0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - benzinové, nebo dieselové turbo?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.10.2007 12:21, RE: DaM
mufik.martin napsal:
Mate pravdu, prodavam Punto a me staci facko, C5 bude nahrada pro celou nasi rodinu, defacto to kupuje mamina a je to auto vsech v rodine a je to nahrada prave za to Toledo, protoze Toledo nebude dostacovat mistme vzadu pri cestovani po Evrope a na Prahu me staci jen neco, co me doveze z bodu A do bodu B. Jinak kdzy mate zkusenosti s HDI mam dotaz, je riziko koupit C5 HDI z Nemecka, kdyz ma radne vedenou servisku a najeto cca 160 tis? Auto melo jednoho majitele, takze o tankovani nekde u JZD a s...
Martine, každý motor může zalehnout prakticky kdykoliv. Vždycky za tím ale musí něco být - zanedbání servisu (to by mohla možná eliminovat ta serv. knížka), zacházení s autem (velká neznámá) nebo materiálová vada (opět otázka nějaké statistiky, či jinak smůly - nikdo nemá oči a uši dosahující kvalit nedestruktivní defektoskopie). Nálet 300 tkm není zázrak ani u benzínů o objemu 1,2 (1 renaut rapid, co jsme ho prodali do vedlejší firmy, má teď najeto nějakých 350 tkm, pravda, trápí už druhou kastli). Takže 2,0 HDI v C5 (80 kW) by po skutečných 160 tkm neměl být problém. Třeba ale v 307 je v téhle tobě na odpis spojka i se setrvačníkem (cca 40 tKč). Čau a hodně štěstí. Jo a pokud možno motor bez FAP, sice repase je takřka za hubičku (oproti novému), ale stejně...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.10.2007 12:30, RE: DaM
Pepe napsal:
Martine, každý motor může zalehnout prakticky kdykoliv. Vždycky za tím ale musí něco být - zanedbání servisu (to by mohla možná eliminovat ta serv. knížka), zacházení s autem (velká neznámá) nebo materiálová vada (opět otázka nějaké statistiky, či jinak smůly - nikdo nemá oči a uši dosahující kvalit nedestruktivní defektoskopie). Nálet 300 tkm není zázrak ani u benzínů o objemu 1,2 (1 renaut rapid, co jsme ho prodali do vedlejší firmy, má teď najeto nějakých 350 tkm, pravda, trápí už druhou kast...
What is it ....FAP?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.10.2007 12:43, Ráďa a jeho MB
anonym napsal:
What is it ....FAP?
A nebo si kup nějakýho obrovskýho medvěda, co má Ráďa a cikáni To by taky nebylo marný,ne? Budeš jezdit trašně rychle, za strašně moc peněz a budeš se všem smát, co že to maj za šunky slabý)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.10.2007 13:14, RE: DaM
anonym napsal:
What is it ....FAP?
FAP is Frech word for "Filtre a Particules", you can find it in diesel engines. If you speak English well, you have to understand the French term too. Have a nice rest of weekend. Pepe
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.10.2007 13:17, RE: DaM
anonym napsal:
FAP is Frech word for "Filtre a Particules", you can find it in diesel engines. If you speak English well, you have to understand the French term too. Have a nice rest of weekend. Pepe
I´m sorry, I was´t logged in...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.10.2007 13:24, RE: DaM
Pepe napsal:
I´m sorry, I was´t logged in...
Aha takže filtr pevných částic. Ten tam pak musí zpátky, když odejde?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.10.2007 13:24, RE: DaM
anonym napsal:
Aha takže filtr pevných částic. Ten tam pak musí zpátky, když odejde?
Nedá se to vochcat, jako kat?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.10.2007 13:32, RE: DaM
anonym napsal:
Nedá se to vochcat, jako kat?
Asi ne, na fávu jsem místo katu vrazil mezikus z trubky s přírubama, tady to ale hlídá elektronika, takže to nepojede vůbec, nebo v nouzovém režimu. Částka za vyčištění a doplnění aditiva zase není tak vysoká (4-6 tis), na nějakých 120 tkm snad vystačí. Např. do O II TDI (ozn. DPF?) se dává taky (volitelně), moc chvály jsem na to neslyšel, hlavně do města prý tragédie... Navíc za příplatek...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.10.2007 14:01, RE: DaM
Pepe napsal:
Asi ne, na fávu jsem místo katu vrazil mezikus z trubky s přírubama, tady to ale hlídá elektronika, takže to nepojede vůbec, nebo v nouzovém režimu. Částka za vyčištění a doplnění aditiva zase není tak vysoká (4-6 tis), na nějakých 120 tkm snad vystačí. Např. do O II TDI (ozn. DPF?) se dává taky (volitelně), moc chvály jsem na to neslyšel, hlavně do města prý tragédie... Navíc za příplatek...
KUP SUV v dieselu. Jedině to jsou auta, ostatní je hnůj
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.10.2007 19:07,
kupte si Medoura a mate klidek soused vam bude po nem strilet a jini slintat zavisti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.10.2007 20:37, RE: DaM
mufik.martin napsal:
