J.P. napsal:
Vzhledem k zadní nápravě, kvalitnímu "favoriťáckému" motoru ,širším pneu, apod. nejsou jízní vlastnosti skutečně špatné. motor není slyšet o nic více, než ve Favoritu, v autě nic nehlučí a neklepe. Samozřejmě, že dnes je doba a vývoj aut (hl. elektronika) někde jinde, ale věřím, že při určitém vylepšení a slušné ceně by se Rapidi tehdy prodávali v pohodě dál, neboť představuje určitý typ "sporťáka", s motorem vzadu a slušnou užitnou hodnotou. V cizině jej i docela okukovali a říkali mu "české p...
Následující řádky, prosím, ať nečtou pánové DEKTR1, David a někteří další, protože by je stejně nepochopili a není to míněno, prosím , nijak opovržlivě. Souhlasím s panem J.P. v zásadě ve všem, neshodneme se v designu Fabie, který mě naopak natolik zaujal, že jsem si koupil jednu z prvních vyrobených Fabií, posadil jsem ji na Al kola AEZ a byl jsem s ní tři roky zcela spokojen. Ale zpět ke klasice. Mnozí z pisatelů jsou zřejmě velmi mladí a zřejmě nezažili komunistickou éru v jejím normalizačním rozkvětu, což jim pochopitelně nelze vyčítat, ale na druhou stranu proto oni nemohou nikdy pochopit Vámi popsanou a mnou podpořenou nostalgii takového ježdění. Já jsem s rodiči absolvoval ve voze Škoda 1000 MB ročník 1964, výrobní číslo 500 cestu napříč Evropou , tehdy ještě na devizový příslib, celých pět tisíc kilometrů to tehdy bylo, tři týdny to trvalo, dodnes je to pro mne nezapomenutelný zážitek, který mi připomíná pár černobílých fotografií a několik vzpomínek na to, jak nás předjížděly i kamiony, protože v Alpách nic pomalejšího , než čtyřmi osobami a výbavou naložená Škoda 1000 MB už nebylo. Ale o tom ta nostalgie je a taky o tom, že tenkrát nám bylo dvacet. A proto jsem si před dvěma lety koupil shnilého Rapida, který je dneska po repasi jako nový, občas se s ním svezu, proto jsem si koupil Š1000MB ročník 1966 a občas se s tím svezu a omládnu, aspoň na chvíli. To je vše.