0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Combi 1.9 TDI 66kW SLX

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 15:33, RE: Nezaujatost
A4 napsal:
I když jsem velkým zastáncem motorů TDI, tak moc pochybuju, že je váha vzduchu po 250 tkm pořád v pohodě. Ta váha neklekne z ničeho nic, ale postupně se "opotřebovává", takže řidič si na to pomalu časem zvyká, a pokud nemá možnost porovnání, často ani nepostřehne, že váha už zdaleka není to, co bývala.
tohle všechno vím...jezdíme pravidelně do servisu a tam by to snad poznali...a co se týče té spojky,taky neměněná a pánovi s formanem věřím...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 15:50, RE: Môže byť ale?
LX napsal:
mám Octaviu 1.4Lx 44Kw, má už 650 000km. Bežne vozím 950kg uhlia. Spotreba oleja 0L, Ide ako strela. Všetko pôvodne. Spojka a tlmiče vydržia ešte 2x toľko. Spotreba 6L v meste, mimo 4.5L. Obrovské pohodlné a rýchle auto so super výbavou za nízku cenu. Odporčam. Minule som na križovatke vyškolil BMW 320d . Ešte najazdím 1000 000 km a predám. Potom kúpim Fabiu 1.2 HTP 40Kw s klímou. Vraj tiež ide ako strela.
Kup si něco Vašeho , na Slovensku, ty umělče, na co jste se zmohli?
1203 TAZ , dyt máte uplný hovno, i fašouna Hlinku na 1000 Ks! Di do prdele, drevokocúre
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 16:22, RE: Môže byť ale?
Martin napsal:
Prišla na trh až v roce 1996, to jo. Ale napr. také Mondeo už v roku 1993, alebo Primera už v 1990 mali viacprvkové zavesenie kolies a omnoho lepšie jazdné vlastnosti ako Octavia I. A tomu že to má pôvodnu spojku sa tiež ťažko verí, a ešte pri preťažovaní. To je hlúposť a výmysel.
Taktiež váha vzduchu musela byť v prdeli už viackrát. To je slabina každého TDi
My vo firme máme tiež Octávie a sú omnoho poruchovejšie ( bezedné kasičky) ako Hondy Accord, ktoré máme tiež. Takže opačná skúsenosť.
I ty
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 16:32, RE: Môže byť ale?
Hasič napsal:
Kup si něco Vašeho , na Slovensku, ty umělče, na co jste se zmohli?
1203 TAZ , dyt máte uplný hovno, i fašouna Hlinku na 1000 Ks! Di do prdele, drevokocúre
..Hasič ty si absolútne inteligentný človek....fašista na pohľadanie....teba "obdivujem"....celkovo milujem názory a prejavy rasizmu, nacionalizmu....a iného debilizmu......čo takého si dokázal ty?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 17:15, RE: tvrdší podvozek
Vojtěch napsal:
Jen se pozastavuji nad nazorem, že Octavia ma tvrdší podvozek. Neznam moc aut, co by melo tak mekky podvozek jako Octavia. Na nase silnice idealne naladeny, ale na sportovni jizdu je naprosto nevhodny, Octavia RS, ktera ma podvozek nizsi a tvrdsi,je na tom o poznani lepe. A taky mi udivuje nazor, ze mazda 6 je bezedna kasicka, kdyz se jedna o temer bezproblemove auto, ktere ve spolehlivosti nema konkurenci. nevyvracim to, pouze mi Vas nazor udivuje. Proto prosim o informace, v cem je Mazda 6 tak problemova?? Dekuji
Naše firemní Mazda 6 2.0 turbodiesel) je stará 20 měsíců, má najeto 190 000 km, pravidelně servisovaná Auto Palace Praha:
každých 40 000 km - výměna všech kotoučů a destiček
102 000 km- prasklé kolo rozvodů (60 000 Kč, auto přes 3 týdny stálo)
130 000 km - výměna vstřikovačů (60 000 Kč)
po roce a půl provozu nutný nový akumulátor
180 000 km - výměna vstřikovacího čerpadla (50 000 Kč)
Nepočítám další drobné závady, které posílají auto do servisu mimo servisní interval tak každé 2-3 měsíce.
