0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda chystá konkurenta Loganu

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.11.2009 22:59, RE: rada
handis napsal:
tour stoji v akci ted 290, ja bych ho mel na tu slevu za 235. pripoctu li nejake tu vybavu navic, tak ho budu mit za 250, coz mi prijde jako celkem solidni cena i na skodovku. na jednu stranu je to uz konstrukcne 13 let stare auto, na stranu druhou po kvalitativni strance musi byt bez problemu, protoze mouchy jsou uz vychytane. octavia 2 z 06 musi byt silene dodo a z toho mam strach. tech zavad co se projevuje na zacatku vyroby je hromada a rok je moc kratka doba na to, aby to vse vychytali...
Při takovém nájezdu bych nejspíš šel do toura. Auto to je vychytané, konstrukčně bytelné a do jisté míry oproti dnešním vozům i celkem jednoduché. A za danou cenu 250 tis.? Oleštěnou šaltrpáku nechte jiným... I když v rozhodování bych se hodně díval na to, jak dlouho si chcete vůz ponechat. Pokud za 3 roky poletí auto z domu, pak bych možná zvollil i ojetinu s JASNÝM PŮVODEM A STAVEM. Za 3 koky by to byla další 100 tis. a v případě, že byste vzal O2 s cca 100 tis. - 150 tis. km, pak by poruchovost měla být ještě ok, 250 tis. při slušném zacházení není pro Octavii problém. Snad jen ten dvouhmoťák, ale to lze vyřešit sadou od Vale za myslím 17 tis Kč. Generační psun oproti O1 je citelný, nikoliv drastický Pokud bych si vůz chtěl nechat delší dobu, pak bych bral nové. A káru byste měl tak na 8 - 10 let. A za tu dobu už tady stejně budou po slinici jezdit jen sponzoři ČEZu s autíčkama na prodlužovací šňůru (já jim říkám žehlička, taky mají ocásek, taky jsou tiché, taky se s nimi člověk spálí ;))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.11.2009 23:04, RE: rada
handis napsal:
tour stoji v akci ted 290, ja bych ho mel na tu slevu za 235. pripoctu li nejake tu vybavu navic, tak ho budu mit za 250, coz mi prijde jako celkem solidni cena i na skodovku. na jednu stranu je to uz konstrukcne 13 let stare auto, na stranu druhou po kvalitativni strance musi byt bez problemu, protoze mouchy jsou uz vychytane. octavia 2 z 06 musi byt silene dodo a z toho mam strach. tech zavad co se projevuje na zacatku vyroby je hromada a rok je moc kratka doba na to, aby to vse vychytali...
Jinak O2 není zrovna případ vozu s dětskými nemocemi. Nevím, že by bylo třeba nějak během výroby něco měnit. Snad jen otázka zajetí výrobní linky, ale to je otázka vozů z prvních měsíců výroby. U O1 toho bylo k vychytávání mnohem víc. O2 je koncepcí a pojetím vozu totožný vůz a v Boleslavi podlě mě již znali úskalí takto pojatého vozu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.11.2009 23:24, RE: " Škoda chystá konkurenta Loganu ?!"
rohYpnol napsal:
Jestli vono to není taky tak, že lidi prostě na lepší nemaj, protože zkrátka každej v týchle zemičce ještě nekrade nebo že už se v tom rozkrádání na některé ani nedostává. Navíc Logan svoji službu splní víc než se ctí a z čistě racionálních hledisek jediné, co mu schází ke kvalitativnímu standardu běžných vozů, je pozink. Nicméně je zvláštní, že 120ky vydržely i bez něj až dodnes. Ti, co koupí Logan, toho možná mají v hlavě víc než mnozí, co jezdí oleštěným Gofáčem nebo Prasečákem po echt deutsc...
