...
To 4x4 já prostě nepotřebuji - nikdy jsem nikde nezůstal a vše jsem vždy vyjel, spíše záleží na kvalitním obutí a řidiči. K té kůži - já psal a vlastním POLOkůži. To znamená pouze boky sedadel v kůži (neošoupají se při nastupování) - střed je alcantara a ta jak známo neklouže a člověk se v ní nepotí. Jinak pro mne je do města mnohem vhodnější malé auto (C1, yaris, tvingo,atd.) než pseudoSUV - to že se neotluče je hloupost, pokud neumíš parkovat utrhneš nárazník i na MLku - jen to bude trvat trochu déle.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 17:04, RE: chachá
typek napsal:
Aby nedošlo k nedorozumění, pro mě je nepochopitelná celá kategorie SUV. O 4x4 u yetiho ( i ostatních podobných krámech) nemůže být ani řeči, na ledovce dopadne tahle halabaladex pseudočtyřkolka stejně jako dvoukolka s ASR (tedy pod kopcem, nebo ve škarpě). Yeti má světlou výšku 18,5 cm, takže si sedne na pupek zhruba ve stejném místě, jako polovina dvoukolových aut. Pokud chofeur nebude vool, dojede s dvoukolkou se slušným obutím do stejných míst jako yeti (nebo podobnej SUV sajrajt). Haldex mů...
Člověče typku - ty důtky jsou skvělý nápad, hned zítra si pro ně zaběhnu ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 17:17, RE: chachá
rohYpnol napsal:
A nechci tu vypadat jako nějaký Škodafil, ale Yeti Active samozřejmě klimatizaci s automatickou regulací má...
Tak jsem si toho yetiho právě nakonfiguroval s výbavou active a motorem 2,0 TDI CR 81kw a světe div se 687 300,-Kč. Bomba!! Pecka!! Zítra si ho letím koupit!! Snad na mě zbyde, když je tak obrovský zájem....Zahodím svůj plán koupit na jaře accorda tourer a půjdu do yetiho. No asi ne...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 18:12, RE: chachá
Pavlik napsal:
Tak jsem si toho yetiho právě nakonfiguroval s výbavou active a motorem 2,0 TDI CR 81kw a světe div se 687 300,-Kč. Bomba!! Pecka!! Zítra si ho letím koupit!! Snad na mě zbyde, když je tak obrovský zájem....Zahodím svůj plán koupit na jaře accorda tourer a půjdu do yetiho. No asi ne...
Nakonfiguruj stejně konkurenci a pak povídej o ceně. Škoda je menší než jiná SUV, ale také levnější... Jinak je pitomost odsuzovat SUV když jej sám nevyužiješ. To je omezenost ve stylu podle sebe soudím tebe. Já jsem vše vyjel, já 4x4 nepotřebuji... Svět není jen ty ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 18:19, RE: chachá
Pavlik napsal:
To 4x4 já prostě nepotřebuji - nikdy jsem nikde nezůstal a vše jsem vždy vyjel, spíše záleží na kvalitním obutí a řidiči. K té kůži - já psal a vlastním POLOkůži. To znamená pouze boky sedadel v kůži (neošoupají se při nastupování) - střed je alcantara a ta jak známo neklouže a člověk se v ní nepotí. Jinak pro mne je do města mnohem vhodnější malé auto (C1, yaris, tvingo,atd.) než pseudoSUV - to že se neotluče je hloupost, pokud neumíš parkovat utrhneš nárazník i na MLku - jen to bude trvat trochu déle.
Yaris asi jako rodinný vůz stačit nebude. Teda pokud nejsi single. Jinak si asi šťastný člověk, který má kde parkovat. Jinak bys takhel nehovořil. Znám např. parkoviště, kde je občas místo jen ve středu (takový klín), kam se bez SUV dostaneš jen za cenu uraženého nárazníku. Nebo místa, kde jsou parkovací místa i tam, kde vykácely stromy a je tam po nich lochna. Atd. Bez SUV tam bez poškození vozu nezaparkuješ ani kdyby ses rozkrájel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 18:36, RE: chachá
rohYpnol napsal:
Yaris asi jako rodinný vůz stačit nebude. Teda pokud nejsi single. Jinak si asi šťastný člověk, který má kde parkovat. Jinak bys takhel nehovořil. Znám např. parkoviště, kde je občas místo jen ve středu (takový klín), kam se bez SUV dostaneš jen za cenu uraženého nárazníku. Nebo místa, kde jsou parkovací místa i tam, kde vykácely stromy a je tam po nich lochna. Atd. Bez SUV tam bez poškození vozu nezaparkuješ ani kdyby ses rozkrájel.