Mate pravdu, prodavam Punto a me staci facko, C5 bude nahrada pro celou nasi rodinu, defacto to kupuje mamina a je to auto vsech v rodine a je to nahrada prave za to Toledo, protoze Toledo nebude dostacovat mistme vzadu pri cestovani po Evrope a na Prahu me staci jen neco, co me doveze z bodu A do bodu B. Jinak kdzy mate zkusenosti s HDI mam dotaz, je riziko koupit C5 HDI z Nemecka, kdyz ma radne vedenou servisku a najeto cca 160 tis? Auto melo jednoho majitele, takze o tankovani nekde u JZD a s...
nebud blazen mufiku-hdi po 300tisicich stale jeste neni na odpis neboj se nic pokud ma servisku,tak bych tomu veril
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.10.2007 20:56, mastercar
Kup si fábku. Už ji mám několik let, 1,2htp a načipovaný, je to brko jako blázen.Hravě dýchám na záda m3 či Amg. A mám tam takový to velký křídlo, to aby mně neustřelovala zád, projíždím totiž zatáčky běžně dvoustovkou. A krásnou leštěnou koncovku tam mám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.10.2007 21:52, :-)
Ak nemas prachy, tak o okte neuvazuj, povodne so uavazoval o Forestri, ale dieta potrebuje neskutocnevela veci, takze mam 1.8T LaK z Nemecka, prvy sevis(olej, filtre) 2.000,-, druhy (tesnenia pri ventiloch) 2.000,-, sviecky 500,-, prachovky v prednych napravach 500,-. Neskor rozvody 4.500,- bez pumpy. Vsetko u znamych. U debilov vo Vistacare Hodonin teplotne cidlo 1.000,-. Vsetko v CZK. Inak na motore je znamych asi 12 vad. Co je super, je forum.skodahome.cz, poradia vo vsetkom a to detailne. Dalsia stranka www.skodaoctavia.cz. Mimo mesta 7.5, mesto 12. Poistka 4.400,- u Generali. Alarm Magicar 6000,- aj s montazou, pieskovanie okien 600,- (leptanim svojpomocne), tajny vypinac 400,-. Po 10tis km mozem napisat ze motor je neskutocne tichy a pruzny. Podvozok a brzdy su zretelne pomalsie ako motor, je to rodinny kombik (540 l) ziadny sportiak. Na nete je montazna prirucka - ZDARMA A dalej 400,- plynove vzpery 5 dveri - casta vymena. Informacii je plny web a v cestine, servis (aj VAG) v kazdom servise. Dotazy na jarusik@pobox.sk, co mozem poradim. Zdarma Auto odporucam pre 2 dospelych a max. 2 male deti, sam si za seba (186cm/87kg) nesadnem. Prajem dobru ruku pri vybere, pozadujte servisku a skontrolujte VIN uplne vsade.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.10.2007 00:15, RE: :-)
anonym napsal:
Ak nemas prachy, tak o okte neuvazuj, povodne so uavazoval o Forestri, ale dieta potrebuje neskutocnevela veci, takze mam 1.8T LaK z Nemecka, prvy sevis(olej, filtre) 2.000,-, druhy (tesnenia pri ventiloch) 2.000,-, sviecky 500,-, prachovky v prednych napravach 500,-. Neskor rozvody 4.500,- bez pumpy. Vsetko u znamych. U debilov vo Vistacare Hodonin teplotne cidlo 1.000,-. Vsetko v CZK. Inak na motore je znamych asi 12 vad. Co je super, je forum.skodahome.cz, poradia vo vsetkom a to detailne. Da...
Jo to beru, asi normální Octávkář. Nic nevychvaluje, pouze konstatuje, to, co je pravda!!! Prostě malý auto!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.10.2007 00:19, RE: :-)
anonym napsal:
Jo to beru, asi normální Octávkář. Nic nevychvaluje, pouze konstatuje, to, co je pravda!!! Prostě malý auto!
Kdepak je ten článek o těch odpůstcích? Že by to někomu už začalo vadit? Docelo by mě to nepřekvapilo, je to taková sviňárna, že bych se ani nedivil, kdyby to nechali odstranit!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.10.2007 18:14, RE: Neprodávat
Tomáš napsal:
Spolehlivější? No s TDI-PD určitě ne !!!
kupi skoda octavia combi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.10.2007 08:12, RE: Jiřín
anonym napsal:
Jirin: "...je nafta mnohem příjemnější do města a na okresky, člověk furt neřadí..." Pardon, ale vetsi pitomost jsem uz dlouho necetl. Mam zkusenosti jak s 2.0 a 2.2 benzinem, tak s 1.9 i 2.0 TDI. Benzin snese na "petku" klidne i 50 km/h, TDI ani omylem. A to plati o vsech rychlostnich stupnich.
Jenže to srovnáváš naprosto nesrovnatelný motory. Srovnávej stejnej výkon. Pochopitelně, že s benzínovejma dvoulitrama a vejš je to jenom pohrávání si s plynem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.10.2007 09:16, RE: DaM
anonym napsal:
KUP SUV v dieselu. Jedině to jsou auta, ostatní je hnůj
Můžu se zeptat k čemu je to SUV? Myslím si, že pisatel je nějaký člověk z města. SUV si koupil aby hrál kinga a mohl jezdit cross po obrubnících. Tak na to je to super. Jinak to sjíždí dost drahe pneu a v terénu to po vlastních zkušenostech taky moc nepředvede. Měl jsem možnost jezdit v SantaFe se kterým jsem se bál někam vjet, ať si ho neodřu. Taky přední náprava je zoufalé životnosti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.10.2007 09:18, RE: Anonyme ( "pane mufiku" )
dukem napsal:
Anonyme ( "pane mufiku" ) běžte do prdele, to co jste napsal, jakože vy jste nejezdil asi v žádné dieselu ani commonrailu, ale já ano, jako to se chlubíte ?! Nám všem ?! Jako myslím ,že takový typ chlubení : ty si upe hovno, já jsem jednička, vyznám se v tom víc než kterýkoliv z vás, to je opravdu trapné a strašné ! BTW: proti Mufikovi vůbec nic nemám