Pokud se nezmění celá evropa se svým socialisticky rozežraným sociálním systémem, je příští zastávka jedině PRDEL. A to i se všemi konstruktéry, kteří by měli jinak šanci prosadit se na ostatních i východních trzích. Holt někdo kdo je talentován i podle nynějších evropskosocialistických měřítek, aby dostal mzdu alespoň lehce nadprůměrnou, musíme mu vysolit jako zaměstnavatel trojnásobek a více, aby si odnesl po progresivním zdanění alespoň průměrnou almužnu. Velice "motivující" pro ostatní, kdo by chtěl "prací" vydělat více. Číňani a ostatní asiati už dosahují v hlediscích odbornosti podobných měřítek, ale chybí jim tam taková zvyjebeně evropskosociální daňová progrese tak jako zde, takže jim zbyde z vyšší výdělku více peněz a tím samozřejmě i více motivace a chuti něco dokázat. A pak se divme, že se jim to tam takhle začíná "votáčet" a evropa lapá zbytečně po dechu.
Musíme si přiznat že systém, tak jak je tady nastaven, nemůže asii konkurovat a technika (byť sebelepší) již nemůže setřít finanční rozdíly v cenách, někdy až násobné. Buď to tady pochopíme (spíše vlády, lidi jsou povětšinou tupé stádo), nebo nás tohle všechno pěkně a postupně za pár let roznese na kopytech, protože o peníze jde vždy až na prvním místě. A je jedno jak těm čtyřkolovým nočníkům budeme říkat, jestli audi, škoda, nebo logan, za pár let vyrobí tenhle verk číňan ve stejné kvalitě za polovic, to budeme vejrat, že nemáme do čeho píchnout....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.11.2009 23:38, RE: chachá
rohYpnol napsal:
Třeba tak, že díky tomu, že budou vyvíjet plechovky na bázi Golfu 4, kterou budou vyrábět šikmoočky, zůstane Škoda/koncern v zelených číslech a nekrachne. Takže díky tomu budou moct flákači ve Vofsburgu vyrábět předražené VI Golfy a v Boleslavi/Kvasinách poctiví dělňasi Fabie pro český lid. Možná i díky tomu tu nebude rázem nezaměstnanost 30%. Možná i díky tomu najdou uplatnění mladí konstruktéři z našich škol a dostanou možnost vyvíjet onu plechovku. Možná na té plechovce získají praxi v projek...
Fuj, že se nestydíš Mě je třeba úplně ukradený, kde se co vyrábí, mě zajímá, co za svoje love dostanu. Poctivý dělňas vyrábějící fabie v kvasinách mě zajímá stejně, jako poctivý číňan pěstující rýži A class. Tedy vůbec (až na jejich produkt). Nejsem natolik naivní, abych si myslel, že by ten poctivý dělňas měl nějaký zájem na tom, aby mě v tom nočníku bylo lépe, než jeho tchýni na jeho pohovce. Z úspěchů škodovky na mezinárodním trhu mám jako pracující člověk naprosté hovno. Kdybych byl participující hnědoobčan, asi bych měl nadšení sdílet, co?
Ano, zaplavit východ škodovkami je výborný nápad. Nejlépe je tam ještě dobré postavit fabriky a vyrábět na místě z místních surovin místními lidmi. Jen opravdový optimista bude natolik důvěřovat tomu, že polodivočina typu "čína" nepostaví metr od této fabriky kopii a nepotopí "matku" včetně stavby a techniky. Z mého pohledu je to jen krátkodobá strategie, která nezakryje celkový průser, ve kterém automotive a evropa s amerikou je....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.11.2009 23:44, RE: chachá
rohYpnol napsal:
Třeba tak, že díky tomu, že budou vyvíjet plechovky na bázi Golfu 4, kterou budou vyrábět šikmoočky, zůstane Škoda/koncern v zelených číslech a nekrachne. Takže díky tomu budou moct flákači ve Vofsburgu vyrábět předražené VI Golfy a v Boleslavi/Kvasinách poctiví dělňasi Fabie pro český lid. Možná i díky tomu tu nebude rázem nezaměstnanost 30%. Možná i díky tomu najdou uplatnění mladí konstruktéři z našich škol a dostanou možnost vyvíjet onu plechovku. Možná na té plechovce získají praxi v projek...
