0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Combi 1.0 TSI - Zasloužíme si to?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
A4
počet příspěvků134
datum registrace09.05.2007
Úterý 27.09.2016 07:47, ehm
.. se stejnou spotřebou jezdím svým atmo dvoulitrem v accordu, 114 kw, bez rizika závad turba, přímého vstřikování apod. ... a to se vyplatí
reagovat
Citroenak
počet příspěvků719
datum registrace13.04.2012
Úterý 27.09.2016 08:27, 1.0 TSI
Dalsie auto ako stvorene pre bezneho europskeho uradnika a poslanca. Mozno ale VW prekvapi a spravi jeden s prvych spolahlivych benzinovych motorov pre normalnych ludi po velmi dlhej dobe. Ale vzhladom na to, ze este nedokazali vyrobit ani kvalitny stvorvalcovy TSI, tak sa nemozu cudovat, ze sa o tento trojvalec ludia zatial nebiju...
reagovat
anril
počet příspěvků19
datum registrace27.10.2008
Úterý 27.09.2016 08:36, RE: ehm
A4 napsal:
.. se stejnou spotřebou jezdím svým atmo dvoulitrem v accordu, 114 kw, bez rizika závad turba, přímého vstřikování apod. ... a to se vyplatí


ano, toto auto jsem také měl, ale můj kus byl dost poruchový a třeba mondeo 1.8 bylo daleko spúolehlivější, jen je škoda že vůbec ta honda nejede, šlápneš na pedál a nic, do kopce Tě levou zatní udělá i Fabia s 1.2TSi :( ..... prot již chci jen auto s turbem, atmosfera je již dávno u konce :D, mám TFSI a to je jiná káva ...... nebo ještě lépe teslu na baterky :) ...... a to myslím vážně, má to majitel ve firmě kde pracuji a jednou jsem s ním jel na služebku, to zrychlení je neskutečné.
reagovat
A4
počet příspěvků134
datum registrace09.05.2007
Úterý 27.09.2016 10:42, RE: 1.0 TSI
Citroenak napsal:
Dalsie auto ako stvorene pre bezneho europskeho uradnika a poslanca. Mozno ale VW prekvapi a spravi jeden s prvych spolahlivych benzinovych motorov pre normalnych ludi po velmi dlhej dobe. Ale vzhladom na to, ze este nedokazali vyrobit ani kvalitny stvorvalcovy TSI, tak sa nemozu cudovat, ze sa o tento trojvalec ludia zatial nebiju...


Souhlas.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Úterý 27.09.2016 10:43, RE
Atmosfera musi mit rozumnej objem, i kdyz treba 2.0l z hondy S2000 jede vic nez slusne. Accord netusim

Je to jednoduchy, pokud clovek potrebuje vymenit firemni flotilu, nebo auto pro vozeni prcku do skolky, tak dobry.
Clovek, kteryho rizeni alespon trochu bavi si OIII s litrovym turborobertkem a vlecenyma ramenama nekoupi. Je to jen o cilove skupine...

Ja vidim jen malo muziky za strasne moc penez - holobyt s 1.2TSI za 360k, kdyz vyberu 1.0TSI dokonce 410k ...
reagovat
A4
počet příspěvků134
datum registrace09.05.2007
Úterý 27.09.2016 10:45, RE: ehm
anril napsal:
A4 napsal:
.. se stejnou spotřebou jezdím svým atmo dvoulitrem v accordu, 114 kw, bez rizika závad turba, přímého vstřikování apod. ... a to se vyplatí
ano, toto auto jsem také měl, ale můj kus byl dost poruchový a třeba mondeo 1.8 bylo daleko spúolehlivější, jen je škoda že vůbec ta honda nejede, šlápneš na pedál a nic, do kopce Tě levou zatní udělá i Fabia s 1.2TSi :( ..... prot již chci jen auto s turbem, atmosfera je již dávno u konce :D, mám TFSI a to je jiná káva ...... nebo ještě lépe teslu na baterky :) ...... a to myslím vážně, má to majitel ve firmě kde pracuji a jednou jsem s ním jel na služebku, to zrychlení je neskutečné.


