0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2.0 TDI - zkušenosti s DSG po 42 000 Km

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 10:59, autor textu
anonym napsal:
Nechte si aktivovat denni sviceni, pri nem se neostrikuji svetla. Na druhou stranu, pokud v zime snezi, tak bez ostrikovacu neuvidite po chvili nic, protoze xenony nehreji tolik, aby dokazaly rozehrat vrstvu na svetlech.
denni sviceni mam (vc. coming home 30 sekund) přesto ostřikovače stříkají při každém prvním ostříknutí okna po nastartování a pak při ca každém pátem. Navíc myslím
že je to legislativní povinnost u xenonů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 11:02, autor textu
anonym napsal:
Nechapu, ze se autor divi zhorseni jizdnich vlastnosti pri pouziti zimnich pneu.Neni to nic divneho, jen me prekvapuje,ze autora nenapadne, ze jsou zimni pneu a zimni pneu.....Setrit u auta za takove nekrestanske penize par stovek pouzitim 'low cost' barumek, to muzou asi fakt jen Cesi.Pouzivam s uspechem Goodyear Ultragrip 7, predtim 6 a vim proc si radeji priplatim.
děkuji za pouceni. Bohuzel nemam vliv na moznost vyberu znacky zimnich pneu (sluzebni vuz). Je proste jiste, ze barum polaris 2 je na takove auto subjektivně "malo"
Verte, ze na druhem aute me zeny doma mam zimni nokiany -))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 11:05, úspora
To se firma rozhodla šetřit na pravym místě - zimní pneumatiky. Nejezdíte taky tankovat do nějakýho statku?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 11:21, rencar
Jednou jsem se uplne priserne vozral, dal si trochu lsd, lysohlavek a zajedl to dvema pilulema extaze. No a to jsem byl v tom spravnym psychyckym stavu na to abych si koupil Skodovku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 11:29, RE: rencar
anonym napsal:
Jednou jsem se uplne priserne vozral, dal si trochu lsd, lysohlavek a zajedl to dvema pilulema extaze. No a to jsem byl v tom spravnym psychyckym stavu na to abych si koupil Skodovku.
Že by další vtipálek? Nechápu, jak si nědo může dát tolik práce a věnovat tolik času tomu, aby sem psal takový bláboly?!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 11:43, RE: Octava
anonym napsal:
Měl jsem několik aut a po revoluci jsem na každém najezdil přes 200tis.km. Takže zkušeností habaděj. Teď mám octII 4x4 1,9tdi čipnutý u cimbu na 122kw. To snad auto nemá žádné slabiny. Jenom onen zmiňovaný infrahluk. Ten tam je. Ale je to jen nedostatečné vycpání odhlučňovacím materiálem. Když se podíváte třeba do Accordu 22tdi, tak tam jsou neskutečné vrstvy tlumící hmoty. Bez ní by byl stejně hlučný jako PD. Ostatně poslední provedení passatu tdi 125kw je skvěle odhlučněné po hluku ani památky...
Slyšel jsem, že nějaké firmy se na tohle specializují a Octavii TDI velmi efektně utlumí, prý až o 20 nebo 30 decibelů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 11:43, RE: o jeje ...
anonym napsal:
.. mam a4 v kombiku se stejnym motorem a plnou vybavou az na navigacku a xenony. Vysla me na 840k a musim rict ze i kdyby byla drazsi nez ta oktava, tak by to byl lepsi kauf. Hlavnim duvodem je nesrovnatelne lepsi podvozek a neuveritelny komfort. Oproti oktave je v aute ticho jako v hrobe. Ostrikovani svetel je "na prani" to znamena, ze o sekundu podrzim dele packu na ostrikovani predniho skla. A v zime? Svetla se neostrikuji, jakmile klesne venkovni teplota pod nulu. Nadrz ma 72l takze nejakych...