Kolik jsi měl toho rohypnolu??? Asi hodně, jinak bys nemoh psát takový žvásty. Škodovku drží nad vodou SETRVAČNOST českého národa a reklamní megaakce po celém světě, kde se prodává paradoxně levněji než u nás. Vymejšlet vymyšlené je blbost, něco jako ´´poctiví dělňasi´´ kteří jsou schopni a ochotni z fabriky odnést třeba celé auto po částech. Kdyby Škoda nerušila výrobu starý Oktávky ´´Tour´´ nebo jak jí honosně jmenují a trochu přidala na agresivitě u ceny tak si logan a spol. ani neškrtne. Jenže to neudělají takže si rozumnej člověk radši koupí něco jinýho-japonskýho, korejskýho, francouzskýho nebo rumunskýho, nakonec je to jedno. Krást a vykrádat se to bude míň, za svoje peníze dostanu větší kus auta a když i Kia dá záruku 7 let tak proč ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 00:02, RE: chachá
rohYpnol napsal:
Třeba tak, že díky tomu, že budou vyvíjet plechovky na bázi Golfu 4, kterou budou vyrábět šikmoočky, zůstane Škoda/koncern v zelených číslech a nekrachne. Takže díky tomu budou moct flákači ve Vofsburgu vyrábět předražené VI Golfy a v Boleslavi/Kvasinách poctiví dělňasi Fabie pro český lid. Možná i díky tomu tu nebude rázem nezaměstnanost 30%. Možná i díky tomu najdou uplatnění mladí konstruktéři z našich škol a dostanou možnost vyvíjet onu plechovku. Možná na té plechovce získají praxi v projek...
Superb a Yeti pecka?
Ano, to je pravda, zrovna onehdá jsem byl v autosalónu Škody auto a vyiděl jsem následující scénu. Dva vysoce postavení manažeři se právě porvali o poslední vůz Superb, který zůstal na vlečce a před prodejcem licitovali, kdo dá za limousinu více peněz. Jeden křičel "já dám osmset" druhý s monoklem řval "já dám devětset" a nechci ani dízl, a pak se navzájem pomlátili koženými kufříky. V druhém rohu se rvali dva zálesáci o poslední škodu yeti a lítalo kolem toho spousty bankovek a oba chtěli tento nekompromisně ofroutový vůz získat. Jeden dokonce nabízel půl milionu, manželku a svého psa, jen aby měl ten sen již na tento veekend na rybačku. Druhý horal z monte bů nabízel k manželce i milenku a chtěl přihodit dvacet tisíc jen aby nemusel čekat dalších deset měsíců, než pro obrovský zájem škodovka vyrobí dostatečný počet yetiho, aby alespoň částečně uspokojily drsné zálesáky a hajné, z celého světa a tibetu...
jj, žádný drogy se nesmí přehánět
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 00:17, RE: rada
rohYpnol napsal:
Při takovém nájezdu bych nejspíš šel do toura. Auto to je vychytané, konstrukčně bytelné a do jisté míry oproti dnešním vozům i celkem jednoduché. A za danou cenu 250 tis.? Oleštěnou šaltrpáku nechte jiným... I když v rozhodování bych se hodně díval na to, jak dlouho si chcete vůz ponechat. Pokud za 3 roky poletí auto z domu, pak bych možná zvollil i ojetinu s JASNÝM PŮVODEM A STAVEM. Za 3 koky by to byla další 100 tis. a v případě, že byste vzal O2 s cca 100 tis. - 150 tis. km, pak by poruchovo...
Nooo, alespoň s tebou mohu dneska jednou souhlasit. Za ty prachy nový auto a diesela z dob "slávy" koncernové dechtotechniky je myslím dobrej kauf. Při tomto ročním nájezdu a nevelkých požadacích na zadní sedačky se nedá než s volbou za tyto peníze souhlasit. Koneckonců. bude to nové auto a tak pár let nebude třeba řešit dražší opravy, které se zákonitě objeví u každého jetého vozu v dechtu. To že se O1 vyrábí 13 let beru v ohledu spolehlivosti spíše jako výhodu, než nevýhodu. Čili: ano, za 250 tis nové auto s dieselem a předpokládaným ročním nájezdem a "nějakou výbavou" (předpokládám klimatizaci) to je dobrá cena. Nechtěla za tohle auto škodovka ještě před měsícem skoro 400 táců?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 07:23, RE: chachá
typek napsal:
Superb a Yeti pecka?