Tak to jsi měl asi smůlu na konkrétní kus, ne?
Jo, dynamika není kdovíjaká, přece jen je to celkem velký a těžký auto, ale zase se nemusím bát kolabujících rozvodů nebo enormní spotřeby oleje jako u některých tsi
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Úterý 27.09.2016 13:17, RE: ehm
A4 napsal:
anril napsal:
A4 napsal:
.. se stejnou spotřebou jezdím svým atmo dvoulitrem v accordu, 114 kw, bez rizika závad turba, přímého vstřikování apod. ... a to se vyplatí
ano, toto auto jsem také měl, ale můj kus byl dost poruchový a třeba mondeo 1.8 bylo daleko spúolehlivější, jen je škoda že vůbec ta honda nejede, šlápneš na pedál a nic, do kopce Tě levou zatní udělá i Fabia s 1.2TSi :( ..... prot již chci jen auto s turbem, atmosfera je již dávno u konce :D, mám TFSI a to je jiná káva ...... nebo ještě lépe teslu na baterky :) ...... a to myslím vážně, má to majitel ve firmě kde pracuji a jednou jsem s ním jel na služebku, to zrychlení je neskutečné.
Tak to jsi měl asi smůlu na konkrétní kus, ne?Jo, dynamika není kdovíjaká, přece jen je to celkem velký a těžký auto, ale zase se nemusím bát kolabujících rozvodů nebo enormní spotřeby oleje jako u některých tsi


To bude asi točivý motor, takže prostě podřadíš. 114 kW není úplně málo. A co to je těžký? 1500 kg?
Jestli s tím jezdíš za 7 +/- tak to "šmrdláš" v nízkých otáčkách, ale jak to dostaneš nad 2500, ta by to mělo jet slušně...
To jsou jen úvahy, tu charakteristiku motoru neznám.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Úterý 27.09.2016 13:34, 3-válce
To adorování 3-válce je fakt vtipné. Stejně jako je vtipné, že dvanáctistovce softwareově omezili výkon, aby výkonnější 3-válec mohl mít "opodstatněně" vyšší cenu. Z této politiky se mi chce skutečně zvracet.
Ale my si to zasloužíme, my všechny ty klumpy v autech cheme, protože jinak by se neprodávaly.
reagovat
A4
počet příspěvků134
datum registrace09.05.2007
Úterý 27.09.2016 14:27, RE: ehm
David V napsal:
A4 napsal:
anril napsal:
A4 napsal:
.. se stejnou spotřebou jezdím svým atmo dvoulitrem v accordu, 114 kw, bez rizika závad turba, přímého vstřikování apod. ... a to se vyplatí
ano, toto auto jsem také měl, ale můj kus byl dost poruchový a třeba mondeo 1.8 bylo daleko spúolehlivější, jen je škoda že vůbec ta honda nejede, šlápneš na pedál a nic, do kopce Tě levou zatní udělá i Fabia s 1.2TSi :( ..... prot již chci jen auto s turbem, atmosfera je již dávno u konce :D, mám TFSI a to je jiná káva ...... nebo ještě lépe teslu na baterky :) ...... a to myslím vážně, má to majitel ve firmě kde pracuji a jednou jsem s ním jel na služebku, to zrychlení je neskutečné.
Tak to jsi měl asi smůlu na konkrétní kus, ne?Jo, dynamika není kdovíjaká, přece jen je to celkem velký a těžký auto, ale zase se nemusím bát kolabujících rozvodů nebo enormní spotřeby oleje jako u některých tsi
To bude asi točivý motor, takže prostě podřadíš. 114 kW není úplně málo. A co to je těžký? 1500 kg?Jestli s tím jezdíš za 7 +/- tak to "šmrdláš" v nízkých otáčkách, ale jak to dostaneš nad 2500, ta by to mělo jet slušně...To jsou jen úvahy, tu charakteristiku motoru neznám.