Já uváděl malá auta na jízdu po městě - yeti ale jako rodinný také neuspěje - má přece malý "nechalupářský" kufr Ale trefil jsi, že s parkováním nemám problém, jako majitel rodinného domu mám garáže (mám dva vozy - malý právě do města a větší). Já opravdu na to yetim nic moc nevidím, ale jak jsi řekl svět nejsem jen JÁ a JÁ a JÁ )... škoda. Pokud bych chtěl SUV za tu cenu, koupím si santa fee - za tyto peníze je k mání dokonce i v ČR a o Německu ani nemluvím. A tomu já říkám auto použitelné pro rodinu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 19:49, RE: chachá
Pavlik napsal:
Já uváděl malá auta na jízdu po městě - yeti ale jako rodinný také neuspěje - má přece malý "nechalupářský" kufr Ale trefil jsi, že s parkováním nemám problém, jako majitel rodinného domu mám garáže (mám dva vozy - malý právě do města a větší). Já opravdu na to yetim nic moc nevidím, ale jak jsi řekl svět nejsem jen JÁ a JÁ a JÁ )... škoda. Pokud bych chtěl SUV za tu cenu, koupím si santa fee - za tyto peníze je k mání dokonce i v ČR a o Německu ani nemluvím. A tomu já říkám auto použitelné pro rodinu.
Santa Fe je celkem fajn. Nicméně dovybavit ho na úroveň Yetiho za oněch zmíněných 639 tis., tak nevím nevím. Výbavou mu dokonce bude sposty prvků chybět, variabilita lepší Yeti, jízdně na silnici taky Yeti. Santa Fe je o něco větší. Do terénu bych raději se Santa Fe. Ale pořád je podle mě Santa Fe vůz, kterému v žilách koluje korea. Sice už na to nevypadá, ale při bližším pohledu... Prostě to podle mě není ani zpracováním, ani detaily a ani materiálově dotažené auto. Něco jako kdysi byla O1 před faceliftem.
Suma sumárum - Yeti se podle mě velmi vyvedl. V nižších výbavách a základní motorizaci je za fakt dobrou cenu, Vyšší výbavy nejsou z laciného kraje, ale stále citelně méně než větší SUV.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.11.2009 23:36, RE: chachá
rohYpnol napsal:
Santa Fe je celkem fajn. Nicméně dovybavit ho na úroveň Yetiho za oněch zmíněných 639 tis., tak nevím nevím. Výbavou mu dokonce bude sposty prvků chybět, variabilita lepší Yeti, jízdně na silnici taky Yeti. Santa Fe je o něco větší. Do terénu bych raději se Santa Fe. Ale pořád je podle mě Santa Fe vůz, kterému v žilách koluje korea. Sice už na to nevypadá, ale při bližším pohledu... Prostě to podle mě není ani zpracováním, ani detaily a ani materiálově dotažené auto. Něco jako kdysi byla O1 před...
S tou korejskou krví jsi na tom podobně jako s "nedefinovatelnou uživatelskou příjemností" škodovek. Je to blábol, myslím že nic takového neexistuje a je to jen magická formulka jak uměle povýšit zcela průměrný produkt nad podobný, který je technicky stejný, ale nějak nedokážeme najít technické, nebo racionální důvody jeho převahy (většinou z důvodu, že chválíme něco, co ve skutečnosti bývá uživatelsky horší, než proti čemu se vyhrazujeme). Jako kšeftman mám na tyhle formulace solidně uzpůsobený rypák a čuju bódu
Doufám, že bude mít yeti podobně úžasnou vychytávku jako F2: http://www.ceskatelevize.cz/program/cerneovce/clanek1597/05.11.2009-18:25-1.html
Video stojí za to, počítám, že u yetiho to bude už v základní výbavě
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.11.2009 00:16, RE: chachá
rohYpnol napsal:
A nechci tu vypadat jako nějaký Škodafil, ale Yeti Active samozřejmě klimatizaci s automatickou regulací má...