Ano, to je pravda, zrovna onehdá jsem byl v autosalónu Škody auto a vyiděl jsem následující scénu. Dva vysoce postavení manažeři se právě porvali o poslední vůz Superb, který zůstal na vlečce a před prodejcem licitovali, kdo dá za limousinu více peněz. Jeden křičel "já dám osmset" druhý s monoklem řval "já dám devětset" a nechci ani dízl, a pak se navzájem pomlátili koženými kufříky. V druhém rohu se rvali dva zálesáci o poslední škodu yeti a lítalo kolem toho spousty bank...
Skvěle napsáno - dlouho jsem se po ránu takhle nezasmál.
Nicméně nemůžu jinak, než souhlasit. Yeti je předražený krám a srovnávat jej s VW tiguanem může opravdu jen PR oddělení - jiná třída, výbava i kvalita. Superb - no dejme tomu, ale opět prezentace jako "vyšší střední" (ve většině tiskovin, tady kupodivu nikoli). Příplatková výbava s hororovou cenou, za kterou by se nestydělo ani BMW či Mercedes.
PS: termín "poctivý dělník" u mne vyvolává kopřivku, spíše to tady charakterizuje heslo - kdo nekrade, není čech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 07:39, RE: rada
typek napsal:
Nooo, alespoň s tebou mohu dneska jednou souhlasit. Za ty prachy nový auto a diesela z dob "slávy" koncernové dechtotechniky je myslím dobrej kauf. Při tomto ročním nájezdu a nevelkých požadacích na zadní sedačky se nedá než s volbou za tyto peníze souhlasit. Koneckonců. bude to nové auto a tak pár let nebude třeba řešit dražší opravy, které se zákonitě objeví u každého jetého vozu v dechtu. To že se O1 vyrábí 13 let beru v ohledu spolehlivosti spíše jako výhodu, než nevýhodu. Čili: ano, za 25...
Jen bych nesouhlasil s tím "motorem z dob slávy". Do O I se už nějaký pátek montují 1,9 TDI PD 74 kw se všemi jejich nevýhodami. Takže o spolehlivosti tohoto dieselu a jeho provozních nákladech mám své pochyby. Stejný motor se montuje do O II jen s výkonem 77 kw. Staré a nezničitelné 1,9 TDI (rotační čerpadlo) s výkonem 66 a 81 kw vyřadili z výroby tuším v roce 2005-06. Nesplňovaly totiž emisní normy - stejně jako původní 1,8 turbo 110 kw. Jinak za tu cenu bych neváhal, jen bych do finančních kalkulací zahrnul "povinnou" ALL RISK pojistku. Tato auta se totiž neuvěřitelně kradou a vykrádají.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 10:34, RE: chachá
typek napsal:
Fuj, že se nestydíš Mě je třeba úplně ukradený, kde se co vyrábí, mě zajímá, co za svoje love dostanu. Poctivý dělňas vyrábějící fabie v kvasinách mě zajímá stejně, jako poctivý číňan pěstující rýži A class. Tedy vůbec (až na jejich produkt). Nejsem natolik naivní, abych si myslel, že by ten poctivý dělňas měl nějaký zájem na tom, aby mě v tom nočníku bylo lépe, než jeho tchýni na jeho pohovce. Z úspěchů škodovky na mezinárodním trhu mám jako pracující člověk naprosté hovno. Kdybych byl part...