Ano, je točivější, čím vyšší otáčky, tím líp jede, až do omezovače někde kolem 7000, ostrá vačka spíná na 4500 ot.
Váhu mám v techničáku tuším cca 1550 kg. Na spotřebu kolem 7 litrů to nemusím dusit v nízkých otáčkách, stačí pokud možno plynulá a předvídavá jízda lehce nad předpisy
Poskakování po městě to je samozřejmě něco jinýho.
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Úterý 27.09.2016 19:44, to se mi nechce věřit
114 kW na 1550kg je už slušný. Moje Stilo 1.8 16V 98kW 1515kg má slušnou dynamiku +- jako 100kW TDI. A to říkám, ikdyž jsem zmlsanej jiným výkonem a dynamikou (184kW).
reagovat
ilja86
počet příspěvků2
datum registrace30.04.2016
Středa 28.09.2016 13:43, Ocatavia 1.0
sorry ale za skoro 600 tis kč 3valev 999cm3...
Ako mam Superba ,Skodovku mam rad ale to je uz vela.
Nech to daju za 250tis a potom poviem ok dobre
reagovat
Abík
počet příspěvků93
datum registrace20.01.2009
Sobota 01.10.2016 15:01, Zasloužíme si to? Proč? Proč to?
Protože si sám odpovím, že si to kupovat opravdu nemusím. Před 27 roky se něco změnilo. Když chci auto, tak nemusím mít to z M. Boleslavi. A ještě k tomu za takové peníze! I když ten dopovaný tříhrnek bude pomalu ve všem dostupném.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 01.10.2016 21:30, RE: Zasloužíme si to? Proč? Proč to?
Abík napsal:
Protože si sám odpovím, že si to kupovat opravdu nemusím. Před 27 roky se něco změnilo. Když chci auto, tak nemusím mít to z M. Boleslavi. A ještě k tomu za takové peníze! I když ten dopovaný tříhrnek bude pomalu ve všem dostupném.


Shodou okolností jsem se svezl minulý týden v 218i, což je "dopovaný tříhrnek". Jel jsem v eco boostu litrovým a ten má zvuk jak kdyby byl pokažený. Ovšem ten bavorácký měl jednak velice slušný zátah a druhak opravdu pěkný zvuk. Vůbec bych s ním neměl problém v autě pro denní ježdění.

reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 03.10.2016 09:21, RE: Zasloužíme si to? Proč? Proč to?
Reno napsal:
Abík napsal:
Protože si sám odpovím, že si to kupovat opravdu nemusím. Před 27 roky se něco změnilo. Když chci auto, tak nemusím mít to z M. Boleslavi. A ještě k tomu za takové peníze! I když ten dopovaný tříhrnek bude pomalu ve všem dostupném.
Shodou okolností jsem se svezl minulý týden v 218i, což je "dopovaný tříhrnek". Jel jsem v eco boostu litrovým a ten má zvuk jak kdyby byl pokažený. Ovšem ten bavorácký měl jednak velice slušný zátah a druhak opravdu pěkný zvuk. Vůbec bych s ním neměl problém v autě pro denní ježdění.


