0
zpět
 

diskuze k tématu: Tiptronic nebo manuál do Škody Superb?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.06.2009 11:36, RE: Doporučení
Kuba88 napsal:
Motor 1,9 Tdi (96kW) mám ve fabii RS a už má najeto přes 150 tis. km a z toho poměrně dost ve městě, co se týče motoru nemuselo být ještě nikdy nic měněno a olej ještě nikdy nebylo třeba před pravidelným servisem dolévat!
...což je moc dobře a svědčí to o tom, že i mnozími novináři nenáviděný motor "PD" je spolehlivý, na druhou stranu je potřeba říct, že v lehoučké fabii je tenhle motor samozřejmě namáhaný méně, než třeba v octavii, nebo těžkém passatu a superbu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.06.2009 11:36, RE: Doporučení
cruise napsal:
...což je moc dobře a svědčí to o tom, že i mnozími novináři nenáviděný motor "PD" je spolehlivý, na druhou stranu je potřeba říct, že v lehoučké fabii je tenhle motor samozřejmě namáhaný méně, než třeba v octavii, nebo těžkém passatu a superbu...
mnozími....ježiši co to je ? :o)) pardooon, mnohými :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.06.2009 11:55,
VY CESKE LOPATY UVEDOMTE SI UZ, ZE OFF-ROAD (SUV) NEBO LIMUZINU JEDINE S AUTOMATEM!!! FOFR-KLACEK PATRI DO NAKUPNI TASKY.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.06.2009 12:04, Manual
K tomu dvouhmotovému setrvačníku,jak tady někdo psal,bych ještě dodal,že i manuální převodovka může být taky pěkně odrovnaná aniž by jste to při testovací jízdě poznal,vadný synchron asi poznáte snadno,ale načaté kolečko v převodovce už těžko a pokud s autem jezdil blb co neuměl řadit a ještě tomu dával zabrat,může se vám u Superbu krásně stát,že se vám prostě ten převod totálně rozpadne a asi všichni víme co udělají kovové zbytky v převodovce za paseku.Navíc,čím větší výkon motoru,tím větší riziko nebo si snad myslíte,že výkonné verze třeba Mercedesů od AMG jsou spřaženy s automatem jen tak,pro srandu králíkům,chyba,čím težší auto a výkonější motor,tím více je manuál namáhán,klasickě americké auto ze 60tých let,by manuální převodovku rozcupovalo při prvním ostřejším rozjezdu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.06.2009 12:12, RE: bez předmětu
anonim napsal:
VY CESKE LOPATY UVEDOMTE SI UZ, ZE OFF-ROAD (SUV) NEBO LIMUZINU JEDINE S AUTOMATEM!!! FOFR-KLACEK PATRI DO NAKUPNI TASKY.
Do nákupní tašky, pokud tím myslíte malé auto pro ženu do města, bych zase klidně volil automat.
Termín "fofr klacek" je spíše k použítí v synonymu s holí, nebo berlí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.06.2009 12:33, Rez
Máme v práci Suberba 2,5 TDi s manuální převodovkou. Ježdění v pohodě, emoce při jízdě absolutně žádné, interiér fádní a bez ducha. Co mě ovšem zarazilo je to, že přední lem střechy a lemy blatníků reznou jako u bývalé Š 120. A to prosím u auta, které stálo 1 144 000,- Kč. Takže u mě má značka Škoda vždy mínus. Jo a auťák je 5 let starej.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.06.2009 12:33, RE: bez předmětu
Rubal napsal:
Do nákupní tašky, pokud tím myslíte malé auto pro ženu do města, bych zase klidně volil automat.
Termín "fofr klacek" je spíše k použítí v synonymu s holí, nebo berlí.
FOFR- RYCHLOST, KLACEK- DREVENA TYCKA
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.06.2009 13:03, RE: Rez
klobrch napsal:
Máme v práci Suberba 2,5 TDi s manuální převodovkou. Ježdění v pohodě, emoce při jízdě absolutně žádné, interiér fádní a bez ducha. Co mě ovšem zarazilo je to, že přední lem střechy a lemy blatníků reznou jako u bývalé Š 120. A to prosím u auta, které stálo 1 144 000,- Kč. Takže u mě má značka Škoda vždy mínus. Jo a auťák je 5 let starej.
Tak pokud auto nebylo bouraný a špatně opravovaný, tak týhle informaci lze jen těžko věřit. To není ford nebo mazda, aby to takhle rezlo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.06.2009 14:44, Tiptronic
Mam passata s 2.8i V6 Syncro a tiptronic. Měním olej v převodovce po 50tkm včetně filtrů a těsnění. Originál díly mě vyšly na 2500,- + cca 1500,- 6,5l oleje (i když autodata uvádí 2,8l , když jsem měl koupené 3l a vypustil 6 nestačil jsem se divit). Mám najeto cca 220tkm(poctivých) a auto šlape jak hodinky!!! Nedělal jsem nic jiného než provozní věci (svíčky,filtry oleje,desky). Nevíte někdo jestli měnit ten olej po 50tkm stačí? A je třeba měnit i olej v zadním diferáku? Díky za radu!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.06.2009 14:46, RE: Rez
klobrch napsal:
Máme v práci Suberba 2,5 TDi s manuální převodovkou. Ježdění v pohodě, emoce při jízdě absolutně žádné, interiér fádní a bez ducha. Co mě ovšem zarazilo je to, že přední lem střechy a lemy blatníků reznou jako u bývalé Š 120. A to prosím u auta, které stálo 1 144 000,- Kč. Takže u mě má značka Škoda vždy mínus. Jo a auťák je 5 let starej.
Můžete někde na internet vystavit fotku onoho Supa? Ovšem bez úpravy PS. Můžete si také být jistý, že vůz neprodělal nějaké poškození? Toto mi také na Škodu opravdu nesedí, nikdy jsem rezavého Supa neviděl. Rezavých Octavií jsem již pár viděl - a vždy to bylo pravděpodobně způsobeno poškozením vozidla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.06.2009 17:31, RE: Rez
klobrch napsal:
Máme v práci Suberba 2,5 TDi s manuální převodovkou. Ježdění v pohodě, emoce při jízdě absolutně žádné, interiér fádní a bez ducha. Co mě ovšem zarazilo je to, že přední lem střechy a lemy blatníků reznou jako u bývalé Š 120. A to prosím u auta, které stálo 1 144 000,- Kč. Takže u mě má značka Škoda vždy mínus. Jo a auťák je 5 let starej.
není co řešit už v roce 2004 dávala škodovka 12let záruku na neprorezivění karoserie. Muselo to být řachnutý... u předního skla nahoře naposledy rezl z koncernu B5, B6 už se polepšila...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.06.2009 03:57, RE: bez předmětu
anonim napsal:
FOFR- RYCHLOST, KLACEK- DREVENA TYCKA
Tak to nahrává té holi ještě víc. Pokud máte ve voze dřevěnou řadičku, tak přeji mnoho úspěšných zařazení bez zlomení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.10.2011 17:34, XiWAriuCjGDonfkCCA
Such a deep asnwer! GD&RVVF
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.