Podle ceníku nemá : http://www.skoda-auto.cz/cze/Documents/Catalogue/Yeti/Yeti_Pricelist_CZ.pdf.
Ale třeba má Škoda nějakou akci na podporu extrémě dobře prodejného a povedeného vozu, který tedy teď bude mít dodací lhůtu ještě delší než předtím, páč je to totální pecka a nirvána kam se ani hnutí EMO nehrabe. Ale prostě ten rok, dva stojí za yetiho vlastnosti v nebezpečně sjízdném městě udolatelném jen pomocí haldexu a převysoké světlé výšky za to. Bariéry se boří, už i Aston Martin Vanquish je dodatelný do 18 měsíců, je vidět, kam ten svět spěje
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.11.2009 12:19, RE: chachá
typek napsal:
S tou korejskou krví jsi na tom podobně jako s "nedefinovatelnou uživatelskou příjemností" škodovek. Je to blábol, myslím že nic takového neexistuje a je to jen magická formulka jak uměle povýšit zcela průměrný produkt nad podobný, který je technicky stejný, ale nějak nedokážeme najít technické, nebo racionální důvody jeho převahy (většinou z důvodu, že chválíme něco, co ve skutečnosti bývá uživatelsky horší, než proti čemu se vyhrazujeme). Jako kšeftman mám na tyhle formulace solidně uzpůsobený...
S tou krví to myslím vážně. Od spínačů přes kulisu řazení atd. to je prostě Korea. Tyhle věci má koncern vychytané a to je ona "uživatelská přívětivost". Prostě řazení, ovládací prvky, růyné spínače... to v koncernu nepůsobí (a rozdíl od Hyundai) jak z tržnice. Stejně jako na Škodě nenajdeš odporné sváry na rámu okének ve dveřích. Jsou to detaily. Také uznávám, že to nemá nic společného s nějakou spolehlivostí. Ale to je to, proč Fabia nestojí 160 tis., proč Octavia nestojí 260 jako Cédéčko... Jen si za tuto pocitovou bytelnost a dotaženost někdo je ochoten přplatit a někdo ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.11.2009 18:12, RE: chachá
rohYpnol napsal:
S tou krví to myslím vážně. Od spínačů přes kulisu řazení atd. to je prostě Korea. Tyhle věci má koncern vychytané a to je ona "uživatelská přívětivost". Prostě řazení, ovládací prvky, růyné spínače... to v koncernu nepůsobí (a rozdíl od Hyundai) jak z tržnice. Stejně jako na Škodě nenajdeš odporné sváry na rámu okének ve dveřích. Jsou to detaily. Také uznávám, že to nemá nic společného s nějakou spolehlivostí. Ale to je to, proč Fabia nestojí 160 tis., proč Octavia nestojí 260 jako Cédéčko... ...
Pardón musel jsem taky někdy pracovat
Takže - Santa fee je mnohem větší vůz než yeti, to je fakt. A musím konstatovat že "plky" o korejském původu mě už ani neberou ani nebaví. Tohle platilo tak před 7 lety a dnes to platí o číňanech. Za takových 5 let to nemusí platit ani o číňanech. Je vidět, že škoda je pro tebe modla a tak se přestávám bavit. Argumenty jako "uživatelský pocit" jsou velmi subjektivní a snadno manipuluvatelné. A o takových věcech jako jsou "odporné sváry" nehodlám diskutovat - to je stejné jako když mě vadí ta "čůrající" podlaha u fobie II. Tu také nechceš uznat, je to přece "úmyslné", ať si soudní znalec říká co chce. Já třeba toho santu docela znám (najeto cca 10 tisíc) a nenašel jsem nic co bych považoval za uživatelsky nepříjemné či odporné. A já tedy rozhodně za "pocity" platit navíc nehodlám - to si můžu za ty peníze koupit nissan Z350 jako kolega - ten se kupuje pro pocity. Ale bavili jsme se o "normálních" vozech, ne o sporťácích nebo vozech pro zábavu.....
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.