Nejsem odpůrce Japonců, auto jsme si do firmy moc přáli. Líbilo se nám. Pouze ty náklady na 1 ujetý km...



reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 17:17, RE: Môže byť ale?
Martin napsal:
Prišla na trh až v roce 1996, to jo. Ale napr. také Mondeo už v roku 1993, alebo Primera už v 1990 mali viacprvkové zavesenie kolies a omnoho lepšie jazdné vlastnosti ako Octavia I. A tomu že to má pôvodnu spojku sa tiež ťažko verí, a ešte pri preťažovaní. To je hlúposť a výmysel.
Taktiež váha vzduchu musela byť v prdeli už viackrát. To je slabina každého TDi
My vo firme máme tiež Octávie a sú omnoho poruchovejšie ( bezedné kasičky) ako Hondy Accord, ktoré máme tiež. Takže opačná skúsenosť.
Spojka je pořád původní. Vždy zaleží na tom, jak se kdo k autu chová. Mé auto nejezdilo jako taxikářské, pouze na střední a delší vzdálenosti.
Jinak souhlas s váhami vzduchu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 17:21, Mazda 6 v naší společnosti
Naše firemní Mazda 6 2.0 turbodiesel) je stará 20 měsíců, má najeto 190 000 km, pravidelně servisovaná Auto Palace Praha:
každých 40 000 km - výměna všech kotoučů a destiček
102 000 km- prasklé kolo rozvodů (60 000 Kč, auto přes 3 týdny stálo)
130 000 km - výměna vstřikovačů (60 000 Kč)
po roce a půl provozu nutný nový akumulátor
180 000 km - výměna vstřikovacího čerpadla (50 000 Kč)
Nepočítám další drobné závady, které posílají auto do servisu mimo servisní interval tak každé 2-3 měsíce.
Nejsem odpůrce Japonců, auto jsme si do firmy moc přáli. Líbilo se nám. Pouze ty náklady na 1 ujetý km...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 17:27, Spojka a tlumiče
Auto jezdí pravidelně každých 15000 km do servisu. Jeho součástí je mj. kontrola funkce tlumičů na stolici. Vždy nám byl předložen protokol o vyhovujícím stavu. Myslím si, že by si zejména v našem servisu rádi vydělali na prodeji a montáži nových, nicméně přední jsou stále v dobrém stavu s životností pneu cca 60 000km/letní, 40 000 km/zimní.
U spojky zaleží jednak na dodavateli z prvovýroby, jednak na stylu jízdy. Kamarád s Tdi spojku udělal také po 150 000 km, ale jezdí hodně po městě a razantně se rozjíždí. Moje octavia městy maximálně projížděla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 18:42, pre hasiča
Hasič napsal:
Kup si něco Vašeho , na Slovensku, ty umělče, na co jste se zmohli?
1203 TAZ , dyt máte uplný hovno, i fašouna Hlinku na 1000 Ks! Di do prdele, drevokocúre
Počuj vole, choď hasiť nejaký požiar a nediskutuj ak to nevieš a nemáš normálne argumenty. Bye!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 18:46, Pre kolegu zo Slovenska
Kolega zo Slovenska napsal:
Počuj vole, choď hasiť nejaký požiar a nediskutuj ak to nevieš a nemáš normálne argumenty. Bye!
Vy už byste měl hasit tak půl roku. Ještě nikdy jsem zde od vás totiž žádné pořádné argumenty nezaznamenal.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 18:51, RE: Pre kolegu zo Slovenska
anonym napsal:
Vy už byste měl hasit tak půl roku. Ještě nikdy jsem zde od vás totiž žádné pořádné argumenty nezaznamenal.
