0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Combi 1.9 TDI 66kW SLX

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 00:18, tvrdší podvozek
Jen se pozastavuji nad nazorem, že Octavia ma tvrdší podvozek. Neznam moc aut, co by melo tak mekky podvozek jako Octavia. Na nase silnice idealne naladeny, ale na sportovni jizdu je naprosto nevhodny, Octavia RS, ktera ma podvozek nizsi a tvrdsi,je na tom o poznani lepe. A taky mi udivuje nazor, ze mazda 6 je bezedna kasicka, kdyz se jedna o temer bezproblemove auto, ktere ve spolehlivosti nema konkurenci. nevyvracim to, pouze mi Vas nazor udivuje. Proto prosim o informace, v cem je Mazda 6 tak problemova?? Dekuji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 00:20, Môže byť ale?
Prišla na trh až v roce 1996, to jo. Ale napr. také Mondeo už v roku 1993, alebo Primera už v 1990 mali viacprvkové zavesenie kolies a omnoho lepšie jazdné vlastnosti ako Octavia I. A tomu že to má pôvodnu spojku sa tiež ťažko verí, a ešte pri preťažovaní. To je hlúposť a výmysel.
Taktiež váha vzduchu musela byť v prdeli už viackrát. To je slabina každého TDi
My vo firme máme tiež Octávie a sú omnoho poruchovejšie ( bezedné kasičky) ako Hondy Accord, ktoré máme tiež. Takže opačná skúsenosť.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 01:43, zadní tlumiče
naložit 800Kg oceli do Oktávky, hmm to je slušnýýýýý
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 04:05, RE: Môže byť ale?
Martin napsal:
Prišla na trh až v roce 1996, to jo. Ale napr. také Mondeo už v roku 1993, alebo Primera už v 1990 mali viacprvkové zavesenie kolies a omnoho lepšie jazdné vlastnosti ako Octavia I. A tomu že to má pôvodnu spojku sa tiež ťažko verí, a ešte pri preťažovaní. To je hlúposť a výmysel.
Taktiež váha vzduchu musela byť v prdeli už viackrát. To je slabina každého TDi
My vo firme máme tiež Octávie a sú omnoho poruchovejšie ( bezedné kasičky) ako Hondy Accord, ktoré máme tiež. Takže opačná skúsenosť.
..váhu vzduchu píše,že měnil,ale ta spojka se mi taky nezdá,ty tlumiče (přední původní) se daj ignorovat-člověk si zvykne,ale spojka snad nemůže vydržet 300000km...nebo se pletu?..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 08:01, RE: Môže byť ale?
anonym napsal:
..váhu vzduchu píše,že měnil,ale ta spojka se mi taky nezdá,ty tlumiče (přední původní) se daj ignorovat-člověk si zvykne,ale spojka snad nemůže vydržet 300000km...nebo se pletu?..
Spojka v oktávě opravdu může vydržet hodně velkou porci kilometrů, záleží pouze na řidiči, tedy na jeho stylu jízdy, přetěžování samo o sobě jí až tak neničí, pokud se člověk nesnaží o razantní rozjezdy apod.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 08:38, Mazda 6 jako poruchová?
Zajímavá je poznámka na konci, že Mazda 6 je bezedná kasička, zajímalo by mě, jaké závady se vyskytují u Mazdy 6 a jakou kubaturu má autor na mysli. Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 10:00, Nezaujatost
Tak takle přesnou, výstižnou a objektivní recenzi bych od uživatele VW ani nečekal... Jenom ta venkovní zrcátka - je to jen estetický nedostatek, funkčně je to v pořádku - kvůli omezení aerodynamického svistu (stejná by tvořila zvuk stejného kmitočtu, pak se to nesčítá, ale násobí - čili kravál).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 11:26, RE: Môže byť ale?
Martin napsal:
Prišla na trh až v roce 1996, to jo. Ale napr. také Mondeo už v roku 1993, alebo Primera už v 1990 mali viacprvkové zavesenie kolies a omnoho lepšie jazdné vlastnosti ako Octavia I. A tomu že to má pôvodnu spojku sa tiež ťažko verí, a ešte pri preťažovaní. To je hlúposť a výmysel.
Taktiež váha vzduchu musela byť v prdeli už viackrát. To je slabina každého TDi
My vo firme máme tiež Octávie a sú omnoho poruchovejšie ( bezedné kasičky) ako Hondy Accord, ktoré máme tiež. Takže opačná skúsenosť.