K tem ostrikovacum: jestli ono to neni tak ze ostrik svetel mate naprani podle podrzeni packy prave proto ze nemate ty xenony. Ostrik u xenonu je povinnosti a povazoval bych za logicke chovani popsane u O2. Jinak drive byla podle me Skoda sizena oproti VW v detailech nepodstatnych, ale prijemnych. Cena byla nizsi. Dnes nemam pocit, ze by byl vuz o neco oproti VW osizen. Cena je ale stejna nebo snad vyssi. Problem je v tom, ze pro mnoho tupanu bude Skoda vzdy podradna oproti VW, i kdyz by nabizela uplne stejny vuz jen s jinym logem. A jinak porovnavat cenu nd podle zrcatka? Blbej ftip.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 11:44, RE: Zimni pneu
anonym napsal:
Nechapu, ze se autor divi zhorseni jizdnich vlastnosti pri pouziti zimnich pneu.Neni to nic divneho, jen me prekvapuje,ze autora nenapadne, ze jsou zimni pneu a zimni pneu.....Setrit u auta za takove nekrestanske penize par stovek pouzitim 'low cost' barumek, to muzou asi fakt jen Cesi.Pouzivam s uspechem Goodyear Ultragrip 7, predtim 6 a vim proc si radeji priplatim.
Tak tak, i když neměl na výběr... Já na O1 TDi combi přezul z letních Michelinek na zimní a ty mne jízdními vlastnostmi mile překvapily.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 11:48, RE: autor textu
anonym napsal:
děkuji za pouceni. Bohuzel nemam vliv na moznost vyberu znacky zimnich pneu (sluzebni vuz). Je proste jiste, ze barum polaris 2 je na takove auto subjektivně "malo"
Verte, ze na druhem aute me zeny doma mam zimni nokiany -))
Ve sluzebnim voze se vozi deti? To bude asi nejaka nabusena firma :) Doufam, ze mate i sluzebni detske sedacky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 12:34, RE: Octava
anonym napsal:
Slyšel jsem, že nějaké firmy se na tohle specializují a Octavii TDI velmi efektně utlumí, prý až o 20 nebo 30 decibelů.
Co prosím? 20-30 dB? Jste se malinko pomátl, ne? Už 1 dB dělá v hluku hrozně moc !!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 12:50, RE: rencar
anonym napsal:
Jednou jsem se uplne priserne vozral, dal si trochu lsd, lysohlavek a zajedl to dvema pilulema extaze. No a to jsem byl v tom spravnym psychyckym stavu na to abych si koupil Skodovku.
...no to teda moc nevydržíš, že takhle vyvádíš už jenom takhle trošinku načnutej
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 13:03, RE: Octava
anonym napsal:
Co prosím? 20-30 dB? Jste se malinko pomátl, ne? Už 1 dB dělá v hluku hrozně moc !!!
1dB je najmensia uchom rozoznatelna jednotka...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 13:12, RE: autor textu
anonym napsal:
Ve sluzebnim voze se vozi deti? To bude asi nejaka nabusena firma :) Doufam, ze mate i sluzebni detske sedacky.
předpokládám že nejsem jediný v této zemi, kdo používá služ auto soukromě. Takže ano, mám to ve smlouvě, i pro rodinné príslušníky. Odečítá se mi navýšení daní, strhává se na priv. kilometry... to je snad normální postup.
Sedačky přendavám z auta ženy, když jedu o víkendech většinou s dětmi. Tedy soukromé... -))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 13:13, autor textu
spíš mám pocit že tyto zimni barumky dával skofin nebo dealer pri koupi vozu zdarma.. -)) Tak si je muj zamestnavatel vzal... a prezul mi je na zimu -))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 13:13, RE: Octava
anonym napsal:
Slyšel jsem, že nějaké firmy se na tohle specializují a Octavii TDI velmi efektně utlumí, prý až o 20 nebo 30 decibelů.