Možno ty ne. Ty si špeciálny prípad. Moje príspevky boli jedny z najdlhších na Tipcarse ale ty si ich asi prehliadol. Skôr nie. Už viem. Nesedeli ti moje názory tak to preto. Nemám chuť tu dookola to isté písať. Môžeš ísť s tou tvojou Škodou vieš kam. Proti normálnym čechom nič nemám. Ale ty normálny nie si. To je diskusia o autách, tak to konečne pochop .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 20:09, Pre kolegu zo Slovenska
Kolega zo Slovenska napsal:
Možno ty ne. Ty si špeciálny prípad. Moje príspevky boli jedny z najdlhších na Tipcarse ale ty si ich asi prehliadol. Skôr nie. Už viem. Nesedeli ti moje názory tak to preto. Nemám chuť tu dookola to isté písať. Môžeš ísť s tou tvojou Škodou vieš kam. Proti normálnym čechom nič nemám. Ale ty normálny nie si. To je diskusia o autách, tak to konečne pochop .
NETYKEJTE MI HÚSKY JSME SPOLU NEPÁSLI, MIMOCHODEM NEMÁM ŠKODU, JEZDÍM MB 270 CDI A VAŠE NÁZORY POVAŽUJI ZA ZCESTNÉ AŤ UŽ BYLY JAKKOLIV DLOUHÉ.
SBOHEM!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 21:51, RE: Môže byť ale?
Martin napsal:
Prišla na trh až v roce 1996, to jo. Ale napr. také Mondeo už v roku 1993, alebo Primera už v 1990 mali viacprvkové zavesenie kolies a omnoho lepšie jazdné vlastnosti ako Octavia I. A tomu že to má pôvodnu spojku sa tiež ťažko verí, a ešte pri preťažovaní. To je hlúposť a výmysel.
Taktiež váha vzduchu musela byť v prdeli už viackrát. To je slabina každého TDi
My vo firme máme tiež Octávie a sú omnoho poruchovejšie ( bezedné kasičky) ako Hondy Accord, ktoré máme tiež. Takže opačná skúsenosť.
Mám combi 66 kW, najeto 280 000 km, spojka je původní, váha vzduchu měněna 1x, taktéž turbo. Brzdy, zadní bubny mají o poznání kratší život jak kotouče ve předu. Servis značkový, pravidelně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 21:53, RE: Nezaujatost
Pepe napsal:
Tak takle přesnou, výstižnou a objektivní recenzi bych od uživatele VW ani nečekal... Jenom ta venkovní zrcátka - je to jen estetický nedostatek, funkčně je to v pořádku - kvůli omezení aerodynamického svistu (stejná by tvořila zvuk stejného kmitočtu, pak se to nesčítá, ale násobí - čili kravál).
řekl bych že zrcátka jsou menší kvůli nákladům...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 22:03, RE: Pre her Gott s MB 270 CDi
anonym napsal:
NETYKEJTE MI HÚSKY JSME SPOLU NEPÁSLI, MIMOCHODEM NEMÁM ŠKODU, JEZDÍM MB 270 CDI A VAŠE NÁZORY POVAŽUJI ZA ZCESTNÉ AŤ UŽ BYLY JAKKOLIV DLOUHÉ.
SBOHEM!
To Vaše MB nebude náhodou 1.2 HTP?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 22:05, Chválím recenzi
anonym napsal:
NETYKEJTE MI HÚSKY JSME SPOLU NEPÁSLI, MIMOCHODEM NEMÁM ŠKODU, JEZDÍM MB 270 CDI A VAŠE NÁZORY POVAŽUJI ZA ZCESTNÉ AŤ UŽ BYLY JAKKOLIV DLOUHÉ.
SBOHEM!
Cvhálím recenzi i autora. Je znát, že bude jistě dobrý řidič s citem pro stroj a autům rozumí, ví co píše lépe, než mnozí, co se tím živí. Že opravuje zemědělské stroje je vysvětlením, na kombajnu je vše, co na osobním autě, jenom třikrát větší, pětkrát hůře přístupné a když se to pokazí, musí to být přes noc opravené, protože žně jsou jednou do roka a nesnesou odkladu.