Ty zase víš všechno nejlíp, že! Například otec najel s blbým formanem na jedné spojce 385 000 km!! A hlavně pisatel píše, že auto jezdilo delší trasy, což proti městskému provozu zvyšuje životnost několikanásobně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 11:30, RE: Nezaujatost
Pepe napsal:
Tak takle přesnou, výstižnou a objektivní recenzi bych od uživatele VW ani nečekal... Jenom ta venkovní zrcátka - je to jen estetický nedostatek, funkčně je to v pořádku - kvůli omezení aerodynamického svistu (stejná by tvořila zvuk stejného kmitočtu, pak se to nesčítá, ale násobí - čili kravál).
super recenze,ale nevím co mají všichni s tou váhou vzduchu...máme najeto cca 250 000 km na PD,96kw a váha je pořád v pohodě...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 11:41, RE: Môže byť ale?
Erik napsal:
Ty zase víš všechno nejlíp, že! Například otec najel s blbým formanem na jedné spojce 385 000 km!! A hlavně pisatel píše, že auto jezdilo delší trasy, což proti městskému provozu zvyšuje životnost několikanásobně.
To s tou spojkou je riadna blbosť a za tým si stojím. Známy menil na Octavii Tdi 66kw spojku pri 160 000km a tiež jazdil len dlhé trasy . Nepreťažoval ju a jazdil s citom.
My vo firme sme na Octáviach menili spojku ešte skôr už okolo 140 000km. Na Accordoch cca 170 000km.
A tie keci s Formanom s 385 000km sú tiež super. Ten Forman nemal na sebe nič pôvodne nie to spojku! Favorita som mal a nie jedneho.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 11:41, RE: Nezaujatost
kwitecko napsal:
super recenze,ale nevím co mají všichni s tou váhou vzduchu...máme najeto cca 250 000 km na PD,96kw a váha je pořád v pohodě...
I když jsem velkým zastáncem motorů TDI, tak moc pochybuju, že je váha vzduchu po 250 tkm pořád v pohodě. Ta váha neklekne z ničeho nic, ale postupně se "opotřebovává", takže řidič si na to pomalu časem zvyká, a pokud nemá možnost porovnání, často ani nepostřehne, že váha už zdaleka není to, co bývala.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 12:34, RE: Nezaujatost
A4 napsal:
I když jsem velkým zastáncem motorů TDI, tak moc pochybuju, že je váha vzduchu po 250 tkm pořád v pohodě. Ta váha neklekne z ničeho nic, ale postupně se "opotřebovává", takže řidič si na to pomalu časem zvyká, a pokud nemá možnost porovnání, často ani nepostřehne, že váha už zdaleka není to, co bývala.
ohladom vahy vzduchu-pocul som ze odchadza ta od vyrobcu BOSCH,resp.ma kratsiu zivotnost.udajne ta od fy PIERBURG je drziak a nie su s nou starosti.skuste sa pohrabat v starsich recenziach,tam je to rozmenene na drobne
------
inak takto ma podla mna objektivna recenzia,k veci,opierajuca sa o hole fakty..super..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 13:44, spotřeba
Konečně někdo napsal pravdivý údaj týkající se spotřeby nafty. Sám mám 1.9 -74 kW a spotřeba se pohybuje mezi 5,5 do 6,5. Jezdím denně jako obchoďák a těch kilometrů najedu měsíčně tak 5-6 tisíc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 13:53, RE: Môže byť ale?
Martin napsal:
To s tou spojkou je riadna blbosť a za tým si stojím. Známy menil na Octavii Tdi 66kw spojku pri 160 000km a tiež jazdil len dlhé trasy . Nepreťažoval ju a jazdil s citom.
My vo firme sme na Octáviach menili spojku ešte skôr už okolo 140 000km. Na Accordoch cca 170 000km.
A tie keci s Formanom s 385 000km sú tiež super. Ten Forman nemal na sebe nič pôvodne nie to spojku! Favorita som mal a nie jedneho.
Asi jezdíš jako hňup
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 13:59, RE: Môže byť ale?
Martin napsal:
To s tou spojkou je riadna blbosť a za tým si stojím. Známy menil na Octavii Tdi 66kw spojku pri 160 000km a tiež jazdil len dlhé trasy . Nepreťažoval ju a jazdil s citom.