Souhlasím s tím, že postoj k dělňasovi v číně a dělňasovi u nás může být z tvé strany stejný. Až na jeden citelný rozdíl - když nebude mít číňánek robotu, tak ho nebudeš živit z vlastních daní. Takže by ti nemělo být zrovna moc ukradené, kde se co vyrábí. Český průmysl je citelně navázán na autoprůmysl. Nemá cenu řešit, jestli to je ok nebo ne, prostě to tak je. Poctiví dělňas z boleslavi byla nadsázka ;) Flákači ve Volfsburgu bylo reálné označení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 10:37, RE: chachá
tomaskrtek napsal:
Kolik jsi měl toho rohypnolu??? Asi hodně, jinak bys nemoh psát takový žvásty. Škodovku drží nad vodou SETRVAČNOST českého národa a reklamní megaakce po celém světě, kde se prodává paradoxně levněji než u nás. Vymejšlet vymyšlené je blbost, něco jako ´´poctiví dělňasi´´ kteří jsou schopni a ochotni z fabriky odnést třeba celé auto po částech. Kdyby Škoda nerušila výrobu starý Oktávky ´´Tour´´ nebo jak jí honosně jmenují a trochu přidala na agresivitě u ceny tak si logan a spol. ani neškrtne. Jen...
Blbost. Škodu nedrží nad vodou nějaká zaprděná česká kotlina. Většina jde na export. Nesmyslné ceny u nás byly výsledkem setrvačnosti, to ano. Ale i tomu už je konec. Současné ceny Škodovek mi přijdou ve srovnání s konkurencí vcelku adekvátní.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 10:48, RE: chachá
typek napsal:
Superb a Yeti pecka?
Ano, to je pravda, zrovna onehdá jsem byl v autosalónu Škody auto a vyiděl jsem následující scénu. Dva vysoce postavení manažeři se právě porvali o poslední vůz Superb, který zůstal na vlečce a před prodejcem licitovali, kdo dá za limousinu více peněz. Jeden křičel "já dám osmset" druhý s monoklem řval "já dám devětset" a nechci ani dízl, a pak se navzájem pomlátili koženými kufříky. V druhém rohu se rvali dva zálesáci o poslední škodu yeti a lítalo kolem toho spousty bank...
Ano, jsou to pecky. Z minulé generace Superbu, který byl vždy až ten o kolo zpět je v jeho druhé generaci plnohodnotný zástupce, který dokonce nabízí položky a varianty, které prostě u konkurence nedostanete.
Yeti stejně jako Superb také veskrze kladně hodnocen, navíc v podstatě bez přímého konkurenta. Co víc byste chtěli? Krevety na zlatém podnosu?
Nechápu lidi jako vás. Automobilka představí modely, které jsou hodnoceny velmi kladně, po kterých je navíc také poptávka (a to nejen v čr). A stejně pak vyrazí do diskusí džedájové, kteří tyto modely stejně sepsujou. Neříkám, že se musí každému líbit. Ale každý by měl uznat, že to jsou dobře postavené vozy za adekvátní ceny. Nevím, co je na Yetim předraženého. Srovnatelná konkurence prostě není, větší SUVčka jsou dražší. Možná tak Tuscon a Sportage. Nicméně Yeti je orpoti nim tak o světelný rok dál.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 12:36, RE: rada
rohYpnol napsal:
Při takovém nájezdu bych nejspíš šel do toura. Auto to je vychytané, konstrukčně bytelné a do jisté míry oproti dnešním vozům i celkem jednoduché. A za danou cenu 250 tis.? Oleštěnou šaltrpáku nechte jiným... I když v rozhodování bych se hodně díval na to, jak dlouho si chcete vůz ponechat. Pokud za 3 roky poletí auto z domu, pak bych možná zvollil i ojetinu s JASNÝM PŮVODEM A STAVEM. Za 3 koky by to byla další 100 tis. a v případě, že byste vzal O2 s cca 100 tis. - 150 tis. km, pak by poruchovo...
No když chceš chrochtadlo tak běž do nového se zárukou, až se ti začne ztrácet 1l oleje na 1000km, tak se ti ta záruka bude hodit, ono stejně moc velký rozdíl mezi O1 a O2 není.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 12:46, RE: rada
cooon napsal:
No když chceš chrochtadlo tak běž do nového se zárukou, až se ti začne ztrácet 1l oleje na 1000km, tak se ti ta záruka bude hodit, ono stejně moc velký rozdíl mezi O1 a O2 není.