K životnosti spojky: Těch 300 tisíc určitě nebude výmysl, ani objektivní tón recenze nesvědčí o úmyslu zlepšovat image octavií. TDI se svoji vysokou kompresí se v pohodě rozjede z volnoběžných otáček a při řazení z nich rychle padá. To znamená že citlivý řidič, který při řazení plynem přesně srovná otáčky, namáhá spojku jen těch pár sekudn po rozjezdu. Kdo jezdil s náklaďákem a musel šlapat přesné meziplyny (což je u člověka pohybujícího se kolem zemědělské techniky pravděpodobné, nakonec i starý zetor stačí k pochopení principu řazení bez synchronizace, které spojku nenamáhá vůbec), tomu doživotně vydrží spojka dvakrát tolik.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 22:26, RE: Chválím recenzi
Martin Vaculík napsal:
Cvhálím recenzi i autora. Je znát, že bude jistě dobrý řidič s citem pro stroj a autům rozumí, ví co píše lépe, než mnozí, co se tím živí. Že opravuje zemědělské stroje je vysvětlením, na kombajnu je vše, co na osobním autě, jenom třikrát větší, pětkrát hůře přístupné a když se to pokazí, musí to být přes noc opravené, protože žně jsou jednou do roka a nesnesou odkladu.
K životnosti spojky: Těch 300 tisíc určitě nebude výmysl, ani objektivní tón recenze nesvědčí o úmyslu zlepšovat image octavií....
Pitomost s tou spojkoou a žadění s meziplynem je taky pitomost. Umí to kde kdo i bez spojky,a le kdo to dělá? Pane Vaculík.... Pitomost. Spojka vydrží max 150 - 160 000, apk de do kytek...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 22:33, RE: Mazda 6 v naší společnosti
Autor článku napsal:
Naše firemní Mazda 6 2.0 turbodiesel) je stará 20 měsíců, má najeto 190 000 km, pravidelně servisovaná Auto Palace Praha:
každých 40 000 km - výměna všech kotoučů a destiček
102 000 km- prasklé kolo rozvodů (60 000 Kč, auto přes 3 týdny stálo)
130 000 km - výměna vstřikovačů (60 000 Kč)
po roce a půl provozu nutný nový akumulátor
180 000 km - výměna vstřikovacího čerpadla (50 000 Kč)
Nepočítám další drobné závady, které posílají auto do servisu mimo servisní interval tak každé 2-3 měsíce.
Nejsem...
No a není náhodou ještě v záruce? Tak proč ty ceny ....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 22:39, RE: Môže byť ale?
Erik napsal:
Asi jezdíš jako hňup
A ty jsi asi nikdy neseděl v TDi-PD, jinak by jsi takovou hovadinu nenapsal. Kdysi jsem najel kamiónem po evropě a asii cca 1,5 miliónu kilometrů, na osobácích cca 400 tisíc km. Chytráku. Tdi 66 kW a 81 kW je něco úplně jiného než 74 kW v Octávii Tour!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 22:51, RE: Chválím recenzi
wolff napsal:
Pitomost s tou spojkoou a žadění s meziplynem je taky pitomost. Umí to kde kdo i bez spojky,a le kdo to dělá? Pane Vaculík.... Pitomost. Spojka vydrží max 150 - 160 000, apk de do kytek...
řazení s meziplynem není pitomost. sice je fakt, že převodovky osobních aut jsou synchronizované, tudíž při řazení meziplyn nepotřebují, ale kdo chce šetřit převodovku tak s meziplynem řadí. dělají to často řidiče, kteří dříve jezdily se starou Tatrou. U ní byste bez meziplynu ani nezařadil.( Možná s výrazným zvukovým efektem). Obecně čím vyšší otáčky při řazení, tím musí synchronizace vyrovnávat větší obvodové rychlosti ozubených kol, tak pak je meziplyn určitě dobrý.Co se týče životnosti spojky, tak takovýto průběh není běžný, ale při optimálních podmínkách a zkušenostech ho lze docílit, byt již při tomto proběhu spojka nepracuje nijak měkce a rovněž její ovladatelnost je méně komfortní.(bude zabírat hodně nahoře).
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.