My vo firme sme na Octáviach menili spojku ešte skôr už okolo 140 000km. Na Accordoch cca 170 000km.
A tie keci s Formanom s 385 000km sú tiež super. Ten Forman nemal na sebe nič pôvodne nie to spojku! Favorita som mal a nie jedneho.
S tou spojkou bych nazory nezatracoval. Nevidim duvod, proc by si ty lidi vymysleli?? Ono je to hodne v nohach, ne kazdej, kterej si mysli, ze ma pro auto cit, ho skutecne ma. Doma jsme meli Hyundaye, auto nevalne kvality, na kotoucich najeto 250tis km, spojka puvodni, ramena, cepy vse puvodni, to se tata k tomu choval jako prase, pak teda se posral motor, ale jinak na aute nic. Pak nasledovala Mazda 626, najeto 250, puvodni spojka, tlumice na vsech kolech, kotouce se menily pri 180tis, naprava puvodni. Proste kdo umi, ten umi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 14:31, RE: Môže byť ale?
Martin napsal:
To s tou spojkou je riadna blbosť a za tým si stojím. Známy menil na Octavii Tdi 66kw spojku pri 160 000km a tiež jazdil len dlhé trasy . Nepreťažoval ju a jazdil s citom.
My vo firme sme na Octáviach menili spojku ešte skôr už okolo 140 000km. Na Accordoch cca 170 000km.
A tie keci s Formanom s 385 000km sú tiež super. Ten Forman nemal na sebe nič pôvodne nie to spojku! Favorita som mal a nie jedneho.
Měl jsem taky O1 s 66kW a spojka se mi rozpadla při 98 000 km tak, že jsem ráno ani nevyřadil zpátečku a nechal auto odtáhnout do servisu (v tu chvíli jsem si ještě naivně myslel, že se třeba poškodilo uzamykání zpátečky). V servise mi s božským klidem oznámili, že je to standardní závada (stejně jako poddimenzované brdzy, kdy se kroutí kotouče). A to jsem také jezdil hlavně delší trasy. Proto mě i překvapuje, že sedadla jsou výborná na delší cesty - mě bolely záda už po cca 200km...
Na O1 vzpomínám rád - ale jen díky tomu, že už na ní mohu jen vzpomínat a nemusím s ní jezdit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 14:48, RE: Môže byť ale?
anonym napsal:
..váhu vzduchu píše,že měnil,ale ta spojka se mi taky nezdá,ty tlumiče (přední původní) se daj ignorovat-člověk si zvykne,ale spojka snad nemůže vydržet 300000km...nebo se pletu?..
VW PASSAT mám původní spojku 260 000km a zatím bez problémů...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 15:00, RE: Môže byť ale? pre "Erika"
Erik napsal:
Asi jezdíš jako hňup
A ty klameš až sa práši. Rozprávočky starej matere! Sám tomu čo píšeš neveríš.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 15:07, RE: Môže byť ale?
anonym napsal:
VW PASSAT mám původní spojku 260 000km a zatím bez problémů...
mám Octaviu 1.4Lx 44Kw, má už 650 000km. Bežne vozím 950kg uhlia. Spotreba oleja 0L, Ide ako strela. Všetko pôvodne. Spojka a tlmiče vydržia ešte 2x toľko. Spotreba 6L v meste, mimo 4.5L. Obrovské pohodlné a rýchle auto so super výbavou za nízku cenu. Odporčam. Minule som na križovatke vyškolil BMW 320d . Ešte najazdím 1000 000 km a predám. Potom kúpim Fabiu 1.2 HTP 40Kw s klímou. Vraj tiež ide ako strela.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.07.2006 15:25, RE: Môže byť ale?
LX napsal:
mám Octaviu 1.4Lx 44Kw, má už 650 000km. Bežne vozím 950kg uhlia. Spotreba oleja 0L, Ide ako strela. Všetko pôvodne. Spojka a tlmiče vydržia ešte 2x toľko. Spotreba 6L v meste, mimo 4.5L. Obrovské pohodlné a rýchle auto so super výbavou za nízku cenu. Odporčam. Minule som na križovatke vyškolil BMW 320d . Ešte najazdím 1000 000 km a predám. Potom kúpim Fabiu 1.2 HTP 40Kw s klímou. Vraj tiež ide ako strela.
...:))))))))))), mas u me bod
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.