To máš z agentury JPP, že? Napsat, že moc velký rozdíl mezi O1 a O2 není, je jak napsat, že Slunce a Měsíc jsou stejně velké... Na první pohled ano... Ten nejzásadnější rozdíl mezi O1 a O2 je totiž právě uvnitř. Jednak v prostornosti, jednak v celkové promyšlenosti interiéru. Zatímco O1 byla vcelku bída, O1 po faceliftu ucházející, tak O2 je velmi příjemná a promyšlená. Celková ergonomie v O2 je prostě skvělá. S kvalitou problém nikdy nebyl, nicméně volbou materiálů je na tom O2 opět lépe.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 13:00, RE: chachá
rohYpnol napsal:
Ano, jsou to pecky. Z minulé generace Superbu, který byl vždy až ten o kolo zpět je v jeho druhé generaci plnohodnotný zástupce, který dokonce nabízí položky a varianty, které prostě u konkurence nedostanete.
Yeti stejně jako Superb také veskrze kladně hodnocen, navíc v podstatě bez přímého konkurenta. Co víc byste chtěli? Krevety na zlatém podnosu?
Nechápu lidi jako vás. Automobilka představí modely, které jsou hodnoceny velmi kladně, po kterých je navíc také poptávka (a to nejen v čr). A stejn...
Naštěstí máme 20let svobodu, takže věty typu "každý musí uznat" si nechte pro stejně postižené. Jinak, co nabízí superb tak převratného: systém twindoor - "krásné", s nepraktickým ovládáním (nechápu proč neudělali rovnou liftback) a při nárazu zezadu velmi těžko opravitelné. Kromě toho nic co nemá konkurence. Design nehodnotím, ten je věcí názoru - já osobně bych ho přežil.
Yeti je "trošičku" drahé - 680 a více je prostě moc. Na techniku kterou tato škoda nabízí ten vámi zmíněný tuscon a sportage uplně klidně stačí a ještě mají tu "slavnou" 7 letou záruku + budou výrazně levnější. Design opět - věc názoru - mě osobně se líbí.
Tak kde je ta "pecka"? Nebo že by opět skvěle zvládnutý marketing typu: je to sipmly clever, takže nevadí že je to drahé ale úplně obyčejné?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 13:25, RE: rada
rohYpnol napsal:
To máš z agentury JPP, že? Napsat, že moc velký rozdíl mezi O1 a O2 není, je jak napsat, že Slunce a Měsíc jsou stejně velké... Na první pohled ano... Ten nejzásadnější rozdíl mezi O1 a O2 je totiž právě uvnitř. Jednak v prostornosti, jednak v celkové promyšlenosti interiéru. Zatímco O1 byla vcelku bída, O1 po faceliftu ucházející, tak O2 je velmi příjemná a promyšlená. Celková ergonomie v O2 je prostě skvělá. S kvalitou problém nikdy nebyl, nicméně volbou materiálů je na tom O2 opět lépe.
No je tam o něco více místa a má to ještě měkčí plasty , ale opět auto ničím nenadchne. Sice soudruzi dostali od VW moderní zážehové jednotky typu TSI oproti benzinové hrůze co se dodává do O1 tour je to pokrok. No v nižší střední, šedý předražený průměr nic víc nic míň.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 16:48, RE: chachá
Pavlik napsal:
Naštěstí máme 20let svobodu, takže věty typu "každý musí uznat" si nechte pro stejně postižené. Jinak, co nabízí superb tak převratného: systém twindoor - "krásné", s nepraktickým ovládáním (nechápu proč neudělali rovnou liftback) a při nárazu zezadu velmi těžko opravitelné. Kromě toho nic co nemá konkurence. Design nehodnotím, ten je věcí názoru - já osobně bych ho přežil.