No jo, jak je to vod bílomodré vrtule, tak najednou 3-válec nemá odstup zážehu 240°, že?
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Pondělí 03.10.2016 10:44, RE: Zasloužíme si to? Proč? Proč to?
David V napsal:
Reno napsal:
Abík napsal:
Protože si sám odpovím, že si to kupovat opravdu nemusím. Před 27 roky se něco změnilo. Když chci auto, tak nemusím mít to z M. Boleslavi. A ještě k tomu za takové peníze! I když ten dopovaný tříhrnek bude pomalu ve všem dostupném.
Shodou okolností jsem se svezl minulý týden v 218i, což je "dopovaný tříhrnek". Jel jsem v eco boostu litrovým a ten má zvuk jak kdyby byl pokažený. Ovšem ten bavorácký měl jednak velice slušný zátah a druhak opravdu pěkný zvuk. Vůbec bych s ním neměl problém v autě pro denní ježdění.
No jo, jak je to vod bílomodré vrtule, tak najednou 3-válec nemá odstup zážehu 240°, že?


Třeba bude rozdíl v tom, že ford (škoda, VW, opel, atd.) to musí udělat co nejlevněji a BMW má trošku prostor (= peníze) to líp vyladit (odhlučnit, atp.).
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 03.10.2016 12:21, RE: Zasloužíme si to? Proč? Proč to?
David V napsal:
Reno napsal:
Abík napsal:
Protože si sám odpovím, že si to kupovat opravdu nemusím. Před 27 roky se něco změnilo. Když chci auto, tak nemusím mít to z M. Boleslavi. A ještě k tomu za takové peníze! I když ten dopovaný tříhrnek bude pomalu ve všem dostupném.
Shodou okolností jsem se svezl minulý týden v 218i, což je "dopovaný tříhrnek". Jel jsem v eco boostu litrovým a ten má zvuk jak kdyby byl pokažený. Ovšem ten bavorácký měl jednak velice slušný zátah a druhak opravdu pěkný zvuk. Vůbec bych s ním neměl problém v autě pro denní ježdění.
No jo, jak je to vod bílomodré vrtule, tak najednou 3-válec nemá odstup zážehu 240°, že?


Davide, svez se s ním. Běž do Renocaru, řekni že chceš to auto na operák, stojí tuším 8000 měsíčně. Absolutně nebudou mít problém ti ho na zkušební jízdu půjčit. Vyzkoušej a pak mi řekni. Ecoboost litrovej, což je vícenásobný vítěz ankety motor roku mi zněl jako pokažený, ale tenhle motor je opravdu v pohodě. A ano, BMW motory umělo a některé dodnes ještě umí.
A Aisin převodovka, která je s ním spojená je taky o dost lepší, než dřív bývala. Což jsem víceméně četl už v testu nějakých Volvo aut, které ho používají, ten osmikvalt od Aisinu.
A co je odstup zážehu absolutně netuším:)


reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 03.10.2016 12:23, a uznávám, že je to podpásovka:)
...ale ten motor zní i takhle:)
https://www.youtube.com/watch?v=npitoqMXxzE
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 03.10.2016 14:34, RE: a uznávám, že je to podpásovka:)
Reno napsal:
...ale ten motor zní i takhle:)https://www.youtube.com/watch?v=npitoqMXxzE


Podpásovka to rozhodně není. Zní to fakt hrozně u BMW až ostudně. Prostě to dokončení, té z poloviny naplněné řady válců tam dost chybí. To není o tom, jak je naladěna výfuková soustava, ale co do ní na začátku pustíš. O výkonech nehodlám nijak spekulovat, ty mohou být klidně naprosto vynikající, jde jen o to, jak je motor nadimenzován, takže když se mu dá několik tureb a kompresor, může to být raketa.
To je jako kdybys u hudby neřešil interpreta, ale řešil, jak jsou nastavené basy a výšky. Když se Ti nelíbí interpret, tak nastavení grafického ekvalizéru je bezpředmětné.
Základní zvuk tříválce je prostě shodný u všech výrobců a všichni mají odstup zážehu 240°, což znamená, že se klika musí pootočit o 2/3 otáčky, než pálí následující válec. Platí, že čím vyšší číslo, tím horší projev motoru a problematičtější vyvážení.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 03.10.2016 15:35, RE: a uznávám, že je to podpásovka:)
David V napsal:
Reno napsal:
...ale ten motor zní i takhle:)https://www.youtube.com/watch?v=npitoqMXxzE
Podpásovka to rozhodně není. Zní to fakt hrozně u BMW až ostudně. Prostě to dokončení, té z poloviny naplněné řady válců tam dost chybí. To není o tom, jak je naladěna výfuková soustava, ale co do ní na začátku pustíš. O výkonech nehodlám nijak spekulovat, ty mohou být klidně naprosto vynikající, jde jen o to, jak je motor nadimenzován, takže když se mu dá několik tureb a kompresor, může to být raketa.To je jako kdybys u hudby neřešil interpreta, ale řešil, jak jsou nastavené basy a výšky. Když se Ti nelíbí interpret, tak nastavení grafického ekvalizéru je bezpředmětné.Základní zvuk tříválce je prostě shodný u všech výrobců a všichni mají odstup zážehu 240°, což znamená, že se klika musí pootočit o 2/3 otáčky, než pálí následující válec. Platí, že čím vyšší číslo, tím horší projev motoru a problematičtější vyvážení.