ABYSTE NEŘEKLI
Vážený pane, rád Vás na té cestě budu následovat ... .

To co jsem napsal není vychloubání, pouze reakce na příspěvky zde uvedené s vlastní zkušeností a tedy žádné hospodské řeči. Nikde jsem nepsal, že mi ta auta patřila (kromě toho s Commonrailem), do té doby jsem soukromě jezdil jiná benzínová a nyní opět jiné - benzínové/LPG.
Zároveň nic ve zlém, ale v pozici, kterou zastávám nejsem rád, když mě někdo "lakuje" (opravdu to lidé často zkoušení) a proto jsem stále ve "střehu" a zároveň ještě naštěstí udržím myšlenku, tak si bohužel pamatuji, jaké příspěvky pan Mufík píše- nic proti němu nemám.
Mojí posedlostí jsou ve volném čase auta, takže jsem měl možnost jich díky slušným příjmům řadu vlastnit. Píšu vlastnit, protože mi aktuálně zbyl pouze Citroen Berlingo s motorem 1,4 z roku 2001 a Lada z roku 1978 - důležitější je pro mě nový dům bez dluhů než drahý vůz.

Pro kolegu Mufíka:

Pokud onen HDI má jasný původ a servis - dá se to zjistit u tamního prodejce v počítači, nebál bych se ho. V ČR by byl zázrak, aby jste koupil auto s menším skutečným počtem kilometrů. Rozbít se může vše, ale např. v roce 2004 jsem s bratrancem kupoval v DE dodávku Renault s motorem 2,8 Commonrail s 250 tis na tachometru (ale i ve skutečnosti) a během dalších 80tis od té doby najetých se měnil pouze řemen+příslušenství a dělala se přední náprava, naopak u jiné dodávky s podobným motorem ale od Opelu (najeto něco přes 100 tis. skutečných) se měnil vstřik a nějaké věci z příslušenství motoru (viz můj příspěvek).

Takže pokud je dobrá cena, ročník a "jasný původ", proč nekoupit (pokud ale najedete 50 tis za rok, je to asi hloupost)- viz ona dodávka se 250 tis. ale o téměř 100tis CZK levnější než tehdy obdobná tady.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.10.2007 09:56, RE: Anonyme ( "pane mufiku" )
anonym napsal:
Vážený pane, rád Vás na té cestě budu následovat ... .

To co jsem napsal není vychloubání, pouze reakce na příspěvky zde uvedené s vlastní zkušeností a tedy žádné hospodské řeči. Nikde jsem nepsal, že mi ta auta patřila (kromě toho s Commonrailem), do té doby jsem soukromě jezdil jiná benzínová a nyní opět jiné - benzínové/LPG.
Zároveň nic ve zlém, ale v pozici, kterou zastávám nejsem rád, když mě někdo "lakuje" (opravdu to lidé často zkoušení) a proto jsem stále ve "střehu" a zároveň ještě naš...
Děkuji za reakci na HDI. Samozřejmně, že 50 tis ročně s C5 neujedeme, ale porovnal jsem ceny benzinove a naftove verze a ta naftova vychazi levneji. Nas najezd se bue pohybovat okolo 20 - 25 tis km rocne. Coz je sice na hranici, ale pokud me nakup naftaka a benzinu vyjde nastejno tak sahnu radsi po nafte. Jinak snad budeme mit stesti, ale bez servisky auto nechci. Jen me zajimalo, jak motor, ktery ma 160 a je to commonrail vydrzi dalsich tak 100 tis km v dalsich 5 ti letech.
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.