Yeti je "trošičku" drahé - 680 a více je prostě moc. Na techniku kterou tato škoda nabízí ten vámi zmíněný tuscon a sporta...
1) nepsal jsem každý MUSÍ uznat, "...ale každý by měl uznat...". Nevím jak ty, ale já v tom pociťuji podstatný rozdíl.
2) On ten Yeti nemusí stát 680 tyček, ale to jistě víš... Začíná na nějakých 360 tis. a rozumné výbavy a motorizace se pohybují v tomhle intervalu, do půl milionu se dá vlézt. Problém takových jako jsi ty je, že např. Superb za mega je pro ně drahý, protože za to může mít 3kového bawora apod. Jenže proč nikdo nenapíše, že bawor 3er za 2 mega je předražený? Vše je o výbavě. Při rozumné konfiguraci se lze udržet na rozumných hladinách. Takže třeba u Škody jsou podle mě střední výbavy dnes naprosto dostatečné. Když si tam někdo naplácá maxidot, kožené sedačky v elektrice, columbus a já nevím co ještě, pak si to také musí zaplatit...
3) Superb má např. 4x4. Možná "jen" haldex, ale víc podle mě ani není potřeba. Tato generace jej iž dost vychytaná a spolupracuje se stabil. syst... Kolik konkurentů ji má? Rozhodně ne každý. Už jen s pohonem 4x4 prostě u 2/3 konkurence pohoříš. Kdo nabídne tak silný atmosferický benzin? Také ne každý. Navigace Columbus je jedna z nejlepších co se ovládání týká. Podélnou prostorností konkurenty rozmetá rozdílem třídy. Co se bezpečnosti týká, pak sedadla např. dopadla lépe než tolik vychvalovaná C5ka... Souhlasím s tím, že se u konkurence najde vždy někdo, kdo má i to, co Superb (i ten Twindoor už má 5er GT ;)). Ale nikdo nemá takovou variabilitu. Když budu chtít kombinaci 4x4 a liftback, pak mi zbýva v podstatě pouze Superb, jestli se nepletu (možná Insignia, teď si nejsem jist). A takových kombinací je víc. Parkovací asistent také nemá každý, na obdobu DSG se stále většina konkurence nezmohla. Podobné varianty má snad jen Insignia...
Ale kdo chce psa být, hůl si vždycky najde. Soudný člověk by prostě měl uznat, že je na tom Superb v rámci konkurence fakt dobře, na rozdíl od minulé pseudogenerace. Ale klidně si mysli své. Omezenosti se meze nekladou, lidská blbost je nekonečná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 18:12, RE: chachá
rohYpnol napsal:
1) nepsal jsem každý MUSÍ uznat, "...ale každý by měl uznat...". Nevím jak ty, ale já v tom pociťuji podstatný rozdíl.
2) On ten Yeti nemusí stát 680 tyček, ale to jistě víš... Začíná na nějakých 360 tis. a rozumné výbavy a motorizace se pohybují v tomhle intervalu, do půl milionu se dá vlézt. Problém takových jako jsi ty je, že např. Superb za mega je pro ně drahý, protože za to může mít 3kového bawora apod. Jenže proč nikdo nenapíše, že bawor 3er za 2 mega je předražený? Vše je o výbavě. Při r...
1) uznávám , špatně jsem přečet, ale to tvé postižení neodvolám ani náhodou - stačí číst tvou reakci
2) Pravda, Yeti začíná na 360, ale jen v ceníku. Realita s rozumnou výbavou třídy pseudoSUV začíná na tom půl mega, já se dostávám na téměř 700 - za malé auto trochu moc. Můj problém je skutečně v tom, že chci výbavu na kterou jsem zvyklý, ale mám psychologický (nikoli finanční) strop na 650-700 tisíc. Za to jsem si kupoval poslední čtyři vozy a nehodlám tento limit navyšovat - procentní ztráta hodnoty při dalším prodeji potom totiž rychle roste. Proto se mi skutečně zdá superb za mega drahý - BMW to totiž není ani náhodou. Ať už vezmu výbavu, kvalitu, jízdní vlastnosti či prestiž značky. Tzv. prémiové značky nekupuji právě proto, že nejsem ochoten za tu "prestiž" platit. Ale od kdy je škoda prémiová značka? Jinak Maxidot a min. polokůži považuji ve střední třídě za samozřejmost, vestavnou navigaci za hloupost - jen láká zloděje.