Tak pro mně je to rajská hudba proti všem dieselům světa. Protože to co slyšíš je to co slyšíš venku, ale vevnitř ten motor má daleko příjemnější zvuk, než všechny diesely. A obzvlášť u motorek jsou tříválce velmi ceněné a zajímavé motory.
Kdybych nejel v tom ecoboostu od Fordu a neměl srovnání, tak neřeknu ani slovo, ale ten motor je opravdu na několikanásobného vítěze motoru roku příšerný.

reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 03.10.2016 16:10, RE: a uznávám, že je to podpásovka:)
Reno napsal:
David V napsal:
Reno napsal:
...ale ten motor zní i takhle:)https://www.youtube.com/watch?v=npitoqMXxzE
Podpásovka to rozhodně není. Zní to fakt hrozně u BMW až ostudně. Prostě to dokončení, té z poloviny naplněné řady válců tam dost chybí. To není o tom, jak je naladěna výfuková soustava, ale co do ní na začátku pustíš. O výkonech nehodlám nijak spekulovat, ty mohou být klidně naprosto vynikající, jde jen o to, jak je motor nadimenzován, takže když se mu dá několik tureb a kompresor, může to být raketa.To je jako kdybys u hudby neřešil interpreta, ale řešil, jak jsou nastavené basy a výšky. Když se Ti nelíbí interpret, tak nastavení grafického ekvalizéru je bezpředmětné.Základní zvuk tříválce je prostě shodný u všech výrobců a všichni mají odstup zážehu 240°, což znamená, že se klika musí pootočit o 2/3 otáčky, než pálí následující válec. Platí, že čím vyšší číslo, tím horší projev motoru a problematičtější vyvážení.
Tak pro mně je to rajská hudba proti všem dieselům světa. Protože to co slyšíš je to co slyšíš venku, ale vevnitř ten motor má daleko příjemnější zvuk, než všechny diesely. A obzvlášť u motorek jsou tříválce velmi ceněné a zajímavé motory.Kdybych nejel v tom ecoboostu od Fordu a neměl srovnání, tak neřeknu ani slovo, ale ten motor je opravdu na několikanásobného vítěze motoru roku příšerný.


Tak chrochtáky bych sem vůbec netahal, i jenom vědomí, že existuje něco, jako 3-válcový chrochták je silně odpuzující.
Popravdě, pokud ty motory nebudou slyšet, pak mi nevadí, avšak ten poslechově hrubý chod se mi nelíbí, nicméně to je dané konstrukcí motoru. Mně se nelíbí třeba ani plochý 4-válec, ale zase naopak 2,5 V6 TDi má zase na chrochtáka celkem příjemný zvuk.
Kdybych si měl vybrat mezi naftovou V6 (nebo I6) a benzínovou I3, tak by to pro mě byla doslova Sofiina volba
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.