Sdělte adresu a jdu do toho.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 13:17, autor textu
anonym napsal:
Slyšel jsem, že nějaké firmy se na tohle specializují a Octavii TDI velmi efektně utlumí, prý až o 20 nebo 30 decibelů.
tohle jsem zkousel u predchoziho soukr.superba TDI PD.
Nasel jsem firmu, na miru mi narezali a na miste nalepili odhlucneni kapoty zespodu. Upevneni plastovych krytu na motoru atd. jsem si predelal sam (dost do drncelo).
Na lepsi odhlucneni (odstrojeni a oblepeni prepazky mezi
motorem a prostorem auta) jsem nemel tehdy odvahu..
Zlepsilo se to neznatelne. Ale mam pocit ze Octavia II je jeste o dost hlucnejsi nez byl superb. Unavuje to, verte mi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 13:20, RE: o jeje ...
anonym napsal:
.. mam a4 v kombiku se stejnym motorem a plnou vybavou az na navigacku a xenony. Vysla me na 840k a musim rict ze i kdyby byla drazsi nez ta oktava, tak by to byl lepsi kauf. Hlavnim duvodem je nesrovnatelne lepsi podvozek a neuveritelny komfort. Oproti oktave je v aute ticho jako v hrobe. Ostrikovani svetel je "na prani" to znamena, ze o sekundu podrzim dele packu na ostrikovani predniho skla. A v zime? Svetla se neostrikuji, jakmile klesne venkovni teplota pod nulu. Nadrz ma 72l takze nejakych...
S vnitřními rozměry v A4 jste asi nenapravitelný optimista. A4 a BMW3 tam to je s místem uvnitř úplná tragédie, proti tomu je v OII královský prostor, obzvláště vzadu. Co se týká vnitřních rozměrů je A4 (předchozí generace do 2008) a BMW3 evidentní nižší střední třída.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 13:33, RE: Octava
anonym napsal:
Sdělte adresu a jdu do toho.
Já o tom jenom slyšel, takže Vám neporadím. Zkuste nějaké fórum, kde se schází Škodovkáři. Ostatně já mám docela dost zkušeností s kombíkem OII 2.0 TDI PD DPF a nepřišlo mi to tak strašné. Za studena a v nízkých otáčkách klepe, později je to v pohodě. Myslím, že se hlučnost TDI u Škodovek dost démonizuje. Takové A3 2.0 TDI mlátí o dost víc. Ale pokud to někdo opravdu dokáže ztišit, asi by to stálo za rozumnou investici...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 13:54, RE: úspora
anonym napsal:
To se firma rozhodla šetřit na pravym místě - zimní pneumatiky. Nejezdíte taky tankovat do nějakýho statku?
možná má pisatel auto na operativní leasing, tam to již tak jednoduché s výběrem pneu, servisu atd. není
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 13:56, RE: o jeje ...
anonym napsal:
S vnitřními rozměry v A4 jste asi nenapravitelný optimista. A4 a BMW3 tam to je s místem uvnitř úplná tragédie, proti tomu je v OII královský prostor, obzvláště vzadu. Co se týká vnitřních rozměrů je A4 (předchozí generace do 2008) a BMW3 evidentní nižší střední třída.
souhlasím, evidentně nižší střední třída, přesně jako Oktávka...<BR><BR>ale teď vážně - nepřipadá vám divný, že v rámci koncernu má Audi plnit funkci prémiové značky a přitom vůz této prémiovky, který se v civilizovaných zemích kde statistiky nedělá SDA řadí o třídu víš, stojí se stejnou motorizací a snad i bohatší výbavu zhruba stejný peníze jako mainstreamovka o třídu nižší?<BR>Já proti Oktávce osobně nic nemám, když na ní někdo má, ať si jí klidně koupí, určitě neprohloupí, ale prostě nemůžu pochopit tu obchodní filozofii koncernu...
reagovat
  1 2 3 ... 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.