3) To že má superb 4x4 mě nezajímá - nežiju na horách a na lyže nejezdím. A nejsilnější atmosférický motor s objemem 3,6 litru je také taková "nádhera" - následný prodej s obrovskou ztrátou mne také neláká. Ale souhlasím s vašimi argumenty - pokud budu milionář, už poběžím koupit supa 4x4 haldex se šestiválcem Podélná prostornost je úžasná - alespoň dle PR materiálů, o tom že supík je také zároveň nejužší ve třídě se taktně mlčí. Testy samostatných sedadel jsou také úsměvná pasáž - kupodivu renault který prokazatelně (dle NCAP( vyrábí jedny z nejbezpečnějších vozů příliš neuspěl.
Ale klidně si myslím své, omezenosti škodovkářů se totiž meze skutečně nekladou. Při koupi čtyř posledních vozidel byla škoda vždy ve výběru a vždy vypadla na poměru cena/výbava/výkon. Já prostě jen nejsem "pseudopatriot" a práce "poctivého českého dělníka", stejně jako PR oddělení se zprávami o nej kufru/twindooru/délce vzadu mě nechává v klidu. Vždycky jsem si vozy vyzkoušel, porovnal a pak koupil nejlepší nabídku.
PS: už 10let kupuji vozy zásadně v Německu - je to výhodnější a přístup prodejců je někde "jinde".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 20:13, RE: chachá
Pavlik napsal:
1) uznávám , špatně jsem přečet, ale to tvé postižení neodvolám ani náhodou - stačí číst tvou reakci
2) Pravda, Yeti začíná na 360, ale jen v ceníku. Realita s rozumnou výbavou třídy pseudoSUV začíná na tom půl mega, já se dostávám na téměř 700 - za malé auto trochu moc. Můj problém je skutečně v tom, že chci výbavu na kterou jsem zvyklý, ale mám psychologický (nikoli finanční) strop na 650-700 tisíc. Za to jsem si kupoval poslední čtyři vozy a nehodlám tento limit navyšovat - procentní ztráta h...
1) já se s tím nějak poperu - dál další rohYpnol :D
2) ze zbytku mi vyplývá, že přednosti Škody nevyužiješ, proto si klidně jezdi něčím jiným. Když ti Škoda nevyhovuje, tak o tom žádná. Já nepsal, že to je ideál pro všechny. Jinak poměr cena/výkon se u Škody hodně změnil. Dnes už bych označil za mírný nadprůměr, u Fabie dokonce za průměr.
3) Vepřové sedačky mi přijdou za naprostou zbytečnost. Osobně nic než solidní rádio, centrál, klimatizaci, el. přední okna a zrcátka nepotřebuji.
4) Co se Yetiho týká, tak ve vyšších výbavách a v dieselu není nejlevnější, ale rozumný člověk vybere jinou motorizaci a výbavu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.11.2009 23:02, RE: chachá
rohYpnol napsal:
Souhlasím s tím, že postoj k dělňasovi v číně a dělňasovi u nás může být z tvé strany stejný. Až na jeden citelný rozdíl - když nebude mít číňánek robotu, tak ho nebudeš živit z vlastních daní. Takže by ti nemělo být zrovna moc ukradené, kde se co vyrábí. Český průmysl je citelně navázán na autoprůmysl. Nemá cenu řešit, jestli to je ok nebo ne, prostě to tak je. Poctiví dělňas z boleslavi byla nadsázka ;) Flákači ve Volfsburgu bylo reálné označení.
Ano, bohužel, je to tak něšťastné, že daně jdou tímto a kolikrát ještě horším směrem. A to je to neštěstí, které nám časem podrazí nohy...
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.